Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний білий, хліб житньо-пшеничний, паска, калач, булочка з начинкою - код 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Очікувана вартість
916 620,00 UAH
UA-2024-01-19-013778-a ● 9bea7fae29224ffd938f755ebf8b26a5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03188926 |
Місцезнаходження: | 80670, Україна , Львівська обл., селище міського типу Підкамінь, вулиця Нагірна, 11 |
Контактна особа: |
Чаплюк Ольга Романівна +380326631534 pidkaminpsyh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 16:11 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 13:15 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 13:15 |
Очікувана вартість: | 916 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 583,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 кілограм
Хліб пшеничний білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул.Нагірна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
16000 кілограм
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул.Нагірна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
45 кілограм
калач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул.Нагірна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
45 кілограм
Паска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул.Нагірна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
588 кілограм
булочка з начинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул.Нагірна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Хліб пшеничний білий, хліб житньо-пшеничний, паска, калач, булочка з начинкою - код 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 16:06 |
ДОДАТОК 4.docx | |
19 січня 2024 16:06 |
Додаток 3.rtf | |
19 січня 2024 16:06 |
Додаток 2.rtf | |
19 січня 2024 16:06 |
ДОДАТОК 1.docx | |
19 січня 2024 16:06 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
графік поставки
Дата подання: 19 січня 2024 20:56
Дата відповіді: 20 січня 2024 10:42
Д о б р и й д е н ь .
Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) .
Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ?
Д Я К У Ю .
Відповідь: Доброго дня. Графік поставки товару: кожен робочий день тижня з 09:00 до 09.30 год., окрім вихідних днів. Так, доставка в суботу можлива разом із замовленням на неділю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-19-013778-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна", Код ЄДРПОУ:2792219945
Дата подання: 01 лютого 2024 12:39
Скасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Музика Олег Володимирович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Детально ознайомившись з тендерною документацією Учасника ФОП Музики Олега Володимировича , зазначаємо, що згідно додатку 1 тендерної документації кваліфікаційні критерії пропоновані учасником не відповідають вимогам, оприлюдненим Замовником при оголошенні закупівлі, Учасник не відповідає:
У складі пропозиції Учасника ФОП Музика Олег Володимирович надав тільки довідку про проведення профілактичної дезінфекції транспортних засобів згідно угоди №1/003 від 03.01.2024року, а довідку щодо проведення дератизації автотранспорту не надав.
Враховуюче викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.40 Особливостей.
Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній сиситемі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуюче викладене , Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги п.40 Особливостей та ч.9 ст. 26 Закону.
Вважаю, що Замовником було визначено Учасника –Фізична особа-підприємець Музика Олег Володимирович переможцем процедури закупівлі всупереч закупівельному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
У складі пропозиції Учасника ФОП Музика Олег Володимирович надав тільки довідку про проведення профілактичної дезінфекції транспортних засобів згідно угоди №1/003 від 03.01.2024року, а довідку щодо проведення дератизації автотранспорту не надав.
Враховуюче викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.40 Особливостей.
Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній сиситемі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуюче викладене , Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги п.40 Особливостей та ч.9 ст. 26 Закону.
Вважаю, що Замовником було визначено Учасника –Фізична особа-підприємець Музика Олег Володимирович переможцем процедури закупівлі всупереч закупівельному законодавству України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 17:43
Відповідь на вимогу по закупівлі: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний білий, хліб житньо-пшеничний, паска, калач, булочка з начинкою), номер закупівлі: UA-2024-01-19-013778-a - від ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна"
19 січня 2024року Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі — Замовник) оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний білий, хліб житньо-пшеничний, паска, калач, булочка з начинкою), номер закупівлі: UA-2024-01-19-013778-a (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 29 січня 2024 року. Учасник ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна" взяла участь у процедурі закупівлі та подала власну тендерну пропозицію, яка зареєстрована 26 січня 2024 року. Окрім Учасника свою пропозицію для участі у закупівлі подав також: - ФОП Музика Олег Володимирович. Розглянувши тендерну пропозицію, учасника ФОП Музики Олега Володимировича, яку визнано найбільш економічно вигідною, Замовник відхилив пропозицію учасника ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна" Протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.02.2024 р. (опубліковано на PROZORRO 31.02.2024), тому що:
Згідно додатку 1 Тендерної документації вимагається подати довідку у довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Учасник має надати інформацію у формі відповідного Акту, щодо проведення дезінфекції/дератизації автотранспорту, що буде використовуватись при поставці товару.
Також у розділі III Тендерної документації в описі та прикладах формальних помилок у пункті 3 вказується, що невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
ФОП Музика О.В. у складі своєї документації надав Договір №1д/003 від 03.01.2014р. та довідку про проведення профілактичної дезінфекції транспортних засобів №187/02-01/3 від 24.01.2024р. у яких є вичерпна інформація щодо проведення учасником дезінфекції/дератизації автотранспортних засобів, які будуть використовуватися при поставці товару відповідно до статті 44 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» вiд 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Зміст Договору №1д/003 від 03.01.2014р. та довідки про проведення профілактичної дезінфекції транспортних засобів №187/02-01/3 від 24.01.2024р. повністю відповідає вимогам визначеними Замовником у тендерній документації.
19 січня 2024року Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі — Замовник) оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний білий, хліб житньо-пшеничний, паска, калач, булочка з начинкою), номер закупівлі: UA-2024-01-19-013778-a (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 29 січня 2024 року. Учасник ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна" взяла участь у процедурі закупівлі та подала власну тендерну пропозицію, яка зареєстрована 26 січня 2024 року. Окрім Учасника свою пропозицію для участі у закупівлі подав також: - ФОП Музика Олег Володимирович. Розглянувши тендерну пропозицію, учасника ФОП Музики Олега Володимировича, яку визнано найбільш економічно вигідною, Замовник відхилив пропозицію учасника ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна" Протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.02.2024 р. (опубліковано на PROZORRO 31.02.2024), тому що:
Згідно додатку 1 Тендерної документації вимагається подати довідку у довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Учасник має надати інформацію у формі відповідного Акту, щодо проведення дезінфекції/дератизації автотранспорту, що буде використовуватись при поставці товару.
Також у розділі III Тендерної документації в описі та прикладах формальних помилок у пункті 3 вказується, що невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
ФОП Музика О.В. у складі своєї документації надав Договір №1д/003 від 03.01.2014р. та довідку про проведення профілактичної дезінфекції транспортних засобів №187/02-01/3 від 24.01.2024р. у яких є вичерпна інформація щодо проведення учасником дезінфекції/дератизації автотранспортних засобів, які будуть використовуватися при поставці товару відповідно до статті 44 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» вiд 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Зміст Договору №1д/003 від 03.01.2014р. та довідки про проведення профілактичної дезінфекції транспортних засобів №187/02-01/3 від 24.01.2024р. повністю відповідає вимогам визначеними Замовником у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Музика О.В. |
648 300,00
UAH з ПДВ
|
597 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Сукмановська Оксана Іванівна" |
660 285,00
UAH з ПДВ
|
597 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Музика О.В. #2352412798 |
Переможець |
597 100,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 12:51
|
договір.pdf | укладений |
08 лютого 2024 12:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб пшеничний білий | 16000 | кілограм |
17,60
UAH з ПДВ
|
Хліб житньо-пшеничний | 16000 | кілограм |
17,60
UAH з ПДВ
|
калач | 45 | кілограм |
50,00
UAH з ПДВ
|
Паска | 45 | кілограм |
50,00
UAH з ПДВ
|
булочка з начинкою | 588 | кілограм |
50,00
UAH з ПДВ
|