Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
2 187 856 800,00 UAH
UA-2024-01-19-003599-a ● 651780ef2a4d4a56916dc618328b536e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706, +380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2024 06:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 187 856 800,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
ЛОТ 1
10 тис. к-тів до 29.02.2024
10 тис. к-тів до 31.03.2024
15 тис. к-тів до 30.04.2024
ЛОТ 2
5 тис. к-тів до 29.02.2024
5 тис. к-тів до 30.04.2024
ЛОТ 3
10 тис. к-тів до 30.04.2024
ЛОТ 4
20 тис. к-тів до 29.02.2024
ЛОТ 5
5 тис. к-тів до 29.02.2024
10 тис. к-тів до 29.02.2024
10 тис. к-тів до 31.03.2024
15 тис. к-тів до 30.04.2024
ЛОТ 2
5 тис. к-тів до 29.02.2024
5 тис. к-тів до 30.04.2024
ЛОТ 3
10 тис. к-тів до 30.04.2024
ЛОТ 4
20 тис. к-тів до 29.02.2024
ЛОТ 5
5 тис. к-тів до 29.02.2024
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо органу військового управління який має право надавати Акт
Дата подання: 24 січня 2024 22:07
Дата відповіді: 25 січня 2024 16:27
У додатку № 8 до оголошення про проведення даної закупівлі вказано, що переможець має надати Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Враховуючи вищевикладене, прошу повідомити, який саме уповноважений орган військового управління має право надавати Акт про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)) ? Також, прошу повідомити порядок, механізм та строки надання іншим уповноваженим органом військового управління Акту про відповідність запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01))
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. По даному предмету закупівлі відсутній інший уповноважений орган.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-19-003599-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 24 січня 2024 18:13
design of BPV
Dear Mr. Datsenko,
Unfortunately referred standard (attached for easy reference) is not including drawing or photo of the required BPV. Please urgently clarify which type is required from attached. Thank you.
Unfortunately referred standard (attached for easy reference) is not including drawing or photo of the required BPV. Please urgently clarify which type is required from attached. Thank you.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2024 16:31
Thank you for your question!
Purchase name: Body armor modular (Type 2, Level P, Form 5, configuration 1-5) according to the technical specification.
Purchase name: Body armor modular (Type 2, Level P, Form 5, configuration 1-5) according to the technical specification.
Номер вимоги: UA-2024-01-19-003599-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: UAB Velmet International
, Код ЄДРПОУ:306284514
Дата подання: 24 січня 2024 22:16
ВИМОГИ ТД ЯКІ УСУВАЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ЇХ УСУНЕННЯ
Проаналізувавши вимоги оголошення про проведення даної закупівлі, можна встановити, що умови даної закупівлі створені таким чином, щоб умисно обмежити конкуренцію серед потенційних виробників товару, який є предметом закупівлі та не допустити до постачання тих учасників, яким заздалегідь було не відомо про проведення даної закупівлі та її умови.
Додатком 8 до оголошення про проведення закупівлі UA-2024-01-19-003599-a вами, від переможця, у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, вимагається надання копії Акту виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил ЦУР СМЗ ЗСУ або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Доводимо до вашого відому, що за строк, який наданий вами для подання тендерної пропозиції та п’яти денний термін після визначення пропозиції учасника переможцем закупівлі, не можливо провести випробування готового виробу та матеріалів з яких він виготовлений (це понад 70 показників) на відповідність технічній специфікації А01XJ.29423-420:2023 (01)) та іншим ТС МОУ, які визначені в п. 3.1.6 зазначеної ТС, надати зразок для перевірки до ЦУР СМЗ ЗСУ та отримати необхідний Акт. Таким чином дана умова закупівлі обмежує коло потенційних учасників, позбавляючи їх можливості прийняти в ній участь.
Для прикладу, у закупівлі № UA-2024-01-03-003510-a надання Акту вимагалось від переможця під час укладання договору, а не до моменту його укладання. Чому не можливо визначити такі ж умови і для даної закупівлі, чим розширити коло потенційних учасників !?
Щодо умов оголошення в частині обсягів та строків постачання, можна також встановити, що дані умови встановлені з метою позбавити можливості прийняття участі у даній «не тих» постачальників, у співпраці з якими не заінтересоване Міністерство оборони України в особі новоствореного закупівельного органу, яке, не зважаючи на зміну вищого керівництва, корупційні скандали навколо проведених раніше закупівель, підриву довіри від країн партнерів, та, відповідно, обороноздатності, продовжують чинити ті самі дії, що і їх попередники. Додатком 3 до Оголошення про проведення закупівлі встановлені обсяги постачання у кількості від 5 до 20 ти тисяч шт. з фактичним строком постачання трохи більше 20-ти календарних днів! З метою надання можливості прийняття участі в даній закупівлі, вимагаємо розбити обсяги постачання з датою до 29.02 на менший обсяг та більшу кількість лотів.
Наведені обставини свідчать про попередні домовленості посадових осіб МОУ та того самого постачальника, який будучи впевненим у своїй перемозі та відсутності конкуренції вже виготовив партію товару з обумовленими характеристиками.
Про умови які обмежують конкуренцію в закупівлях бронежилетів, та негативні наслідки від цього, нами та нашими партнерами вже повідомлялось в попередніх закупівлях, однак всі наші вимоги щодо необхідності усунення штучних обмежень були залишені без задоволення, внаслідок чого, участь в минулій закупівлі прийняло лише одне підприємство, яке спромоглося виконати лише частину необхідного обсягу.
Тобто, такими діями посадових осіб МОУ було підірвано обороноздатніть та у повній мірі не було забезпечено військовослужбовців засобами індивідуального захисту.
Наразі, умови та зміст вашого оголошення про проведення закупівлі дублюють ті самі вимоги, що і раніше, а отже зміни, які пройшли в Міністерстві оборони, нажаль, нічого не змінили.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 8 до оголошення про проведення закупівлі UA-2024-01-19-003599-a вами, від переможця, у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, вимагається надання копії Акту виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил ЦУР СМЗ ЗСУ або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Доводимо до вашого відому, що за строк, який наданий вами для подання тендерної пропозиції та п’яти денний термін після визначення пропозиції учасника переможцем закупівлі, не можливо провести випробування готового виробу та матеріалів з яких він виготовлений (це понад 70 показників) на відповідність технічній специфікації А01XJ.29423-420:2023 (01)) та іншим ТС МОУ, які визначені в п. 3.1.6 зазначеної ТС, надати зразок для перевірки до ЦУР СМЗ ЗСУ та отримати необхідний Акт. Таким чином дана умова закупівлі обмежує коло потенційних учасників, позбавляючи їх можливості прийняти в ній участь.
Для прикладу, у закупівлі № UA-2024-01-03-003510-a надання Акту вимагалось від переможця під час укладання договору, а не до моменту його укладання. Чому не можливо визначити такі ж умови і для даної закупівлі, чим розширити коло потенційних учасників !?
Щодо умов оголошення в частині обсягів та строків постачання, можна також встановити, що дані умови встановлені з метою позбавити можливості прийняття участі у даній «не тих» постачальників, у співпраці з якими не заінтересоване Міністерство оборони України в особі новоствореного закупівельного органу, яке, не зважаючи на зміну вищого керівництва, корупційні скандали навколо проведених раніше закупівель, підриву довіри від країн партнерів, та, відповідно, обороноздатності, продовжують чинити ті самі дії, що і їх попередники. Додатком 3 до Оголошення про проведення закупівлі встановлені обсяги постачання у кількості від 5 до 20 ти тисяч шт. з фактичним строком постачання трохи більше 20-ти календарних днів! З метою надання можливості прийняття участі в даній закупівлі, вимагаємо розбити обсяги постачання з датою до 29.02 на менший обсяг та більшу кількість лотів.
Наведені обставини свідчать про попередні домовленості посадових осіб МОУ та того самого постачальника, який будучи впевненим у своїй перемозі та відсутності конкуренції вже виготовив партію товару з обумовленими характеристиками.
Про умови які обмежують конкуренцію в закупівлях бронежилетів, та негативні наслідки від цього, нами та нашими партнерами вже повідомлялось в попередніх закупівлях, однак всі наші вимоги щодо необхідності усунення штучних обмежень були залишені без задоволення, внаслідок чого, участь в минулій закупівлі прийняло лише одне підприємство, яке спромоглося виконати лише частину необхідного обсягу.
Тобто, такими діями посадових осіб МОУ було підірвано обороноздатніть та у повній мірі не було забезпечено військовослужбовців засобами індивідуального захисту.
Наразі, умови та зміст вашого оголошення про проведення закупівлі дублюють ті самі вимоги, що і раніше, а отже зміни, які пройшли в Міністерстві оборони, нажаль, нічого не змінили.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2024 16:33
Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вам, що даною закупівлею передбачено різні лоти з різними обсягами і строками постачання з метою максимального роширення конкуренції. При цьому найбільший обсяг постачання на лютий 2024 року обумовлений нагальністю постачання бронежилетів модульних. Щодо отримання акту відповідності учасник має можливість звернутися для його отримання в будь-який момент дії віддповідної ТС, а не лише на етапі проведення закупівлі. Таким чином пропонуємо Вам звернутися щодо проходження процедури відповідності, у випадку, якщо такий акт не буде отримано до моменту завершення процедури закупівлі та етапу укладання договору, він буде чинним для участі в наступних закупівлях за даним предметом закупівлі.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 273 482 100,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 367 410,50 UAH без ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем, Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання державного контракту (договору) про закупівлю, розмір якого становить 0,5% його вартості. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок Державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24 код ЄДРПОУ 44830311 IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення державного контракту (договору) про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору про закупівлю, а також у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Позиції
10000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" |
265 700 000,00
UAH
|
265 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" #31778043 |
Переможець |
265 700 000,00
UAH
|
31 січня 2024 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 10:40
|
ДУ 2 до Дог №18 02-24-РМ від 16.02.2024.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 22:02
|
ДУ 1 до Дог №18 02-24-РМ від 16.02.2024.pdf | зміни до договору |
03 травня 2024 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 09:56
|
Договір №18 02-24-РМ від 16.02.2024.pdf | укладений |
19 лютого 2024 09:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) | 10000 | комплект |
26 570,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18/02-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18/02-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) | 10000 | комплект |
26 570,00
UAH
|