Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
600 600,00 UAH
UA-2024-01-16-008331-a ● a1985dc4c3294e7c897f59512efa2bc8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯКУШИНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО- САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37489689 |
Вебсайт: | http://www.medrc.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, село Якушинці, вул. Барвінкова, будинок 21А |
Контактна особа: |
Яніна Прибега +380971348875 vinmedrc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 11:58 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 11:58 |
Очікувана вартість: | 600 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 003,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Політехнічна 2-Р
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Електрична енергія | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 13:44 |
Додаток Ліміти 2024(1).doc | |
16 січня 2024 13:44 |
Додаток 1 Пропозиція з ОСР(4).docx | |
16 січня 2024 13:44 |
Тендерна документація(4).doc | |
16 січня 2024 13:44 |
Додаток 3 Проєкт договору з розподілом(3).docx | |
16 січня 2024 13:44 |
Додаток 2 Технiчне завдання(3).doc |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-02-01-000003 • 3db17614a4f4472686551a38752f9163
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-02-01
•
21:58
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Вих. №1 від 01/02/2024 року.
Державна аудиторська служба України
04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4
Факс: 63-25-83 тел.: (044) 425-09-24
Електронна адреса: post@dasu.gov.ua
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Телефон (0432) 66-12-82
Електронна пошта 260200@dasu.gov.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-01-16-008331-a
Заява
про порушення замовником закупівлі Електрична енергія, законодавства у сфері публічних закупівель
Фізичною особою-підприємцем Моргун Артемом Костянтиновичем здійснюється моніторинг публічних закупівель, які проводяться органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями на території України.
Фізичною особою-підприємцем Моргун Артемом Костянтиновичем проаналізовано закупівлю UA-2024-01-16-008331-a (надалі – закупівля) на предмет Електрична енергія щодо її відповідності нормам законодавства у сфері публічних закупівель.
У процесі аналізу виявлено ряд порушень закупівельного законодавства Замовником, а саме КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯКУШИНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО- САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник).
Встановлено такі порушення:
1. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Замовником у Тендерній документації зазначено «2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Прибега Яніна Григорівна».
Відповідно до статті 2 Закону України «Про державну службу» (далі — Закон про держслужбу), посада — це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу та його апарату, на яку покладено встановлене нормативними актами коло службових повноважень.
Посадовими особами відповідно до цього Закону є керівники та заступники керівників державних органів та їхнього апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
Посада, на яку прийнято працівника, у штатному розписі установи повинна відповідати Національному класифікаторові України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. № 327 (далі — Класифікатор). Класифікатор повинні застосовувати всі роботодавці: держслужба, органи місцевого самоврядування, будь-які інші установи (культура, медицина, освіта, соцзахист тощо).
Звертаю увагу, що такої посади, як уповноважена особа (у сфері закупівель), у класифікаторі немає.
У класифікаторі є такі посади: фахівець з публічних закупівель (код 2419.2), економіст (код 2441.2), юрист (код 2421.2) та інші.
Отже, Тендерна документація складена з порушенням вимог законодавства.
2. Згідно з Тендерною документацією: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Лист учасника (в довільній формі) в якому учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики електричної енергії.».
Переможець, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", не надав у складі пропозиції лист учасника (в довільній формі) в якому учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики електричної енергії, що свідчить про невідповідність вказаної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Враховуючи вище вказане, така пропозиція мала бути відхилена Замовником.
3. Встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме замовник у тендерній документації в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги, передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону.
Замовник у тендерній документації зазначив: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовнику потрібно було зазначити в тендерній документації кінцевий строк та час подання тендерних пропозицій. Не зазначення замовником в цій частині тендерної документації чіткого строку подання тендерних пропозицій вважається порушенням.
4. Замовник у тендерній документації зазначив: «1.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням виконаних аналогічних договорів (аналогічного договору) по реалізації товару, що являється предметом закупівлі.
1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надати в складі тендерної пропозиції:
- Копію договорів зазначених у Довідці згідно п.1.1. (не менше 2 (двох);
- Копію листа-відгука до договорів зазначених у Довідці згідно п.1.1.».
Переможець, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", надав у складі пропозиції Договір №ЗА-140000/1 від 07 вересня 2022 р., яким передбачено наявність Додатку №1 та Додатку №2, в наданому договорі відсутній Додаток №2, що свідчить про подання не повного аналогічного договору, оскільки при наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частина є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції.
Не відхиливши вказану пропозицію, Замовник порушив вимоги чинного законодавства.
Ч. 1 чт. 44 Закону передбачає, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до ст. 164-14. Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до № 51, ст.1122), порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань, зокрема здійснює моніторинг закупівель у відповідності до статті 8 Закону.
Разом з тим, відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 8 Закону, рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
На підставі вищевикладеного –
ПРОШУ:
1. Почати, у відповідності до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг закупівлі UA-2024-01-16-008331-a.
2. Зобов’язати замовника зазначеної закупівлі здійснювати закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду по притягненню посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства.
4. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
5. Додати замовника закупівлі в план перевірки на наступний звітній період.
7. Здійснювати моніторинг усіх закупівель, що будуть оголошені замовником зазначеної закупівлі.
8. Надати інформацію про останні контрольні заходи проведені в замовника торгів.
Про результати розгляду цієї скарги повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством.
Фізична особа-підприємець Моргун А.К.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:40
|
I1.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 13:53
|
2-1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:16
|
дод угода 2 ел ен.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 10:19
|
дог елект .pdf | укладений |
30 січня 2024 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 1317477 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 1317477 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | заміна додаткової угоди №2 від 8.04.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 1317477 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |