Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою Охтирської міської територіальної громади, а саме: догляд за зеленими насадженнями (зріз та обрізання дерев), у тому числі на територіях кладовищ
Очікувана вартість
731 000,00 UAH
UA-2024-01-22-001309-a ● d59f049f88524a908d5c32075cb8e59e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
Контактна особа: |
Кириченко Анна Юріївна +380544625859 annakyrychenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 731 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 655,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
категорія Замовника:згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою Охтирської міської територіальної громади, а саме: догляд за зеленими насадженнями (зріз та обрізання дерев), у тому числі на територіях кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, Охтирська міська територіальна громада, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з благоустрою Охтирської міської територіальної громади, а саме: догляд за зеленими насадженнями (зріз та обрізання дерев), у тому числі на територіях кладовищ | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 16:57 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
29 січня 2024 16:57 |
ТД з особливостя Послуги зі зрізу та обрізання дерев (нова редакція).docx |
29 січня 2024 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2024 16:57 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
29 січня 2024 16:57 |
ТД з особливостя Послуги зі зрізу та обрізання дерев (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо вимог
Дата подання: 26 січня 2024 10:14
Дата відповіді: 29 січня 2024 14:16
Шановний Замовник, згідно Додатку 2 ТД, В період уточнення Учасник повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження складу та об’єму роботи, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником. Ми звернулися до працівників Замовника з даним питанням. Замовник назначив нам зустріч для виїзду на обстеження на 26.01.2024р. на 10:00. Зранку 26.01. (сьогодні) ми зателефонували для підтвердження зустрічі, працівник Замовника по телефону відповів нам, що начальник Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Бондаренко Сергій Іванович заборонив здійснювати виїзд на обстеження з нашими представниками та підписувати відповідний акт про виїзд та обстеження. Даний факт унеможливлює виконати нами вимогу Технічного завдання викладеного в ТД, та відповідно ми не в змозі в повному обсязі підготувати документи для участі в Закупівлі.
Тому просимо Замовника відповідально віднестися до своєї роботи, не створбвати перешкод для участі іншим учасникам та надати змогу підписати даний акт.
Друге питання якщо дерева для обрізання та видалення знаходяться в зоні високовольтних ліній електропередач, хто буде контролювати відключення і хто буде відповідальний за техніку безпеки роботи в даній зоній, вкажіть в ТД відповідальну особу. Адже неможливо дане питання та дану роботу покласти на Виконавця, адже в нього відсутні допуски та відповідні дозволи на проведення даних робіт. (А це техніка безпеки, це життя працівників).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно Додатку 2 тендерної документації, в період уточнення Учасник повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження складу та об’єму роботи, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником. Учасник повинен письмово звернутися до Замовника з уточненням конкретної дати та часу для виїзду на обстеження об’єктів.
Щодо другого питання, доводимо до Вашого відома що в штаті працівників Замовника відсутні працівники/робітники (електромонтери), з відповідними допусками та дозволами, які можуть контролювати безпечне виконання робіт (надання послуг). Також нагадуємо, що пункт 2 додатку 2 тендерної документації передбачає що зріз, розкрижування, обрізання, прибирання деревини та гілок, прибирання території Виконавець здійснює за власний рахунок з залученням власного або орендованого обладнання. В той же час підпунктом 6.4. пункту 6 додатку 6 тендерної документації (Проект Договору) передбачено, що Виконавець має самостійно організовувати всю роботу по виконанню даного Договору, визначати безпосередніх виконавців та розподіляти обов'язки між ними. З огляду на вищезазначене, організація та надання послуг по даній закупівлі здійснюється виключно власними силами Виконавця.
Щодо другого питання, доводимо до Вашого відома що в штаті працівників Замовника відсутні працівники/робітники (електромонтери), з відповідними допусками та дозволами, які можуть контролювати безпечне виконання робіт (надання послуг). Також нагадуємо, що пункт 2 додатку 2 тендерної документації передбачає що зріз, розкрижування, обрізання, прибирання деревини та гілок, прибирання території Виконавець здійснює за власний рахунок з залученням власного або орендованого обладнання. В той же час підпунктом 6.4. пункту 6 додатку 6 тендерної документації (Проект Договору) передбачено, що Виконавець має самостійно організовувати всю роботу по виконанню даного Договору, визначати безпосередніх виконавців та розподіляти обов'язки між ними. З огляду на вищезазначене, організація та надання послуг по даній закупівлі здійснюється виключно власними силами Виконавця.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-22-001309-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 26 січня 2024 10:14
Вимоги ТД
Шановний Замовник, згідно Додатку 2 ТД, В період уточнення Учасник повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження складу та об’єму роботи, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником. Ми звернулися до працівників Замовника з даним питанням. Замовник назначив нам зустріч для виїзду на обстеження на 26.01.2024р. на 10:00. Зранку 26.01. (сьогодні) ми зателефонували для підтвердження зустрічі, працівник Замовника по телефону відповів нам, що начальник Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Бондаренко Сергій Іванович заборонив здійснювати виїзд на обстеження з нашими представниками та підписувати відповідний акт про виїзд та обстеження. Даний факт унеможливлює виконати нами вимогу Технічного завдання викладеного в ТД, та відповідно ми не в змозі в повному обсязі підготувати документи для участі в Закупівлі.
Тому просимо Замовника відповідально віднестися до своєї роботи, не створбвати перешкод для участі іншим учасникам та надати змогу підписати даний акт.
Друге питання якщо дерева для обрізання та видалення знаходяться в зоні високовольтних ліній електропередач, хто буде контролювати відключення і хто буде відповідальний за техніку безпеки роботи в даній зоній, вкажіть в ТД відповідальну особу. Адже неможливо дане питання та дану роботу покласти на Виконавця, адже в нього відсутні допуски та відповідні дозволи на проведення даних робіт. (А це техніка безпеки, це життя працівників).
Розгорнути
Згорнути
Тому просимо Замовника відповідально віднестися до своєї роботи, не створбвати перешкод для участі іншим учасникам та надати змогу підписати даний акт.
Друге питання якщо дерева для обрізання та видалення знаходяться в зоні високовольтних ліній електропередач, хто буде контролювати відключення і хто буде відповідальний за техніку безпеки роботи в даній зоній, вкажіть в ТД відповідальну особу. Адже неможливо дане питання та дану роботу покласти на Виконавця, адже в нього відсутні допуски та відповідні дозволи на проведення даних робіт. (А це техніка безпеки, це життя працівників).
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2024 14:15
Шановний учаснику! Згідно Додатку 2 тендерної документації, в період уточнення Учасник повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження складу та об’єму роботи, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником. Учасник повинен письмово звернутися до Замовника з уточненням конкретної дати та часу для виїзду на обстеження об’єктів.
Щодо другого питання, доводимо до Вашого відома що в штаті працівників Замовника відсутні працівники/робітники (електромонтери), з відповідними допусками та дозволами, які можуть контролювати безпечне виконання робіт (надання послуг). Також нагадуємо, що пункт 2 додатку 2 тендерної документації передбачає що зріз, розкрижування, обрізання, прибирання деревини та гілок, прибирання території Виконавець здійснює за власний рахунок з залученням власного або орендованого обладнання. В той же час підпунктом 6.4. пункту 6 додатку 6 тендерної документації (Проект Договору) передбачено, що Виконавець має самостійно організовувати всю роботу по виконанню даного Договору, визначати безпосередніх виконавців та розподіляти обов'язки між ними. З огляду на вищезазначене, організація та надання послуг по даній закупівлі здійснюється виключно власними силами Виконавця.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню».
Щодо другого питання, доводимо до Вашого відома що в штаті працівників Замовника відсутні працівники/робітники (електромонтери), з відповідними допусками та дозволами, які можуть контролювати безпечне виконання робіт (надання послуг). Також нагадуємо, що пункт 2 додатку 2 тендерної документації передбачає що зріз, розкрижування, обрізання, прибирання деревини та гілок, прибирання території Виконавець здійснює за власний рахунок з залученням власного або орендованого обладнання. В той же час підпунктом 6.4. пункту 6 додатку 6 тендерної документації (Проект Договору) передбачено, що Виконавець має самостійно організовувати всю роботу по виконанню даного Договору, визначати безпосередніх виконавців та розподіляти обов'язки між ними. З огляду на вищезазначене, організація та надання послуг по даній закупівлі здійснюється виключно власними силами Виконавця.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню».
Номер вимоги: UA-2024-01-22-001309-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 30 січня 2024 13:12
Дискримінаційні вимоги ТД
Шановний замовник. Уважно вивчивши ТД до закупівлі, вважаємо вимогу встановлену Вами в Додатку 3 пункт 3, а саме: Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги зі зрізу та обрізання дерев, який ОБОВ’ЗКОВО включає видалення дерев на територіях кладовищ - ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, необгрунтованою, та прописаною під певного учасника. Закупівля проводиться на послуги зрізу та обрізання дерев. Якщо у нас є досвід виконання даних послуг, але в договорах не зазначено, що дані послуги проводилися на територіях кладовищ, то ми вже не можемо прийняти участь, що це за територіальні рамки? Встановивши дану вимогу , Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання договорів на аналогічні послуги, однак на іншій території.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації (а їх чимало, і досвід виконання на певній території, і наявність в учасника подрібнювача і виїзд Учасника до проведення аукціону на обстеження об'єму робіт і заключення акту про це) можна припустити, що Замовник створює одному із потенційних Учасників торгів, що відповідає всім дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками і зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників.
Вимагаємо виключити вимогу щодо аналогічного договору, а саме видалити вимогу:" Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги зі зрізу та обрізання дерев, який ОБОВ’ЗКОВО включає видалення дерев на територіях кладовищ" та внести зміни в Тендерну документацію.
Також нагадуємо, що ми маємо право звернутися в АМК зі скаргою на умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши вимоги тендерної документації (а їх чимало, і досвід виконання на певній території, і наявність в учасника подрібнювача і виїзд Учасника до проведення аукціону на обстеження об'єму робіт і заключення акту про це) можна припустити, що Замовник створює одному із потенційних Учасників торгів, що відповідає всім дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками і зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників.
Вимагаємо виключити вимогу щодо аналогічного договору, а саме видалити вимогу:" Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги зі зрізу та обрізання дерев, який ОБОВ’ЗКОВО включає видалення дерев на територіях кладовищ" та внести зміни в Тендерну документацію.
Також нагадуємо, що ми маємо право звернутися в АМК зі скаргою на умови тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2024 08:30
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації дійсно передбачено наявність в учасника аналогічних за предметом закупівлі договорів які ОБОВ’ЗКОВО включають видалення дерев на територіях кладовищ. По Вашій вимозі пояснюємо наступне: предмет закупівлі - догляд за зеленими насадженнями (зріз та обрізання дерев), у тому числі на територіях кладовищ. Додатком 2 до тендерної документації теж передбачено зріз та видалення дерев на території кладовищ. Виконання робіт на даній території дійсно є складним та потребує певних навичок, вмінь та досвіду, тому Замовнику вкрай важливо переконатися в наявності потенційного учасника досвіду виконання вкрай складних робіт (якими є роботи зі зрізу та видалення дерев на території кладовищ) для впевненості того, що виконання зазначених в предметі закупівлі робіт (надання послуг) буде здійснено якісно, не завдаючи шкоди навколишнім об’єктам ( пам’ятникам).
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2024-01-22-001309-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 08 лютого 2024 13:41
Неправомірна дискваліфікація учасника
Розглядаючи дану Закупівлі після проведення аукціону, нами вбачається корупційна складова даної Закупівлі. Вимоги які були подані нами на дискримінаційні умови закупівлі Вами були відхилені. Судячи з усього все йде до визначення переможцем учасника який знаходиться на 3 місці - ФОП Гладкий В.В. Ми припускаємо, що учасник на 2 та на 3 місці працюють в парі. Тому що: акт обстеження дерев, отримали лише 3 учасника, Акт є документом технічної документації, неотримання якого веде до автоматичної дискваліфікації учасника. Ми отримали акт 31.01.2024р. Учасник ФОП Шарашин О.С. та ФОП Гладкий В.В. отримали акти 26.01.24р. При нашому виїзді на огляд та обстеження (при якому ми здійсювали фото і відеозьемку дерев на видалення) з представником Замовника - Хімченко Ларисою, представник при огляді не знав які саме дерева потрібно видаляти, та постійно телефонував для уточнення, а на Соборному кладовищі навіть приходили замовники даного видалення та показували нам і представнику, які саме дерева потрібно видаляти. Але ж судячи з документів учасника ФОП Шарашин О.С. 26.01.2024р. з ним проводився огляд дерев цим самим представником - Хімченко Ларисою і тоді незрозуміло чому на 31.01.2024р. представник не має розуміння де і які дерева необхідно видаляти.
У ФОП Гладкий В.В. і зовсім в Акті обстеження на 1 сторінці зазначено, що з ним виїхав на обстеження представник Замовника - Бондаренко Сергій Іванович, а на 3 сторінці зазначений і підписався про проведення огляду представник Замовника - Хімченко Лариса!!!!
Отже, ми припускаємо, що акти отримані ФОП Шарашин О.С. та ФОП Гладкий В.В. були підписані без безпосереднього виїзду на огляд та обстеження. А у ФОП Гладкий і зовсім акт не дійний, так як в акті зазначені зовсі різні особи,які типу здійснювали огляд і підписали акт.
Ви намагаєтесь заключити Договір по ціні, яка майже вдвічі більша за ціну, на яку був заключений договір в минулому році.
Дуже прикро, що в такий складний час, Ви так безвідповідально відноситесь до бюджетних коштів.Також хочемо нагадати про адміністративну відповідальність для уповноважених осіб Замовника. І хочемо попередити, що ви можете очікувати перевірки від «БЕБ» та інших уповноважених на це органів.
Розгорнути
Згорнути
У ФОП Гладкий В.В. і зовсім в Акті обстеження на 1 сторінці зазначено, що з ним виїхав на обстеження представник Замовника - Бондаренко Сергій Іванович, а на 3 сторінці зазначений і підписався про проведення огляду представник Замовника - Хімченко Лариса!!!!
Отже, ми припускаємо, що акти отримані ФОП Шарашин О.С. та ФОП Гладкий В.В. були підписані без безпосереднього виїзду на огляд та обстеження. А у ФОП Гладкий і зовсім акт не дійний, так як в акті зазначені зовсі різні особи,які типу здійснювали огляд і підписали акт.
Ви намагаєтесь заключити Договір по ціні, яка майже вдвічі більша за ціну, на яку був заключений договір в минулому році.
Дуже прикро, що в такий складний час, Ви так безвідповідально відноситесь до бюджетних коштів.Також хочемо нагадати про адміністративну відповідальність для уповноважених осіб Замовника. І хочемо попередити, що ви можете очікувати перевірки від «БЕБ» та інших уповноважених на це органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2024 15:28
Шановний Учаснику! По Вашій вимогі щодо неправомірної дискваліфікації учасника пояснюємо наступне: Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" було відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також повідомляємо що виїзд на місця надання послуг для обстеження об’єктів здійснював представник Замовника Хімченко Лариса Григорівна, яка діяла на підставі довіреності № 1 від 26.01.2024 року.
З огляду на вищезазначене, враховуючи те що текст Учасника за змістом не містить вимог, передбачених пунктом 46 Особливостей, а саме: надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Також повідомляємо що виїзд на місця надання послуг для обстеження об’єктів здійснював представник Замовника Хімченко Лариса Григорівна, яка діяла на підставі довіреності № 1 від 26.01.2024 року.
З огляду на вищезазначене, враховуючи те що текст Учасника за змістом не містить вимог, передбачених пунктом 46 Особливостей, а саме: надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2024-01-22-001309-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 22 березня 2024 16:31
скасування рішення про визначення переможця
Шановний Замовник. Зважаючи на те, що згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Просимо Вас перевірити дійсність наданої Переможцем ФОП Гладкий В.В. інформації та документів, а саме інформації щодо найманих працівників та наказів про прийом на роботу. Адже у нас є сумніви, щодо достовірності наданої інформації.
Сумніви полягають в тому, що в попередніх роках ФОП Гладкий В.В. також зазначав в тендерній документації, що в нього є наймані працівники, але в статистиці він ні разу не показував найману працю. Також Ви можете перевірити по ІПН скільки сплочено податків в місцеву владу. Також викликають сумніви зовсім нові трудові книжки датовані 12.03.2024р. Наскільки нам відомо при прийняті на роботу роботодавець повинен зареєструвати інформацію про найманого працівника в податковій, а на даний час працівники не зареєстровані, хоча дана інформація повинна була податися до 13.03.2024р. Також працівників чоловіків, потрібно відмітити в військоматі в 10 денний строк, наданням роботодавцем відповідної довідки, даної довідки також не має.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас відхилити пропозицію ФОП Гладкий В.В. за надання недостовірної інформації. І перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Сумніви полягають в тому, що в попередніх роках ФОП Гладкий В.В. також зазначав в тендерній документації, що в нього є наймані працівники, але в статистиці він ні разу не показував найману працю. Також Ви можете перевірити по ІПН скільки сплочено податків в місцеву владу. Також викликають сумніви зовсім нові трудові книжки датовані 12.03.2024р. Наскільки нам відомо при прийняті на роботу роботодавець повинен зареєструвати інформацію про найманого працівника в податковій, а на даний час працівники не зареєстровані, хоча дана інформація повинна була податися до 13.03.2024р. Також працівників чоловіків, потрібно відмітити в військоматі в 10 денний строк, наданням роботодавцем відповідної довідки, даної довідки також не має.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас відхилити пропозицію ФОП Гладкий В.В. за надання недостовірної інформації. І перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2024 10:45
Шановний Учаснику! Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто у Замовника є ПРАВО, а НЕ ОБОВ’ЯЗОК звертатися до відповідних органів за підтвердженням інформації, наданої Учасником. Зважаючи на те, що скановані копії трудових книжок відповідають Порядку ведення трудових книжок працівників, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників», містять печатку Учасника, сумнівів щодо достовірності наданої інформації у Замовника не виникає.
Також слід зазначити що умовами тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, вимагалось лише надання сканованих копій трудових книжок та наказів про призначення. Будь яких інших документів на підтвердження цієї вимоги не вимагалось.
Слід зауважити що, пунктом 2 розділу V тендерної документації чітко зазначено про те що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України.
Враховуючи вищезазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Також слід зазначити що умовами тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, вимагалось лише надання сканованих копій трудових книжок та наказів про призначення. Будь яких інших документів на підтвердження цієї вимоги не вимагалось.
Слід зауважити що, пунктом 2 розділу V тендерної документації чітко зазначено про те що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України.
Враховуючи вищезазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-22-001309-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 17 лютого 2024 13:45
Дата подання: 17 лютого 2024 13:45
Скарга щодо неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ
Скарга щодо неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 17:56
рішення від 20.02.2024 № 3123.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 17:56
інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3774.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 14:25
рішення від 28.02.2024 № 3774.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3774-р/пк-пз рішення від 15 лютого 2024 року № 31 про визначення ФОП «ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-01-22-001309-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Номер скарги: UA-2024-01-22-001309-a.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 25 березня 2024 20:55
Дата подання: 25 березня 2024 20:55
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 березня 2024 16:39
рішення від 27.03.2024 № 5533.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 16:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2024 № 6157.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 16:29
рішення від 05.04.2024 № 6157.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 15:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" |
599 700,00
UAH з ПДВ
|
501 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШАРАШИН ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
502 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ" |
710 000,00
UAH з ПДВ
|
706 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
731 000,00
UAH з ПДВ
|
731 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" #33977658 |
Рішення скасоване |
501 900,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2024 10:02
|
ФОП "ШАРАШИН ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" #3228311614 |
Рішення скасоване |
502 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 15:58
|
ФОП "ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ" #2957912478 |
Рішення скасоване |
706 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 16:51
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" #33977658 |
Відхилено |
501 900,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 11:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 16:34
|
ФОП "ШАРАШИН ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" #3228311614 |
Відхилено |
502 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 08:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 14:33
|
ФОП "ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ" #2957912478 |
Переможець |
706 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 09:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 15:41
|
Протокол продовження строку для укладання договору.pdf | укладений |
15 квітня 2024 15:40
|
Договір.pdf | укладений |
15 квітня 2024 15:40
|