Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2024-01-19-006926-a ● 77189e607c164169be858cb919b00035
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41769166 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., м.Виноградів, вул.Лікарняна, 13 |
Контактна особа: |
Ірина Сверенко +380314323575 vin_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 літр
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 13:03 |
Тендерна документація 1901 (1).docx | |
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 1.docx | |
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 6.docx | |
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 2.docx | |
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 5.docx | |
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 4.docx |
19 січня 2024 13:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
19 січня 2024 13:03 |
Тендерна документація 1901 (1).docx
|
||
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 3.docx
|
||
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 1.docx
|
||
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 6.docx
|
||
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 2.docx
|
||
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 5.docx
|
||
19 січня 2024 12:23 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-19-006926-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:44882553
Дата подання: 30 січня 2024 16:39
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник, згідно ТД до закупівлі, а саме п.4 "Відхилення тендерних пропозицій" Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не надав можливості ТОВ «ВСТ-ОЙЛ», що запропонував найнижчу ціну, виправити помилку, а саме, надати гарантійний лист про строк дії талонів. Надання гарантійного листа ніяким би чином не призвело до зміни предмету закупівлі. Тим паче, ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» надав у складі «Лист-погодження з технічною специфікацією», де зазначена дана умова.
В якості аналогічної ситуації щодо відхилення нашої пропозиції просимо ознайомитися з закупівлею UA-2023-12-12-007629-a, де ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ визнала порушення у діях Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» та зобов’язала Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розірвати договір з ТОВ "КАРТ МАРКЕТ", пропозиція якого була наступною після пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ».
Просимо взяти вищевикладене до уваги та вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» та надати 24 години для усунення порушення. В іншому випадку, ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» буде змушене оскаржувати рішення Замовника щодо відхилення в АМКУ та звертатися до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не надав можливості ТОВ «ВСТ-ОЙЛ», що запропонував найнижчу ціну, виправити помилку, а саме, надати гарантійний лист про строк дії талонів. Надання гарантійного листа ніяким би чином не призвело до зміни предмету закупівлі. Тим паче, ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» надав у складі «Лист-погодження з технічною специфікацією», де зазначена дана умова.
В якості аналогічної ситуації щодо відхилення нашої пропозиції просимо ознайомитися з закупівлею UA-2023-12-12-007629-a, де ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ визнала порушення у діях Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» та зобов’язала Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розірвати договір з ТОВ "КАРТ МАРКЕТ", пропозиція якого була наступною після пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ».
Просимо взяти вищевикладене до уваги та вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» та надати 24 години для усунення порушення. В іншому випадку, ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» буде змушене оскаржувати рішення Замовника щодо відхилення в АМКУ та звертатися до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 11:08
Дякуємо за Ваше звернення та посилання на практику. Проте звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник діє виключно в правовому полі в т.ч. орієнтуючись на актуальну практику постійно діючої комісії з розгляду скарг АМКУ.
Так у закупівлі UA-2023-12-14-007457-a було прийнято рішення від 09.01.2024 № 496 в ідентичній ситуації: Учасник надав підписане технічне завдання проте не надав гарантійний лист, який стосувався предмету закупівлі і був описаний в технічному завданні.
Комісія мотивувала своє рішення наступним:
«Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником відповідно до додатку 2 Документації, в частині пунктів 1.6-1.8 додатку 2 Документації
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) міститься у п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Згідного даного пункту:
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
6.4. Конкретні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені замовником відображені у Додатку №3 до тендерної документації.
Отже усі документи, які вимагаються у Додатку №3 до тендерної документації є документами, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Так само як і вимога надати гарантійний лист про те, що термін дії талонів – не менше 12 місяців.
Це вимога є суттєвою і впливає на предмет закупівлі, оскільки різні терміни дії талонів є фактично товаром з різними характеристиками і впливають на можливість їхнього використання.
На підставі вищевикладеного Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Так у закупівлі UA-2023-12-14-007457-a було прийнято рішення від 09.01.2024 № 496 в ідентичній ситуації: Учасник надав підписане технічне завдання проте не надав гарантійний лист, який стосувався предмету закупівлі і був описаний в технічному завданні.
Комісія мотивувала своє рішення наступним:
«Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником відповідно до додатку 2 Документації, в частині пунктів 1.6-1.8 додатку 2 Документації
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) міститься у п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Згідного даного пункту:
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
6.4. Конкретні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені замовником відображені у Додатку №3 до тендерної документації.
Отже усі документи, які вимагаються у Додатку №3 до тендерної документації є документами, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Так само як і вимога надати гарантійний лист про те, що термін дії талонів – не менше 12 місяців.
Це вимога є суттєвою і впливає на предмет закупівлі, оскільки різні терміни дії талонів є фактично товаром з різними характеристиками і впливають на можливість їхнього використання.
На підставі вищевикладеного Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-01-30-000004 • 8fc3b8612f424dd7bac365c73066a366
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-01-30
•
17:00
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Замовник не надав 24 години на усунення порушення для ТОВ "ВСТ-ОЙЛ", яке надало мінімальну пропозицію
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" |
376 800,00
UAH з ПДВ
|
376 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
403 200,00
UAH з ПДВ
|
403 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" #44882553 |
Відхилено |
376 800,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 15:46
|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
403 200,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 14:07
|
Додаткова угода №1 до Договору №15-02 (2).pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 11:35
|
Договір №15-02.pdf | укладений |
13 лютого 2024 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 15-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |