Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл. |
Контактна особа: |
Ляшенко Юрій Сергійович +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 11:39 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 11:39 |
Очікувана вартість: | 3 820 063,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 200,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 19:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 19:51 |
Додаток 1 із змінами до ТД.pdf | |
23 січня 2024 19:51 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
23 січня 2024 19:51 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
23 січня 2024 19:51 |
Додаток 2 із змінами до ТД.pdf | |
16 січня 2024 18:40 |
Тендерна документація.pdf | |
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
23 січня 2024 19:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2024 19:51 |
Додаток 1 із змінами до ТД.pdf
|
|||
23 січня 2024 19:51 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
23 січня 2024 19:51 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
23 січня 2024 19:51 |
Додаток 2 із змінами до ТД.pdf
|
|||
16 січня 2024 18:40 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
|||
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
|||
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||
16 січня 2024 18:40 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000058 ● b196bd3fa9844c27a1cd487aa6486f52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 Одеса № 58
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 58
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2024-01-16-015880-a 16.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-18 12:16:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Буд-Кран» (далі – ТОВ «Строй-Буд-Кран») вимогам пункту 1.2.1 частини 1.2 розділу І додатка 1 до тендерної документації (далі - ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію сертифікату від Mapei (або офіційного представника / дилера), що підтверджує проходження теоретичного та практичного навчання стосовно використання матеріалів TM Mapei для захисту, гідроізоляції бетону та залізобетонних конструкцій (учасником надано сертифікат про проходження навчання за темою: матеріали для гідроізоляції та укладання керамічної плитки ТМ «Мапеі»)?
3. Відповідно до пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з ряду факторів. При цьому за динамічної договірної ціни - не враховується.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Строй-Буд-Кран» вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну, вид якої – тверда (відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД договірна ціна є динамічною), де враховано кошти на покриття ризиків, а також не надав розрахунок прибутку та адміністративних витрат?
Слід зазначити, що Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому відсутні вимоги щодо надання вищезазначеної договірної ціни у відповідності до вимог ТД.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Строй-Буд-Кран» вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у договірній ціні учасника процедури закупівлі окремим розділом не враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпеченням яким покладається на учасника? Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у разі, якщо у договірній ціні не враховуються вищезазначені витрати, в складі тендерної пропозиції надається лист пояснення з посиланням на нормативно-правові підстави щодо невиконання даної вимоги ТД.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Строй-Буд-Кран» вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну з розрахунками, в яких відсутнє таке устаткування, як: стілець 105 шт., кулер для води 3 шт., вішалка для верхнього одягу, довжина 800 мм., стелаж для зберігання харчових продуктів з нержавіючої сталі 1 шт., стіл під електрочайник 3 шт., електрочайник 3 шт., вогнегасник типу ОУ 3 шт?
6. Як Замовник переконався у достовірності інформації, наданої учасником ТОВ «Строй-Буд-Кран» у складі тендерної пропозиції, а саме довідки щодо фінансової діяльності від 18.01.2024 № 67, в якій зазначено, що у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству ТОВ «Строй-Буд-Кран» не проводилася, при цьому учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору підряду від 03.11.2022 № 28КРБ надає у складі тендерної пропозиції довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат та акти приймання виконаних будівельних робіт за 2022-2023 роки?
Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник надає до договірної ціни в тому числі розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітній період з урахуванням потужності будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 17:28:22
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-11-000058 закупівлі ID: UA-2024-01-16-015880-a. На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 18 березня 2024 року на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додатки до нього в окремих файлах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-16-015880-a Замовником вжито заходи з недопущення їх в подальшому, а саме: в частині застосування абзацу 5 підпункту 2 пункту 44, вимог абзацу 1 пункту 18 Особливостей; направлено письмове звернення до ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" (код ЄДРПОУ 43397617) щодо розірвання договору. Інформацію про фактичне розірвання Договору № 24 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 16.02.2024р. за згодою Сторін буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
2024-04-04 15:34:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
.
2024-04-11 11:58:30
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" |
3 817 162,73
UAH з ПДВ
|
2 480 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
3 119 996,40
UAH з ПДВ
|
2 980 449,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" #43397617 |
Переможець |
2 480 450,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2024 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 13:28
|
Звіт про виконання договору | укладений |
10 квітня 2024 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 17:49
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 12:47
|
Договір | укладений |
19 лютого 2024 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, пункту 17.1 розділу 17 Договору № 24 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 16.02.2024р. (далі — «Договір»), керуючись висновком Південного офісу Держаудитслужби від 28 березня 2024 року Сторони уклали цю Додаткову угоду (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке: Сторони дійшли взаємної згоди викласти пункт 3.1 в наступній редакції: «3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 1 236 010,24 грн. у тому числі ПДВ». Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 – Договірна ціна; Додаток №2 – календарний графік виконання робіт та Додаток №3 – графік фінансування виконання робіт викласти в ній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 236 010,24
UAH (в тому числі ПДВ 206 001,71 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 28 березня 2024 року за результатами проведеного моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Роксолани, вул. Центральна,53» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 24 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 16.02.2024р. |