Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44106380 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, будинок 40 |
Контактна особа: |
Дмитрук Оксана Анатоліївна +380433423116 gaysinvotendermr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:14 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:14 |
Очікувана вартість: | 6 245 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 робочих днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 16:10 |
перелік_змін.pdf | |
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_4.pdf | |
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_3.pdf | |
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_2.pdf | |
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_1.pdf | |
12 лютого 2024 16:10 |
Тендерна_документацiя.pdf |
12 лютого 2024 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
12 лютого 2024 16:10 |
перелік_змін.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_4.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_3.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_2.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2024 16:10 |
додаток_1.pdf
|
||||||||||||
12 лютого 2024 16:10 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В Додатку 3 Тендерної документації, а саме в п.11 Вами були встановлені наступні вимоги:
Надати
- гарантійний лист (складений у довільній формі) в якому учасник гарантує, що вугілля, яке пропонується за даними торгами, перероблене/збагачене/сортоване виробником вугілля у відповідності до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р.;
-- довідку в довільній формі із посиланням на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року, в якому зазначено використання сировини (марки вугілля), яке закуповується Замовником. У випадку, якщо доступ до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з оцінки впливу на довкілля;
- у випадках, якщо Законом передбачено документи дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря виробниками, копія даних документів надається в тендерній пропозиції.
Зі змісту даного пункту вбачаємо наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для вугілля передбачено ДСТУ 7146:2010. Саме це ДСТУ встановлює вимоги щодо зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання, а також передбачає такий документ, як сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
У ДСТУ 7146:2010 відсутні відомості про наявність будь-яких екологічних документів та сертифікатів на кшталт «висновку з оцінки впливу на довкілля».
Просимо Вас відкоригувати Тендерну документацію, видаливши ці дискримінаційні та незаконні вимоги. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Гарного дня!
Скарги до процедури
Дата подання: 21 січня 2024 22:50
Дата подання: 23 січня 2024 20:00
Дата подання: 08 лютого 2024 18:10
Дата подання: 09 лютого 2024 17:31
Дата подання: 22 березня 2024 15:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000103 ● cbe901df40fe45c393951580471d9a22
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-01-17-014145-a, 17.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 10:45:55
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі кам’яного вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-17-014145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ресурс Профгруп» з підстав, зазначених у протоколі від 11 березня 2024 року №111, без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 16:19:25
Пояснення на запит
На запит Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, здійснений у межах проведення моніторингу закупівлі – Вугілля кам’яне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) відділ освіти Гайсинської міської ради (далі – Замовник), надає наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, очікуваної потреби, обрахованої Замовником, обсягу фінансування та на підставі проведеного аналіз ринку, що охоплює існуючі види необхідного товару, існуючих і потенційних постачальників, а також інформації щодо закупівлі аналогів товару в електронній системі інтернету та прозорро. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://vo.gaysin-rda.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli.
Щодо другого питання
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації та пункту 6 розділу III тендерної документації).
Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, учасник процедури закупівлі повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника вугільної продукції (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження) або посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства – виробника.
Учасником ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" у складі своєї пропозиції надано документ - Довідка про виробника та характеристики вугілля (файл «Довідка про виробника та характеристики.pdf), де зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» є виробником товару.
Довідкою викиди в атмосферу (файл «Довідка викиди в атмосферу.pdf), наданою у складі тендерної пропозиції учасника, ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" повідомляє, що у виробника вугілля Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» не має дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Довідкою оцінка впливу (файл «Довідка оцінка впливу.pdf») ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" повідомляє, що у виробника вугілля не має висновку з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон) здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Згідно з частиною третьою статті 3 Закону до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, серед іншого віднесено перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Пунктом 42 Особливостей визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» уповноважений центральний орган веде Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (далі – Реєстр).
Замовником було перевірено надану учасником ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 в тендерній пропозиції інформацію стосовно виробника вугільної продукції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» та встановлено його відсутність в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Документи необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля, визначені пунктом 6 Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 1026 у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля Товариству з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» не видавався, а отже Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» не є виробником вугілля кам'яного марки ДГ (13-100).
Цю інформацію також документально підтверджено листом наданого на наше звернення Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України №21/21-03/859-24 від 04.03.2024 року -
«Департамент екологічної оцінки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (далі – Департамент) за результатом розгляду листа щодо наявності висновку з оцінки впливу на довкілля у ТОВ «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 31674204) та чи підлягає оцінці впливу на довкілля господарська діяльність з перероблення, збагачення, сортування корисних копалин у межах компетенції інформує.
Відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон) уповноважений центральний орган веде Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (далі – Реєстр).
Наразі, матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля щодо вищезазначеного суб’єкта господарювання у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля ТОВ «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 31674204) міністерством не видавався.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 3 Закону здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
Згідно з частинами другою та третьою статті 3 Закону до першої та другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, серед іншого віднесено:
кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом, їх перероблення чи збагачення на місці на площі понад 25 гектарів або видобування торфу на площі понад 150 гектарів;
перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення.
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Одночасно зазначаємо, що листи Департаменту не є нормативно правовими актами, мають лише інформаційний та рекомендаційний характер і не встановлюють правових норм.»
У даній відповіді чітко зазначено законодавчі підстави та документально підтверджена обов’язкова наявність висновку з ОВД в суб’єктів господарювання, що здійснюють перероблення, збагачення, СОРТУВАННЯ корисних копалин та ЗАБОРОНА!!! розпочинати провадження планованої діяльності та відсутність висновку з оцінки впливу на довкілля ТОВ «ЗАХІДУКРПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 31674204) .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» |
5 276 184,00
UAH з ПДВ
|
1 719 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" |
3 925 050,00
UAH з ПДВ
|
3 436 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
5 067 612,00
UAH з ПДВ
|
3 437 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" |
5 013 750,00
UAH з ПДВ
|
4 582 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" |
6 244 095,60
UAH з ПДВ
|
6 244 095,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Рішення скасоване |
3 437 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Рішення скасоване |
6 244 095,60
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:55
|
|
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» #45355935 |
Рішення скасоване |
1 719 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 лютого 2024 00:00
|
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 |
Рішення скасоване |
3 436 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:58
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Рішення скасоване |
3 437 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:58
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" #45254272 |
Рішення скасоване |
4 582 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Рішення скасоване |
6 244 095,60
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:58
|
|
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» #45355935 |
Відхилено |
1 719 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 12:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 |
Відхилено |
3 436 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 12:06
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Відхилено |
3 437 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 12:12
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" #45254272 |
Переможець |
4 582 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 09:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 18:31
|
Договір.pdf | укладений |
29 квітня 2024 18:21
|