Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021-2015 (CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
295 461,00 UAH
UA-2024-01-16-016592-a 597a01e5fb7d450e82951cb17c14aea7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орел Світлана Іванівна

+380472375544 school11ck@uch.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21367911
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Надпільна, 291
Контактна особа: Орел Світлана Іванівна
+380472375544
school11ck@uch.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4554 одиниця
Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021-2015 (CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 291
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 січня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

16 січня 2024 22:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кабаненко Карина Русланівна
#3622009181
Переможець 295 461,00
UAH
16 січня 2024 22:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 15:45
Додаткова до договору 1 харчування.pdf зміни до договору
30 січня 2024 15:42
Договір 1 харчування 11зош.pdf укладений
16 січня 2024 22:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення п.3.1. Договору і Специфікації послуг (Додаток №1) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML