Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації та дезінсекції згідно ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
97 883,76 UAH
UA-2024-01-18-016018-a 71d3cf08b98c4fd995261bb20649e674
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Богатова

+380442007907 bohatova.tt@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Богатова
+380442007907
bohatova.tt@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15 відповідно до документації закупівлі (Додаток 2 до Договору на закупівлю послуг від 17.01.2024 № 01/24-06)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
12 послуга
дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15 відповідно до документації закупівлі (Додаток 2 до Договору на закупівлю послуг від 17.01.2024 № 01/24-06)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

19 січня 2024 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ДС «ЕМПЕКС»
#45325701
Переможець 97 883,76
UAH
19 січня 2024 10:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2024 11:48
ДУ2 ТОВ Дез служба ЕМПЕКС_дератизація дезінсекція.pdf зміни до договору
21 березня 2024 11:45
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2024 10:37
ДУ1 ТОВ Дез служба ЕМПЕКС_дератизація дезінсекція.pdf зміни до договору
21 лютого 2024 10:35
ТОВ Дез служба ЕМПЕКС_дератизація дезінсекція.pdf укладений
19 січня 2024 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.2. Сума Договору становить 93 198,00 грн (дев’яносто три тисячі сто дев’яносто вісім грн 00 коп.), без ПДВ, з них: - за КПКВК 0901010 – 91 636,08 грн, без ПДВ - за КПКВК 0901030 – 1 561,92 грн, без ПДВ Щомісячна вартість послуг складає 8 156,98 грн (вісім тисяч сто п’ятдесят шість грн 98 коп.), без ПДВ, з них: - за КПКВК 0901010 – 7 636,34 грн, без ПДВ - за КПКВК 0901030 – 520,64 грн, без ПДВ відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 01/24-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.2. Сума Договору становить 92 677,36 грн (дев’яносто дві тисячі шістсот сімдесят сім грн 36 коп.), без ПДВ, з них: - за КПКВК 0901010 – 91 636,08 грн, без ПДВ - за КПКВК 0901030 – 1 041,28 грн, без ПДВ Щомісячна вартість послуг складає 8 156,98 грн (вісім тисяч сто п’ятдесят шість грн 98 коп.), без ПДВ, з них: - за КПКВК 0901010 – 7 636,34 грн, без ПДВ - за КПКВК 0901030 – 520,64 грн, без ПДВ відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 01/24-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML