Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Стрижавської територіальної громади (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2024-01-22-004752-a ● d452f3ee8a03401e98cc4d29134a6b71
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43944194 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги буд.7 |
Контактна особа: |
Ковальчук Оксана Андріївна +380934116457 glushenok.y@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Стрижавської територіальної громади (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Стрижавської територіальної громади (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 12:32 |
2501Тендерна докум Освітлення.docx | |
25 січня 2024 12:32 |
Протокол 2 про_внесення_змін_до_тендерної_документації.docx | |
22 січня 2024 11:30 |
2201Тендерна докум Освітлення.docx |
25 січня 2024 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2024 12:32 |
2501Тендерна докум Освітлення.docx
|
|||
25 січня 2024 12:32 |
Протокол 2 про_внесення_змін_до_тендерної_документації.docx
|
|||
22 січня 2024 11:30 |
2201Тендерна докум Освітлення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-22-004752-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ", Код ЄДРПОУ:43796851
Дата подання: 24 січня 2024 20:56
Дискримінаційні вимоги
Вимога
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області оголосив процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 код 45310000-3: Електромонтажні роботи (далі – Процедура закупівлі).
Під час детального вивчення тендерної документації, розміщеної Замовником на майданчику, нами було виявлено дискримінаційні вимоги, встановлені до предмету закупівлі, які перешкоджають нам взяти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки їх встановлення Замовником є необґрунтованим, значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до багатьох виробників та інших потенційних учасників, що в свою чергу є порушенням ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»), ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та принципів здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»):
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дискримінаційними, необґрунтованими та такими, що унеможливлюють участь в даній процедурі закупівлі нас, як потенційного учасника, є наступні вимоги тендерної документації:
1. Додатком 1 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі:
Вимога, встановлена до предмету закупівлі
Обґрунтування дискримінації
Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларація, виданого у визначеному законодавством порядку, що надає право:
• здійснювати роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
• Здійснювати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
• Здійснювати верхолазні роботи.
Відповідно до Наказу «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №62 від 27.03.2007 (надалі – Правила), згідно з пунктом 2.1:
роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ;
роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
Отже, вимога про наявність в декларації права на верхолазні роботи являється штучним звуженням кола учасників, адже відповідно до Правил, надання послуг по Процедурі закупівлі, достатньо допуску на роботи на висоті.
Враховуючи наведене, дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом викладення її у наступній редакції:
Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларація, виданого у визначеному законодавством порядку, що надає право:
• здійснювати роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
• Здійснювати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
2. Додатком 4 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі:
Вимога, встановлена до предмету закупівлі
Обґрунтування дискримінації
- скан-копією ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації).
Відповідно до Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 р. № 222, ліцензія для надання послуг, визначених Процедурою закупівлі не передбачається, адже відповідно до частини 1 статті 7 в переліку видів господарської діяльності відсутні послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів або електромонтажні роботи.
Отже, вимога про наявність скан-копії ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю являється дискримінаційною та не відповідає нормативно-правовим актам.
Враховуючи наведене, дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення даного пункту з Додатку 4.
Таким чином, усім зазначеним вище вимогам до предмету закупівлі, які встановлені Замовником не зможе відповідати розширене коло учасників, що дасть змогу за рахунок конкуренції надати вигідну пропозицію для Замовника, а лише «певний суб’єкт господарювання».
Враховуючи наведені вимоги, що оскаржуються, прямо суперечать законодавству в сфері порядку здійснення публічних закупівель - є порушенням ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»), ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та принципів здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Підсумовуючи вищезазначене, можна дійти висновку, що Замовник під час формування тендерної документації грубо порушив права потенційних учасників закупівлі, норми діючого законодавства не лише в сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі принципи здійснення публічних закупівлі, а саме:
◦ добросовісна конкуренція серед учасників;
◦ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
◦ недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
◦ запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, в діях Замовника вбачається дискримінаційна та корупційна складова, спотворення конкуренції.
Замовником можуть бути усунені наведені дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації про які йдеться вище.
Також повідомляємо, що згідно Додатку 5 до тендерної документації пункт XI.1. Умови даного Договору мають однакову зобов’язальну силу для Сторін і можуть бути змінені відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» за взаємною згодою Сторін, з обов’язковим складанням додаткової угоди до цього Договору містить посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» в нечинній редакції, що в майбутньому не дасть змоги ні Замовнику, ні потенційному Переможцю внести зміни до істотних умов договору, адже така зміна не передбачена в проекті договору.
Розгорнути
Згорнути
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області оголосив процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 код 45310000-3: Електромонтажні роботи (далі – Процедура закупівлі).
Під час детального вивчення тендерної документації, розміщеної Замовником на майданчику, нами було виявлено дискримінаційні вимоги, встановлені до предмету закупівлі, які перешкоджають нам взяти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки їх встановлення Замовником є необґрунтованим, значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до багатьох виробників та інших потенційних учасників, що в свою чергу є порушенням ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»), ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та принципів здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»):
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дискримінаційними, необґрунтованими та такими, що унеможливлюють участь в даній процедурі закупівлі нас, як потенційного учасника, є наступні вимоги тендерної документації:
1. Додатком 1 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі:
Вимога, встановлена до предмету закупівлі
Обґрунтування дискримінації
Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларація, виданого у визначеному законодавством порядку, що надає право:
• здійснювати роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
• Здійснювати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
• Здійснювати верхолазні роботи.
Відповідно до Наказу «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №62 від 27.03.2007 (надалі – Правила), згідно з пунктом 2.1:
роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ;
роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
Отже, вимога про наявність в декларації права на верхолазні роботи являється штучним звуженням кола учасників, адже відповідно до Правил, надання послуг по Процедурі закупівлі, достатньо допуску на роботи на висоті.
Враховуючи наведене, дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом викладення її у наступній редакції:
Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларація, виданого у визначеному законодавством порядку, що надає право:
• здійснювати роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
• Здійснювати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
2. Додатком 4 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі:
Вимога, встановлена до предмету закупівлі
Обґрунтування дискримінації
- скан-копією ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації).
Відповідно до Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 р. № 222, ліцензія для надання послуг, визначених Процедурою закупівлі не передбачається, адже відповідно до частини 1 статті 7 в переліку видів господарської діяльності відсутні послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів або електромонтажні роботи.
Отже, вимога про наявність скан-копії ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю являється дискримінаційною та не відповідає нормативно-правовим актам.
Враховуючи наведене, дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення даного пункту з Додатку 4.
Таким чином, усім зазначеним вище вимогам до предмету закупівлі, які встановлені Замовником не зможе відповідати розширене коло учасників, що дасть змогу за рахунок конкуренції надати вигідну пропозицію для Замовника, а лише «певний суб’єкт господарювання».
Враховуючи наведені вимоги, що оскаржуються, прямо суперечать законодавству в сфері порядку здійснення публічних закупівель - є порушенням ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»), ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та принципів здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Підсумовуючи вищезазначене, можна дійти висновку, що Замовник під час формування тендерної документації грубо порушив права потенційних учасників закупівлі, норми діючого законодавства не лише в сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі принципи здійснення публічних закупівлі, а саме:
◦ добросовісна конкуренція серед учасників;
◦ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
◦ недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
◦ запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, в діях Замовника вбачається дискримінаційна та корупційна складова, спотворення конкуренції.
Замовником можуть бути усунені наведені дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації про які йдеться вище.
Також повідомляємо, що згідно Додатку 5 до тендерної документації пункт XI.1. Умови даного Договору мають однакову зобов’язальну силу для Сторін і можуть бути змінені відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» за взаємною згодою Сторін, з обов’язковим складанням додаткової угоди до цього Договору містить посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» в нечинній редакції, що в майбутньому не дасть змоги ні Замовнику, ні потенційному Переможцю внести зміни до істотних умов договору, адже така зміна не передбачена в проекті договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2024 11:37
Відповідь на вимогу
На п. 1. Вимога щодо наявності в Учасників процедури закупівлі чинного дозволу або декларація, виданого у визначеному законодавством порядку зокрема на «Верхолазні роботи» безпосередньо зумовлена, як кваліфікаційний критерій у зв’язку із специфікою надання послуг згідно предмета закупівлі, а саме: елементи зовнішнього освітлення, електромережі Стрижавської ОТГ знаходяться на опорах висотою від 8 м. тобто на висоті 5 м. і більше. Тому відповідно до (НПАОП 0.00-1.15-07)-роботи,що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу є - верхолазними роботами.
На п.2.Наявність вимоги в ТД щодо надання «скан-копії ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації)» так і вимога щодо надання дозволів про які написано вище безпосередньо пов’язана з наявною законодавчою вимого щодо зазначеного пункту, зокрема згідно ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначимо, що вимога в ТД щодо надання «скан-копії ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком» визначена з умовою, а саме: «у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації)», що в свою чергу визначає, що якщо на момент подання Тендерних пропозицій, та в подальшому при укладанні договору буде законодавчо існувати така вимога, то Учасник/Переможець зобов’язаний її надати, якщо не буде існувати законодавчо така вимога щодо предмету закупівлі то Учасник/Переможець її не надає.
Щодо Додатку 5 Тендерної документації повідомляємо, що нами враховано ваші зауваження та буде внесені відповідні змін до зазначеного додатку.
На п. 1. Вимога щодо наявності в Учасників процедури закупівлі чинного дозволу або декларація, виданого у визначеному законодавством порядку зокрема на «Верхолазні роботи» безпосередньо зумовлена, як кваліфікаційний критерій у зв’язку із специфікою надання послуг згідно предмета закупівлі, а саме: елементи зовнішнього освітлення, електромережі Стрижавської ОТГ знаходяться на опорах висотою від 8 м. тобто на висоті 5 м. і більше. Тому відповідно до (НПАОП 0.00-1.15-07)-роботи,що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу є - верхолазними роботами.
На п.2.Наявність вимоги в ТД щодо надання «скан-копії ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації)» так і вимога щодо надання дозволів про які написано вище безпосередньо пов’язана з наявною законодавчою вимого щодо зазначеного пункту, зокрема згідно ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначимо, що вимога в ТД щодо надання «скан-копії ліцензії із провадження господарської діяльності, з переліком» визначена з умовою, а саме: «у відповідності до Технічної специфікації на цю закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації)», що в свою чергу визначає, що якщо на момент подання Тендерних пропозицій, та в подальшому при укладанні договору буде законодавчо існувати така вимога, то Учасник/Переможець зобов’язаний її надати, якщо не буде існувати законодавчо така вимога щодо предмету закупівлі то Учасник/Переможець її не надає.
Щодо Додатку 5 Тендерної документації повідомляємо, що нами враховано ваші зауваження та буде внесені відповідні змін до зазначеного додатку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович" |
382 571,08
UAH з ПДВ
|
375 821,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" |
419 843,35
UAH з ПДВ
|
419 843,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович" #3163908356 |
Відхилено |
375 821,05
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2024 09:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" #42598058 |
Переможець |
419 843,35
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 14:21
|
Договір | укладений |
12 лютого 2024 14:20
|