Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни
Очікувана вартість
45 598 400,00 UAH
UA-2024-01-18-013592-a 2c041a5110164bef8784d6795a00db77
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Андріївна

+380957236808 t.mishko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тетяна Андріївна
+380957236808
t.mishko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2024 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2024 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2024 11:43
Очікувана вартість: 45 598 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 227 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1367952 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 штуки
Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.

Сума забезпечення: 1367952 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гаранті
Вимоги до документу: Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
18 січня 2024 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2024 15:50
Оголошення_18930000-7 сумка.docx
18 січня 2024 15:50
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
18 січня 2024 15:50
Додаток 2 (Тех вимоги).docx
18 січня 2024 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2024 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2024 15:50
Оголошення_18930000-7 сумка.docx
18 січня 2024 15:50
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
18 січня 2024 15:50
Додаток 2 (Тех вимоги).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

конфіденційність
Дата подання: 23 січня 2024 12:48
Дата відповіді: 23 січня 2024 18:34
Шановний Замовнику. Чи може Учасник позначити документи що стосуються досвіду виконання аналогічного договору як конфіденційні, у випадку, якщо такі документи підтверджують постачання до Міністерства оборони України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України чи інших формувань, що відносяться до Збройних Сил України?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Виконання аналогічних договорів не є конфіденційною інформацією. Ви можете не відображати конкретне місце поставки, але предмет договору, його виконання, дата та інше, мають бути обов'язково відображені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-18-013592-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 02 лютого 2024 12:30
Гарантія
Неправильна гарантія
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2024 13:49
Шановний Учаснику!
Повністю не погоджуємося з Вашим твердженням, а саме, як Ви бачите, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі:
електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в даному розділі. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Тобто, це є ОБОВЯЗКОВА умова надання Забезпечення пропозиції!
Стосовно пункту 11.6 Оголошення, хочемо наголосити, що трактування цього пункту це є лише роз'яснення Замовника для ВСІХ учасників процедури/спрощеної закупівлі стосовно тих чи інших обставин при яких Забезпечення тендерної пропозиції їм не повертається, відповідно до Закону про Публічні закупівлі, саме відповідно якого і складається Оголошення!
З урахуванням викладеного, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-01-18-013592-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 02 лютого 2024 20:59
Невідповідність документів переможця ТОВ "Анва" умовам визначеним в оголошенні.
У Переможця закупівлі ТОВ «Анва» наданий Сертифікат відповідності ( файл: 5) Спог сертифікат) виданий Органом з сертифікації не акредитованим НААУ, що не відповідає умовам оголошення. Відповідно пропозиція учасника має бути відхилена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2024 22:22
Шановний Учаснику! ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, який надав сертифікат відповідності ТОВ "АнВа", має зареєстровану акредитацію НААУ, що відображається на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України, за присвоєним номером атестата акредитації 10356 та відповідно Додатку від 02 січня 2024 року до атестата про акредитацію 10356 на заміну виданого додатку від 02 грудня 2021 року у зв'язку з внесенням змін, за підписом Начальника відділу нагляду за акредитованими органами з сертифікації та інспектування.
Виходячи з цього, вимушені відхилити Вашу вимогу.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

02 лютого 2024 20:59
Вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000040 ● 573a884fdfad4636830994980933270c
  • Статус: завершено ● Дата: 29 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.02.2024 № 31

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-01-18-013592-a 18.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 11:17:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов надання забезпечення виконання договору про закупівлю (платіжні інструкції та виписки з рахунку, які підтверджують надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 11:04:02

Доброго дня! Надаємо роз'яснення.

Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 18.11.2022 № 401, уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів.
З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на 1 задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі сумок для предметів особистої гігієни, їх об’єми, місця постачання, очікувана вартість тощо.
Щодо формування очікуваної вартості, нами також додатково проводиться уточнення очікуваної вартості предмету закупівлі про що надаємо відповідні матеріали результату моніторингу очікуваної вартості. Так, за підсумками моніторингу, очікувана вартість предмету закупівлі становила більшу вартість, ніж очікувана вартість встановлена ГУ НГУ в розпорядженні.
Очікувана вартість ГУ НГУ – 45 598 400,00 гривень.
Очікувана вартість за результатами моніторингу – 55 786 000,00 гривень.
Так, відповідно проведеного моніторингу коливання ціни на ринку в бік зменшення встановлено не було та з метою недопущення завищеної очікуваної вартості закупівля опублікована відповідно очікуваної вартості встановленої в розпорядженні ГУ НГУ.
Щодо 2 Вашого питання. Переможець спрощеної закупівлі ТОВ «АНВА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги оголошення в частині надання платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору та надав оригінал зазначеного документу (документи додаються).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-07 15:12:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог, зазначених в оголошенні: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати, зокрема:
- Виписку/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору;
- Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності);
- Калькуляцію ціни (розрахунок ціни) на постачання товару відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 736 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» сформованої Постачальником з урахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інші витрат виконавця, пов’язаних з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця;
- Оригінал платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору.»
Яким чином ТОВ «АНВА» підтверджені зазначені вимоги оголошення (вказати назву файлу, номер сторінки).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-12 10:52:36

Доброго дня! Надаємо роз'яснення.

Доброго дня!
Щодо Вашого запиту повідомляємо, що Переможець спрощеної закупівлі «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) ТОВ «АНВА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги зазначені в оголошенні «Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати» та надав всі відповідні документи в паперовому вигляді під час укладання договору. На Ваш запит надаємо визначені Вами документи Переможця в електронному вигляді, а саме:
- Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору – «1. Витяг з ЄДР юридичних осіб.pdf», сторінки 1-10;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) – «2.1. Копія свідоцтва платника ПДВ.pdf», сторінка 1;
- Калькуляцію ціни (розрахунок ціни) на постачання товару відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 736 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» сформованої Постачальником з урахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інші витрат виконавця, пов’язаних з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця – «3. Калькуляція ціни.pdf», сторінка 1;
- Оригінал платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору – «4.1. Платіжна інструкція.pdf», сторінка 1.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2024 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДЕНАВІ" 35 040 000,00
UAH з ПДВ
35 040 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 45 120 000,00
UAH з ПДВ
41 995 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 45 384 000,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ 45 598 400,00
UAH з ПДВ
44 880 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 45 585 600,00
UAH з ПДВ
45 585 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПВТП "Акрополіс" 45 598 400,00
UAH з ПДВ
45 598 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 січня 2024 18:45
Електронний підпис
28 січня 2024 18:45
Електронний підпис
28 січня 2024 18:43
Висновок тканина.pdf
28 січня 2024 18:43
tov_interneshnl_koating_teknolodzhis_1.pdf
28 січня 2024 18:43
Сес рібон.pdf
28 січня 2024 18:43
Лист-згода обробку.pdf
28 січня 2024 18:43
Висновки СЄС.pdf
28 січня 2024 18:43
Гарантійні листи.pdf
28 січня 2024 18:43
Висновок Паракорд.pdf
28 січня 2024 18:43
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2024 18:43
Екологічна_політика.pdf
28 січня 2024 18:43
Довідка ліцензія.pdf
28 січня 2024 18:43
Договір 174.pdf
28 січня 2024 18:43
Сертифікат ISO.pdf
28 січня 2024 18:43
Гарантія 161.zip
28 січня 2024 18:43
Виписка.pdf
28 січня 2024 18:43
ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.pdf
28 січня 2024 18:43
Гарантія 161.zip

Публічні документи

28 січня 2024 21:45
Електронний підпис
28 січня 2024 21:45
Електронний підпис
28 січня 2024 21:42
10. Товар не з рф рб.pdf
28 січня 2024 21:42
ГЛ враховувати норми.pdf
28 січня 2024 21:42
21. Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2024 21:42
1.3. Тех. паспорт фиат.pdf
28 січня 2024 21:42
6. Статут ТОВ МІК.pdf
28 січня 2024 21:42
1.1. Договір оренди.pdf
28 січня 2024 21:42
15. ГЛ поставити товар.pdf
28 січня 2024 21:42
2.2. ВН до договору.pdf
28 січня 2024 21:42
13. ГЛ товар новий.pdf
28 січня 2024 21:42
14. ГЛ строки.pdf
28 січня 2024 21:42
2.1. Договір.pdf
28 січня 2024 21:42
12. Тех.вимоги.pdf
28 січня 2024 21:42
5.1. Протокол.pdf
28 січня 2024 21:42
1. Довідка приміщення.pdf
28 січня 2024 21:42
11. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
28 січня 2024 21:42
17. Протокол СПОГ.pdf
28 січня 2024 21:42
3. Лист-гарантія.pdf
28 січня 2024 21:42
2.4. Відгук.pdf
28 січня 2024 21:42
1.4. Тех паспорт ТАТА.pdf
28 січня 2024 21:42
16. ГЛ захист довкілля.pdf
28 січня 2024 21:42
8. Погодження договір.pdf
28 січня 2024 21:42
Довідка.pdf

Публічні документи

04 лютого 2024 11:26
Електронний підпис
04 лютого 2024 11:20
Довідка ч.2 ст.17.pdf
04 лютого 2024 11:20
Довідка судимість ф.о..pdf
04 лютого 2024 11:20
Довідка п.12 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
04 лютого 2024 11:20
Довідка ДПС.zip
04 лютого 2024 11:20
Довідка ДПС.PDF
27 січня 2024 14:02
Електронний підпис
27 січня 2024 14:02
Електронний підпис
27 січня 2024 14:01
Гарантія 115674-Т-0181.rar
27 січня 2024 14:01
9. ГЛ щодо товару.pdf
27 січня 2024 14:01
11. Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2024 14:01
3. Лист-гарантія.pdf
27 січня 2024 14:01
8) Висновки ДСЕЕ СПОГ.pdf
27 січня 2024 14:01
Гарантія 115674-Т-0181.rar
27 січня 2024 14:01
5) СПОГ сертифікат.pdf
27 січня 2024 14:01
7) Протоколи СПОГ.pdf
27 січня 2024 14:01
4) Сертифікат ISO.pdf
27 січня 2024 14:01
3) ГЛ виробника.pdf

Публічні документи

28 січня 2024 15:53
Електронний підпис
28 січня 2024 15:50
1 Документи учасника.pdf
28 січня 2024 15:50
10 Цінова.pdf
28 січня 2024 15:50
11 Сертифікат.pdf
28 січня 2024 15:50
13 Співпраця.pdf
28 січня 2024 15:50
14 Інші довідки.pdf
28 січня 2024 15:50
15 Довідка п47.pdf
28 січня 2024 15:50
2 ISO виробника.pdf
28 січня 2024 15:50
2 ISO учасника.pdf
28 січня 2024 15:50
3 Листи учасника.pdf
28 січня 2024 15:50
4 Транспорт.pdf
28 січня 2024 15:50
5 Склад учасника.pdf
28 січня 2024 15:50
7 Протокол сумки.pdf
28 січня 2024 15:50
9 Аналогічний.pdf
28 січня 2024 15:50
Архив WinRAR.rar

Публічні документи

28 січня 2024 17:53
Електронний підпис
28 січня 2024 17:53
Електронний підпис
28 січня 2024 17:51
1. Цінова.pdf
28 січня 2024 17:51
Гарантія 115779-GL-54-11.rar
28 січня 2024 17:51
т1. Гарантійний лист.pdf
28 січня 2024 17:51
і3. Довідка ліцензія.pdf
28 січня 2024 17:51
т2. Гарантійний лист.pdf
28 січня 2024 17:51
і4. лист.pdf
28 січня 2024 17:51
т4. ИСО сертифікат ТТ.pdf
28 січня 2024 17:51
4.4. Гар лист ризики.pdf

Конфіденційні документи

28 січня 2024 17:51
4.3.2. видаткові спог.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з військовою частиною містить чутливу до розголошення інформацію

28 січня 2024 17:51
4.3.3. підтвердження проведення розрахунків.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з військовою частиною містить чутливу до розголошення інформацію

28 січня 2024 17:51
4.3.4. відгук спог.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з військовою частиною містить чутливу до розголошення інформацію

28 січня 2024 17:51
4.3. Довідка Аналогічний договір.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з військовою частиною містить чутливу до розголошення інформацію

28 січня 2024 17:51
4.3.1. аналогічний договір.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з військовою частиною містить чутливу до розголошення інформацію

Публічні документи

27 січня 2024 20:49
Електронний підпис
27 січня 2024 20:49
Електронний підпис
27 січня 2024 20:48
Гарантія № 844-24.7z
27 січня 2024 20:48
13.1. ISO 2110 - NATO.pdf
27 січня 2024 20:48
Витяг із Статуту.7z
27 січня 2024 20:48
14. Сертифікат СПОГ.pdf
27 січня 2024 20:48
13. ISO 9001-2015 новий.pdf
27 січня 2024 20:48
Банківська Ліцензія.7z
27 січня 2024 20:48
Наказ Фролова Ю.М.7z
27 січня 2024 20:48
2.2. Довідка транспорт.pdf
27 січня 2024 20:48
15. протокол СПОГ12.pdf
27 січня 2024 20:48
00.1. Цінова СПОГ.pdf
27 січня 2024 20:48
Протокол НР.7z
27 січня 2024 20:48
3. довідка досвід.pdf
27 січня 2024 20:48
Свідоцтво РА.7z
27 січня 2024 20:48
16. ДСЕЕ сумка СПОГ.zip
27 січня 2024 20:48
Лист для клієнтів.7z
27 січня 2024 20:48
3.1. досвід.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНАВІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 161.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Архив WinRAR.rar

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПВТП "Акрополіс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія № 844-24.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНАВІ"
#41367899
Відхилено 35 040 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2024 17:54
ТОВ "МІК"
#30105738
Відхилено 41 995 200,00
UAH з ПДВ
31 січня 2024 17:58
ТОВ "АнВа"
#03058052
Переможець 42 000 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2024 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2024 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АнВа"
#03058052
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2024 18:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2024 14:45
Електронний підпис укладений
09 лютого 2024 11:14
№ 6-РЗ від 09.02.24 Сумки_.pdf укладений
09 лютого 2024 11:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни 80000 штуки 525,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2024 — 01 грудня 2024
Сума оплати за договором: 42 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 000 000,00 UAH)