Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування - код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) - 55510000-8 Послуги їдалень» Комунальний заклад «Смілянський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 Смілянської міської ради Черкаської області»
Очікувана вартість
413 106,98 UAH
UA-2024-01-16-010282-a bac8d4383e4e4c18a9f9cfd922375e30
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Хільченко

+380967711407 buhschool13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Смілянський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 Смілянської міської ради Черкаської області"
Код ЄДРПОУ: 21381845
Вебсайт: http://www.school13.com.ua
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Громова, буд. 71
Контактна особа: Оксана Хільченко
+380967711407
buhschool13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування - код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) - 55510000-8 Послуги їдалень» Комунальний заклад «Смілянський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 Смілянської міської ради Черкаської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Громова, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

16 січня 2024 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА
#2347202807
Переможець 413 106,98
UAH
16 січня 2024 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2024 14:55
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
19 січня 2024 14:48
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2024 14:30
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
19 січня 2024 14:19
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 14:07
Додаткова угода №2 харчування.pdf зміни до договору
18 січня 2024 14:03
Додаткова угода №2.doc зміни до договору
18 січня 2024 13:58
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2024 14:59
Додаткова угода №1 харчування.pdf зміни до договору
16 січня 2024 14:58
Договір №1 харчування.pdf укладений
16 січня 2024 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 83 566,32грн. (Вісімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят шість грн. 32 коп.) та викласти п.3.1.Договору від16.01.2024р. №1(далі Договір) у новій редакції: «3.1.Ціна договору складає 329 540 грн.66 коп.. (Триста двадцять дев’ять тисяч п’ятсот сорок грн.. 66 коп.) без ПДВ. 2. Викласти у новій редакції специфікацію Додаток № 1 до Договору (додається).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 154 116,42 грн. (Сто п’ятдесят чотири тисячі сто шістнадцять грн. 42коп.) та викласти п.3.1. Договору від 16.01. 2024 р. №1 (далі – Договір) у новій редакції: «3.1. Ціна договору складає 258 990 грн. 56 коп. (Двісті п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто грн..56 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились додаткову угоду № 1 від 16.01.2024 року вважати не дійсною.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились додаткову угоду № 1 від 16.01.2024 року вважати не дійсною.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML