Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Управління відходами
Очікувана вартість
14 210,90 UAH
UA-2024-01-18-002055-a d36a671d3bd64ad489323eb48c1fada6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметана Олена

380634083202 pubzakup1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25180090
Місцезнаходження: 61099, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Рибалка, буд. 12
Контактна особа: Сметана Олена
380634083202
pubzakup1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 метри кубічні
Загальне накопичення відходів на об’єктах споживача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

18 січня 2024 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
#33290649
Переможець 14 210,90
UAH з ПДВ
18 січня 2024 09:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 11:05
ДУ1.pdf зміни до договору
26 березня 2024 11:04
ДУ1 до 2262 від 18.01.2024.pdf зміни до договору
26 березня 2024 11:00
2024.01.18 - 2262.pdf укладений
18 січня 2024 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити сторін розділу 13. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, замінити банківські реквізити споживача.
Номер договору про закупівлю: 2262
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML