Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗОЛОТОПОТІЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41530677 |
Місцезнаходження: | 48451, Україна , Тернопільська обл., Чортківський р-н, селище міського типу Золотий Потік, , вулиця Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Марія Григоришин +380970938276 vo41530677@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 19:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 281 300,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 19:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 19:41 |
Додаток 3 (проєкт договору).doc | |
16 січня 2024 19:41 |
Додаток 5- Лист згода.docx | |
16 січня 2024 19:41 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
16 січня 2024 19:41 |
Додаток 2 до тендерної документації (1).docx | |
16 січня 2024 19:41 |
Додаток 4 до тендерної документації (тендерна пропозиція) .docx | |
16 січня 2024 19:41 |
ТД паливо 2024р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000015 ● 17573908be9a4651b53dbf5b0099f364
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 № 18-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.04.2024 № 18-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-01-16-016095-a від 16.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 09:24:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-016095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Таким чином, Законом встановлено імперативну вимогу до Замовника зазначати в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі.
В додатку 2 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що товар повинен відповідати ДСТУ 7688:2015 .
Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне євро», дизельне паливо класифікується за кліматичними умовами на літнє, зимове, арктичне , за рівнем екологічної безпеки встановлено екологічні класи дизельного палива: ЄвроЗ, Євро4, Євроб та визначено фізико-хімічні показники для кожного класу .
Однак, тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретних видах дизельного палива, а саме не зазначено його детальний опис відповідно до ДСТУ.
Окрім цього, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства установлено наступні порушення, а саме:
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій ;
- на порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей;
- на порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 у тендерній документації для учасників не зазначено способу документального підтвердження відсутності підстав для відхилення визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178;
- на порушення вимог підпунктів 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 для переможця торгів (Додаток №1 до тендерної документації) встановлено вимогу, щодо надання документів про відсутність підстав для відмови учаснику у відкритих торгах передбачених вказаним пунктом на службову (посадову) особу Учасника, а не на керівника
У пункті 5 розділу 3, пункті 3 розділу 5 та Додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону, в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178, чим порушив вимоги пунктів 41,44,45,47 Особливостей № 1178.
Виходячи з наведеного вище надайте інформацію, чому в тендерній документації не зазначено детальний опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та допущено вищевказані порушення при складанні тендерної документації?
3. За результатами процедури закупівлі укладено договір від 06.02.2024 за №16 на суму 281 184,00 грн.(далі - Договір).
В подальшому додатковою угодою від 11.03.2024 за №1 внесено зміни до Договору та збільшено ціну за одиницю товару у зв’язку із коливанням ціни на ринку.
Згідно підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
У зв’язку з вище викладеним надайте документи, що слугували підставою для укладання додаткової угоди від 11.03.2024 за №1 та підтверджують коливання ціни такого товару на ринку ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 16:33:48
Відповідь на звернення
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗОЛОТОПОТІЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 02.04.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Дизельне паливо «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-016095-a)
1. За першим питанням надаємо пояснення: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформацію про ціни на дані види товару використовували ту, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: ttps://index.minfin.com.ua, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань. Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Отже, очікувана вартість визначалася за результатами проведення моніторингу цін що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель «Прозорро» а також на підставі аналізу цін , які склалися на заправках «Укрнафта» «WOG» «OKKO» в м. Бучач та враховано ризик зростання (коливання) ціни та визначено, що очікувана вартість предмету закупівлі становила з розрахунку 48,50 грн. за 1 літр за наявної потреби у кількості 5800 літрів становила 281 300 грн з ПДВ.
Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне. Відповідно до п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є обов`язковим, оскільки носить рекомендаційний характер для нашої категорії.
2. За другим питанням надаємо пояснення: В додатку 2 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено вимогу, що товар повинен відповідати ДСТУ 7688:2015 відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне євро». Відповідно до п. 2.1. Проєкту договору (Додаток 3) визначена вимога, що «Постачальник повинен передати Покупцю товар, якість якого відповідає Державним стандартам України та вимогам екологічному класу Євро 5». Учасник закупівлі при поданні пропозиції завантажує необхідні документи через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме Проект договору згідно Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним Замовником у тендерній документації та додатків до неї, опублікованих на сайті уповноваженого органу (ч. 1 Розділу 3 тендерної документації).
Згідно ч. 3 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Також, згідно ч. 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник на виконання ЗУ «Про публічні закупівлі» встановив стандартні характеристики до Дизельного палива згідно ДСТУ 7688:2015 та визначив посилання на виконання вимог Закону «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент».»
Вимоги ч. 14 статті 22 Закону виконано під час публікації процедури закупівлі на сайті уповноваженого органу, оскільки інформація електронної системи закупвлі містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме до 24.01.2024 00:00.
Порушення щодо п. 28 Особливостей, абз. 14 п. 47 Особливостей, пп. 3, 6, 12 п. 47 Особливостей, п. 44 Особливостей допущення Замовником через відсутність належного досвіду уповноваженої особи Замовника.
3. За третім питанням надаємо пояснення: За результатами процедури закупівлі укладено договір від 06.02.2024 за №16 на суму 281184,00 грн.(далі - Договір). В подальшому додатковою угодою № 1 від 11.03.2024 внесено зміни до Договору та збільшено ціну за одиницю товару у зв’язку із коливанням ціни на ринку, Згідно підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю то, що відбулось після укладання Договору. Підстава – коливання ціни товару на ринку в бік збільшення відповідно (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищує відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) відповідно до Експертного висновку № О – 44 від 16.02.2024 року Черкаської торгово-промислової палати України щодо відсотку коливання середньої вартості ПММ в роздрібній торгівлі АЗС з 07.02.2024 року по 15.02.2024 року з відсотком коливання на Дизельне паливо + 3.61 %.
Додаткова угода № 1 від 11.03.2024 року до Договору була укладена на підставі вищезазначеного висновку після укладання договору про закупівлю пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищує відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку), документального підтвердженно та не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладання. Згідно відповідної додаткової угоди ціна за одиницю товару не перевищує відсоток коливання ціни Товару Дизельного палива на ринку, оскільки збільшена на +3.5 %.
Відповідно до даних інформаційно аналітичного видання «МІНФІН» (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ ) ціна на дизельне паливо від дня укладення договору по сьогоднішній день постійно з кожним днем зростає.
Дякую за зауваження, вони будуть враховані з метою недопущення подібних в майбутньому.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-10 15:12:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-016095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами процедури закупівлі Замовником укладено з ТОВ «Торговий дім «Інтерференц систем» договір від 06.02.2024 за №16 на суму 281184,00 грн. (далі - договір).
В подальшому додатковою угодою від 11.03.2024 за №1 внесено зміни до договору та збільшено ціну за одиницю товару, у зв’язку із коливанням ціни на ринку.
Згідно наданої інформації Замовником, підставою для укладання додаткової угоди слугував експертний звіт Черкаської торгово-промислової компанії від 16.02.2024 № О – 44.
Аналізом експертного звіту Черкаської торгово-промислової компанії від 16.02.2024 № О – 44, встановлено, що порівняння проведено станом на 07.02.2024 та на 15.02.2024 року, що не відповідає періоду між укладанням договору та додаткової угоди та до порівняння взято лише два оператори АЗС: ABIAC, NEFTEK.
Згідно підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Отже, дані, викладені у експертному звіті Черкаської торгово-промислової компанії 16.02.2024 № О – 44 станом на 07.02.2024 та на 15.02.2024 не можуть підтверджувати наявність коливання ціни між датами укладення договору (06.02.2024) та додаткової угоди (11.03.2024), а інформація із двох мереж АЗС не може вважатися середньо ринковою.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину укладання додаткової угоди від 11.03.2024 за №1 з недотриманням умов визначених підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 09:12:37
Відповідь на звернення
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗОЛОТОПОТІЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 02.04.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Дизельне паливо «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-016095-a)
1. За першим питанням надаємо пояснення: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформацію про ціни на дані види товару використовували ту, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: ttps://index.minfin.com.ua, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань. Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Отже, очікувана вартість визначалася за результатами проведення моніторингу цін що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель «Прозорро» а також на підставі аналізу цін , які склалися на заправках «Укрнафта» «WOG» «OKKO» в м. Бучач та враховано ризик зростання (коливання) ціни та визначено, що очікувана вартість предмету закупівлі становила з розрахунку 48,50 грн. за 1 літр за наявної потреби у кількості 5800 літрів становила 281 300 грн з ПДВ.
Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне. Відповідно до п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є обов`язковим, оскільки носить рекомендаційний характер для нашої категорії.
2. За другим питанням надаємо пояснення: В додатку 2 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено вимогу, що товар повинен відповідати ДСТУ 7688:2015 відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне євро». Відповідно до п. 2.1. Проєкту договору (Додаток 3) визначена вимога, що «Постачальник повинен передати Покупцю товар, якість якого відповідає Державним стандартам України та вимогам екологічному класу Євро 5». Учасник закупівлі при поданні пропозиції завантажує необхідні документи через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме Проект договору згідно Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним Замовником у тендерній документації та додатків до неї, опублікованих на сайті уповноваженого органу (ч. 1 Розділу 3 тендерної документації).
Згідно ч. 3 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Також, згідно ч. 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник на виконання ЗУ «Про публічні закупівлі» встановив стандартні характеристики до Дизельного палива згідно ДСТУ 7688:2015 та визначив посилання на виконання вимог Закону «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент».»
Вимоги ч. 14 статті 22 Закону виконано під час публікації процедури закупівлі на сайті уповноваженого органу, оскільки інформація електронної системи закупвлі містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме до 24.01.2024 00:00.
Порушення щодо п. 28 Особливостей, абз. 14 п. 47 Особливостей, пп. 3, 6, 12 п. 47 Особливостей, п. 44 Особливостей допущення Замовником через відсутність належного досвіду уповноваженої особи Замовника.
3. За третім питанням надаємо пояснення: За результатами процедури закупівлі укладено договір від 06.02.2024 за №16 на суму 281184,00 грн.(далі - Договір). В подальшому додатковою угодою № 1 від 11.03.2024 внесено зміни до Договору та збільшено ціну за одиницю товару у зв’язку із коливанням ціни на ринку, Згідно підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю то, що відбулось після укладання Договору. Підстава – коливання ціни товару на ринку в бік збільшення відповідно (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищує відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) відповідно до Експертного висновку № О – 44 від 16.02.2024 року Черкаської торгово-промислової палати України щодо відсотку коливання середньої вартості ПММ в роздрібній торгівлі АЗС з 07.02.2024 року по 15.02.2024 року з відсотком коливання на Дизельне паливо + 3.61 %.
Додаткова угода № 1 від 11.03.2024 року до Договору була укладена на підставі вищезазначеного висновку після укладання договору про закупівлю пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не перевищує відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку), документального підтвердженно та не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладання. Згідно відповідної додаткової угоди ціна за одиницю товару не перевищує відсоток коливання ціни Товару Дизельного палива на ринку, оскільки збільшена на +3.6 %.
Відповідно до даних інформаційно аналітичного видання «МІНФІН» (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ ) ціна на дизельне паливо від дня укладення договору по сьогоднішній день постійно з кожним днем зростає.
Дякую за зауваження, вони будуть враховані з метою недопущення подібних в майбутньому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби, з метою усунення та недопущення порушень законодавства в сфері публічних закупівель в.о. начальником Відділу освіти, культури, молоді та спорту Золотопотіцької селищної ради видано наказ "Про усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель" від 17.04.2024р №77-од.
2024-04-17 14:55:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2024-04-18 11:01:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ІФС" |
281 184,00
UAH з ПДВ
|
281 184,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ІФС" #45067285 |
Переможець |
281 184,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 14:52
|
Обгрунтування..PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:37
|
Додаткова угода..PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 10:03
|
Дизельне паливо.PDF | укладений |
06 лютого 2024 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |