Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Заліщицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44014833 |
Місцезнаходження: | 48601, Україна , Тернопільська обл., місто Заліщики, вулиця Степана Бандери, 40/4 |
Контактна особа: |
Романко Наталія Ярославівна +380961973012 44014833@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 23:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 492 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 460,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2024 23:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 23:06 |
проєкт договору (2).docx | |
17 січня 2024 23:06 |
ТД (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-21-000015 ● b4bbf460921c41bc96c272e5dce9045c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2024 № 10-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.02.2024 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5.UA-2024-01-17-017749-a від 17.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 17:15:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Сік» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-17-017749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 16:11:46
пояснення
На ваш запит щодо надання пояснення по моніторингу закупівлі «Сік» (UA-2024-01-17-017749-a) повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проведеної минулорічної процедури закупівлі за аналогічним предметом закупівлі (підтвердними документами є затверджена минулорічна тендерна документація) Розмір бюджетного призначення визначений шляхом добутку необхідної кількості на середню ціну за од. Визначення ціни здійснено на підставі запитів постачальників відповідної категорії товару, визначення кількості визначено на підставі минулорічного споживання із відповідним коригуванням. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 17:02:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Сік» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-17-017749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Майданського Василя Івановича (далі – ФОП Майданський В.І.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до вимоги Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації учасникам на підтвердження якості запропонованого товару встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції один з документів, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, або інший документ).
На зазначену вимогу ФОП Майданський В.І. у складі своєї пропозиції не подано жодного із перелічених вище документів, які б посвідчували якість товару щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Майданський В.І. вимогам тендерної документації, в частині якості запропонованого товару?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 20:29:26
пояснення
На ваш запит щодо надання пояснення по моніторингу закупівлі «Сік» (UA-2024-01-17-017749-a) повідомляємо наступне:
Учасник МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації надав в складі тендерної пропозиції файл «Сертифікат відповідності ФГ Пріма.PDF». Внаслідок неналежногло аналізу пропозиції даний файл був прийнятий, як підтвердження вимоги Додатку 1.
Надання інформації про усунення порушення замовником
сторони дійшли згоди щодо розірвання договору про закупівлю від 07.02.2024 №26
2024-03-18 20:22:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-03-19 14:28:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
435 960,00
UAH з ПДВ
|
435 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ |
464 470,00
UAH з ПДВ
|
462 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2753103412 |
Відхилено |
435 960,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 18:11
|
МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ #3162823559 |
Переможець |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 13:31
|
сік розірвання.pdf | укладений |
19 березня 2024 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 09:01
|
дог 26 майданський.pdf | укладений |
09 лютого 2024 08:59
|