Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ № 25 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19400558 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ 24 СЕРПНЯ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Галина Івасюк +380982945645 lyudaburak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 22:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 532 397,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 323,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 35 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Акти про надання послуг подаються Виконавцем Замовнику за такий розрахунковий період: з 20 числа поточного місяця по 19 число наступного місяця | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 22:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 22:33 |
ТД Кейтернгові послуги 25.pdf | |
15 січня 2024 22:33 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000005 ● c93d63d7ca5e4ca1b0dcab0aa7dda6eb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-01-15-015261-a 15.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 10:57:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-015261-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 15:18:06
Пояснення на запит органу державного фінансового контролю
У даному виді правовідносин Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, (із змінами та доповненнями) іншими нормативно-правовими документами у сфері публічних закупівель.
При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), окремими положеннями Примірної методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275, рішенням сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади» Наказом Департаменту науки та освіти Івано-Франківської міської ради №767 від 20.12.2023 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2024 році» (Додаток 1), Наказом Ліцею № 25 Івано-Франківської міської ради № 5 від 15.01.2024р. «Про забезпечення харчуванням учнів 1-11 класів у 2024 році» відповідно кількість учнів пільгових категорій, що планує харчувати Замовника, та з кошторису (бюджетного призначення) Замовник на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ідповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, що регулюють сферу даного виду послуг.
Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно вищезазначених документів у співвідношенні вартість харчування учня певної вікової категорії (класу навчання), кількість учнів пільгових категорій, що планує харчувати Замовника, кошторису Замовник на 2024 рік затвердженого Департаментом освіти та науки Івано-Франківської міської ради та виділених коштів згідно бюджетного призначення.
Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, інформацію про якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відповідальна особа Змовника оприлюднила на власному веб-сайті у строки встановлені законодавством.
Посилання на веб-сайт: https://frankivsk25.webnode.com.ua/obgruntuvannya-na-zakupivlyu-kharchuvannya/
Додатки:
1. Сканована копія наказу № 5 від 15.01.2024р. «Про забезпечення харчуванням учнів 1-11 класів у 2024 році» (без персональних даних учнів).
2. Сканована копія наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради № 767 від 20.12.2023 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2024 році»
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій).
4. Рішення сесії Івано-Франківської міської ради N228-39 від 15.12.23р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ " |
2 529 890,00
UAH
|
2 529 890,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ
" #3164403410 |
Переможець |
2 529 890,00
UAH
|
26 січня 2024 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 21:03
|
Договір 25 ліцей харчування.pdf | укладений |
06 лютого 2024 20:43
|