Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015
03410000-7 Деревина
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2024-01-18-000896-a ● 73036968532648c98ce60beaafb7c97e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34888585 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Марка Вовчка, буд. 47 А |
Контактна особа: |
Вікторія Людвигівна Пловайко +380312668479 dnz1uzh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2024 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2024 13:26 |
Початок аукціону: | 26 січня 2024 13:26 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 метри кубічні
ДК 021:2015
03410000-7 Деревина
03410000-7 Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Марка Вовчка, 47а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 09:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 09:15 |
ТД. 03410000-7.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по ТД
Дата подання: 19 січня 2024 14:27
Дата відповіді: 24 січня 2024 08:40
Доброго дня!
у Додатку 1 "Тендерна пропозиція" у вас указано 360 м.куб. по кількості , а в Додатку 5 " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" указано "Кількість товару: паливна деревина – 300 м3."
Прошу внести зміни в ТД для уточнення та правильно зазначеної кількості товару.
Відповідь: Шановний Учасник, у випадку розбіжності в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель та тендерній документації, просимо Вас брати до уваги інформацію, яка оприлюднена в електронній системі закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-18-000896-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна, Код ЄДРПОУ:3690804581
Дата подання: 19 січня 2024 14:46
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник
Яким законом або ДСТУ чи іншим документом Ви встановили дану вимогу в ТД пункт 6 " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" ( - сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом на ім’я учасника процедури закупівлі.)
Хочу Вас повідомити що Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагаєте, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції.
І жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
А якщо потенційний учасник закуповує паливну деревину від Лісового господарства? То для чого йому мати дане ISO?!
Як вплине ISO для закупівлі даного виду товару?! Вам цікавий товар, чи цікавить як проводиться в Учасника охорона здоров'я та безпека праці???!!!
Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів. Тому складається бачення, що Замовник зацікавлений в перемозі тільки 1 Учасника,який має дане ISO.
Вимагаю, забрати дискримінаційну вимогу з ТД. В іншому випадку звернуся до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Яким законом або ДСТУ чи іншим документом Ви встановили дану вимогу в ТД пункт 6 " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" ( - сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом на ім’я учасника процедури закупівлі.)
Хочу Вас повідомити що Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагаєте, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції.
І жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
А якщо потенційний учасник закуповує паливну деревину від Лісового господарства? То для чого йому мати дане ISO?!
Як вплине ISO для закупівлі даного виду товару?! Вам цікавий товар, чи цікавить як проводиться в Учасника охорона здоров'я та безпека праці???!!!
Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів. Тому складається бачення, що Замовник зацікавлений в перемозі тільки 1 Учасника,який має дане ISO.
Вимагаю, забрати дискримінаційну вимогу з ТД. В іншому випадку звернуся до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2024 08:40
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Вашу вимогу з приводу «дискримінаційної» умови тендерної документації в частині надання в складі пропозиції сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та такою, що не відповідає дійсності з огляду на наступне:
Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці, а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП, що в свою чергу, пов’язано з предметом закупівлі.
Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління ОЗіБП, щоб покращити охорону здоров’я і безпеку праці, унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП (охоплюючи системні недоліки), реалізувати можливості у сфері ОЗіБП, а також реагувати на невідповідності в системі управління у сфері ОЗіБП, пов’язані з її функціюванням. Вимога про надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» встановлено з метою відбору постачальника, згідно кращих світовий практик, адже даний сертифікат є міжнародним та застосовується у всьому світі, в тому числі, в Україні.
Під час розроблення тендерної документації Замовником проаналізовано законність встановлення вимоги щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, шляхом опрацювання практики АМКУ. Аналіз практики свідчить про правомірність вимоги про надання в складі пропозиції сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці та відсутність будь-яких дискримінаційних умов в цій частині. (Рішення Колегії № 19457-р/пк-пз від 27.08.2021, оголошення № UA-2021-08-03-004948-b) Дякуємо за Ваше звернення.
Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці, а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП, що в свою чергу, пов’язано з предметом закупівлі.
Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління ОЗіБП, щоб покращити охорону здоров’я і безпеку праці, унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП (охоплюючи системні недоліки), реалізувати можливості у сфері ОЗіБП, а також реагувати на невідповідності в системі управління у сфері ОЗіБП, пов’язані з її функціюванням. Вимога про надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» встановлено з метою відбору постачальника, згідно кращих світовий практик, адже даний сертифікат є міжнародним та застосовується у всьому світі, в тому числі, в Україні.
Під час розроблення тендерної документації Замовником проаналізовано законність встановлення вимоги щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, шляхом опрацювання практики АМКУ. Аналіз практики свідчить про правомірність вимоги про надання в складі пропозиції сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці та відсутність будь-яких дискримінаційних умов в цій частині. (Рішення Колегії № 19457-р/пк-пз від 27.08.2021, оголошення № UA-2021-08-03-004948-b) Дякуємо за Ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2024 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МИНДА ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна #3690804581 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 09:48
|
ФОП "МИНДА ВІКТОР ІВАНОВИЧ" #3566109078 |
Переможець |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 11:23
|
Минда.pdf | укладений |
27 березня 2024 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 15:42
|
Деревина.pdf | укладений |
15 лютого 2024 15:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 03410000-7 Деревина | 300 | метри кубічні |
2 200,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
220 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до підпункту 6.2.1 договору замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати даний Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це Постачальника за 10 календарних днів до дати розірвання Договору. |