Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення судової експертизи/експертного дослідження на визначення причин виникнення аварійної ситуації по І колії перегінного тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену м. Києва
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2024-01-19-012632-a 2e7cc66a69e04ca58bc7936e0ecdcf97
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цуренко Оксана Олексіївна

380442383424 O.Tsurenko@metro.kyiv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Цуренко Оксана Олексіївна
380442383424
O.Tsurenko@metro.kyiv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79140000-7: Послуги з юридичної консультації та правового інформування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення судової експертизи/експертного дослідження на визначення причин виникнення аварійної ситуації по І колії перегінного тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2024
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

Тендерна документація

19 січня 2024 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2024 15:28
Обґрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000026 ● 93123a7ca8be408f819463a46f4ea71a
  • Статус: завершено ● Дата: 16 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-01-19-012632-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 17:56:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з проведення судової експертизи/експертного дослідження на визначення причин виникнення аварійної ситуації по І колії перегінного тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-012632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Документальне підтвердження виникненням об’єктивних обставин, що унеможливили проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та укладання договору без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Науково-дослідна судово-експертна установа (код ЄДРПОУ 41232184), з яким укладений договір від 05.01.2024 № 05/01-2024 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 14:03:57

Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 15.02.2024

Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи).pdf"

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-23 16:02:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з проведення судової експертизи/експертного дослідження на визначення причин виникнення аварійної ситуації по І колії перегінного тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-012632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи щодо підтвердження об’єктивних обставин щодо перенесення строків надання послуг та продовження строку дії Договору від 05.01.2024 № 05/01-2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-28 14:17:49

Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 23.02.2024

Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ.pdf"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ДОСЛІДНА СУДОВО-ЕКСПЕРТНА УСТАНОВА
#41232184
Переможець 2 950 000,00
UAH
19 січня 2024 15:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 14:21
ДУ №3 від 27.06.2024 до Договору від 05.01.2024 №05_01-2024.pdf зміни до договору
28 червня 2024 14:21
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2024 10:58
Додаткова угода №2 від 05.01.2024 №05_01-2024.pdf зміни до договору
22 травня 2024 10:58
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2024 11:47
Додаткова угода №1до Договору №05_01-2024 від 05.01.2024.pdf зміни до договору
20 лютого 2024 11:47
Договір від 05.01.2024 №05_01-2024.pdf укладений
19 січня 2024 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та пунктом 9.1 Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 05/01-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та пунктом 9.1 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 05/01-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та відповідно пункту 9.1 розділу 9 «ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 05/01-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML