Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ (КАРТРИДЖІ, КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ЧОРНИЛ)
Очікувана вартість
1 492 773,40 UAH
UA-2024-01-16-005929-a ● ad4a308a8c5247138533f8ae18d7ff54
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) УПРАВЛІННЯ ОПЕРАТИВНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 23000385 |
Вебсайт: | https://uoz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Гончара Олеся, буд. 55-А |
Контактна особа: |
Cтаніслав Беседін +380955745055 besedinstanislav5@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 492 773,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 463,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
156 штуки
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, Олеся Гончара, 55-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
39 штуки
Контейнери для відпрацьованих чорнил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, Олеся Гончара, 55-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, за умови наявності бюджетного фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 12:10 |
Додаток_2__Технічне_завдання ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ.docx | |
16 січня 2024 12:10 |
Додаток_4__Інформація_про_учасника_та_цінова_пропозиція ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ.docx | |
16 січня 2024 12:10 |
Додаток_1__Вимоги_до_учасників ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ.docx | |
16 січня 2024 12:10 |
Тендерна_документація ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ.docx | |
16 січня 2024 12:10 |
Додаток_3__Проект_договору ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-16-005929-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 16 січня 2024 16:04
Дискримінаційна вимога
Добрий день. Шановний Замовнику, 16.01.2024 року було оголошено про відкриті торги з особливостями на закупівлю UA-2024-01-16-005929-a за предметом: ДК 021:2015 - 30120000-6 «ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ» (КАРТРИДЖІ, КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ЧОРНИЛ).
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
- На вимогу Замовника до Учасника щодо надання «Листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або його офіційного дистриб’ютора в Україні, запропонованого учасником товару, для даної закупівлі із зазначенням в листі найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, найменування та кількості товару, підтвердження оригінальності товару. У разі надання такого листа від офіційного дистриб’ютора учасник у складі пропозиції надає документальне підтвердження від виробника або від його офіційного представництва статусу такого офіційного дистриб’ютора.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Лист від виробника (дистриб’ютора) є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Листа від виробника (дистриб’ютора) обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
- На вимогу Замовника до Учасника щодо надання «Листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або його офіційного дистриб’ютора в Україні, запропонованого учасником товару, для даної закупівлі із зазначенням в листі найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, найменування та кількості товару, підтвердження оригінальності товару. У разі надання такого листа від офіційного дистриб’ютора учасник у складі пропозиції надає документальне підтвердження від виробника або від його офіційного представництва статусу такого офіційного дистриб’ютора.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Лист від виробника (дистриб’ютора) є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Листа від виробника (дистриб’ютора) обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2024 12:59
Доброго дня!
Шановне Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." (Код ЄДРПОУ 24095427), розглянувши вашу вимогу, хочемо повідомити наступне:
1) Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Додаток 2 до тендерної документації містить таке обґрунтування, зокрема: «Посилання, у даному додатку, на конкретну марку обґрунтовується тим, що у замовника наявні багатофункціональні пристрої марки Epson, які мають не закінчений термін гарантійного обслуговування та ремонту від виробника. Таким чином, використання неоригінальних витратних матеріалів призведе до втрати гарантійного обслуговування та до додаткових витрат державних коштів на обслуговування чи ремонт зазначеної техніки».
Вам, як суб'єкту господарювання, що безпосередньо займається постачанням друкуючої техніки та виробництвом витратних матеріалів до неї, як нікому відомо, що використання неоригінальних витратних матеріалів спричиняє втрату гарантійного обслуговування та відомо, яку вартість складає техніка, до якої закуповуються дані витратні матеріали. Саме тому, здійснюється закупівля виключно оригінальних витратних матеріалів, а не їх замінників.
2) Лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або його офіційного дистриб’ютора в Україні, - не є документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, про який ви ведете мову, бездумно посилаючись на норми статей Господарського кодексу України та інших законів та/або законодавчих актів.
3) Вимогами передбачена можливість надання такого листа не лише від виробника, як ви зазначаєте, а й від його офіційного представництва, філії, або офіційного дистриб’ютора (яких в Україні щонайменше два, які відомі замовнику), тому, кожен потенційний учасник має право та можливість забезпечити договірні відносини з такими та здійснити постачання оригінальної, не контрафактної продукції. Така вимога не є дискримінаційною, оскільки, дискримінаційна вимога – це вимога, яку може виконати лише один учасник, тобто вимога, що ставить учасників закупівлі не в рівні умови.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, філіями, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що копіювання вимог із закупівлі до закупівлі, без її аналізу та розуміння – є проявом непрофесіоналізму, тому, просимо користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів добросовісної конкуренції, взаємоповаги до замовника та ділового етикету.
Підсумовуючи, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Шановне Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." (Код ЄДРПОУ 24095427), розглянувши вашу вимогу, хочемо повідомити наступне:
1) Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Додаток 2 до тендерної документації містить таке обґрунтування, зокрема: «Посилання, у даному додатку, на конкретну марку обґрунтовується тим, що у замовника наявні багатофункціональні пристрої марки Epson, які мають не закінчений термін гарантійного обслуговування та ремонту від виробника. Таким чином, використання неоригінальних витратних матеріалів призведе до втрати гарантійного обслуговування та до додаткових витрат державних коштів на обслуговування чи ремонт зазначеної техніки».
Вам, як суб'єкту господарювання, що безпосередньо займається постачанням друкуючої техніки та виробництвом витратних матеріалів до неї, як нікому відомо, що використання неоригінальних витратних матеріалів спричиняє втрату гарантійного обслуговування та відомо, яку вартість складає техніка, до якої закуповуються дані витратні матеріали. Саме тому, здійснюється закупівля виключно оригінальних витратних матеріалів, а не їх замінників.
2) Лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або його офіційного дистриб’ютора в Україні, - не є документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, про який ви ведете мову, бездумно посилаючись на норми статей Господарського кодексу України та інших законів та/або законодавчих актів.
3) Вимогами передбачена можливість надання такого листа не лише від виробника, як ви зазначаєте, а й від його офіційного представництва, філії, або офіційного дистриб’ютора (яких в Україні щонайменше два, які відомі замовнику), тому, кожен потенційний учасник має право та можливість забезпечити договірні відносини з такими та здійснити постачання оригінальної, не контрафактної продукції. Така вимога не є дискримінаційною, оскільки, дискримінаційна вимога – це вимога, яку може виконати лише один учасник, тобто вимога, що ставить учасників закупівлі не в рівні умови.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, філіями, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що копіювання вимог із закупівлі до закупівлі, без її аналізу та розуміння – є проявом непрофесіоналізму, тому, просимо користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів добросовісної конкуренції, взаємоповаги до замовника та ділового етикету.
Підсумовуючи, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙНС ТРЕЙД" |
1 492 668,00
UAH з ПДВ
|
1 492 668,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙНС ТРЕЙД" #43395782 |
Переможець |
1 492 668,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 16:11
|
Протокол технічна помилка.PDF | зміни до договору |
31 січня 2024 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 11:55
|
Договір 1.PDF | укладений |
31 січня 2024 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик договору за предметом ФОТОКОПІЮВАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОФСЕТНОГО ДРУКУ (КАРТРИДЖІ, КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ЧОРНИЛ) за кодом ДК 021:2015: 30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку UA-2024-01-16-005929-a сталася технічна (механічна) помилка, а саме: Внести зміни до тендерної документації у файлах обґрунтування, договір та звіт про договір про закупівлю після оголошення закупівлі технічно неможливо. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. Враховуючи вищевикладене у зв’язку з технічною помилкою випадково вказано термін «КАРТРИДЖІ» та термін «Контейнер» який вказано у тендерній документації та вважати правильну інформацію як термін «Контейнер» та Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-01-16-005929-a вважати правильним як у специфікації до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |