Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
624 000,00 UAH
UA-2024-01-17-017605-a ● 776cb522365f4a4aa765dd89f905e361
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Комбінат "Айстра" Державного агентства резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 14373259 |
Місцезнаходження: | 14001, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Чудінова |
Контактна особа: |
Дмитро КОНЄВ +380462641050, +380936330378 astra@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 22:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 624 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107095 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14001, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вулиця Чудінова б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки проводяться по факту поставки товару в розмірі 100% вартості, на протязі 10 робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2024 22:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 22:05 |
ТД_Електроенергія.doc | |
17 січня 2024 22:05 |
Додаток_2_інформація_про_учасника.docx | |
17 січня 2024 22:05 |
Додаток_4_Проєкт_договору.docx | |
17 січня 2024 22:05 |
Додаток1_Кваліфікаційні_критерії.doc | |
17 січня 2024 22:05 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження виконання договору
Дата подання: 19 січня 2024 20:44
Дата відповіді: 22 січня 2024 14:59
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме вимог Додатку 1, замовник встановлює необідність надання атків прийому-передачі електричної енергії за весь період договорів та документ (документи), що підтверджує його виконання: звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронний системі «Прозорро».
Слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства, належним підтвердженням виконання договору є первинні документи, тобто акти приймання передачі. Окрім того, варто зазначити, що відповідно до п. 47 Оосбливостей, амовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронний системі «Прозорро», є публічним документом. Замовник не має парва встановлювати вимогу щодо його надання.
Окрім тогоЮ встановлю.чи необхідність наянвості звіту в системі «Прозорро», Замовник дискримінує в участі учасників, котрі не мають виконаних договорів із Замовником в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", але також мають належним чином викоанні договори з приватним сектором економіки.
Вимагаємо нести зміни до тендерної документації та усуннути дану вимогу. В противному випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Шановний Учасник, Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів. Замовником будуть внесені відповідні зміни,які він бачить доречними.
Щодо ЦОК
Дата подання: 19 січня 2024 20:46
Дата відповіді: 22 січня 2024 15:00
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник встановлює необхідність надання довідки про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Разом з тим, На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 1) учасник в складі тендерної пропозиції надає Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів), в Чeрнігівській області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів). ДАНА ВИМОГА Є НЕЗАКОННОЮ ТА ТАКОЮ ЩО ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині. Вищезазначене чітко викладено у рішеннях КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a). Просимо виключити незаконні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням воєнного стану в Україні . Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Донецької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників
Реєстр надання компенсацій
Дата подання: 19 січня 2024 20:51
Дата відповіді: 22 січня 2024 15:00
Згідно з вимогами ьендерної документації, Учасник повинен дотримуватись гарантованих стандартів якості електропостачання. З метою отримання Замовником інформації про дотримання учасником загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам, в порядку передбаченому Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» № 375 від 12.06.2018 р. учасники у складі пропозиції надають: 4.1. Реєстри надання компенсації споживачам, за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. 4.2.Реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375(зі змінами) які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. 4.3. Звіт за формою 12-НКРЕКП- моніторинг-постачання (квартальна) «Звіт про ціни на роздрібному ринку електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності з моніторингу для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення» № 450 від 29.03.2019 року (зі змінами) за останній звітний період. 4.4. Звіт за формою 14-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року (зі змінами ) за останній звітний період. Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству України та загальноприйнятими принципами публічних закупівель, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території Чернігівської області постачальників з інших регіонів України. Варто зазначити, що відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ВІДПОВІДНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ. Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині. Вимагаємо виключення даної вимоги з тендерної документації. В разі ігнорування даної вимоги та надання "відписок", будеом вимушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням воєнного стану в Україні . Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Донецької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників
Договір з розподілу
Дата подання: 19 січня 2024 20:55
Дата відповіді: 22 січня 2024 15:01
Відповідно вимог тендерної документації, Замовник зазначає про необхідність надання копії договору здійснення розподілу на території розташування об'єктів постачання електричної енергії Замовника.
Слід зазначити, що відповідно до п.47 Оосбливостей, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Договори з оператором системи розподілу є публічними, тобто однаковими для всіх та укладаються шлязом приєднання до типового договору. Такі договори містяться на сайтах операторів системи розподілу (далі - ОСР), окрім того, на офіційному сайті містяться реєстри постачальників, з якими наявні укладені договори щодо надання послуг з розподілу.
Таким чином, дана інформація є публічною, а Замовник не має права вимагати надання інформації котра є публічною. Внесіть відповідні зміни та приберіть дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення,відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів.
інформація від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів щодо наявності ЦОК
Дата подання: 19 січня 2024 20:58
Дата відповіді: 22 січня 2024 15:01
Згідно з вимогою тендерної документації , учаснкики надають Інформацію від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами). По-перше, дана вимога суперечить чинному законодавству, відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ВІДПОВІДНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ. По-друге, до функцій НКРЕКП чи її територіальних підрозділів не належить надання довідок щодо підтвердження наявності та функціонування в Учасників Центрів обслуговування споживачів (клієнтів). Задля отримання даної інформації необхідно проводити позапланову перевірку НКРЕКП на підприємстві Учасника, яка по строкам не дасть змоги Учасникам прийняти участь у закупівлі, а це вже дискримінація учасників та порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо виключити дане обмеження та привести у відповідність документацію до чинного законодавства, оскільки даний факт може спричинити скасування закупівлі Державною аудиторською службою України або оскарження тендерної документації в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення,відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
582 596,80
UAH з ПДВ
|
582 596,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Рішення скасоване |
582 596,80
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 13:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Відхилено |
582 596,80
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 14:08
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій