Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення за ДК 021:2015 - 90430000-0- Послуги з відведення стічних вод(централізоване водовідведення)
Очікувана вартість
107 043,00 UAH
UA-2024-01-20-000138-a cdded1a9d95a45a3ab29497532a46e71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лізунова Людмила Василівна

+380964984772 luxansha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей № 30 міста Житомира
Код ЄДРПОУ: 22059198
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Шкільний, будинок 4
Контактна особа: Лізунова Людмила Василівна
+380964984772
luxansha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4610 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення за ДК 021:2015 - 90430000-0- Послуги з відведення стічних вод(централізоване водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Шкільний, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

20 січня 2024 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
Переможець 107 043,00
UAH з ПДВ
20 січня 2024 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2024 12:37
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
21 жовтня 2024 12:36
Електронний підпис укладений
19 червня 2024 16:54
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 червня 2024 16:49
Постанова про затвердження тарифів укладений
20 січня 2024 16:30
Витяг з Ліцензійного реєстру укладений
20 січня 2024 16:30
Витяг зреєстру СПМ укладений
20 січня 2024 16:30
Обгрунтування укладений
20 січня 2024 16:30
Договір укладений
20 січня 2024 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановлених згідно із законодавством регульованих цін(тарифів- з 01.06.2024р тариф складатиме 41,004 грн.)
Номер договору про закупівлю: 2552/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2552/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML