Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 38337116 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Левковець Антон Вікторович 380459447880 Levkovets20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 13:35 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 13:35 |
Очікувана вартість: | 17 841 714,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 208,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати зазначені в Додатку 5 Проєкт Договору | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 11:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 11:37 |
Додаток 3.docx | |
22 січня 2024 11:37 |
ТД з Особливостями.docx | |
22 січня 2024 11:37 |
Додаток 5.docx | |
22 січня 2024 11:37 |
Додаток 4.docx | |
22 січня 2024 11:37 |
Додаток 1.docx | |
22 січня 2024 11:37 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п.4.1 Тендерної документації замовник здійснює закупівлю відповідно до предмету: Пікап код ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби (34131000-4 – Пікапи) Також замовником наголошено та зазначено, що до вказаного предмету закупівлі (товару) не застосовуються особливості здійснення закупівлі (щодо ступеня локалізації виробництва) визначені п.6¹ Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону та абзацу 5 пункту 3 Особливостей у зв’язку з надходженням запитів від військових для забезпечення потреб Збройних сил на закупівлю предмету закупівлі та з метою подальшої передачі таких товарів на облік запитувачі.
Наголошуємо, що закупівля здійснюється відповідно до визначених технічних вимог відповідно до запиту від військових частин. Є вимоги, які є ключовими: автомобіль має бути достатньо потужним, мати відповідний для потреб використання автомобілю кліренс, а саме мінімум у найнижчій точці автомобілю від 225 мм. Тендерна документація містить чітку норму, що в тих місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Жодних дискримінаційних вимог Тендерна документація не містить, адже на ринку достатня кількість суб’єктів господарювання, фактично потенційних учасників та як наслідок майбутніх постачальників, які можуть запропонувати свій товар відповідно до вимог закупівлі з урахуванням конкуренції на ринку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000054 ● fff612b4edf3457ea11e310ca0c32e18
- Статус: завершено ● Дата: 02 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 13:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2024-01-22-004972-a 22.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 13:03:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пікапів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-22-004972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 16:42:56
Відповідь на запит
Щодо запиту за закупівлею UA-2024-01-22-004972-a Автомобілі-Пікап ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби, пояснюємо наступне:
1. Інформація та розрахунки на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, визначено відповідно до рішення Броварської міської ради, щодо затвердження цільових програм «Програма заходів з організації територіальної оборони в Броварській міській територіальній громаді на 2024 рік від 21.12.2023 р. № 1406-61-08». (на далі – Рішення) Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, відповідно до Рішення.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку, методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 № 649).
Для розрахунку очікуваної вартості товару Автомобілі-Пікап код за ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (34131000-4 — Пікапи) Замовником взято три комерційні пропозиції (від 19.01.24 р. та 22.01.24 р.) з ціною на даний товар від різних Постачальників (пропозиції додаються) .
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення по фракціях:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Примітка: взято інформацію 3-х Постачальників по даному предмету закупівлі
Постачальник 1, вартість грн з ПДВ Постачальник 2, вартість грн з ПДВ Постачальник 3, вартість грн з ПДВ Кількість Середня вартість, грн. з ПДВ
18 102 216,00 16 893 646.00 18 529 280.00 11 17 841 714.00
Очікувана вартість за необхідну кількість = 17 841 714.00 (сімнадцять мільйонів вісімсот сорок одна тисяча сімсот чотирнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до запитів військових для забезпечення потреб Збройних сил України.
2. Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.
Додатки – на 9 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА" |
16 961 043,00
UAH з ПДВ
|
16 299 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
17 156 370,00
UAH з ПДВ
|
16 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" |
17 546 100,00
UAH з ПДВ
|
16 302 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА" #31607392 |
Переможець |
16 299 800,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 10:10
|
72-к-24.pdf | укладений |
07 лютого 2024 10:10
|