Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗГУРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 43952524 |
Місцезнаходження: | 07601, Україна , Київська обл., селище міського типу Згурівка, вул.Українська, 61 |
Контактна особа: |
Наталія Ткач +380457050181 zgurivkatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
22 січня 2024 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 09:21 |
Обгрунтування ДП.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000069 ● 71ac4d8adfad48e591e5310db6f571fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 91
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-01-22-000574-a 22.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:24:27
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є дизельне паливо, олива дизельна, замовником якої є Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-22-000574-a) та відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження наявності у Замовника підстав для здійснення закупівлі дизельного палива та оливи дизельної шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, (зокрема, щодо наявності підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178).
3. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме ТОВ «АВТОГАЗТРЕЙД», з яким укладено договір від 22.01.2024 № 34 без використання електронної системи закупівель.
4. Надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо виконання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, в частині відповідності предмета закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик, проекта договору про закупівлю, а також вимог до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, до вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації до процедури закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-000276-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 09:31:01
Інформація про закупівлю UA -2024-01-22-000574-a
Між Відділом освіти Згурівської селищної ради та товариством з обмеженою відповідальністю “АВТОГАЗТРЕЙД” був укладений договір № 34 від 22 січня 2024 року, предметом якого є поставка нафтопродуктів для закладів освіти (Код ДК 021:2015-09130000-9 Нафта та дистиляти).
Придбання дизельного палива та оливи дизельної здійснювалось для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів Відділу освіти Згурівської селищної ради під час виконання функцій та завдань, покладених на відділ освіти (підвезення дітей до закладів освіти).
Так, як АЗС ТОВ “АВТОГАЗТРЕЙД” знаходиться на території Згурівської громади і зарекомендував себе як надійний та відповідальний постачальник, який відповідає всім вимогам замовника, то і був укладений договір поставки нафтопродуктів.
- Кошторис на 2024 рік.pdf
- Обґрунтування.docx
- UA-2024-01-05-000276-a-report.pdf
- Накази.pdf
- Обгрунтування ДП.pdf
- IMG_20230316_0015.pdf
- IMG_20230609_0008.pdf
- IMG_20230914_0008.pdf
- IMG_20231010_0016.pdf
- IMG_20240425_0001.pdf
- Договір.pdf
- Лист - відгук.pdf
- Виписка з ЄДР.pdf
- Свідоцтво ПДВ.jpg
- довідки, ліцензія.pdf
- сертифікат якості.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 15:43:20
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
У ході проведення моніторингу закупівлі, установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю дизельного палива та оливи дизельної (ID: UA-2024-01-22-000574-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, у зв’язку з відміною торгів за номером ID: UA-2024-01-05-000276-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо невідповідності кількісних характеристик предмета закупівлі за номером ID: UA-2024-01-22-000574-a, до кількісних характеристик предмета закупівлі за номером ID: UA-2024-01-05-000276-a, в частині обсягів закупівлі.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 4.5. Додатку 2 (Технічна специфікація) до тендерної документації, оприлюдненої Замовником до процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-01-05-000276-a, Замовником до учасників процедури закупівлі установлено вимогу щодо надання Довідки згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС у м. Андрушівка та на всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим.
Зважаючи на зазначене вище, прошу надати документальне підтвердження відповідності суб’єкта - ТОВ «АВТОГАЗТРЕЙД» установленим Замовником вимогам, в частині наявності АЗС за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника на всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 11:34:22
Інформація про закупівлю UA -2024-01-22-000574-a
Між Відділом освіти Згурівської селищної ради та товариством з обмеженою відповідальністю “АВТОГАЗТРЕЙД” був укладений договір № 34 від 22 січня 2024 року, предметом якого є поставка нафтопродуктів для закладів освіти (Код ДК 021:2015-09130000-9 Нафта та дистиляти).
Придбання дизельного палива та оливи дизельної здійснювалось для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів Відділу освіти Згурівської селищної ради під час виконання функцій та завдань, покладених на відділ освіти (підвезення дітей до закладів освіти).
Так, як АЗС ТОВ “АВТОГАЗТРЕЙД” знаходиться на території Згурівської громади і зарекомендував себе як надійний та відповідальний постачальник, який відповідає всім вимогам замовника, то і був укладений договір поставки нафтопродуктів.
Кількість дизельної оливи зменшилась в зв’язку з новим розрахунком потреби на 2024 рік.
Додатки по розрахунку нової потреби дизельної оливи та наявність АЗС за якими буде здійснюватись заправка автотранспорту додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024 р. Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району повідомляє, що було розглянуто висновок по закупівлі UA -2024-01-22-000574-a і усунено порушення шляхом припинення зобов’язань по договору №34 від 22.01.2024р. та розірвано договір додатковою угодою №1 від 15.05.2024р.
2024-05-16 09:32:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.servicesWithoutProcurementProcedure • усунуто
-
2024-05-16 15:55:03
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОГАЗТРЕЙД" #40529333 |
Переможець |
1 817 500,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 10:13
|
ДУ №1.pdf | укладений |
15 травня 2024 10:12
|
Договір ДП.pdf | укладений |
22 січня 2024 09:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 37000 | літр |
47,50
UAH з ПДВ
|
олива дизельна | 400 | літр |
150,00
UAH з ПДВ
|