Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська, 90 |
Контактна особа: |
БАБАНСЬКИХ Євген 380577399703 BABANSKIH@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 679 952,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 399,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44480000-8: Протипожежне обладнання різне
Код ДК 021:2015- 44480000-8 Протипожежне обладнання різне (Код ДК 021:2015- 44482200-4 пожежні гідранти)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 15:27 |
130. Додаток 3 до тендерної документаціЇ_проект Договору нова редакція.docx | |
26 січня 2024 15:18 |
130 ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
26 січня 2024 15:18 |
130. Додаток 2 до тендерної документації_нова редакція.doc | |
26 січня 2024 15:18 |
130 .Додаток 1 до тендерної документації нова редакція.docx | |
26 січня 2024 15:18 |
130. ТД-_гідранти нова редакція .docx |
26 січня 2024 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 січня 2024 15:27 |
130. Додаток 3 до тендерної документаціЇ_проект Договору нова редакція.docx
|
||||||
26 січня 2024 15:18 |
130 ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
26 січня 2024 15:18 |
130. Додаток 2 до тендерної документації_нова редакція.doc
|
||||||
26 січня 2024 15:18 |
130 .Додаток 1 до тендерної документації нова редакція.docx
|
||||||
26 січня 2024 15:18 |
130. ТД-_гідранти нова редакція .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000012 ● 1c1ecb6fd1a14173ba48e67923211a36
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 26-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18.04.2024 року № 26-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2024-01-19-005903-a від 19.01.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:48:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Гідранти пожежні підземні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-005903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:09:59
ВІдповідь на запит ДАСУ
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій від офіційних представників /дилерів/постачальників товару, копії яких додаються до цих пояснень.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на підставі існуючої виробничої необхідності замовника, з урахуванням вимог ДСТУ EN 14339:2016 (EN 14339:2005, IDT).
До цих пояснень додається:
1. Копія комерційної пропозиції ТОВ «ТБ «КОМУНКОМПЛЕКТ»;
2. Копія комерційної пропозиції ТОВ «НКП» Дніпро»;
3. Копія комерційної пропозиції ТОВ "ТК Регіон Комплект".
З повагою,
Уповноважена особа
КП «Харківводоканал» Євген БАБАНСЬКИХ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НКП Дніпро" |
7 653 214,38
UAH з ПДВ
|
7 653 214,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НКП Дніпро" #39775233 |
Переможець |
7 653 214,38
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 08:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 14:21
|
Договір 47_2.pdf | укладений |
15 лютого 2024 14:21
|