Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нанесення дорожньої розмітки. за ДК 021:2015:45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки. Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2024-01-19-001656-a ● dacae3996d134aef9061ff02f1c19db3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2. |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 15:06 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 15:06 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нанесення дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 15:21 |
перелік змін.docx | |
25 січня 2024 15:21 |
ТД_ВТ з Особливостями (зі змінами).docx |
25 січня 2024 15:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 січня 2024 15:21 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
25 січня 2024 15:21 |
ТД_ВТ з Особливостями (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про субпідрядника/співвиконавця
Дата подання: 22 січня 2024 09:40
Дата відповіді: 22 січня 2024 10:37
Добрий день, шановний Замовнику! Відповідно до пункту 7 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «інформація про субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) не передбачена». Однак даний пункт тендерної документації суперечить абзацу другому частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому зазначено про те, що: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Як вбачається із пунктів 1-2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена і наявність в учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, і наявність в учасників працівників, які мають необхідні знання та досвід, зважаючи на що учасники, керуючись абзацом другим частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», мають право підтверджувати свою відповідність таким критеріям в т.ч. шляхом залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, шановний Замовнику просимо привести пункт 7 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема абзацу другого частини 3 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом внесення змін: замінити слова «не передбачена» на слова «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Будуть внесені певні зміни до тендерної документації
Досвід роботи з нанесення розмітки
Дата подання: 22 січня 2024 11:25
Дата відповіді: 22 січня 2024 13:11
Добрий день, шановний Замовнику! Вами, в пункті 10. додатку 2 до тендерної документації, встановлена вимога про те, що «учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років». Однак, ця вимога є дискримінаційною, оскільки містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах інших потенційних учасників, які не мають досвіду роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах саме не менше 2-х років, але мають успішний та позитивний досвід з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах, наприклад не менше 1-го року, чи не менше 4-х місяців, тощо, тобто мають успішний та позитивний досвід з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах, але іншого, ніж встановлено Замовником строку. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене вище, просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу про наявність досвіду саме «не менше 2-х років» шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині, наприклад так: «учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 22 січня 2024 13:57
Дата відповіді: 22 січня 2024 16:07
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи допускається, на підтвердження інформації щодо наявності працівників, надання в складі пропозиції не тільки наказів про призначення на посаду/суміщення посад, а й цивільно-правових договорів?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника змогу ВИКОНАННЯ даної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений склад робітників які виконують роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника змогу ВИКОНАННЯ даної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений склад робітників які виконують роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах
Дата подання: 22 січня 2024 14:39
Дата відповіді: 23 січня 2024 16:54
Добрий день, шановний Замовнику! Ви маєте повне право самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації, в т.ч. і щодо досвіду роботи за предметом закупівлі. І в додатку 1 до тендерної документації, де саме і були встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, Вами зазначено про надання учасниками довідки про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та на підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та формами. І до цих вимог жодних питань немає. Однак, в пункті 10. додатку 2 до тендерної документації, де вже встановлені Вами не кваліфікаційні вимоги до учасників, а зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі встановлена вимога про те, що «учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років». Однак, ця вимога є дискримінаційною, оскільки містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах інших потенційних учасників, які не мають досвіду роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах саме не менше 2-х років, але мають успішний та позитивний досвід з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах, наприклад не менше 1-го року, чи не менше 4-х місяців, тощо, тобто мають успішний та позитивний досвід з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах, але іншого, ніж встановлено Замовником строку. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене вище, просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу про наявність досвіду саме «не менше 2-х років» шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині, наприклад так: «учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах». Тобто, питання не про кваліфікаційні критерії, де Вами зазначено лише про наявність досвіду та спосіб його підтвердження, без вимоги про два роки, а про те, що в технічній частині встановлена дискримінаційна вимога до учасників про наявність досвіду не менше 2-х років. Чому не рік, чи півроку, чи місяць, це також досвід. Сподіваємось на порозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Згідно таблиці 11 ДСТУ 2587:2021 у разі інтенсивності руху авт/добу меньше ніж 1000 - функціональна довговічність розмітки (поперечної/поздовжньої) 8/12 місяців відповідно. А також в технічній специфікації вказана розмітка 2.6 (вертикальна) - згідно пункту 6.3.4 ДСТУ 2587:2021 "Функціональна довговічність вертикальної розмітки зі світлоповертальних матеріалів - згідно з ДСТУ 4100, а виконана фарбою має бути не менше ніж 1 рік", тобто: казати про якісно виконану роботу, можливо тільки як мінімум після року експлуатації, а враховуючи, що даний вид робіт проводять у весняно-осінній період то 2 роки це як раз той, необхідний мінімум часу. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Гарантійний строк 1 рік
Дата подання: 22 січня 2024 15:12
Дата відповіді: 23 січня 2024 16:18
Добрий день, шановний Замовнику! В пункті 9.1. проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) зазначено про те, що «Гарантійні строки за цим Договором становлять:
- 1 рік – на роботи, прямо передбачені даним Договором.». Однак, відповідно до пункту 6.3.2. ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» функціональна довговічніть постійної дорожньої розмітки, нанесеної пластиком холодного нанесення, має бути не менша, ніж зазначено в таблиці 11 в залежності від інтенсивності руху. Про те, згідно даної таблиці 11 найменша кількість місяців довговічності для пластику холодного нанесення - не менше ніж 12 місяців. Згідно пункту 4.5 ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» вибір матеріалу та технологію нанесення виконують згідно з ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», виходячи зі строку зносостійкості для пластичних мас - один рік. Тобто, гарантійний строк 12 місяців або один рік встановлюється на роботи з пластику холодного нанесення, а в специфікації (додаток 2 тендерної документації) Вами вказано про нанесення розмітки лише фарбою, а це гарантійний строк - 6 місяців, згідно вищевказаних ДСТУ. Зважаючи на що, просимо внести зміни в тендерну документацію в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Згідно таблиці 11 ДСТУ 2587:2021 у разі інтенсивності руху авт/добу меньше ніж 1000 - функціональна довговічність розмітки (поперечної/поздовжньої) 8/12 місяців відповідно. А також в технічній специфікації вказана розмітка 2.6 (вертикальна) - згідно пункту 6.3.4 ДСТУ 2587:2021 "Функціональна довговічність вертикальної розмітки зі світлоповертальних матеріалів - згідно з ДСТУ 4100, а виконана фарбою має бути не менше ніж 1 рік"
Вимога ТД
Дата подання: 26 січня 2024 15:21
Дата відповіді: 29 січня 2024 17:07
Добрий вечір! Просимо надати розяснення щодо вимоги ТД на надання - Діючого сертифікату на систему менеджменту якості ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2018);
а саме - про відсутність у визначенні - ДСТУ ISO 9001:2018 - аебревіатури "EN".
Просимо внести зміни в тендерну документацію!
Відповідь: Добрий вечір.
ДСТУ EN запроваджено стандарт Європейського комітету стандартизації.
ДСТУ ISO запроваджено стандарт Міжнародної організації зі стандартизації.
ДСТУ ГОСТ запроваджено державний стандарт ГОСТ.
ДСТУ EN запроваджено стандарт Європейського комітету стандартизації.
ДСТУ ISO запроваджено стандарт Міжнародної організації зі стандартизації.
ДСТУ ГОСТ запроваджено державний стандарт ГОСТ.
Питання щодо ТЗ
Дата подання: 26 січня 2024 17:02
Дата відповіді: 29 січня 2024 16:44
Просимо Вас надати пояснення щодо п. 17 Технічного завдання - Нанесення дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги за допомогою ручної маркірувальної машини Line Laser ІІІ 5900 ліній 2.6, а саме - даний вид ТИП ЛІНІЇ - 2,6 віднноситься до ВЕРТИКАЛЬНОЇ РОЗМІТКИ, та не підлягає визначенню норм витрат розмічальної фарби відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»....Тому просимо надати пояснення, та в разі необхідності - наявності неточностей (можливо вказаний не той тип лінії розмітки, або ж не вказаний необхідний нормативний документ - СОУ 42.1-37641918-071:2018...) в ТЗ, ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В нормативний документ СОУ 42.1-37641918-071:2018 “ Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційногоутримання” входить норма «Фарбування бортового каменю, огороджуючого криволінійного бруса та парапетного огородження вручну» з одиницею виміру: метр.
Технологія, склад робіт та перелік ресурсів не відповідає технічним вимогам та характеристикам для нанесення вертикальної дорожньої розмітки 2.6.
Розрахунок тендерної пропозиції складати у відповідності до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
Технологія, склад робіт та перелік ресурсів не відповідає технічним вимогам та характеристикам для нанесення вертикальної дорожньої розмітки 2.6.
Розрахунок тендерної пропозиції складати у відповідності до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-19-001656-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", Код ЄДРПОУ:39612538
Дата подання: 23 лютого 2024 15:14
Дата подання: 23 лютого 2024 15:14
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2024 18:31
рішення від 27.02.2024 № 3529.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 18:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4113.pdf
Дата публікації: 06 березня 2024 13:04
рішення від 05.03.2024 № 4113.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 18:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Визнали ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" переможцем
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2024 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА" |
1 282 067,77
UAH з ПДВ
|
1 282 067,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
1 474 149,18
UAH з ПДВ
|
1 406 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ" |
1 415 000,00
UAH з ПДВ
|
1 406 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" |
1 600 080,29
UAH з ПДВ
|
1 600 080,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА" #41849995 |
Рішення скасоване |
1 282 067,77
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 13:16
|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Рішення скасоване |
1 406 400,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ" #34880481 |
Рішення скасоване |
1 406 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" #38766275 |
Рішення скасоване |
1 600 080,29
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:48
|
|
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА" #41849995 |
Відхилено |
1 282 067,77
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:13
|
|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Переможець |
1 406 400,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 10:33
|
80.pdf | укладений |
21 березня 2024 10:33
|