Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%)
Очікувана вартість
1 665 125,00 UAH
UA-2024-01-17-015529-a ● a3e261c3b28f47cab35664706420c419
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Вікторія Ягодіна +0969440515 ums.kovel@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 665 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 325,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%)
ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47575 кілограм
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 13:26 |
Додаток _5_Проєкт договору_.docx | |
23 січня 2024 13:24 |
ТД_Молоко 2024 р. Управління освіти ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
23 січня 2024 13:20 |
ТД_Молоко 2024 р. Управління освіти ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
23 січня 2024 13:20 |
Додаток _5_Проєкт договору до ТД зі змінами.docx | |
23 січня 2024 13:16 |
Зміни до ТД.pdf | |
23 січня 2024 13:16 |
Зміни до ТД.pdf | |
17 січня 2024 16:51 |
Обгрунтування.docx |
23 січня 2024 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2024 13:26 |
Додаток _5_Проєкт договору_.docx
|
|||
23 січня 2024 13:24 |
ТД_Молоко 2024 р. Управління освіти ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
23 січня 2024 13:20 |
ТД_Молоко 2024 р. Управління освіти ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
23 січня 2024 13:20 |
Додаток _5_Проєкт договору до ТД зі змінами.docx
|
|||
23 січня 2024 13:16 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
23 січня 2024 13:16 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
17 січня 2024 16:51 |
Обгрунтування.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація торгів
Дата подання: 19 січня 2024 12:41
Дата відповіді: 19 січня 2024 13:32
Доброго шановний Замовник.
Хочемо попередньо зауважити, що вимоги тендерної документації містять частково дискримінаційні вимоги та вимоги, які не відповідають нормативним актам, які регулюють відносини під час виробництва та реалізації молочних продуктів, а також можуть порушити права свободи людини і громадянина.
Тому, по кожній вимозі надаємо своє обґрунтування:
Додаток №2
1) Таблиця 2 – Учасники мають зокрема надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити інформацію щодо: водіїв, експедиторів, комірників, вантажників, головного бухгалтера, керівника. Для підтвердження інформації по працівниках Учасник зокрема має надати зокрема: медичні книжки, картки огляду осіб для визначення спроможності займатися певним видом діяльності.
Роз’яснюємо, що картки огляду осіб є інформацією медичного характеру про стан здоров’я працівника, яка не може бути поширена без згоди осіб стосовно кого ці документи видаються, і працівники відмовляються надавати такий документ, тому просимо забрати цю вимогу залишивши вимогу про надання такого документу на осіб які супроводжують товар – водій, експедитор. Разом з тим, зауважуємо, що результатом видачі медичної книжки працівнику є проходження лікарів із відмітками у картці огляду, тому в загальному її подання є недоцільним взагалі.
З приводу зазначення посади головного бухгалтера та керівника юр особи то вимагаємо забрати необхідність надання такої інформації так як юридична особа не може існувати без ведення бухгалтерського обліку, а інформація стосовно керівництва міститься в Єдиному державному реєстрі, який на сьогоднішній день є загальнодоступним. Крім того на підтвердження цього надається штатний розпис в якому зазначені посади вказаних працівників.
У випадку залишення обов’язковості зазначення посади головного бухгалтера та керівника у довідці то просимо забрати вимоги з приводу надання документів по п. 2.3.1., 2.3.2. Таблиці 2 так як посада не передбачає контакт під час виробництва, навантаження, доставки готової молочної продукції.
Додаток 4
Учасники повинні надати:
1) З проводу п. 3.6. Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико - хімічні, наявність немолочних жирів та білків, антибіотиків, меламіну, афлатоксинів М1, вміст цукрів, ГМО, пестицидів (гептахлор, гексахлоран, ГХЦГ (гамма-ізомер), (альфа-ізомер)).
Роз’яснюємо, що згідно нормативних документів, які передбачають дослідження в даному випадку молока пастеризованого 2,5% - дослідження не проводяться на показники білків, меламіну, вміст цукрів, гептахлор, гексахлоран, альфа-ізомерів. Згідно нормативних документів проподяться дослідження на: органолептичні, фізико - хімічні, мікробіологічні (МАФАнМ, БГКП, Staph. aureus, Патогенні м/о в т.ч. сальмонелли) наявність немолочних жирів (за методом Рейхерта-Мейсля або іншим методом), антибіотики (тетрациклін, пеніцилін, стрептоміцин), Гормональні препарати (диетилстильбестрол, естрадіол), мікротоксини (афлатоксин), ГМО, пестициди (ГХЦГ (його-ізомер), ДДТ та його метаболіти, базудин, карбофос, метафос, ДДВФ), радіонукліди (вміст цезію, стронцію), токсичні елементи (свинець, кадмій, мишяк, ртуть, мідь, цинк).
Враховуючи викладене, просимо зазначити показники, які передбаченні нормативним документами та зазначені вище.
2) З проводу п. 3.6. Для підтвердження натуральності запропонованого молока коров’ячого питного пастеризованого з масовою часткою жиру не менше 2,5% надати «Сертифікат відповідності критеріям натуральності» та Атестат акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, з підтвердженням сфери акредитації, згідно вимог ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи», ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018р.
Роз’яснюємо, що згідно ч.2 ст. 32 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів ”, сертифікація необов’язкова. Крім того, нормативні документи, які передбачали сертифікацію втратили чинність, а саме: Декрет Кабінету Міністрів України “Про сертифікацію та стандартизацію” від 10.05.1993 року №46-93 (із змінами та доповненнями) та Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, який затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року (із змінами та доповненнями). Враховуючи вищевикладене та те, що нормативні акти, які регулювали сертифікацію харчових продуктів втратили чинність, а діючі визначили сертифікація є не обов’язковою. Крім того, з приводу натуральності молока у вимогах тендерної документації наявні умови надання результатів лабораторних досліджень, які підтверджують відповідність молока показникам якості і безпечності в т.ч. щодо відсутності немолочних жирів. Також отримати такий документ протягом строку подання документів потенційним учасником або безпосереднім виробником є неможливим так як строки виготовлення такого документу становлять від 1 до 3 місяців.
Тому, вимагаємо усунути вказану дискримінацій вимогу.
3) З приводу п. 3.8. Договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; договір повинен бути дійсним на період виконання договору. Надати акти надання санітарно-ветеринарних послуг за останні 2 місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Пояснюємо, що згідно вимог та аналізу чинного цивільного, господарського законодавства договора можуть бути із строком дії до настання якоїсь події, конкретного строку, безстрокові або пролонговуються, тому просимо у вказаній вимозі уточнити про можливість надання договорів із пролонгацією, автоматичним пролонгування так як державні установи відмовляються підписувати додаткові угоди про продовження строків договорів, якщо в них міститься вимога щодо автоматичної пролонгації на кожен наступний період.
Пропонуємо внести відповідні зміни до документації торгів з метою участі розширеного кола учасників.
ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ ПРОПОНУЄМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОРГІВ З МЕТОЮ НЕДОПУЩЕННЯ ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ДОСТУПУ ДО ВКАЗАНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Внесення змін
Дата подання: 22 січня 2024 22:33
Дата відповіді: 23 січня 2024 09:08
Доброго дня.
Просимо повідомити коли будуть внесенні зміни до документації відповідно до Вашої відповіді на попереднє питання.
Відповідь: Дякую за запитання. Надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
1 569 975,00
UAH з ПДВ
|
1 569 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
1 569 975,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 13:10
|
Договір №55-У від 07.02.2024 р. (молоко) на 2024 р.pdf | укладений |
07 лютого 2024 13:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5% | 47575 | кілограм |
33,00
UAH з ПДВ
|