Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа металева для зберігання автоматів WP-A-203
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2024-01-17-016747-a ● 6d7b3ca7fa1e40f48ec5964c49cc4dcf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А3628 |
Код ЄДРПОУ: | 26613272 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Лисак Антон Леонідович +380979066571 o.prozorozak@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 12:09 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 12:09 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Шафа металева посилена розміри. Габарити 1990*1000*450 мм
Шафа металева посилена розміри. Габарити 1990*1000*450 мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Шафа металева для зберігання автоматів WP-A-203
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 10:18 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
05 лютого 2024 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 11:54 |
Тендерна документація Ш.doc |
07 лютого 2024 10:18 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
||||||||||||||||||||||||
05 лютого 2024 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
05 лютого 2024 11:54 |
Тендерна документація Ш.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2024 10:45
Дата відповіді: 18 січня 2024 14:39
Доброго дня, шановний Замовнику!
Просимо надати відповіді на наступні питання: бюджет закупівлі: з ПДВ чи без ПДВ, кількість шаф: 25 чи 5, адреса поставки: Суми чи Київ?
Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Доброго дня
Кількість шаф 25
З ПДВ
м.Київ
Кількість шаф 25
З ПДВ
м.Київ
уточнення умов
Дата подання: 18 січня 2024 16:23
Дата відповіді: 18 січня 2024 17:57
Шановний замовник
У вас в документації є деякі помилки - кінцевий термін подачі пропозиції до 15.01, місце поставки з заносом на 1-й поверх адміністративної будівлі ГУНП в Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Г.Кондратьєва 2, в договорі кількість шаф 5 шт. Будь ласка, внесіть уточнення до документації, щоб уникнути невірного трактування
Відповідь: дякую що підмітили
Щодо оформлення змін у ТД
Дата подання: 05 лютого 2024 14:21
Дата відповіді: 07 лютого 2024 10:20
Шановний Замовнику! Які зміни були внесені в останню редакцію тендерної документації? Завантажте, будь ласка, перелік змін у відповідності до вимог абзацу 3 п.54 Особливостей, а саме : "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до Тендерної документації оприлюднено
Щодо змін
Дата подання: 06 лютого 2024 18:32
Дата відповіді: 07 лютого 2024 10:20
Приєднуємося до вимоги надати перелік змін, що відбулись 5.02.2024 у документації.
А також знов звертаємо вашу увагу на те, що в декількох місцях документації залишились посилання на закупівлю Головним управлінням Національної поліції в Сумській області . Вам дійсно потрібна інформація щодо досвіду співпраці учасників з ГУНП Сум? Також і в проекті договору зазначено, що кошти закупівлі надходять із загального фонду державного бюджету призначені на ці цілі для ГУНП в Сумській області
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до Тендерної документації оприлюднено
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-17-016747-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ІЛЮШЕНКО АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА
", Код ЄДРПОУ:3600801541
Дата подання: 24 січня 2024 14:49
Щодо умов закупівлі
Шановний Замовнику! Умова вказана в абзаці 21 частини 1 розділу 3 вимога, а саме: «У випадку ненадання учасником інформації та/або довідки, документів та/або здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або надання її/їх не у відповідності до вимог, передбачених тендерною документацією та електронною тендерною документацією, або не в спосіб, передбачений тендерною документацією та електронною тендерною документацією, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає відхиленню на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону», не відповідає встановленому абзацом першим частини третьої статті 22 праву , яке передбачає наступне: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вказана замовником вимога регулюється п.43 Особливостей, а саме:
« 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України шляхом виключення інформації, вказаної в абзаці 21 частини 1 розділу 3.
Розгорнути
Згорнути
Вказана замовником вимога регулюється п.43 Особливостей, а саме:
« 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України шляхом виключення інформації, вказаної в абзаці 21 частини 1 розділу 3.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2024 11:25
тендерна документація відповідає нормам та вимогам чинного законодавства
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
262 500,00
UAH з ПДВ
|
221 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
283 140,00
UAH з ПДВ
|
221 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
296 250,00
UAH з ПДВ
|
222 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРМАТО" |
321 000,00
UAH з ПДВ
|
248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" #42915052 |
Переможець |
221 820,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:55
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:43
|
signal-2024-02-28-11-24-11-660.jpg | укладений |
28 лютого 2024 13:42
|