Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький спортивний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02138866 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 180 |
Контактна особа: |
Каліновська Оксана Григорівна +380382647021 kmschoolinternat2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 12:27 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 12:27 |
Очікувана вартість: | 613 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 069,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 19:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 19:16 |
Таблиця змін.docx | |
23 січня 2024 19:16 |
ТД зі змінами.docx | |
23 січня 2024 19:16 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
23 січня 2024 19:16 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
18 січня 2024 13:15 |
ДОДАТОК 4.docx | |
18 січня 2024 13:15 |
Додаток 3 проєкт договору.docx |
23 січня 2024 19:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2024 19:16 |
Таблиця змін.docx
|
|||
23 січня 2024 19:16 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
23 січня 2024 19:16 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
23 січня 2024 19:16 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
|||
18 січня 2024 13:15 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
18 січня 2024 13:15 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 лютого 2024 21:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000026 ● b846eedf352d42458aef75c8acf0f207
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 28-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 09.04.2024 № 28-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2024-01-18-008568-a; 18.01.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 15:38:43
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-008568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.1 пункту 5 розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначена наступна інформація: «Перелік документів/інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в електронних полях цієї тендерної документації та Додатку 1. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; для учасника-переможця – у Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Проте, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо зазначення у тендерній документації підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення для переможця процедури закупівлі.
Натомість, в електронній системі закупівель Замовником оприлюднений файл «Додаток 1 зі змінами.docx» в якому Замовником зазначена інформація щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей.
- чому під час розроблення тендерної документації не враховано вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 21:21:18
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-008568-a)
надаємо наступну інформацію.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до
рішення Хмельницької міської ради від 21.12.2023 № 15 «Про бюджет Хмельницької
міської територіальної громади на 2024 рік » та затвердженого кошторису на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від
18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі” шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі,
шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у
т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель
“ProZorro”), використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо.
Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із
місцевого бюджету у розмірі 613850 грн. з ПДВ.
Щодо вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, а саме зазначення підстав для
відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 цих особливостей, та
інформаціЇ про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, то повідомляємо,
що підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 цих
особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення
міститься у додатку 1 до тендерної документації, але, у зв’язку з допущеною помилкою, не у Додатку 1 із змінами, що розміщена додатково до попередньої редакції додатку, а у
попередній редакції Додатку 1 (файл розміщений в електронній системі закупівель у розділі
«Історія змін» з найменуванням «Додаток 1.docx»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна |
561 425,00
UAH з ПДВ
|
550 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
570 885,00
UAH з ПДВ
|
550 785,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧЕПЕНКО ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
610 675,00
UAH з ПДВ
|
610 675,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна #2785617845 |
Рішення скасоване |
550 700,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 13:27
|
|
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" #45122822 |
Рішення скасоване |
550 785,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 13:27
|
|
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна #2785617845 |
Переможець |
550 700,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 18:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 09:35
|
Договір | укладений |
27 березня 2024 09:34
|