Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
751 290,00 UAH
UA-2024-01-16-000028-a ee2c375da62544de9e99a8c5d5e40c96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєланова Олена Федорівна

0972618126 priutdet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад " Миколаївський центр соціально - психологічної реабілітації дітей" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23088322
Місцезнаходження: 54031, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Новобузька,97
Контактна особа: Бєланова Олена Федорівна
0972618126
priutdet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля проводиться на потребу 2024 року без використання електронної системи закупівель відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
782.6 кілограми
Ціна за одиницю: 240UAH без ПДВ
М’якоть яловичини охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
732.4 кілограми
Ціна за одиницю: 240UAH без ПДВ
М’якоть свинини охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1265 кілограми
Ціна за одиницю: 170UAH без ПДВ
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1328 кілограми
Ціна за одиницю: 130UAH без ПДВ
Стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

16 січня 2024 01:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-04-000071 ● 370f6e60afd74a9da746e1f8c36c20f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.03.2024 № 15-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.03.2024 № 15-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 3 UA-2024-01-16-000028-a 16.01.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-05 10:56:20

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-07 14:45:21

Повідомлення на запитапит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі № UA-2024-01-16-000028-a від 16.01.2024 надаємо наступну інформацію, а саме:
1.З метою здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі отримано доведений граничний обсяг видатків на 2024 рік від 12.12.2023 № 04-03/325 на утримання закладів, що надають соціальні послуги дітям, які опинились у складних життєвих обставинах на виконання листа Департаменту фінансів облвійськадміністрації відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 228, зі змінами та доповненнями, Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.09.2021 № 477-р «Про складання проекту обласного бюджету Миколаївської області на наступний бюджетний період» (документи додаються на 3-х арк.). Очікувана вартість предмету закупівлі визначається з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахованої відповідно до середньо - ринкового рівня цін.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі відповідно до законодавства України та діючих на території України вимог до якості згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 № 771/97-ВР) і Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/227 ( із змінами), нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженими Постановою КМУ від 24.03.2021 р. № 305.
Також ставимо Вас до відому, що КЗ «Миколаївський центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Миколаївської обласної ради 17.12.2023 року було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару (тендер № UA-2023-12-17-000827-a), але закупівля не відбулась через відсутність жодного учасника.
У зв’язку з тим, що продукти харчування терміново необхідні для дітей-вихованців нашого закладу, які тимчасово перебувають в евакуації за межами м. Миколаєва, уповноважені особи центру через відкриті веб-сайти та інші джерела інформації провели пошук потенційних постачальників, яким було направлено листи щодо запиту їх цінових пропозицій та отримано відповідь.
2. Відповідно до Постанови КМУ № 710, замовники повинні публікувати обґрунтування на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Для публікації обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі наш заклад та головний розпорядник бюджетних коштів офіційних веб-сайтів не має.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-05 16:47:34

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі м’яса.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме фізичну особу-підприємця Лотнік Тетяну Олександрівну, з якою укладений договір від 12.01.2024 № 2 без використання електронної системи закупівель?
3. Надати інформацію, яка підтверджує наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-07 14:53:12

Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі № UA-2024-01-16-000028-a від 16.01.2024 повідомляємо наступне, а саме:

1.Надаємо на Вашу адресу копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі м’яса, а саме, доведений граничний обсяг видатків на 2024 рік лист від 12.12.2023 №04-03/325-1 на утримання закладів, що надають соціальні послуги дітям, які опинились у складних життєвих обставинах на виконання листа Департаменту фінансів облвійськадміністрації відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 228, зі змінами та доповненнями, Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.09.2021 № 477-р «Про складання проекту обласного бюджету Миколаївської області на наступний бюджетний період» (документи додаються на 3-х арк.);
2.Ставимо Вас до відому, що КЗ «Миколаївський центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Миколаївської обласної ради 17.12.2023 року було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю М’яса (тендер № UA-2023-12-17-000827-a), але закупівля не відбулась через відсутність жодного учасника.
У зв’язку з тим, що продукти харчування терміново необхідні для дітей-вихованців нашого закладу, які тимчасово перебувають в евакуації за межами м. Миколаєва, уповноважені особи центру через відкриті веб-сайти та інші джерела інформації провели пошук потенційних постачальників, яким було направлено листи щодо запиту їх цінових пропозицій та отримано відповідь. При розгляді запропонованих цін потенційними постачальниками, було вибрано одну, яку запропонувала ФОП Лотнік Т.О., як найбільш економічно-вигідну. Так як ціни, які були запропоновані ФОП Лотнік Т.О., були самими низькими, було прийнято рішення укласти договір на закупівлю м’яса з ФОП Лотнік Т.О.
3.Здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів було проведено відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, про що було прописано в примітках.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрацією КЗ «Миколаївський центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Миколаївської обласної ради вжито вичерпних заходів щодо усунення виявленого порушення, а саме: оприлюднено в електронній системі закупівель у відповідності до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, підстави для здійснення закупівлі (у вигляді протокольного рішення) разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі та договором про закупівлю та додатками до нього.

2024-03-24 19:15:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2024-03-25 09:57:21

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Лотнік Тетяна Олександрівна
#2950001046
Переможець 751 290,00
UAH
16 січня 2024 00:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2024 19:13
Протокол та обгрунтування № 2 Мясо.pdf зміни до договору
24 березня 2024 19:12
Дог. № 2 ( М'ясо).pdf укладений
16 січня 2024 00:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
М’якоть яловичини охолоджена 782.6 кілограми 240,00
UAH
М’якоть свинини охолоджена 732.4 кілограми 240,00
UAH
Філе куряче охолоджене 1265 кілограми 170,00
UAH
Стегно куряче охолоджене 1328 кілограми 130,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, підстави для здійснення закупівлі (у вигляді протокольного рішення) разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі та договором про закупівлю та додатками до нього.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол та Обгрунтування № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML