Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 00383@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 14:40 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 14:40 |
Очікувана вартість: | 24 752 387,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 523,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 742571.61 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), при наявності фінансових ресурсів, за заявкою Виконавця, що не перевищує 30 відсотків від доведеного плану-завдання на місяць. Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс відповідно до умов Договору протягом місяця з дати його одержання, а у разі надання попередньої оплати у грудні поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом України. Використаний аванс підтверджується ф. КБ-2в, ф. КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органи Держказначейства. Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного рахунку Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Дата закінчення звітного періоду | Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» за формою № КБ-3, складених Виконавцем у відповідності з чинними стандартами, і подаються ним для підписання Замовнику для поетапної оплати наданих послуг. Представник Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання акту, перевіряє надання послуг згідно наданого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 11:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 11:30 |
ТД - Експлуатаційне утримання (Бахмутський та Краматорський райони).docx | |
16 січня 2024 11:30 |
Проєкт договору-Експлуатаційне утримання (Бахмутський, Краматорський).docx | |
16 січня 2024 11:30 |
Перелік основних матеріальних ресурсів (Бахмутський та Краматорський райони).rtf | |
16 січня 2024 11:30 |
Відомість обсягів BoQ (Бахмутський та Краматорський райони).rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000049 ● a051958f13d4445283dc685ce2ea8511
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-01-16-004600-a 16.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 12:01:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони), код за ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-004600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 15:25:19
Про надання пояснень
На ваш запит від 15.02.2024 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-16-004600-a) (далі – Закупівля) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2023 № 605/5-23 «Про обласний бюджет на 2024 рік» (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі відомості обсягів BoQ (міститься в складі тендерної документації, файл «Відомість обсягів BoQ (Бахмутський та Краматорський райони).rtf»), визначення його очікуваної вартості на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Покровський район, Волноваський район) (додається), який складено відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Також на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/249412232, розміщено інформацію щодо Постанови: «Уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Оскільки закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони)» не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент розмістив таку інформацію на сайті Департаменту за посиланням: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/departament-rozvitku-bazovih-galuzej-promislovosti .
Додаток: в електронному вигляді
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Державної аудиторської служби України ( обл.) від 05.03.2024 (далі – Висновок) щодо моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-16-004600-a), яка проведена із застосуванням відкритих торгів з особливостями, категорично з ним не згоден та відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Абзац перший пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачає, що замовники, що зобов'язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. В силу частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Варто зауважити, що згідно з частиною першою статті 12 цього ж Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Отже: перше речення частини восьмою статті 12 Закону встановлює вимогу для учасників та замовника щодо подання інформації лише в електронному вигляді через електронну систему закупівель під час проведення процедури закупівлі; друге речення - встановлює заборону для замовників вимагати подання від учасників, окрім вже поданої через електронну систему закупівель інформації, ще й подання ними тієї ж інформації в паперовому вигляді. Тобто, інформації, що вже була раніше надана через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною першою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, адже саме він згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону розробляє, затверджує та оприлюднює її для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, враховуючи той факт, що Законом чітко визначено, що замовнику заборонено вимагати саме від учасників процедури закупівлі подання документів в паперовому вигляді, поданих ними під час проведення процедури закупівлі, керуючись вимогами Закону та Особливостей, Замовником у пункті 1.2. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначений перелік документів, що надає переможець (хочемо ще раз наголосити на слові переможець, а не учасник) шляхом завантаження до електронної системи закупівель, серед яких - узгоджену з Замовником договірну ціну (без розрахунків). Як визначено в цьому пункті для узгодження переможець надсилає на електронну адресу Замовника договірну ціну з повним комплектом розрахунків (згідно з додатком № 8 до цієї тендерної документації), підписану уповноваженою особою переможця разом із супровідним листом протягом 2-ох днів з дня визначення переможця. Ця вимога зазначена Замовником згідно із нормами законів України «Про електронні документи та електронний документообіг». Правовий висновок щодо можливості визначення замовником у тендерній документації вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді для переможця, викладений Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 05.10.2022 по справі № 120/14075/21-а, в якому зазначено, що замовник може визначити вимогу щодо надання документів у паперовому вигляді для переможця, тобто після моменту розкриття тендерних пропозицій, а отже така вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури. Перший і єдиний раз, вимога щодо надання паперового варіанту документів встановлено Замовником у додатку № 8 (Розрахунок ціни тендерної пропозиції) до тендерної документації. Зазначеною вимогою передбачено, що переможець також на стадії укладання договору надає Замовнику паперовий варіант договірної ціни разом з повним комплектом розрахунків за аналогією до електронного варіанту. Ця вимога, а також сам факт узгодження договірної ціни, обумовлені Замовником у тендерній документації, керуючись нормами, зазначеними в пункті 4 розділу IV Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.05.2022 за №527/37863, які передбачають, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків. Порядок погодження договірної ціни встановлюється замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Під час погодження договірної ціни документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не надаються. Виходячи з вищевказаних вимог вбачається, що надання документів у паперовому вигляді здійснюється переможцем вперше, на стадії укладання договору, вже після завершення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Так, статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Пунктами 2, 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, не надання переможцем процедури закупівлі договірної ціни разом з повним комплектом розрахунків призведе до неузгодження істотної умови договору, порушення законодавства України, та буде мати наслідком його неукладення. Виходячи із змісту правовідносин щодо укладання договору про надання послуг з експлуатаційного утримання обов'язок надання та підтвердження договірної ціни лежить саме на виконавці, а тому її ненадання буде свідчити про відмову виконавця від укладення договору. Відтак, вимогу тендерної документації про надання переможцем процедури закупівлі договірної ціни слід розуміти як прагнення конкретизувати процедуру закупівлі послуг з експлуатаційного утримання з метою довести її до логічного завершення, а саме до укладення відповідного договору послуг з експлуатаційного утримання, що є предметом закупівлі, не суперечить змісту положень Закону та Особливостей, а лише конкретизує та деталізує права та обов'язки учасників договірних відносин після завершення процедури закупівлі відповідно до приписів Закону та Особливостей. Також слід зазначити, що у тендерній документації Замовник не вимагав від учасників надання договірної ціни з розрахунками під час подання ними тендерних пропозицій, а лише після визначення переможця закупівлі. Тобто, на стадії подання тендерних пропозицій Замовник не вимагав від учасників торгів надсилання ними будь-яких документів на електронну пошту чи надання їх у паперовому вигляді, тоді як документи, надані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника. Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, а також згідно вимог тендерної документації під час подання тендерних пропозицій не вимагалось надання договірної ціни та розрахунку до договірної ціни. Натомість подання договірної ціни вимагається від учасника-переможця та передбачене для чіткого дотримання норм матеріального права чинного законодавства України, зокрема Закону та Особливостей, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України. Отже, вимога щодо надіслання на електронну пошту Замовника договірної ціни та розрахунків до неї адресована переможцю торгів і стосується ціни предмету закупівлі, визнаної електронною системою закупівель за результатами аукціону найкращою. Зважаючи на вищевказане, надання переможцем торгів зазначеної інформації, шляхом її направлення на електронну адресу не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі. Варто також зазначити, що чинним законодавством не передбачено надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель після закінчення терміну подання тендерних пропозицій будь - якої інформації, що стосується предмету закупівлі, у тому числі розрахунків, які обґрунтовують ціну, запропоновану учасником закупівлі під час процедури. Після визначення переможця процедури закупівлі, відповідно до технічних умов електронної системи публічних закупівель Prozorro, у замовника немає технічної можливості завантажувати додаткові документи, крім оприлюднення підписаного обома сторонами договору. Відтак, умова замовника щодо надання переможцем торгів договірної ціни шляхом надіслання її на електронну адресу замовника та в паперовому вигляді, не порушує приписи частини 8 статті 12 Закону. Підсумовуючи вищевикладене, Департамент наполягає на негайному скасуванню Висновку як такого, що будується на суб’єктивних тлумаченнях вимог тендерної документації, загрожує ефективному здійсненні публічної закупівлі, яка повністю відповідає меті Закону та вимогам Особливостей. Замовник, згідно з пунктом 10 статті 8 Закону лишає за собою право на оскарження Висновку до суду.
2024-03-07 09:22:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 15.03.2024 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 200/1530/24 |
Дата відкриття провадження: | 21 березня 2024 |
Документи:
22 березня 2024 12:56
|
Електронний підпис |
22 березня 2024 12:56
|
Електронний підпис |
18 березня 2024 09:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
24 745 000,00
UAH з ПДВ
|
24 497 476,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРТЕХНОЛОГІЯ" |
24 752 180,00
UAH з ПДВ
|
24 504 656,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
24 497 476,13
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 13:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 11:53
|
ДУ №2 до Д5_24 Експл. утрим. (Краматорський та Бахмутський райони).PDF | зміни до договору |
12 квітня 2024 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2024 13:09
|
ДУ №1 до Д5_24 Експл. утрим. (Краматорський та Бахмутський райони).PDF | зміни до договору |
25 березня 2024 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 18:16
|
Договір №5_24 Експл. утрим. (Краматорський та Бахмутський райони).PDF | укладений |
05 лютого 2024 18:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. Зміна джерела фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 5/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 5/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |