Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
Код ЄДРПОУ: | 45134733 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Тетяна Андріївна +380957236808 t.mishko@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 11:43 |
Очікувана вартість: | 45 598 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 227 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1367952 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 15:50 |
Оголошення_18930000-7 сумка.docx | |
18 січня 2024 15:50 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
18 січня 2024 15:50 |
Додаток 2 (Тех вимоги).docx |
18 січня 2024 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2024 15:50 |
Оголошення_18930000-7 сумка.docx
|
|||
18 січня 2024 15:50 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
|
|||
18 січня 2024 15:50 |
Додаток 2 (Тех вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повністю не погоджуємося з Вашим твердженням, а саме, як Ви бачите, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі:
електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в даному розділі. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Тобто, це є ОБОВЯЗКОВА умова надання Забезпечення пропозиції!
Стосовно пункту 11.6 Оголошення, хочемо наголосити, що трактування цього пункту це є лише роз'яснення Замовника для ВСІХ учасників процедури/спрощеної закупівлі стосовно тих чи інших обставин при яких Забезпечення тендерної пропозиції їм не повертається, відповідно до Закону про Публічні закупівлі, саме відповідно якого і складається Оголошення!
З урахуванням викладеного, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Виходячи з цього, вимушені відхилити Вашу вимогу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000040 ● 573a884fdfad4636830994980933270c
- Статус: завершено ● Дата: 29 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-01-18-013592-a 18.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 11:17:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов надання забезпечення виконання договору про закупівлю (платіжні інструкції та виписки з рахунку, які підтверджують надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 11:04:02
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 18.11.2022 № 401, уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів.
З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на 1 задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі сумок для предметів особистої гігієни, їх об’єми, місця постачання, очікувана вартість тощо.
Щодо формування очікуваної вартості, нами також додатково проводиться уточнення очікуваної вартості предмету закупівлі про що надаємо відповідні матеріали результату моніторингу очікуваної вартості. Так, за підсумками моніторингу, очікувана вартість предмету закупівлі становила більшу вартість, ніж очікувана вартість встановлена ГУ НГУ в розпорядженні.
Очікувана вартість ГУ НГУ – 45 598 400,00 гривень.
Очікувана вартість за результатами моніторингу – 55 786 000,00 гривень.
Так, відповідно проведеного моніторингу коливання ціни на ринку в бік зменшення встановлено не було та з метою недопущення завищеної очікуваної вартості закупівля опублікована відповідно очікуваної вартості встановленої в розпорядженні ГУ НГУ.
Щодо 2 Вашого питання. Переможець спрощеної закупівлі ТОВ «АНВА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги оголошення в частині надання платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору та надав оригінал зазначеного документу (документи додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-07 15:12:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог, зазначених в оголошенні: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати, зокрема:
- Виписку/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору;
- Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності);
- Калькуляцію ціни (розрахунок ціни) на постачання товару відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 736 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» сформованої Постачальником з урахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інші витрат виконавця, пов’язаних з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця;
- Оригінал платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору.»
Яким чином ТОВ «АНВА» підтверджені зазначені вимоги оголошення (вказати назву файлу, номер сторінки).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-12 10:52:36
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Доброго дня!
Щодо Вашого запиту повідомляємо, що Переможець спрощеної закупівлі «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) ТОВ «АНВА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги зазначені в оголошенні «Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати» та надав всі відповідні документи в паперовому вигляді під час укладання договору. На Ваш запит надаємо визначені Вами документи Переможця в електронному вигляді, а саме:
- Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору – «1. Витяг з ЄДР юридичних осіб.pdf», сторінки 1-10;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) – «2.1. Копія свідоцтва платника ПДВ.pdf», сторінка 1;
- Калькуляцію ціни (розрахунок ціни) на постачання товару відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 736 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» сформованої Постачальником з урахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інші витрат виконавця, пов’язаних з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця – «3. Калькуляція ціни.pdf», сторінка 1;
- Оригінал платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору – «4.1. Платіжна інструкція.pdf», сторінка 1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНАВІ" |
35 040 000,00
UAH з ПДВ
|
35 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
45 120 000,00
UAH з ПДВ
|
41 995 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АнВа" |
45 384 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ |
45 598 400,00
UAH з ПДВ
|
44 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
45 585 600,00
UAH з ПДВ
|
45 585 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПВТП "Акрополіс" |
45 598 400,00
UAH з ПДВ
|
45 598 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНАВІ" #41367899 |
Відхилено |
35 040 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 17:54
|
ТОВ "МІК" #30105738 |
Відхилено |
41 995 200,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 17:58
|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Переможець |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2024 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 11:14
|
№ 6-РЗ від 09.02.24 Сумки_.pdf | укладений |
09 лютого 2024 11:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни | 80000 | штуки |
525,00
UAH з ПДВ
|