Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02146937 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а |
Контактна особа: |
Володимир Слободян +380384930785 yonosvita-kp@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 15:15 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 15:15 |
Очікувана вартість: | 683 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 836,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 12:52 |
додаток 5 заг.відомості.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
додаток 5 заг.відомості.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 4.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 4.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Тендерна документація.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Тендерна документація.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 6.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 6.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 7 персон.дані.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 7 персон.дані.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 1.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 1.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 2.docx | |
19 січня 2024 12:52 |
Додаток 2.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 13 лютого 2024 14:28
Дата подання: 16 лютого 2024 16:48
Дата подання: 07 березня 2024 17:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000105 ● d706be8e9072485f817bd390af7688fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 22.04.2024 № 31-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
9. UA-2024-01-19-007746-a; 19.01.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 16:32:21
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-007746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- надайте інформацію та відповідні підтверджуючі документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, згідно підпункту 15 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога для переможця процедури закупівлі: «Остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону відповідно до рекомендаційної форми наведеної в Додатку № 4».
- надайте остаточну цінову пропозицію за результатами аукціону відповідно до форми, наведеної в Додатку № 4, яку надав переможець процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Український кристал».
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:11:27
Відповідь на запит
Начальнику Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Хмельницькій області
Анатолію МАРЦИНЮКУ
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 30.04.2024 р.
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 30.04.2024 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-19-007746-a.
Питання:
1) Надайте інформацію та відповідні підтверджуючі документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?.
2) Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, згідно підпункту 15 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога для переможця процедури закупівлі: «Остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону відповідно до рекомендаційної форми наведеної в Додатку № 4».
3) Надайте остаточну цінову пропозицію за результатами аукціону відповідно до форми, наведеної в Додатку № 4, яку надав переможець процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Український кристал».
Відповідь:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалися відповідно до діючих ГОСТ, ДСТУ ISO або ТУ, що діють на території України та вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» Продукція, яка постачається в заклади освіти управління освіти і науки, повинна бути лише вітчизняного виробника. Кожна партія товару має супроводжуватись виписаними на кожен заклад окремо двома накладними, товаросупровідними документами, які засвідчують походження, якість та безпеку продукції, згідно чинного законодавства. З метою збереження якості товару транспортування товару має здійснюватись в спеціалізованому автотранспорті з гігієнічним покриттям кузова, обладнаному напрямними для установлення лотків.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. Було визначено потребу в хлібобулочних виробах для закладів освіти, в межах виділеного фінансування, вирішено закупити зазначений у тендерній документації їх перелік для організації навчального процесу в закладах освіти підпорядкованих управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради. Продукти харчування- хліб пшеничний цільнозерновий та Булочка “Ромашка” або еквівалент (в упаковці) не є продуктами харчування, які підпадають під моніторинг соціально-значущих товарів, відповідно до розрахунку очікуваної вартості закупівлі було взято ціни із договорів на постачання цих продуктів у Хмельницькій області та цінових пропозицій постачальників. Зокрема, для розрахунку середньої ціни за одиницю товару при розрахунку очікуваної вартості закупівлі використано:
1. Ціна з додатковї угоди №1 від 25.05.2023 р до договору № 56 від 15.020.2023 р. (Додаток 1);
2. Ціна з договору про закупівлю від 03.01.2024 р. № 1/1581 (Додаток 2);
3. Ціна про постачання товару від 17.01.2024 р. № 12 (Додаток 3);
4. Цінова пропозиція від ТОВ «Український кристал» від 17.01.2024 р. (Додаток 4).
Додатки додаються окремими файлами в форматі pdf.
2. Покликання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osvita-kp.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia/54-zakupivli-obhruntuvannia/4232-khliboprodukty-svizhovypecheni-khlibobulochni-ta-kondyterski-vyroby-khlib-pshenychnyi-tsilnozernovyi-bulochka-roma-shka-abo-ekvivalent-v-upakovtsi
Стосовно абзацу 2 питання 2 запиту повідомляємо наступне.
Порядок подання тендерних пропозицій визначено ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі». Законом не передбачене надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель після закінчення терміну подання тендерних пропозицій будь – якої інформації, яка стосується предмету закупівлі, у тому числі, яка вимагалася і у складі тендерної пропозиції за подією яка сталася після завершення прийому тендерних пропозицій (результати аукціону стають відомими після завершення терміну прийому пропозицій). Отже, цінова пропозиція за результатами аукціону не може бути частиною тендерної пропозиції.
Підпункт 15 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації є некоректним в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не впливають на зміст тендерної документації, не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) визначені у п.3.1
Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога завантаження ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону у тендерній документації до закупівлі відсутня. Переможець торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «Український кристал» її не надав. Тому запитувана вами остаточна цінова пропозиція не може бути надана.
Уповноважена особа Володимир СЛОБОДЯН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 16:30:41
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-007746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
Згідно частин 2, 3 статті 180 Господарського кодексу України, істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Згідно пункту 4 розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Крім того, у підпункті 8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Згідно пункту 11.8 розділу 11 договору від 29.03.2024 № 108 (далі – Договір) додаткові угоди та додатки до цього договору про закупівлю є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані Сторонами та набирають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін.
Пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перелік яких наведено в даному пункті.
Тобто, ціна за одиницю товару є істотною умовою укладеного договору.
- чому вищевказаний Договір, укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Український кристал» не містить істотних умови договору, а саме: ціни за одиницю товару та кількості товару?;
- чому Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднені додатки до договору, а саме. Технічна специфікація (Таблиця 1 Додатку 2) до тендерної документації та Додаток 6 (перелік місць поставки), які є невід’ємною частиною Договору та є необхідними для договорів даного виду?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 16:24:41
Відповідь на запит
Розглянувши другий запит на пояснення, який був опублікований представником Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. в електронній системі закупівель 9 травня 2024 р.о 16:30, в межах розуміння стилістичного та смислового викладення запиту, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 статті 180 Господарського Кодексу, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Цивільний Кодекс не встановлює виключний перелік вимог, що є істотними умовами договору, окрім, визначення, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.. У пункті 4 статті 180 Господарського Кодексу визначено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Отже, за ГКУ, ціна – є істотною умовою договору. Проте в договірному законодавстві слід розрізняти ціну договору та ціну за одиницю товару. Оскільки Цивільний Кодекс посилається на різноманітність договорів та передбачає узгодження ціни сторонами, виходячи з виду договору та інших його умов – він не дає контрагентам визначення ціни, як істотної умови. І якщо Господарський Кодекс у статті 180 конкретизує ціну як істотну умову, він теж не передбачає яка саме ціна має бути зазначена, щоб бути істотною умовою. Виходячи з цього, виникає необхідність додаткового вивчення поняття «ціни». Коментар до статті 180 ГКУ роз’яснює, що ціна - це грошова сума, яку одна сторона сплачує іншій за надану річ, товари, послуги, роботи. Коментар до статті 189 ГКУ визначає, що ціна є вираженням узгодженого продавцем і покупцем грошового або іншого майнового еквівалента, який покупець сплачує за переданий йому товар, виконані роботи чи надані послуги. Особливість цієї статті полягає також у тому, що в ній ототожнюються ціна і тариф. Проте в економічній і юридичній літературі не висловлюється однозначна думка з цього питання. Тариф, як правило, розглядається як спосіб визначення (формування) ціни й застосовується як категорія ціноутворення.
Учасник погодився з умовами проєкту договору, який був зазначений у додатку 3 до тендерної документації. Договір був укладений за результатами проведення відкритих торгів відповідно до вимог Особливостей . Отже, відсутні підстави вважати договір неукладеним.
Після укладення договору про закупівлю товарів за бюджетні № 108 від 29.03.2024 р Постачальник повідомив про необхідність в зменшені ціни договору, оскільки попередні його розрахунки за результатами аукціону втратили актуальність. Оскільки, пп. 5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено можливість зміни істотних умов у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), в той же день коли було укладено договір, Сторонами, відповідно до п. 11.1 Розділу 11 «Порядок внесення змін умов договору про закупівлю» Договору було укладено Додаткову угоду №1 до договору №108 та вирішено за спільною згодою внести уточнення в пункт 1.2 Договору з метою уточнення кількості товару та його ціни за одиницю. Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель.
Закупівля, ідентифікатор ID: UA-2024-01-19-007746-a передбачає закупівлю харчових продуктів, а саме хлібопродуктів на заклади освіти, підпорядковані управлінню освіти і науки. Відповідно до пункту 5.3.4. Договору № 108 від 29.03.2024, постачальник зобов’язаний здійснювати поставку згідно поданих заявок. Уточнення цього обов’язку дає Замовнику можливість орієнтуватись на наявну на момент замовлення необхідність поставки товару в окремі місця замовлення та в кожній заявці визначати кількість товару. Це забезпечує від зайвого псування товару, оскільки з огляду на воєнний стан та не стабільну ситуацію із захворюваністю у закладах освіти, навчання може не мати стабільного графіку та проводитись у формі дистанційного навчання.
Окрім, визначення, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Проєкт договору, опублікований як додаток 3 до тендерної документації, не містив жодних додатків. Укладення договору за результатами проведення торгів, який не відповідає проєкту договору до закупівлі є порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Додатки до договору є невід’ємною його частиною та використовуються для розширення умов договору у разі виникнення такої необхідності. У вказаному договорі виникла потреба у розширені визначенні умов в частині асортименту та ціни за одиницю продукції та ціни договору, тому і була укладена додаткова угода 1 до договору.
Окрім того, законодавець не вимагає та не зазначає обов’язковість додатків до договору, а лише дає право Сторонам використати їх як спосіб уточнення умов договору.
Відповідно, ваше оціночне судження, що технічна специфікація (Таблиця 1 Додатку 2) до тендерної документації та Додаток 6 (перелік місць поставки), які є невід’ємною частиною Договору та є необхідними для договорів даного виду абсолютно є невірним. Додатки до тендерної документації в розумінні даної закупівлі не є додатками до Договору, а отже, не могли бути оприлюдненими в електронній системі.
Уповноважена особа Володимир СЛОБОДЯН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови укладеного Договору між Замовником та ТОВ «Український кристал», які встановлені у пункті 10.2 розділу 10 Договору не відповідають вимогам, визначеним у пункті 5 Особливостей та Договір є нікчемним відповідно підпункту 1 пункту 21 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Керуючись вимогами частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)та відповідно до Положення про уповноважену особу, що затверджено наказом управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради від 03.04.2020 року №50 щодо оскарження висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 14.05.2024 року за результатами проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний цільнозерновий; Булочка “Ромашка” або еквівалент (в упаковці)) (UA-2024-01-19-007746-a) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. У зв’язку із незгодою Замовника із вмістом висновку Держаудитслужби згідно з частиною 10 статті 8 Закону а саме: в разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради реалізує своє право і звертається до суду для оскарження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 14.05.2024 року закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний цільнозерновий; Булочка “Ромашка” або еквівалент (в упаковці)) (UA-2024-01-19-007746-a). 2. Оприлюднити відповідну інформацію на вебпорталі Уповноваженого органу |
Дата публікації: | 24 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 560/7609/2 |
Дата відкриття провадження: | 23 травня 2024 |
Документи:
03 лютого 2025 20:15
|
Електронний підпис |
03 лютого 2025 20:14
|
Єдиний державний реєстр судових рішень.pdf |
24 травня 2024 16:02
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 102.pdf |
24 травня 2024 15:05
|
Ухвала 1.pdf |
24 травня 2024 14:53
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 101.pdf |
03 лютого 2025 20:15
|
Електронний підпис |
24 травня 2024 16:03
|
Електронний підпис |
03 лютого 2025 20:14
|
Єдиний державний реєстр судових рішень.pdf |
24 травня 2024 16:02
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 102.pdf |
24 травня 2024 15:05
|
Ухвала 1.pdf |
24 травня 2024 14:53
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 101.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Авант-Агро |
564 785,40
UAH з ПДВ
|
551 111,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Український кристал |
595 560,90
UAH з ПДВ
|
557 947,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Авант-Агро #33584846 |
Рішення скасоване |
551 111,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 15:21
|
|
ТОВ Український кристал #32316792 |
Рішення скасоване |
557 947,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 15:21
|
|
ПП Авант-Агро #33584846 |
Відхилено |
551 111,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 15:44
|
|
ТОВ Український кристал #32316792 |
Переможець |
557 947,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2024 14:11
|
Д.У. № 2 до дог № 108 від 29.03.2024.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2024 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 15:54
|
ДУ 1 до договору №108.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 15:41
|
договір 108.pdf | укладений |
01 квітня 2024 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |