Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2024-01-16-009077-a ● eabe776a7727441a8444d91e2d0791e6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Пашина +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2025
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата належним чином наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником кожного наступного за звітним місяця на підставі підписаних Сторонами Актів та наданих Виконавцем рахунків-фактур протягом 14-ти (чотирнадцяти) банківських днів з моменту отримання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 10:24 |
ТД Охорона ГП (зі змінами).docx | |
18 січня 2024 10:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
16 січня 2024 14:09 |
Проект_договору_ОХОРО_ГП_на_24-25_випрапвлений.docx |
18 січня 2024 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2024 10:24 |
ТД Охорона ГП (зі змінами).docx
|
|||
18 січня 2024 10:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
16 січня 2024 14:09 |
Проект_договору_ОХОРО_ГП_на_24-25_випрапвлений.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 17 січня 2024 17:35
Дата відповіді: 18 січня 2024 10:41
Підкажіть, з якого числа планується надання послуг? бо бачимо, що маєте діючий договір до 31 травня 2024?
Відповідь: Запланований Строк надання Послуг: з лютого 2024 по 31 січня 2025 року.
Уточнення по ТД
Дата подання: 22 січня 2024 14:16
Дата відповіді: 23 січня 2024 17:53
Доброго дня.
Підкажіть, будь-ласка, скільки постів необхідно виставляти Учаснику та з яким режимом роботи?
Відповідь: Доброго дня.
У відповідності до Додатку 1 до Договору про надання послуг «ДИСЛОКАЦІЯ» додатку 6 Тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ маєте виставити два добових пости (08.00 – 08.00), та один денний (08.00-20.00. Вихідні: субота, неділя та святкові).
У відповідності до Додатку 1 до Договору про надання послуг «ДИСЛОКАЦІЯ» додатку 6 Тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ маєте виставити два добових пости (08.00 – 08.00), та один денний (08.00-20.00. Вихідні: субота, неділя та святкові).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-16-009077-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 18 січня 2024 10:58
Дискримінаційна вимога ДКТ
Підкажіть будь ласка чим обумовлена вимога щодо наявності груп швидкого реагування не менше 5 і 10 озброєних охоронників для 1 об'єкта? Тому що таку кількість охоронців має учасник під кого прописані вимоги вашої документації? Дана вимога є дискримінаційною та не обґрунтованою та такою, що звужує коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі. Для надання вам послуг реагування достатньо 2 машин і 4 охоронники. Прохання прибрати цю дискримінацію, в іншому випадку вимоги вашої документації будуть оскаржені. Ми як потенційний учасник вже оскаржували подібні вимоги і АМКУ зобов'язує вносити зміни. Так що, не зволікайте, щоб ваш об'єкт на невизначений термін не залишався без охорони. Та проводьте процедуру відкритих торгів відповідно до чинного законодавства, не створюйте не рівні умови для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2024 13:01
Шановний учасник, в обов’язки потенційного переможця входить перевірка об’єкта мінімум 2 рази на добу в денний та нічний час. В нічний час в більшій здійснюється співробітниками ГШР на автомобілях з дозволами на переміщення в комендантську годину.
Кількість співробітників ГШР прописана відповідно до норм діючого законодавства. На 2 автомобілях фізично не може працювати 4 співробітника.
Також зазначаємо, що дана кількість автомобілів розрахована в урахуванням перевірки об’єкта два рази на добу та можливістю виклику груп ГШР. Якщо порівнювати з минулим роком ми як Замовник встановлюючи дану вимогу керувалися оцінкою обставин, які виникли в нашій країні унаслідок війни. З транспортом періодично виникають технічні проблеми, також транспортні засоби, які перебувають на військовому обліку активно задіюються при виникненні надзвичайних ситуацій, тому ми як Замовник маємо бути впевненні у можливості своєчасного здійснення перевірок об’єкта та прибуття на об’єкт груп швидкого реагування у разі виклику та наявності у Учасника достатньої кількості транспортних засобів, так як маємо негативні наслідки роботи з іншими охоронними компаніями.
Кількість співробітників ГШР прописана відповідно до норм діючого законодавства. На 2 автомобілях фізично не може працювати 4 співробітника.
Також зазначаємо, що дана кількість автомобілів розрахована в урахуванням перевірки об’єкта два рази на добу та можливістю виклику груп ГШР. Якщо порівнювати з минулим роком ми як Замовник встановлюючи дану вимогу керувалися оцінкою обставин, які виникли в нашій країні унаслідок війни. З транспортом періодично виникають технічні проблеми, також транспортні засоби, які перебувають на військовому обліку активно задіюються при виникненні надзвичайних ситуацій, тому ми як Замовник маємо бути впевненні у можливості своєчасного здійснення перевірок об’єкта та прибуття на об’єкт груп швидкого реагування у разі виклику та наявності у Учасника достатньої кількості транспортних засобів, так як маємо негативні наслідки роботи з іншими охоронними компаніями.
Номер вимоги: UA-2024-01-16-009077-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 18 січня 2024 11:11
Система апаратно-програмного комплексу
Шановний Замовник! Предмет вашої закупівлі: Послуги з охорони (код ДК 021:2015 – 7524000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку). Тобто, оголошена процедура закупівлі протирічить реальному закупівлі робіт та послуг відповідно до ваших вимог щодо апаратно-програмного комплексу. Предметом договору є фізичні пости охорони з нарядом реагування. Договором не передбачено встановлення, монтаж, обслуговування системи відеоспостереження. Тому, дана вимога є необґрунтованою та такою, що суперечить оголошеному класифікатору предмета закупівлі, не передбачена умовами Договору та прописана під конкретного учасника.
Окрім того, звертаємо увагу що подібна вимога була оскаржена нами як потенційним учасником у інших закупівлях . Колегією АМКУ було прийняте рішення зобов’язати Замовника усунути невідповідності до тендерної документації у цій частині. Прохання прибрати дану дискримінаційну вимогу в іншому випадку ваша документація буде оскаржена.
Розгорнути
Згорнути
Окрім того, звертаємо увагу що подібна вимога була оскаржена нами як потенційним учасником у інших закупівлях . Колегією АМКУ було прийняте рішення зобов’язати Замовника усунути невідповідності до тендерної документації у цій частині. Прохання прибрати дану дискримінаційну вимогу в іншому випадку ваша документація буде оскаржена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2024 13:07
Шановний учасник, в обов’язки охоронної компанії входить обхід території і периметра. Апаратно-програний комплекс вимагається для підтвердження обходу території і периметра співробітниками охорони і контролю їх роботи. Апаратно-програний комплекс не має жодного відношення до класифікатора закупівлі. Це контроль переміщення охорони. Окрім цього звертаємо Вашу увагу, що даний Апаратно-програний комплекс не має жодного відношення до встановлення, монтажу та обслуговування системи відеоспостереження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
1 649 996,25
UAH з ПДВ
|
1 649 996,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Люкс секьюріті" |
1 649 999,00
UAH з ПДВ
|
1 649 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Очікує рішення |
1 649 996,25
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 13:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 14:57 |
Кінець періоду оскарження: | 05 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 березня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей |
Документи:
23 лютого 2024 14:57
|
Електронний підпис |
23 лютого 2024 14:56
|
Протокол УО відміна Охорога ГП.docx |