Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне госпрозрахункове житлово-експлуатаційне підприємство "Автозаводське" |
Код ЄДРПОУ: | 25165297 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук вул.1905 року,32 |
Контактна особа: |
Калайко Ростислав 380969614206 kgjep@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 32 825 365,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 126,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно частини 2 розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 164126.83 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно частини 6 розділу VI Тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 60 календарних днів з моменту фактичного виконання робіт та оформлення Сторонами відповідного Акту приймання-передачі за умови наявності відповідного фінансування, але в обсязі не більше 70% від загальної вартості договору. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт в обсязі 30% від загальної вартості договору здійснюється Замовником протягом 60 календарних днів з дати реєстрації Державною інспекцією архітектури та містобудування декларації про готовність об’єкта до експлуатації, за умови наявності відповідного фінансування. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 15:39 |
Зміни.docx | |
22 січня 2024 15:39 |
Тендерна документація.doc | |
22 січня 2024 15:39 |
Додаток №2. Технічні вимоги.docx |
22 січня 2024 15:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2024 15:39 |
Зміни.docx
|
|||
22 січня 2024 15:39 |
Тендерна документація.doc
|
|||
22 січня 2024 15:39 |
Додаток №2. Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Така вимога не суперечить чинному законодавству та є обов'язковою для учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000084 ● ee69d21e849544238a06f932ca9fad08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 18:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2024 № 25-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
18.03.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-17-013249-a, 17.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 15:59:10
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 32825365,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-17-013249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 09:12:28
Відповідь на запит
На запит від 19.03.2024 року надаємо наступні документи: - проєкт "Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток) за адресою: Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Троїцька, 71/73"; - кошторисна частина проєктної документації "Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток) за адресою: Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Троїцька, 71/73"; - Експертний звіт проєкту.
- Кошторисна частина проєктної документації.zip
- Експертний звіт.pdf
- ТОМ1 ПЗ, ВД, ПОБ 06.12.2023.pdf
- ТОМ2 АБ 06.12.2023.pdf
- ТОМ3 ОВ 06.12.2023.pdf
- ТОМ4 ЗВК ВК 06.12.2023.pdf
- ТОМ5 ЕТР 06.12.2023.pdf
- ТОМ6 ПС СО 06.12.2023.pdf
- ТОМ7 ІТП 06.12.2023.pdf
- ТОМ8 ІТЗЦЗ 06.12.2023.pdf
- ТОМ9 РЧЕ 06.12.2023.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 18:46:19
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 32825365,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-17-013249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» на відповідність тендерній документації, зокрема в частині наявності підпису та печатки сертифікованого інженера-кошторисника учасника на договірній ціні? Вимогами додатку 2 тендерної документації замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, зокрема, що договірна ціна, надана учасником у складі пропозиції, на останній сторінці, крім підпису уповноваженої особи/керівника учасника, повинна містити власний підпис та печатку сертифікованого інженера-кошторисника учасника. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» договірна ціна, надана учасником у складі тендерної пропозиції не містить власного підпису та печатку сертифікованого інженера-кошторисника учасника. Поясніть вказане.;
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 30.01.2024 № 181 та відповідно копії аналогічних договорів (Договір підряду від 05.01.2021 № 5 та Договір підряду від 13.07.2023 № 20230713), зазначених у вказаній довідці. Так, предметом закупівлі вказаних договорів є «Будівельно-ремонтні роботи будівель та споруд спортивного комплексу «ЮНІСТЬ». Стадіон. Сантехнічні роботи» та «Поточний ремонт підвального приміщення школи, що розташована за адресою: Кременчуцький район, с. Велика Безуглівка, провулок Освітній, 1», які за своєю суттю та змістом не відповідають предмету закупівлі, а саме реконструкції. Поясніть вказане.;
- чому тендерна документація не містить відомості ресурсів до наданого переліку робіт, надання якої передбачено законодавством?
Згідно абзацу 3 пункту 5.1. Розділу V. «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 22.09.2023 № 854, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї.;
- в оголошенні UA-2024-01-17-013249-a замовником вказано очікувану вартість предмету закупівлі в розмірі 32 825 365,20 грн, в той час як, в річному плані UA-P-2024-01-17-005137-a (пункт 8) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі зазначено 31 490 475, 00 грн. Поясніть вказану розбіжність.;
- замовник в тендерній документації (підпункт 6.5. пункту 5 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації) визначив, що учасник повинен надати календарний план (графік) виконання роботи, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із найменувань робіт і додатковим розділом «застосування заходів із захисту довкілля» періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості за кожним із зазначених розділів, що є предметом закупівлі, та які визначені у відомості з обсягами робіт у Додатку 2 до тендерної документації. Проте, наданий в тендерній пропозиції ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» календарний план (графік) виконання робіт розділи якого не відповідають розділам, визначеним у Відомості обсягів робіт та не містить додаткового розділу «застосування заходів із захисту довкілля». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та повинна бути відхилена. В той же час, замовником визначено переможцем ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ». Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 16:29:51
Пояснення на запит
На запит Держаудитслужби України від 22.03.2024 про надання пояснень, повідомляємо:
- На виконання вимог Тендерної документації щодо підтвердження наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікованого інженера-проектувальника, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи: цивільно-правовий договір №240124/1 від 24.01.2024 року; кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника на ім’я Носаченко Тетяна Григорівна, що містить її власний підпис та печатку. Відсутність підпису інженера-проектувальника на договірній ціні не свідчить про відсутність у Учасника закупівлі такого інженера-проектувальника та не впливає на зміст наданої у складі тендерної пропозиції договірної ціни, яка відповідає вимогам тендерної документації. Допущена помилка Учасника процедури закупівлі має ознаки формальної помилки, передбаченої пунктом 6 Переліку формальних помилок, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, а саме: «6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис». Зважаючи на викладене, така помилка не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі.
- На виконання вимог Тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції тендерній документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Учасником було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 30.01.2024 № 181 та відповідно копії аналогічних договорів, а саме: договір підряду від 05.01.2021 № 5 на виконання робіт по об’єкту «Будівельно-ремонтні роботи будівель та споруд спортивного комплексу «ЮНІСТЬ»; Договір підряду від 13.07.2023 № 20230713 на виконання робіт по об’єкту «Поточний ремонт підвального приміщення школи, що розташована за адресою: Кременчуцький район, с. Велика Безуглівка, провулок Освітній, 1». Надані Учасником документи відповідають вимогам тендерної документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з огляду на наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, не містить визначення такого поняття як «аналогічний договір». В свою чергу, аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо). Згідно Постанови Верховного суду у справі №826/114/18 від 30.09.2020 колегія суддів, досліджуючи матеріали справи та висновки суду апеляційної інстанції, сформулювала свою позицію визначення поняття «аналогічний договір», а саме: закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначаються, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. В постанові Третього апеляційного адміністративного суду у справі № 160/9952/21 від 27.01.2022 зазначено, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. У свою чергу, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. З постанови Львівського апеляційного суду у справі № 442/5708/21 від 30.11.2021 вбачається, що аналогічним договором вважається договір, який за своїм предметом та характером робіт, відповідає предмету закупівлі. Разом з тим, апеляційний суд звертає увагу, що чинне законодавство не містить визначення аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори). Таким чином, аналогічним договором є договір, який буде подібним, та мати багато спільного або бути таким же як і предмет закупівлі. Згідно чинного законодавства України, визначення предмета закупівлі робіт відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності). Предметом даної закупівлі є «Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток) за адресою: Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Троїцька, 71/73» (код CPV за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), а характер робіт полягає в опорядженні внутрішньобудинкових приміщень (підлоги, стін, стелі тощо), електромонтажні роботи, сантехнічні роботи та інше (повний перелік наведено в Додатку №2 до Тендерної документації). В свою чергу, наданими Учасником договорами передбачено, зокрема, виконання робіт з улаштування покриття підлоги, оздоблювальних робіт, електрооствітлення, сантехнічні роботи, благоустрій. Таким чином, перелік робіт, що виконувались Учасником згідно наданих договорів є подібним до робіт, що підлягають виконанню за результатами проведення процедури закупівлі. Метою отримання від Учасника підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є отримання інформації щодо наявності у Учасника досвіду виконання в повному обсязі подібних ремонтно-будівельних робіт на об’єктах. Надані учасником договори за своєю суттю та характером виконаних робіт відповідають кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановленого тендерної документацією. Таким чином, підстав для відхилення пропозиції учасника не було.
- Згідно пункту 1.1 розділу І «Настанови з визначення вартості будівництва»: «1.1. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором». Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти Гранту, який надається Міжнародною фінансовою корпорацією згідно грантового договору від 16.06.2023 року. Вказаним договором не передбачено обов’язку застосування «Настанови з визначення вартості будівництва» під час проведення процедури закупівлі, а отже застосування «Настанови з визначення вартості будівництва» не є обов’язковим в даному випадку. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні заупівлі», у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. В той же час, тендерна документація на закупівлю «Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток) за адресою: Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Троїцька, 71/73» містить відомості з обсягами робіт до об’єкту, що є достатнім для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
- Рішенням уповноваженої особи від 22.01.2024 №129 до Тендерної документації на закупівлю «Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток) за адресою: Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Троїцька, 71/73» було внесено та оприлюднено відповідні зміни в системі Prozorro, зокрема, виправлено технічну помилку щодо очікуваної вартості предмета закупівлі. В той же час, на торгівельному майданчику відсутня можливість внесення будь-яких змін до річного плану закупівель (прив’язаному до процедури закупівлі). Оскільки, актуальна інформація щодо процедури закупівлі оприлюднюється в оголошенні про проведенні відповідної процедури закупівлі та тендерної документації, інформація відображена в річному плані закупівлі не впливає на проведення процедури закупівлі в цілому.
- Пунктом 6.5 частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації дослівно передбачено «6.5. Календарний план (графік) виконання роботи, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із найменувань робіт і додатковим розділом «застосування заходів із захисту довкілля» періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості за кожним із зазначених розділів, що є предметом закупівлі, та які визначені у відомості з обсягами робіт у Додатку 2 до тендерної документації». Виходячи з формулювання, в пункті 6.5 відсутня пряма вимога щодо надання календарного графіку, а також в тендерній документації відсутня встановлена форма календарного плану, згідно якої має бути наданий відповідний документ. Таким чином, положення пункту 6.5 містять рекомендаційний характер, а їх невиконання не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене, зазначаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток) за адресою: Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Троїцька, 71/73».
Додатково повідомляємо та просимо вас врахувати те, що ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» є провідним підприємством в галузі будівництва, що підтверджується наступними показниками: за 2021 рік Середньорічна кількість працівників на підприємстві складає 1757 осіб, Фонд заробітної плати - 360 млн.грн., відрахування на соціальні заходи - 77 млн.грн.; за 2022 рік середньорічна кількість працівників на підприємстві - 1710 осіб, Фонд заробітної плати - 361 млн.грн., відрахування на соціальні заходи - 78 млн.грн.; за 2023 рік середньорічна кількість працівників на підприємстві - 1336 осіб, фонд заробітної плати - 197 млн.грн., відрахування на соціальні заходи - 44 млн.грн.;
За результатами роботи в 2023 році, компанія ТОВ «Феррострой» увійшла в трійку найбільших платників податків по галузі будівництва, за що отримало особисту подяку від Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики (додається).
Також, на наш запит ТОВ «Феррострой» додатково надали копію рекомендаційного листа від 5-го Управління (Межвідомчий центр спеціальної підготовки) Центру спеціальних операцій боротьби с тероризмом, захисту учасників кримінального судочинства та працівників правоохоронних органів Служби безпеки України від 19.03.2024 року №24, згідно якого управління рекомендує компанію ТОВ «Феррострой» до співпраці, як порядного генпідрядника зі значними трудовими та технологічними ресурсами, спеціалістами високого рівня кваліфікації (додається).
Крім того, відповідно до умов укладеного між ТОВ «Феррострой» та КГЖЕП «Автозаводське» договору від 20.02.2024 №2-07/б, порядок розрахунків не передбачає виплату підряднику авансових платежів, що в свою чергу зобов’язує дане підприємство здійснювати роботи і використовувати на об’єкті матеріали за рахунок власних джерел фінансування. Це, в свою чергу, свідчить про те, що ТОВ «Феррострой» має в наявності всі необхідні ресурси для здійснення обумовлених договором робіт і таким чином унеможливлює настання ризику неналежного виконання робіт за договором, оскільки отримання фінансування робіт від замовника передбачається лише після їх фактичного виконання та верифікації службою технічного нагляду.
Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію, та беручи до уваги те, що під час процедури закупівлі була подана єдина тендерна пропозиція, стислі строки на виконання робіт та відсутність достатніх підстав для відхилення пропозиції, уповноваженою особою було прийнято рішення визначити учасника ТОВ «ФЕРРОСТРОЙ» переможцем закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Держаудитслужби України від 28.03.2024 було припинено дію Договору №07-02/б від 20.02.2024 (скан-копія додаткової угоди №1 від 03.04.2024 додається).
2024-04-03 09:56:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником пункту 43 Постанови № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником пункту 43 Постанови № 1178.) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
2024-04-12 15:20:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕРРОСТРОЙ" |
32 820 647,00
UAH з ПДВ
|
32 820 647,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕРРОСТРОЙ" #35107305 |
Переможець |
32 820 647,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 11:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2024 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 09:49
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
03 квітня 2024 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 09:39
|
Договір.PDF | укладений |
20 лютого 2024 09:37
|