Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Баранова Яна Олександрівна +380472500478 yanochka.aleks2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 38 043 692,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 218,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 190 218,46 грн. - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них)/ Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 190218.46 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на капітальний ремонт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 12:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 12:09 |
ТД .docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 8.docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 7.docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 6.docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 5.docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 4.rtf | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 2.docx | |
19 січня 2024 12:09 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000028 ● 1b1a5e04dade44eb87fa2c32eb8535a5
- Статус: вирішено ● Дата: 02 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-01-19-006583-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 12:53:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга (за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-006583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду від 05.02.2024 № 1 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 05.02.2024 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 13:50:10
Пояснення
У відповідь на Запит надаємо пояснення такого змісту:
«Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації отримано запит Державної аудиторської служби України ( обл.) від 15.02.2024 року в рамках моніторингу UA-M-2024-02-12-000028 (далі — Запит) щодо предмета закупівлі "Капiтальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП „Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради“ по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга", «45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-19-006583-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-19-006583-a пояснюємо:
1) Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова
з визначення вартості будівництва» (зі змінами) наступним чином:
До суми глави 9 зведеного кошторисного розрахунку додаємо кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва по будівельним роботам (колонка 4) та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. До отриманої суми додаємо ПДВ. (22903,998+579,581+294,715+549,696+7375,087=31703,077 тис. грн. без ПДВ. 31703,077*1,2=38043692,40 тис.грн.) Отримана вартість є сумою витрат на капітальний ремонт, яка є очікуваною вартістю предмета закупівлі;
2) Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних
та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/ .
3) 16.02.2024 року Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації укладено додаткову угоду № 2 на визнання недійсною додаткову угоду № 1.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Зведений кошторисний розрахунок, що додається (Додаток 1);
2) Експертний звіт , що додається (Додаток 2)
3) Додаткова угода № 2 від 16.02.2024 (Додаток 3)».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 10:47:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга (за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-006583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання аналогічного договору на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту багатоповерхової будівлі, який «має бути співставний за обсягом та видами робіт, а саме містити: демонтажні роботи, підлоги, покрівля».
1. Яким чином учасник ТОВ «ФАВОРИТ В.Л» підтвердив вимоги Замовника визначені пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації, в частині надання аналогічного договору співставного за обсягом та таким видом робіт, як «покрівля»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 15:15:22
Пояснення
У відповідь на Запит надаємо пояснення такого змісту:
«Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації отримано запит Державної аудиторської служби України ( обл.) від 20.02.2024 року в рамках моніторингу UA-M-2024-02-12-000028 (далі — Запит) щодо предмета закупівлі "Капiтальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП „Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради“ по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга", «45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-19-006583-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-19-006583-a пояснюємо:
1) Відповідно до пункту 3.2. Додатку 1 тендерної документації Учасником для підтвердження зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі надаються наступні документи:
- аналогічний(-ні) договір(-и), з додатками, що є його невід’ємною частиною;
- довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 або інші документи згідно умов договору;
- акти виконаних робіт/надання послуг, що підтверджують повне виконання зазначеного(-их) у довідці договору(-ів);
- лист(-и) – відгук(-и) від контрагента(-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-и), який(-і) обов’язково повинен(-ні) містити дату та номер договору, предмет договору, вартість договору, номер оголошення проведення торгів (номер розміщення договору) в електронній системі закупівель Прозорро; підтвердження, що роботи були виконано у встановлені договором терміни та належною якістю;
- Звіт про виконання договору про закупівлю, розміщений в електронній системі закупівель Прозорро.
* Аналогічним договором вважається виконаний договір на нове будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт багатоповерхової будівлі (від 4 поверхів і більше), який укладений із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконаний протягом останніх двох років з дати оголошення цієї закупівлі. Договір має бути співставний за обсягом та видами робіт, а саме містити: демонтажні роботи, підлоги, покрівля, (сума виконаних робіт (обсяг робіт) має бути не менше 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі).
Замовник чітко зазначає, що співставний за обсягом та видами робіт вважається договір, який містить демонтажні роботи, підлоги, покрівля, (сума виконаних робіт (обсяг робіт) має бути не менше 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі).
Учасником закупівлі ТОВ «ФАВОРИТ В.Л» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір на виконання робіт за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі за адресою: м. Черкаси, вул. Благовісна, 148. На підтвердження наявності в договорі вищезазначених робіт (демонтажні роботи, підлоги, покрівля) в додатку 5. Локальні кошториси містяться всі види робіт. Для підтвердження виконання робіт також надано акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт КБ-3. Сума виконаних робіт – обсяг робіт відповідно довідки КБ-3 складає 15 366 346,80 грн, що складає 40,39 % від очікуваної вартості закупівлі.
Щодо наявності в договорі робіт «покрівля» повідомляємо, що зазначені роботи містяться в Локальному кошторисі 02-01-010. Виконання робіт зазначено в акті № 3 за грудень 2022 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 12:37:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга (за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-006583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» встановив вимогу щодо надання копії фінансової звітності за останній звітний період, а саме: копію Балансу (форма № 1) та копію звіту про фінансові результати (форма №2) «з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами», до яких вони мали бути поданими.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином учасник ТОВ «ФАВОРИТ В.Л» підтвердив вимоги Замовника визначені пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції підтвердження у формі відмітки, квитанції, тощо про прийняття відповідними органами фінансової звітності учасника?
2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації)».
Відповідно до пункту 4.38 Настанови розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників наведених у додатку 25 Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
Відповідно до 4.39 Настанови кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі показників, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
Згідно пункту 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№ 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21» Додатку 25 показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 7,65 грн/люд.год.
Згідно пункту 4 Додатку 27 показник для визначення розміру адміністративних витрат - 3,89 грн/люд.год).
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином учасника ТОВ «ФАВОРИТ В.Л» визначено переможцем, зважаючи на те, що він в складі своєї тендерної пропозиції надав договірну ціну (в тому числі пояснюючу записку, кошторисний розрахунок прибутку, кошторисний розрахунок адміністративних витрат), де зазначив показник для визначення кошторисного прибутку – 14% та показник для визначення адміністративних витрат – 5,06 грн/люд.год?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 10:34:46
Пояснення
У відповідь на Запит надаємо пояснення такого змісту:
«Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації отримано запит Державної аудиторської служби України ( обл.) від 22.02.2024 року в рамках моніторингу UA-M-2024-02-12-000028 (далі — Запит) щодо предмета закупівлі "Капiтальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП „Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради“ по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга", «45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-19-006583-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-19-006583-a пояснюємо:
1) Відповідно до пункту 4 Додатку 1 тендерної документації учасник ТОВ «ФАВОРИТ В.Л» надав звітність за формою 1-мс з відповідним поясненням про те, що товариство є мікропідприємством і надає спрощену форму звітності. Звітність була сформована в програмному забезпеченні «M.E.Doc» і містить відмітку «документи прийнято» відповідного органу, що свідчить про те, що звітність було прийнято без зауважень. Згідно діючого законодавства України, створений в КП «M.E.Doc» і підписаний електронним підписом (ЕП) документ - це електронний оригінал друкованого документу.
2) Формулювання: „Відповідно до пункту 4.38 Настанови розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників наведених у додатку 25 Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
Відповідно до 4.39 Настанови кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі показників, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
Згідно пункту 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№ 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21» Додатку 25 показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 7,65 грн/люд.год.
Згідно пункту 4 Додатку 27 показник для визначення розміру адміністративних витрат - 3,89 грн/люд.год).“ – не є коректним, тому що за Розділом 4 Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації Кошторисних норм України» Настанова з визначення вартості будівництва формується Інвесторська кошторисна документація.
Інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації;
Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
Пропозиція учасника (Договірна ціна) розробляється відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України» Настанова з визначення вартості будівництва (далі – Настанова) „Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)“. Відповідно до пункту 5.30 прибуток не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
Адміністративні витрати визначені відповідно до пункту 5.17 додатку 26 Настанови відповідно до класу наслідків об’єкту СС2. Розрахунок Адміністративних витрат повністю відповідає Інвесторській кошторисній документації (що є основою визначення ціни закупівлі), також був наданий додатковий бухгалтерський розрахунок.
Відповідно до Закону України про Підприємництво (далі – Закон) Підприємницька діяльність – безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Відповідно до цього Закону втручання державних органів у господарську діяльність підприємців не допускається, якщо вона не зачіпає передбачених законодавством України прав державних органів по здійсненню контролю за діяльністю підприємців. Державні органи і службові особи можуть давати підприємцям вказівки тільки відповідно до своєї компетенції, встановленої законодавством.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом та Настановою Департамент інформує про те, що Договірну ціну не припустимо розглядати, як Інвесторську кошторисну документацію, і Департамент не має повноважень втручатись в підприємницьку діяльність юридичних або фізичних осіб, отже не може вказувати який прибуток має отримувати суб’єкт підприємницької діяльності.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України (обл.) від 12.02.2024 року UA-M-2024-02-12-000028 щодо предмета закупівлі "Капiтальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП „Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради“ по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси. ІІ черга", «45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-19-006583-a та доповідаємо. З метою усунення виявлених порушень Держаудитслужбою, Замовником 11.03.2024 укладено та оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду на розірвання договору підряду від 05.02.2024 № 1. Крім того, Замовник зобов’язується посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог пункту 44 Особливостей. До того ж , Замовником буде прийнято міри щодо недопущення порушень з боку проведення публічних закупівель.
2024-03-12 21:00:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-04-02 09:40:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ.ВЛ" |
38 005 188,77
UAH з ПДВ
|
38 005 188,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ.ВЛ" #41326443 |
Переможець |
38 005 188,77
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 20:57
|
додаткова угода на розірвання | укладений |
12 березня 2024 20:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 13:55
|
додаткова угода _ 2 від 16.02.2024.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2024 13:54
|
додаткова угода _ 1 від 05.02.2024.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2024 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 13:47
|
підписаний контракт | укладений |
05 лютого 2024 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1.Викласти п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 38 005 188,77 грн (тридцять вісім мільйонів п’ять тисяч сто вісімдесят вісім гривень 77 коп.), у тому числі ПДВ 6 334 198,13 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 7 552 021,77 грн. за рахунок коштів обласного бюджету Черкаської області. У тому числі вартість робіт по Договору на 2025 рік становить 30 453 167,00 грн. Фінансування робіт в розрізі джерел буде визначено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) на підставі проектної документації та є твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни до Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2024 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 1.3. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2025 року, а в частині зобов'язань - до повного їх виконання Сторонами.» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вважати недійсною додаткову угоду № 1 від 05.02.2024 року. 2. Викласти Розділ 14 договору Реквізити та підписи сторін в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Відповідно до результатів проведеного моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України ( обл.) від 12.02.2024 року UA-M-2024-02-12-000028 та з метою усунення виявлених порушень Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору з 06.03.2024р. 2. Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 38 005 188,77 грн (тридцять вісім мільйонів п’ять тисяч сто вісімдесят вісім гривень 77 коп.) 3. Загальна сума договору на дату підписання цієї Додаткової угоди становить 0,00 грн. (0 гривень 00 коп.). 4. Внести зміни до Додатку 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додатку 2 – Договірна ціна, Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2024 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. |