Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень громадської приймальні нежитлової будівлі літ. «А» Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Очікувана вартість
112 531,04 UAH
UA-2024-01-18-007631-a c9d8e70bc7b147f39dd82d3a3cca0bc5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Коновал

+380445967096 vrazae77@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Коновал
+380445967096
vrazae77@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень громадської приймальні нежитлової будівлі літ. «А» Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

18 січня 2024 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Оганджанян Ваагн Суренович
#2962916810
Переможець 112 531,04
UAH
18 січня 2024 12:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2024 15:54
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
07 лютого 2024 15:49
01_24-09.pdf укладений
18 січня 2024 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 01/24-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML