Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Наталія Гученко +380506381345 nataliia.guchenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2024 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 13:28 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 13:28 |
Очікувана вартість: | 195 291 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 952 916,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 та п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5858748 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
- зовнішній діаметр, мм (дюйм): 244,48 (9 5/8)
- товщина стінки, мм (дюйм): 11,99 (0,472)
- група міцності: P-110
Муфтове газогерметичне різьбове з’єднання (ущільнення метал-метал), що пройшло випробування згідно із вимогами ISO 13679:2002/ISO 13679:2019(FDIS 13679:2011)/АРІ 5С5:2017, або еквівалент, клас CAL IV.
Або еквівалент труби обсадної безшовної
- зовнішній діаметр, мм (дюйм): 244,48 (9 5/8)
- товщина стінки, мм (дюйм): 13,84 (0,545)
- група міцності: P-110
Діаметр шаблона 215,9 мм (8 1/2 дюйма).
Муфтове газогерметичне різьбове з’єднання (ущільнення метал-метал), що пройшло випробування згідно із вимогами ISO 13679:2002/ISO 13679:2019(FDIS 13679:2011)/АРІ 5С5:2017 або еквівалент, клас CAL IV
Або еквівалент труби обсадної безшовної
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з дати поставки товару та підписання акту приймання-передачі товару або видаткової накладної на фактично поставлений товар / партію товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 08:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 08:47 |
ТД_24Т-096_Труби обсадні 245мм.docx | |
22 січня 2024 08:47 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
22 січня 2024 08:47 |
ТD_24Т-096_CASING_ 245mm_4_ENG.doc | |
22 січня 2024 08:47 |
Appendix 6 (Questionnaire for an individual)_ENG.xlsx | |
22 січня 2024 08:47 |
Appendix 5 (Questionnaire of a legal entity)_ENG.xlsx | |
22 січня 2024 08:47 |
Appendix 7 to tender documentation_products_ENG.xlsx | |
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx | |
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx | |
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx | |
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 4 Тип договір трубна прод_графік_.docx |
22 січня 2024 08:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2024 08:47 |
ТД_24Т-096_Труби обсадні 245мм.docx
|
|||
22 січня 2024 08:47 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
22 січня 2024 08:47 |
ТD_24Т-096_CASING_ 245mm_4_ENG.doc
|
|||
22 січня 2024 08:47 |
Appendix 6 (Questionnaire for an individual)_ENG.xlsx
|
|||
22 січня 2024 08:47 |
Appendix 5 (Questionnaire of a legal entity)_ENG.xlsx
|
|||
22 січня 2024 08:47 |
Appendix 7 to tender documentation_products_ENG.xlsx
|
|||
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx
|
|||
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx
|
|||
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx
|
|||
18 січня 2024 17:00 |
Додаток 4 Тип договір трубна прод_графік_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У відповідь на Вашу вимогу-звернення інформуємо, що процедури закупівлі 24Т-095_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»), ID: UA-2024-01-18-015376-a, та 24Т-096_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»), ID: UA-2024-01-18-015851-a, є окремими процедурами закупівлі.
Вони є однаковими за номенклатурою, проте відрізняються строками поставки.
Запрошуємо до участі у наших процедурах закупівель.
Відповідно п. 4.1. Тендерної документації, назва предмета закупівлі встановлена, як: ДК 021:2015 – 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»)
Згідно п.3 Тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавства відповідно до додатку №1 цієї тендерної документації.
При цьому у графі 2 строки 1 таблиці у Додатку 1 Тендерної документації назва кваліфікаційного критерію зазначена: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору» (без конкретизації «аналогічного за предметом договору»). Натомість графа 3 таблиці Додатку 1 підпункт 1.1. Тендерної документації містить таку інформацію: «1.1 Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання предмету закупівлі (а саме: труб обсадних, безшовних)…
Вважаємо, що таке визначення аналогічного договору не відповідає умовам відкритих торгів №24Т-096_4416000-9 та визначеному Тендерною документацією предмету закупівлі, а саме: «Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»
Враховуючи вищенаведене,
ВИМАГАЄМО:
внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»), затвердженої рішенням Уповноваженої особи протокол 031 від 22.01.2024 року, а саме в Додаток 1 до тендерної документації шляхом викладення п. 1.1. графи 3 строки 1 таблиці у наступній редакції :
1.1 Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) на постачання предмету закупівлі (а саме: труб обсадних безшовних із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум», із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника.
У розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, а саме вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів).
На підтвердження відповідності учасників закупівель встановленому критерію згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 цього Додатку учасник має надати скан-копію довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі (а саме: труб обсадних, безшовних) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника.
Окрім самої довідки відповідно до підпунктів 1.2 та 1.3 п.1 Додатку 1 до ТД учасник також має надати: Скан-копію договору, що вказаний Учасником в довідці про виконання аналогічного договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; Скан-копію листа-відгука від Замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці.
Тобто учасник повинен завантажити довідку, самі договори на постачання обсадних, безшовних труб та відгук від замовника, для якого виконувався аналогічний договір на постачання таких труб. При цьому, жодних додаткових вимог до предмету аналогічних договорів, як то діаметр, товщина стінки, група міцності, тип різьбового з’єднання тощо, у тендерній документації не встановлено з підстав, що вказаний критерій встановлюється Замовником для того, щоб останній переконався в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін.
З цією метою та з метою запобігання суттєвого обмеження кола учасників, уникнення зменшення ефективності закупівлі, Замовником встановлено як аналогічний досвід вид товарів, а не зазначено конкретний перелік товарів. У цьому випадку взяти участь у процедурі закупівлі можуть всі суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на постачання обсадних труб.
Разом з тим, інформуємо, що наразі триває оскарження умов тендерної документації за вказаною процедурою закупівель.
Пунктом 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 №1178, встановлено, що після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Враховуючи встановлену Особливостями заборону, у Замовника відсутнє право внесення будь-яких змін до умов тендерної документації під час оскарження процедури закупівлі, крім тих, що спрямовані на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 січня 2024 13:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000059 ● a1ae513d161348dbb6f2f4541637c01d
- Статус: завершено ● Дата: 19 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-18-015851-a 18.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 17:38:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 24Т-096_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
2. Чи укладався договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», у разі укладання договору пояснити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 10:09:27
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), щодо закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»), №24Т-096, ідентифікатор закупівлі №UA-2024-01-18-015851-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ″ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА″ |
191 271 000,00
UAH з ПДВ
|
169 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
VOREX LLC |
192 362 000,00
UAH з ПДВ
|
169 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОСЕРВІС" |
195 291 600,00
UAH з ПДВ
|
195 291 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ″ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА″ #33668606 |
Переможець |
169 500 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 08:32
|