Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, буд. 21 (ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2024-01-18-013515-a ● 54a236a747d3425c8904e4cca555acbb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж будівництва і комунального господарства» |
Код ЄДРПОУ: | 03069699 |
Місцезнаходження: | 03164, Україна , м. Київ обл., вулиця Клавдіївська, будинок 21 |
Контактна особа: |
Михайленко Владислав Васильович 380442946904, 380442946900, 380977702552 kplbikg19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2024 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, буд. 21 (ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03164, Україна, м. Київ, вулиця Клавдіївська, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 10:18 |
перелік змін.docx | |
19 січня 2024 10:17 |
Тендерна_документація (нова редакція).docx | |
19 січня 2024 10:17 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
19 січня 2024 10:16 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
18 січня 2024 16:03 |
Додаток 2.docx | |
18 січня 2024 16:02 |
Договір_до технічної документації Додаток 4.doc |
19 січня 2024 10:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 січня 2024 10:18 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
19 січня 2024 10:17 |
Тендерна_документація (нова редакція).docx
|
||||||||||||
19 січня 2024 10:17 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
||||||||||||
19 січня 2024 10:16 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
||||||||||||
18 січня 2024 16:03 |
Додаток 2.docx
|
||||||||||||
18 січня 2024 16:02 |
Договір_до технічної документації Додаток 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-18-013515-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 19 січня 2024 12:21
Про скасування вимоги
Про скасування вимоги
П. 2.5 Додатку 1 Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442)
Кабмін постановою від 30 червня 2023 р. № 660 вніс зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Зокрема визначено, що атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Крім того, надання інформаційних довідок управляннями Держпраці здійснюється в частині
консультативно - роз’яснювальної роботи та не являються НПА і не передбачені чинним законодавством.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити дану вимогу, що суперечить діючому законодавству України.
У разі ігнорування Вимоги змушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету України з виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
П. 2.5 Додатку 1 Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442)
Кабмін постановою від 30 червня 2023 р. № 660 вніс зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Зокрема визначено, що атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Крім того, надання інформаційних довідок управляннями Держпраці здійснюється в частині
консультативно - роз’яснювальної роботи та не являються НПА і не передбачені чинним законодавством.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити дану вимогу, що суперечить діючому законодавству України.
У разі ігнорування Вимоги змушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету України з виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2024 15:56
Шановний учаснику!
Вимоги тендерної документації формуються Замовником самостійно, на основі ЗУ Про публічні закупівлі, Постанови КМУ № 1107 та інших чинних норм законодавства.
Діюче законодавство України у сфері протипожежних послуг НЕ МІСТИТЬ ВИЧЕРПНОГО переліку документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Ст.16 ЗУ Про публічні закупівлі передбачає, що «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).»
Отже, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці.
Вимога становлена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442.
Вимога Замовником такого документу у сфері протипожежних послуг є цілком законною та не дискримінаційною.
Ознайомтесть з рішення АМКУ : № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. АМКУ вже давно визнав таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником самостійно, на основі ЗУ Про публічні закупівлі, Постанови КМУ № 1107 та інших чинних норм законодавства.
Діюче законодавство України у сфері протипожежних послуг НЕ МІСТИТЬ ВИЧЕРПНОГО переліку документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Ст.16 ЗУ Про публічні закупівлі передбачає, що «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).»
Отже, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці.
Вимога становлена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442.
Вимога Замовником такого документу у сфері протипожежних послуг є цілком законною та не дискримінаційною.
Ознайомтесть з рішення АМКУ : № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. АМКУ вже давно визнав таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
129 976,00
UAH з ПДВ
|
129 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Переможець |
129 976,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 16:27
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 09:38
|
Договір.pdf | укладений |
12 лютого 2024 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |