Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 40270150 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
Контактна особа: |
Вовчук Віталій Юрійович 380958573950 KPMDK@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 15:58 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 15:58 |
Очікувана вартість: | 25 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2024 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 11:45 |
Додаток 3 (інші вимоги та документи).docx | |
17 січня 2024 11:45 |
Оголошення.docx | |
17 січня 2024 11:45 |
ТД Сіль технічна.docx | |
17 січня 2024 11:45 |
Додаток 6 (проєкт договору).docx | |
17 січня 2024 11:45 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
17 січня 2024 11:45 |
Додаток 5 (форма тендерна пропозиція).docx | |
17 січня 2024 11:45 |
Додаток 2 (вимоги п. 47 Особливостей, затвердж. Постановою 1178).docx | |
17 січня 2024 11:45 |
Додаток 4 (технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Така вимога обмежує учаснків, які залучають водіїв шляхом укаладення договорів транспотного експедирування або договорів перевезення вантажів та можуть виконати замовлення на постачання Солі.
Відповдіно, такі учасники не взмозі надати штатний розклад, а можуть надати договори з транспортними компаніями на перевезення, а також взмозі залучити більшу кількість автоомобілів.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Вимога Замовника (Учасник надає довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 1 особи. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин. Також на підтвердження надати скан-копію водійського посвідчення.) відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель, є однією із кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), адже згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Крім того, штатний розклад Замовник не вимагає, хоча Мінпраці у своєму листі від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 зазначає, що всі підприємства в Україні зобов’язані мати штатний розпис, оформлений відповідним чином. Отже, зазначений документ є обов’язковим, навіть якщо на підприємстві працює одна людина, наприклад керівник.
- Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної.
- Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної.
- Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної.
Вимога щодо подачі сертифікату на надання послуг складування, зберігання солі для промислового переробляння встановлює дискримінаційні умови з огляду на наступне.
Так, в закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які займаються складуванням та зберігнанням солі, а не ті учасники, що займаються оптовою торгівлею сіллю технічною та здійснуюють складування та зберігання солі на складських приміщеннях, що орендуються.
Отже, Замовник умосно встановив дискримінаційну вимогу, згідно якої звужується коло учасників лише до тих учасників, які мають у власності приміщення для складування та зберігання солі та отримали відповідний сертифікат.
Крім того, замовником не визначено, як учасником у якого сертифіковано складування та зберігання солі, але не сертифікована оптова торгівля сіллю технічною, буде здійснюватись поставки товар удля замовника.
Тобто, замовником не витребовуються сертифікати на системи якості для оптової торгівлі, хоча з огляду на те, що замовник бажає придбати товар, а не зберігати його, було б логічно витребовувати сертифікати, що стосуються діяльності у сфері оптової торгівлі.
Отже, вважаємо, що замовником допущено грубе порушення та встановлен ідискримінаційні вимоги у тендерній документації, які суттєво обмежують коло учасників.
Просимо виключити із Тендерної документації вимоги щодо необхідності надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 , ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 45001:2019 , які посвідчують надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної та надати можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які займаються оптовою торгівлею сіллю технічною та залучають орендовані потужност ідля зберігання.
У вимозі Учасника зазначено, що дивлячись на зазначені сертифікати, які вимагає Замовник, в закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які займаються складуванням та зберіганням солі, а не ті учасники, що займаються оптовою торгівлею сіллю технічною та здійснюють складування та зберігання солі на складських приміщеннях, що орендуються.
Це аж ніяк не так, бо мається на увазі саме складування та зберігання солі для промислового перероблення кам’яної. Підприємства, які постачають (продають) сіль для промислового перероблення кам’яну у великих обсягах мають її запаси, відповідно складують та зберігають зазначену сіль. До того ж, згідно п. 3 Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації умови поставки товару: окремими партіями, згідно із заявками Замовника на склад Замовника КП «Муніципальна дорожня компанія» - 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13. Товар відпускається в день та час, узгоджений із Замовником згідно із заявкою. Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно і буде залежати від виробничої необхідності та буде доводиться до Постачальника відповідною заявкою. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Замовнику за однією заявкою. Постачальник повинен поставити товар – протягом п’яти робочих днів з моменту отримання заявки Замовника. Тому, Замовник має бути впевнений у тому, що учасник має запаси солі для промислового перероблення кам’яної, яку складує та зберігає з дотриманням відповідних вимог.
Замовнику важливе саме постачання солі для промислового перероблення кам’яної, яка відповідає усім технічним характеристикам і вимогам до неї, у тому числі, вимог до її попереднього складування і зберігання.
Ринок з продажу (постачання) солі для промислового перероблення кам’яної великий, Замовник встановлює конкретні вимоги на товар, який йому потрібен, звісно певні вимоги не всіх влаштовують і не всім підходять, але це не є дискримінаційною вимогою. Жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації Замовника немає.
Замовник діє у повній відповідності до вимог норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000007 ● 1ed62c0157d84f1c985cfc1cf4e46d04
- Статус: завершено ● Дата: 16 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-01-17-005718-a 17.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 11:49:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі солі технічної для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з антизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування) (ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-005718-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме: надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 11:13:53
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень (дата запиту: 2024-03-01 11:49:43)
Надаємо пояснення на отриманий 01 березня 2024 року 11:49:43 Запит замовнику на пояснення (Про надання пояснень) наступного змісту:
1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з антизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування)) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема способами направлення письмових запитів цінової пропозиції (електронною поштою) постачальникам товару.
Зокрема замовником на електронні адреси було відправлено запити цінової пропозиції потенційним постачальникам даного товару, задля розрахунку очікуваної вартості даного виду товару, зокрема: ТОВ «АРІАЛ АЛЬЯНС», ТОВ «ЗІО – СПОРТ», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО», ТОВ «ЗАЛЬЦ» (копії запитів та копії скріншотів з робочої електронної пошти уповноваженої особи kpmdk@meta.ua про надсилання додаються).
Так, на робочу електронну пошту уповноваженої особи kpmdk@meta.ua надійшли цінові пропозиції (копії цінових пропозицій додаються) із інформацією про ціни від:
- ТОВ «АРІАЛ АЛЬЯНС» вих. № 19 від 15.01.2024 р. – вартість Солі технічної з доставкою становить 8 499,90 грн. з ПДВ за 1 т.
- ТОВ «ЗІО – СПОРТ» вих. № 1 від 11.01.2024 р. – вартість на Сіль технічну для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння (ДСТУ 4246:2003) кам’яна з антизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий крупність 3, без пакування) становить – 8 450,00 грн. з ПДВ за 1 т з доставкою до м. Івано-Франківськ.
- ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» вих. № 10/01-01 від 10.01.2024 р. – має можливість поставити Сіль кам’яну згідно ДСТУ 4246:2003 (вищий сорт, крупність 3) з антизлежувальною добавкою за ціною 8 500,00 грн. з ПДВ за 1 т.
- ТОВ «ЗАЛЬЦ» вих. № 15-01/1 від 15.01.2024 р. – ціна за 1 т. солі для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яної з антизлежувальною добавкою до 150 г/т, вищого сорту, крупністю 3, без пакування з урахуванням доставки становить 9 000,00 грн. з ПДВ.
Встановлених форм надання потенційними постачальниками товарів цінових пропозицій не визначено чинним законодавством. Тому, замовником взято до уваги отримані від потенційних постачальників товарів цінові пропозицій у тій формі в якій вони складені та надані (надіслані) замовнику.
Ознайомившись із змістом цінових пропозиції на Сіль технічну для посипання доріг встановлено конкурентну ціну за 1 тону Солі технічної для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з антизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування) з доставкою на склад Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» - 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13 – 8 500,00 грн. з ПДВ ((8 499,90 грн. + 8 450,00 грн. + 8 500,00 грн. + 9 000,00 грн.) / 4 = 8 612,47 грн.- Замовником вирішено брати за основу конкурентну ціну за 1 т.: 8 500,00 грн.).
Отже, встановлена загальна очікувана вартість закупівлі зазначеного вище товару:
Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з антизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування): 25 500 000,00 грн. (8 500,00 грн. з ПДВ × 3 000 т. = 25 500 000,00 грн. з ПДВ).
1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно для потреб замовника, згідно практики кількісного використання солі технічної для посипання доріг за попередні періоди в процесі зимового утримання, беручи до уваги розрахунковий зимовий період згідно Настанови з визначення вартості будівництва «Кошторисні норми України у будівництві» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (додаток 34 до Настанови), та у відповідності до вимог ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Кількість необхідного товару доводиться до відома першим заступником директора підприємства службовою запискою, яку директор підприємства із своїм підписом направляє уповноваженій особі для проведення процедури закупівлі.
- Протокол про надання пояснення на запит у межах моніторингу ДАСУ.pdf
- Запит у ТОВ АРІАЛ АЛЬЯНС, із скріншотом з ел.пошти про надсилання.pdf
- Запит у ТОВ ЗІО – СПОРТ, із скріншотом з ел.пошти про надсилання.pdf
- Запит у ТОВ ТД КИП І КО, із скріншотом з ел.пошти про надсилання.pdf
- Запит у ТОВ ЗАЛЬЦ, із скріншотом з ел.пошти про надсилання.pdf
- Цінова пропозиція на сіль технічну від ТОВ АРІАЛ АЛЬЯНС.pdf
- Цінова пропозиція на сіль технічну від ТОВ ЗІО–СПОРТ.pdf
- Цінова пропозиція на сіль технічну від ТОВ ТД КИП І КО.pdf
- Цінова пропозиція на сіль технічну від ТОВ ЗАЛЬЦ.pdf
- Службова від 08.01.2024 р. на сіль технічну.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 16:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" |
14 094 000,00
UAH з ПДВ
|
14 094 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
16 785 000,00
UAH з ПДВ
|
16 492 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
17 640 000,00
UAH з ПДВ
|
16 493 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
17 937 000,00
UAH з ПДВ
|
16 494 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
22 950 000,00
UAH з ПДВ
|
16 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
20 999 988,00
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" #34864103 |
Відхилено |
14 094 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 11:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 18:07
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Відхилено |
16 492 998,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 09:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2024 17:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Відхилено |
16 493 999,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 11:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2024 15:50
|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" #39224698 |
Переможець |
16 494 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 10:31
|
ДУ № 1-покращ.якості предмета закупівлі (Сіль технічна).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 09:25
|
Договір з ТОВ ЗІО-СПОРТ (Сіль технічна).pdf | укладений |
27 лютого 2024 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із збільшенням бюджетного фінансування Сторони погодили внести зміни до Договору. Кількість товару, загальна сума Договору та всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | Т-37/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |