Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-01-18-010101-a ● 363f0f2ae645413fbd439ff2728c43bd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491381 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, провулок Шевченка 10 |
Контактна особа: |
Подсоха Олександр Олександрович +380961357346 alexpodsocha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2024 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2024 13:49 |
Початок аукціону: | 26 січня 2024 13:49 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок Хмельницького обласного центру зайнятості кошти у сумі забезпечення пропозиції (р/р UA358201720355489300700706139). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 4500,00 грн. (чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, з метою забезпечення стабільності зобов’язання. Під обслуговуванням необхідно розуміти наявність правовідносин між сторонами щодо отримання будь-якого банківського продукту, в тому числі відкриття рахунку, але не виключно, отримання інших сервісних фінансових послуг, пов’язаних з укладанням договору про надання банківської гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Вказані документи повинні надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Постанови про особливості. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Для Хмельницького обласного центру зайнятості та його структурних підрозділів
Для Хмельницького обласного центру зайнятості та його структурних підрозділів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 14:09 |
Тендерна документація охоронна приміщення на 2024 рік.doc | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 7 згода.docx | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 6 проект договору.docx | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 5 відомості.docx | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 4 пропозиція.docx | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 3 Характеристики.doc | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 2 дислокація обєктів.docx | |
18 січня 2024 14:09 |
Додаток 1 .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-18-010101-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 19 січня 2024 13:48
Щодо дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику!
Стосовно вимоги викладеної в Додатку 3 Тендерної документації п. 4 щодо наявності в учасника сертифікату відповідності пункту централізованого спостереження - (ПЦС) який повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019, "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень": ДСТУ EN 50518-2019.
Зазначена сертифікація проводиться єдиним Державним центром сертифікації, а саме Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони, регіональні управління якого (управління поліції охорони в областях та м. Києві є прямими конкурентами недержавних суб'єктів охоронної діяльності на ринку охоронних послуг). З урахуванням цього зрозуміло чому лише територіальні управління поліції охорони отримали зазнаний вище сертифікат.
Надання діючого сертифікату відповідності на послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданий органом з сертифікації державного центру сертифікації є дискримінаційна, тому що не має жодного відношення до вимог вказаного ДСТУ.
ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданій органом з сертифікації державного центру сертифікації, оскільки регламентує сертифікацію приладів, а не послуг.
Звертаємо увагу на те, що а ні Закон України "Про охоронну діяльність"
від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами, а ні "Ліцензійні умови" не обмежують та не зобов’язують охоронне підприємство отримувати невідомі діючому законодавству сертифікати.
Таким чином потенційний учасник маючи всі необхідні ресурси, щодо надання охоронних послуг, але через встановлення даної вимоги, потенційний учасник не може взяти участь в закупівлі Замовника, бо не має сертифікату відповідності на ПЦС в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданий органом з сертифікації державного центру сертифікації, що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників.
Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). Як приклад, до такого висновку пришла Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №113-р/пк-пз від 02.01.2024 по скарзі UA-2023-12-16-001796-a.c1, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-16-001796-a), яка зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Враховуючи вищевикладене, потенційний учасник просить Замовника видалити вимогу про наявність сертифікату відповідності на ПЦС в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданого органом з сертифікації державного центру сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно вимоги викладеної в Додатку 3 Тендерної документації п. 4 щодо наявності в учасника сертифікату відповідності пункту централізованого спостереження - (ПЦС) який повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019, "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень": ДСТУ EN 50518-2019.
Зазначена сертифікація проводиться єдиним Державним центром сертифікації, а саме Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони, регіональні управління якого (управління поліції охорони в областях та м. Києві є прямими конкурентами недержавних суб'єктів охоронної діяльності на ринку охоронних послуг). З урахуванням цього зрозуміло чому лише територіальні управління поліції охорони отримали зазнаний вище сертифікат.
Надання діючого сертифікату відповідності на послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданий органом з сертифікації державного центру сертифікації є дискримінаційна, тому що не має жодного відношення до вимог вказаного ДСТУ.
ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданій органом з сертифікації державного центру сертифікації, оскільки регламентує сертифікацію приладів, а не послуг.
Звертаємо увагу на те, що а ні Закон України "Про охоронну діяльність"
від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами, а ні "Ліцензійні умови" не обмежують та не зобов’язують охоронне підприємство отримувати невідомі діючому законодавству сертифікати.
Таким чином потенційний учасник маючи всі необхідні ресурси, щодо надання охоронних послуг, але через встановлення даної вимоги, потенційний учасник не може взяти участь в закупівлі Замовника, бо не має сертифікату відповідності на ПЦС в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданий органом з сертифікації державного центру сертифікації, що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників.
Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). Як приклад, до такого висновку пришла Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №113-р/пк-пз від 02.01.2024 по скарзі UA-2023-12-16-001796-a.c1, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-16-001796-a), яка зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Враховуючи вищевикладене, потенційний учасник просить Замовника видалити вимогу про наявність сертифікату відповідності на ПЦС в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", виданого органом з сертифікації державного центру сертифікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2024 16:41
Доброго дня.
Ваша вимога від 19.01.2024 року, щодо закупівлі послуг з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (UA-2024-01-18-010101-a) розглянута.
Повідомляємо Вам, що Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охоронних об’єктах.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації замовник послуг просить надати сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 не виданим конкретним органом по сертифікації і не Державним центром сертифікації на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі, а отже даний сертифікат може бути виданий будь-яким спеціалізованим органом з оцінки відповідності, дана вимога в тендерній документації не носить дискримінаційний характер, тому що ринку видачі вищезазначеного сертифікату є організації, які надають дані послуги.
Також, згідно з позицією Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі Пропозиції сертифікату відповідності.
Таким чином, можливість встановлення Замовником в документації умови надання учасниками у складі пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Ваша вимога від 19.01.2024 року, щодо закупівлі послуг з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (UA-2024-01-18-010101-a) розглянута.
Повідомляємо Вам, що Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охоронних об’єктах.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації замовник послуг просить надати сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 не виданим конкретним органом по сертифікації і не Державним центром сертифікації на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі, а отже даний сертифікат може бути виданий будь-яким спеціалізованим органом з оцінки відповідності, дана вимога в тендерній документації не носить дискримінаційний характер, тому що ринку видачі вищезазначеного сертифікату є організації, які надають дані послуги.
Також, згідно з позицією Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі Пропозиції сертифікату відповідності.
Таким чином, можливість встановлення Замовником в документації умови надання учасниками у складі пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП" |
92 000,00
UAH з ПДВ
|
48 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
113 160,00
UAH з ПДВ
|
66 239,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
124 200,00
UAH з ПДВ
|
66 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
146 942,40
UAH з ПДВ
|
90 249,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП" #45240988 |
Відхилено |
48 300,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 09:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 січня 2024 00:00
|
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Переможець |
66 239,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 12:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 08:42
|
Додаткова угода 1 до 64-008.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 11:32
|
Договір | укладений |
08 лютого 2024 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64-008 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |