Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Очікувана вартість
2 549 060,00 UAH
UA-2024-01-19-015127-a ● 0188326a41054517b3bc69747235a68d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
Код ЄДРПОУ: | 05415786 |
Вебсайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Теліщук Ірина Михайлівна 380683026955 ZAICHENJA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 14:18 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 14:18 |
Очікувана вартість: | 2 549 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 490,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У формі гарантії банку, іншої фінансової установи, страхової організації. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38235.9 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Замовником в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) днів з дня підписання Акту наданих послуг оформлених в установленому порядку та рахунку-фактури, за фактично надані Послуги на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок, без будь-яких штрафних санкцій, за надані Послуги здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, але не пізніше 31.12.2024р. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 14:55 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 09.02.2024р.docx | |
09 лютого 2024 14:55 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей) від 09.02.2024.docx | |
09 лютого 2024 14:55 |
Додаток 2 (Особливості) від 09.02.2024.docx | |
09 лютого 2024 14:55 |
Додаток 1 (Особливості) від 09.02.2024.docx | |
19 січня 2024 17:29 |
Додаток 5 (Особливості).docx | |
19 січня 2024 17:29 |
Додаток 4 (Особливості).docx | |
19 січня 2024 17:29 |
Додаток 3 (Особливості).docx |
09 лютого 2024 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2024 14:55 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 09.02.2024р.docx
|
|||
09 лютого 2024 14:55 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей) від 09.02.2024.docx
|
|||
09 лютого 2024 14:55 |
Додаток 2 (Особливості) від 09.02.2024.docx
|
|||
09 лютого 2024 14:55 |
Додаток 1 (Особливості) від 09.02.2024.docx
|
|||
19 січня 2024 17:29 |
Додаток 5 (Особливості).docx
|
|||
19 січня 2024 17:29 |
Додаток 4 (Особливості).docx
|
|||
19 січня 2024 17:29 |
Додаток 3 (Особливості).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість працівників ГШР
Дата подання: 21 січня 2024 16:44
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:27
Підпунктом 2.2 пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання - «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів (далі – Довідка).
Відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації кількість транспорту реагування повина бути не менше трьох автомобілів.
Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення яка кількість працівників, які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування повинно бути зазначено у Довідці, якщо відповідно до Кодексу законів про працю в транспорті реагування повинно бути не менше 2 осіб (з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), тобто загальна кількість їх повинна становити не менше ніж 18 працівників.
Таким чином, просимо повідомити чи правильно ми розуміємо, що учасник при подання тендерної пропозиції повинен вказати у Довідці про наявність не менше ніж 18 (вісімнадцяти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів, які вимагаються тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасником має бути надана:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці документів.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування.
Відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасником має бути надана:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці документів.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування.
Спеціальні засоби
Дата подання: 21 січня 2024 16:48
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:28
Шановний Замовник. Яка кількість спеціальних засобів, а саме: - гумових кийків повинен мати в наявності Учасник?
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо дислокації та режиму роботи постів охорони, серед іншого, встановлена вимога: забезпечення трьох цілодобових постів та одного - денного посту. Таким чином, спеціальними засобами повинні бути забезпечені всі пости охорони, а саме: всі охоронники, що будуть задіяні на вищезазначених постах.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо дислокації та режиму роботи постів охорони, серед іншого, встановлена вимога: забезпечення трьох цілодобових постів та одного - денного посту. Таким чином, спеціальними засобами повинні бути забезпечені всі пости охорони, а саме: всі охоронники, що будуть задіяні на вищезазначених постах.
Аналогічні договора
Дата подання: 21 січня 2024 16:53
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:28
Шановний Замовник. Яку кількість договорів повинен надати Учасник для документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- договір (и) (такий (і) договір (и) повинен містить усі додатки, які є невід'ємною частиною до договору, на який (і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п.3.1 Розділу 3 цього Додатку)
- документ (и), підтверджуючий (і) повне виконання договору (ів) аналогічного предмету закупівлі, наданого (их) згідно п.3.2 Розділу 3 цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до п.3.1 Розділу 3 цього Додатку, а саме: лист-відгук (ів) (рекомендаційний/і лист/листи) та акт (и) приймання-передачі наданих
послуг (акти виконаних робіт тощо).
Аналогічним (ми) договором (ами) в розумінні цієї тендерної документації є договір на надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі.
У листі-відгуку (ів) на договір (и) вказані в п.3.2 повинно бути зазначено: номер договору, предмет та сума договору, інформацію про відсутність претензій.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості документів, які мають бути подані Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- договір (и) (такий (і) договір (и) повинен містить усі додатки, які є невід'ємною частиною до договору, на який (і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п.3.1 Розділу 3 цього Додатку)
- документ (и), підтверджуючий (і) повне виконання договору (ів) аналогічного предмету закупівлі, наданого (их) згідно п.3.2 Розділу 3 цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до п.3.1 Розділу 3 цього Додатку, а саме: лист-відгук (ів) (рекомендаційний/і лист/листи) та акт (и) приймання-передачі наданих
послуг (акти виконаних робіт тощо).
Аналогічним (ми) договором (ами) в розумінні цієї тендерної документації є договір на надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі.
У листі-відгуку (ів) на договір (и) вказані в п.3.2 повинно бути зазначено: номер договору, предмет та сума договору, інформацію про відсутність претензій.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості документів, які мають бути подані Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій
Дата подання: 21 січня 2024 17:18
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:30
Замовник в пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначає: - Загальна кількість працівників, що будуть залучатися до надання послуг – не менше 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій –не менше трьох одиниць штату керівного складу додадково. Зазначені працівники повинні відповідати кадровим вимогам пп.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, та мати кваліфікацію не менше третього розряду.
Виходячи зі змісту тендерної документації Замовником передбачено, що у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій –не менше трьох одиниць штату керівного складу. Тобто посилення охорони буде здійснюватися силами керівного складу суб’єкта охоронної діяльності, замість залучення додатковою кількістю працівників охорони.
Просимо у Замовника роз’яснення щодо даної вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Загальна кількість працівників,що будуть залучатися до надання послуг – не менше 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково. Зазначені працівники повинні відповідати кадровим вимогам пп.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, та мати кваліфікацію не менше третього розряду.
Основний тягар щодо реагування, локалізації та ліквідації умов НС на об'єктовому рівні лягає на органи управління, що мають професійну підготовку, відповідні знання та досвід.
Таким чином, загальна кількість працівників, що будуть залучатися до надання послуг – не менше 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково.
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Загальна кількість працівників,що будуть залучатися до надання послуг – не менше 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково. Зазначені працівники повинні відповідати кадровим вимогам пп.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, та мати кваліфікацію не менше третього розряду.
Основний тягар щодо реагування, локалізації та ліквідації умов НС на об'єктовому рівні лягає на органи управління, що мають професійну підготовку, відповідні знання та досвід.
Таким чином, загальна кількість працівників, що будуть залучатися до надання послуг – не менше 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково.
Чергові пульта
Дата подання: 21 січня 2024 17:46
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:31
Підпунктом 2.5 пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання - Довідка про наявність чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (далі – Довідка).
Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення, яка кількість чергових пульта, які будуть задіяні в цілодобовій диспетчерській службі для приймання сповіщення що надходять до пульта централізованого спостереження повинно бути зазначено у Довідці, якщо відповідно до Кодексу законів про працю в цілодобовій диспетчерській службі (з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності) повинно бути не менше 5 працівників.
Таким чином, просимо повідомити чи правильно ми розуміємо, що учасник при подання тендерної пропозиції повинен вказати у Довідці про наявність не менше ніж 5 (п’яти) чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості чергових пульта, які будуть задіяні в цілодобовій диспетчерській службі для приймання сповіщення що надходять до пульта централізованого спостереження.
Повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості чергових пульта, які будуть задіяні в цілодобовій диспетчерській службі для приймання сповіщення що надходять до пульта централізованого спостереження.
Радіозв’язок
Дата подання: 21 січня 2024 18:10
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:31
Шановний Замовник. В п. 1.4. зазначається - Документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони, групами реагування та групами посилення постів радіостанціями:
- довідка в довільній формі та/або договір з ДП «Український державний центр радіочастот» з Учасником на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності.
Питання: Надання учасником довідки в довільній формі буде достатньо для документального підтвердження учасником забезпечення радіозв’язком? Чи для підтвердження необхідно надати необхідні документи, які дозволяють експлуатацію радіоелектронних засобів суб’єктами охоронної діяльності в регіоні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність можливості забезпечити радіозв’язок між постами охорони, групами реагування та групами посилення постів радіостанціями шляхом надання довідки в довільній формі ТА/АБО договору з ДП «Український державний центр радіочастот» з Учасником на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність можливості забезпечити радіозв’язок між постами охорони, групами реагування та групами посилення постів радіостанціями шляхом надання довідки в довільній формі ТА/АБО договору з ДП «Український державний центр радіочастот» з Учасником на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності
Засоби зв’язку
Дата подання: 21 січня 2024 20:35
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:33
Шановний замовник. Яка повинна бути потужність засобів зв’язку (радіостанції)?
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо потужності засобів зв'язку (радіостанцій).
Повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо потужності засобів зв'язку (радіостанцій).
Кількість аптечок
Дата подання: 21 січня 2024 20:37
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:34
Шановний замовник. Яка кількість аптечок першої медичної допомоги повинна бути в наявності в учасника?
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо дислокації та режиму роботи постів охорони, серед іншого, встановлена вимога: забезпечення трьох цілодобових постів та одного - денного посту. Таким чином, засобами, необхідними для надання першої медичної допомоги повинні бути забезпечені всі пости охорони.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо дислокації та режиму роботи постів охорони, серед іншого, встановлена вимога: забезпечення трьох цілодобових постів та одного - денного посту. Таким чином, засобами, необхідними для надання першої медичної допомоги повинні бути забезпечені всі пости охорони.
керівний склад
Дата подання: 21 січня 2024 20:40
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:34
Що мав на увазі Замовник під терміном «керівний склад», а саме які посади необхідно надавати Замовнику?
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Посади, які відносяться до керівного складу підприємства визначені в «Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженому наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 26 листопада 2008 р. N 557.
Посади, які відносяться до керівного складу підприємства визначені в «Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженому наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 26 листопада 2008 р. N 557.
дозвільні документи
Дата подання: 21 січня 2024 22:35
Дата відповіді: 24 січня 2024 21:36
В п. 4.8. Додатку 2 до ТД вимагається - Наявність радіозв’язку між постами радіостанціями, відповідні дозвільні документи згідно чинного законодавства, дійсні протягом всього строку надання послуг.
Які дозвільні документи на радіозв’язок повинен надати Учасник в складі своєї тендерної пропозиції?
Відповідь: На Ваше запитання від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації та п.4.8. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність можливості забезпечити радіозв’язок між постами охорони шляхом надання довідки в довільній формі ТА/АБО договору з ДП «Український державний центр радіочастот» з Учасником на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності.
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації та п.4.8. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність можливості забезпечити радіозв’язок між постами охорони шляхом надання довідки в довільній формі ТА/АБО договору з ДП «Український державний центр радіочастот» з Учасником на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-19-015127-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 21 січня 2024 22:53
Охоронники ГШР
Шановний замовник. В п. 2.2. додатку №1 до ТД не зазначена кількість охоронників які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування. Згідно з розрахунку кількості транспорту реагування (не менше 3) та чисельності екіпажу групи реагування (не менше 2) з урахуванням черговості та змінності встановленого трудовим законодавством (доба через три) виходить, що кількість охоронників потрібних для залучення до надання послуг в групах швидкого реагування складає мінімум 24 охоронника.
Виходячи з вищевказаного просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації щодо визначення кількості охоронників які необхідні для надання послуг в групах швидкого реагування.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищевказаного просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації щодо визначення кількості охоронників які необхідні для надання послуг в групах швидкого реагування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 21:44
На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасником має бути надана:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці документів.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасником має бути надана:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці документів.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-19-015127-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 21 січня 2024 23:00
Охоронники
В п. 5.2. Додатку № 2 тендерної документації Замовника - Пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ.
Вимагаємо прибрати даний пункт з тендерної документації, оскільки він не відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо прибрати даний пункт з тендерної документації, оскільки він не відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 21:42
На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 5.2 Додатку 2 до тендерної документації співробітники охорони комплектуються працівниками, які: пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації»
Відповідно до вимог пункту 5.2 Додатку 2 до тендерної документації співробітники охорони комплектуються працівниками, які: пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації»
Номер вимоги: UA-2024-01-19-015127-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 21 січня 2024 23:09
Чисельність працівників
Замовник згідно вимог Додатку № 2 тендерної документації вимагає: - Учасник повинен мати в наявності в штаті співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, 20% резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів.
Чому замовник вимагає наявності тільки 12 охоронників без урахування резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Чому замовник вимагає наявності тільки 12 охоронників без урахування резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 21:41
На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Загальна кількість працівників, що будуть залучатися до надання послуг – НЕ МЕНШЕ 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково. Зазначені працівники повинні відповідати кадровим вимогам пп.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, та мати кваліфікацію не менше третього розряду.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо максимальної кількості працівників,що будуть залучатися до надання послуг.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Загальна кількість працівників, що будуть залучатися до надання послуг – НЕ МЕНШЕ 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково. Зазначені працівники повинні відповідати кадровим вимогам пп.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, та мати кваліфікацію не менше третього розряду.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо максимальної кількості працівників,що будуть залучатися до надання послуг.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-19-015127-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 21 січня 2024 23:37
Строк дійсності
В тендерній документації не визначено строк дійсності довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о видані охоронникам, які будуть залучені для охорони об’єкту, групах швидкого реагування, фахівцю з організації заходів охорони та черговим пульта спостереження.
Вимагаємо замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 21:40
На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Також, Учасник має надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, серед іншого:
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о (відповідно до п.п. 11 Порядку проведення попередніх. періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651) та відсутності обмежень для роботи охоронником зі зброєю.
Відповідно до п. 2 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651, попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що строк довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о встановлено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Також, Учасник має надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, серед іншого:
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о (відповідно до п.п. 11 Порядку проведення попередніх. періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651) та відсутності обмежень для роботи охоронником зі зброєю.
Відповідно до п. 2 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651, попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що строк довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о встановлено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-19-015127-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 21 січня 2024 23:38
Медичні довідки
В тендерній документації не визначено строк дійсності документу про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246) видані охоронникам, які будуть залучені для охорони об’єкту, групах швидкого реагування, фахівцю з організації заходів охорони та черговим пульта спостереження.
Вимагаємо замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 21:39
На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Також, Учасник має надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, серед іншого:
- документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246);
Відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246 встановлено зразок документа: «МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____», що містить інформацію щодо дати видачі та дати дійсності.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що строк дійсності вищезазначеного документа встановлено Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246
Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником.
В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі.
Також, Учасник має надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, серед іншого:
- документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246);
Відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246 встановлено зразок документа: «МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____», що містить інформацію щодо дати видачі та дати дійсності.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що строк дійсності вищезазначеного документа встановлено Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-19-015127-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31507801
Дата подання: 24 січня 2024 20:56
Дата подання: 24 січня 2024 20:56
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 січня 2024 17:19
Рішення від 26.01.2024 №1625.pdf
Дата публікації: 26 січня 2024 17:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2024 №2150.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 14:03
Рішення від 05.02.2024 №2150.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Відповідно до вимог ч.22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.55 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2150 -р/пк-пз від 05.02.2024 року, внести зміни до тендерної документації на закупівлю Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки) та Додатку 1,2 до вищезазначеної тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції. Оприлюднити зазначену вище інформацію у порядку та строки, що визначені Законом України «Про публічні закупівлі» і п.24 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Легіон-Безпека |
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" |
2 549 060,00
UAH з ПДВ
|
2 549 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Вікінг |
2 549 060,00
UAH з ПДВ
|
2 549 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП Легіон-Безпека #31507838 |
Відхилено |
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 11:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 16:27
|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" #33678001 |
Переможець |
2 549 060,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 14:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 12:22
|
Додаткова угода 2 від 22.07.2024.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 16:18
|
Додаткова угода 1 від 16.05.2024.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 12:59
|
Договір 99-К від 06.03.2024.pdf | укладений |
07 березня 2024 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 11.1., 11.8. Договору, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до розділу «15.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору, а саме внести зміни до Банківських реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 99/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що відповідно до розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2024 року №366-р «Деякі питання утворення державної наукової установи «Центр інноваційних технологій охорони здоров’я» Державного управління справами» та Розпорядження Керівника Державного управління справами від 30.04.2024р. № 96 «Про припинення шляхом реорганізації (злиття) Державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами та Державного закладу «Всеукраїнський центр охорони здоров’я матері і дитини» Державного управління справами та утворення на їх базі Державної наукової установи «Центр інноваційних технологій охорони здоров’я» Державного управління справами зі змінами, Державна наукова установа «Центр інноваційних технологій охорони здоров’я» Державного управління справами є правонаступником у повному обсязі всіх прав і обов'язків Державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами |
Номер договору про закупівлю: | 99/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |