Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
961 636,00 UAH
UA-2024-01-15-015152-a ● 4e06358b7d564fd9a1f5c2f6180cd616
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мринська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412337 |
Місцезнаходження: | 17113, Україна , Чернігівська обл., с. Мрин, вул. Броварця, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Сірівля +380464229231 mryn.silrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 21:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 15:38 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 15:38 |
Очікувана вартість: | 961 636,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 808,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Постачання електричної енергії
Постачання електричної енергії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147944 Кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17113, Україна, Чернігівська область, с. Мрин, Броварця,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 13:43 |
Додаток 5 Інша інформація (1) Нова.docx | |
19 січня 2024 13:43 |
Протокол 10.PDF | |
17 січня 2024 16:37 |
Додаток 5 Інша інформація (1).docx | |
17 січня 2024 16:35 |
Протокол 9.PDF | |
15 січня 2024 21:57 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx | |
15 січня 2024 21:57 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рік.docx | |
15 січня 2024 21:57 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії — включно 471 Постанову (1).doc | |
15 січня 2024 21:57 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx |
19 січня 2024 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2024 13:43 |
Додаток 5 Інша інформація (1) Нова.docx
|
||||||
19 січня 2024 13:43 |
Протокол 10.PDF
|
||||||
17 січня 2024 16:37 |
Додаток 5 Інша інформація (1).docx
|
||||||
17 січня 2024 16:35 |
Протокол 9.PDF
|
||||||
15 січня 2024 21:57 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx
|
||||||
15 січня 2024 21:57 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рік.docx
|
||||||
15 січня 2024 21:57 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії — включно 471 Постанову (1).doc
|
||||||
15 січня 2024 21:57 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність деяких вимог тендерної документації п.29 Особливостей
Дата подання: 16 січня 2024 11:19
Дата відповіді: 16 січня 2024 13:39
Відповідно до вимог вашої тендерної документації (п.6 Додатку 5) у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати: «4.1. РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ, ЗА ФОРМОЮ ВСТАНОВЛЕНОЮ ДОДАТКОМ 4 ДО «ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЇХ НЕДОТРИМАННЯ», ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375, ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
4.2.РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ ЗА НЕДОТРИМАННЯ ГАРАНТОВАНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ОПЕРАТОРАМ СИСТЕМИ ДОДАТКОМ 5 ДО ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375(ЗІ ЗМІНАМИ) ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
4.3. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 12-НКРЕКП- МОНІТОРИНГ-ПОСТАЧАННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ПРО ЦІНИ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ З МОНІТОРИНГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 450 ВІД 29.03.2019 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.
4.4. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 14-НКРЕКП-ПОСТАЧАНННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 374 ВІД 12.06.2018 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.»
Зазначені вимоги суперечать положенням чинного законодавства. Відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом, а також при закупівлі електроенергії замовнику заборонено встановлювати деякі кваліфікаційні критерії, а саме заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених документів. КОМІСІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ підтверджена неправомірність вимоги щодо надання сторонніх документів (рішення в зак. № UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a, UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a тощо).Також слід зазначити, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто замовнику заборонено встановлювати кваліфікаційні критерії та, відповідно, заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначені вами вимоги документів стосуються підтвердження певної технології, а саме взаємодії з клієнтами щодо надання компенсацій, що є вимогою пункту 1 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не повинна застосовуватись згідно п.29 Особливостей.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити невідповідні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Шановний Учасник.З приводу вашого зауваження хочу зауважити, що по-перше надані вами приклади не відповідають вашому зауваженню , так як в UA-2023-06-13-010888-a скарга на терміни надання доідки 12 НРЕКП, А НЕ ПРОХАННЯ УСУНУТИ ПОРУШЕННЯ, UA-2023-05-02-014006-a – скарга на сертифікати, UA-2023-04-26-009178-a – скарга на сертифкати, UA-2023-03-01-012510-a – теж саме! Ви пишите слід зазначити, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, Повідомляємо відповідно до Тендерної документації Замовник вимагає документ,який не порушує законодавство відповідно до ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» що вказано в Додатку 5 Інші документи від Учасника відповідно до пункту 3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відношення інші документи до ст 16 не мають жодного та до п 29 Особливостей
Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів.
Тому якщо ви маєте законні причини не надавати якийсь документ будь-ласка надайте лист -пояснення.
Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів.
Тому якщо ви маєте законні причини не надавати якийсь документ будь-ласка надайте лист -пояснення.
Вилучення незаконних вимог з тендерної документації
Дата подання: 16 січня 2024 12:21
Дата відповіді: 16 січня 2024 13:39
Шановний Замовнику! З незрозумілих причин в тендерній документації є вимоги документів, які стосуються взаємовідносин між постачальником та НКРЕКП, що містять персональні дані сторонніх осіб – клієнтів компанії (у т.ч. фізичних осіб), які до вас не мають жодного стосунку. Також ці документи не мають жодного стосунку до цієї закупівлі.
В п.п.4.1 п.6 додатку 5 є вимога надати Реєстри надання компенсації споживачам, за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375… Ці реєстри складаються з інформації про споживача (Прізвище, ім’я, по батькові (найменування), адреса точки розподілу тощо), яку не має права розголошувати постачальник.
Далі, в п.4.2 є вимога надати Реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375… Цей реєстр ведуть тільки Постачальники універсальної послуги (ПУП). В пункті 7.5 Порядку № 75 визначено, що «Електропостачальники, які виконують функції постачальника універсальних послуг, ведуть реєстр нарахування компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи за формою, наведеною в додатку 5 до цього Порядку.» По-перше, дана закупівля здійснюється за вільними цінами (ПВЦ), а не за договором постачання універсальної послуги (ПУП). По-друге, дані реєстри заповнюють виключно постачальники універсальної послуги (ПУП), це тільки один постачальник в кожному регіоні, на якого покладено виконання функцій ПУП, в вашому регіону це ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ". По-третє, ці реєстри також складаються з інформації про споживача (Прізвище, ім’я, по батькові (найменування), адреса точки розподілу тощо), яку не має права розголошувати постачальник.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації зазначені вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо що Учасник може визначити частину інформації, яка подається у складі тендерної пропозиції, як конфіденційну, у тому числі таку що містить персональні дані. Вас не обмежують. Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів. Замовником будуть внесені відповідні зміни,які він бачить доречними.
Мета отримання документів, які не мають жодного відношення до закупівлі?
Дата подання: 16 січня 2024 13:50
Дата відповіді: 16 січня 2024 15:40
Підкажіть, будь ласка, яка ваша мета отримання документів щодо яких задавали попередні питання? Що ви з ними будете робити? Навіщо вам дані та реквізити інших абонентів, особливо фізичних осіб, тобто звичайних громадян та точки постачання в їх квартирах? Чому ви вимагаєте документ Реєстр (Додаток 5 до Постанови № 375), який ведуть тільки постачальники універсальних послуг (ПУП) щодо постачання в рамках ПУП, що не має абсолютно жодного відношення до даної закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В попередній відповіді було сказано, що Замовником будуть внесені зміни.
Додаток 4 до Постанови № 275
Дата подання: 18 січня 2024 07:27
Дата відповіді: 19 січня 2024 13:46
З незрозумілих причин ви все ж таки залишили в тендерній документації незаконну вимогу про надання внутрішнього документу, який містить тільки персональні дані сторонніх осіб (адреси їх проживання, ПІБ тощо), які до вас не мають жодного відношення «РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ, ЗА ФОРМОЮ ВСТАНОВЛЕНОЮ ДОДАТКОМ 4 ДО «ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЇХ НЕДОТРИМАННЯ», ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375, ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ». В цій вимозі ви неправильно написали «ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ» - відповідно до п.7.6 після завершення звітного МІСЯЦЯ реєстри надаються ОСР (Оператором системи розподілу), а не постачальником. Постачальником надається ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО КВАРТАЛУ (а не місяця).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Протоколом уповноваженої особи №10 від 19.01.2024 року було внесено до закупівлі зміни до закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-15-015152-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", Код ЄДРПОУ:42082379
Дата подання: 26 січня 2024 11:02
Вимога щодо незаконного визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
В тендерній документації в пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» є положення: «3 метою уникнення цінового демпінгу (штучного заниження ціни тендерної пропозиції з метою перемоги в закупівлі), що ставить під сумнів можливість Учасника виконати договір за запропонованою ціною, а також підвищує ймовірність внесення змін у договір у майбутньому в частині підняття ціни, Замовник звіряє складову цінової пропозиції Учасника (середньозважена закупівельна ціна електричної енергії, без урахування тарифу на розподіл електричної енергії АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» та тарифу на послуги передачі електричної енергії ПрАТ "НЕК «УКРЕНЕРГО»), з середньозваженою ціною розміщеною на веб-сайті Оператора ринку https://www.oree.com.ua/index.Dhp/indexes
Учасник процедури закупівлі не має права занижувати (демпінгувати), в іншому випадку ціна пропозиції буде визнана штучним демпінгуванням цін. Якщо складова цінової пропозиції Учасника (середньозважена закупівельна ціна електричної енергії, без урахування тарифу на розподіл електричної енергії АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» та тарифу на послуги передачі електричної енергії ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО") за 1 кВт/год буде на 5 або більше відсотків нижче середньозваженої ціни на дату завершення аукціону зазначеної на веб-сайті Оператора ринку, то Замовник має право відхилити пропозицію Учасника. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист-погодження з даною умовою в разі не згоди це буде вважатися як відмова від підписання договору про закупівлю.»
Відповідно до даних офіційного сайту «Оператора ринку» середньозважена ціна РДН ОЕС України на дату завершення аукціону 25.01.2024 р. складає 4,02833 грн. за 1 кВт*год без ПДВ.
Тариф на послуги передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» складає 0,52857 грн. за 1 кВт*год без ПДВ.
Цінова пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» 715 203,32 грн. з ПДВ.
Обсяг закупівлі 147944 кВт*год. Розрахунок ціни за 1 кВт*год, включаючи тариф на передачу, без тарифу на розподіл АТ «Чернігівобленерго», учасника ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»: 715 203,32 / 147944 = 4,834284053425621 грн. (з ПДВ) / 1,2 = 4,02857004452135 грн. (без ПДВ)
Розрахунок закупівельної ціни ТОВ «ЕНЕРА ЧЕНІГІВ» без передачі та розподілу: 4,02857004452135 грн. – 0,52857 = 3,50000004452135 грн. (без ПДВ).
Таким чином, закупівельна ціна ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» 3,50000004452135 грн. є нижчою за середньозважену ціни на дату завершення аукціону, зазначеної на веб-сайті Оператора ринку 4,02833 грн. на 0,52832995547865 грн., тобто на 13,11535935433914%, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки дана ціна є «на 5 або більше відсотків нижче середньозваженої ціни на дату завершення аукціону зазначеної на веб-сайті Оператора ринку».
На підставі вищезазначеного, вимагаємо надати роз'яснення щодо безпідставного визнання переможцем цього учасника всупереч вимог тендерної документації, скасувати протокол про визнання переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» та відхилити дану тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Учасник процедури закупівлі не має права занижувати (демпінгувати), в іншому випадку ціна пропозиції буде визнана штучним демпінгуванням цін. Якщо складова цінової пропозиції Учасника (середньозважена закупівельна ціна електричної енергії, без урахування тарифу на розподіл електричної енергії АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» та тарифу на послуги передачі електричної енергії ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО") за 1 кВт/год буде на 5 або більше відсотків нижче середньозваженої ціни на дату завершення аукціону зазначеної на веб-сайті Оператора ринку, то Замовник має право відхилити пропозицію Учасника. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист-погодження з даною умовою в разі не згоди це буде вважатися як відмова від підписання договору про закупівлю.»
Відповідно до даних офіційного сайту «Оператора ринку» середньозважена ціна РДН ОЕС України на дату завершення аукціону 25.01.2024 р. складає 4,02833 грн. за 1 кВт*год без ПДВ.
Тариф на послуги передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» складає 0,52857 грн. за 1 кВт*год без ПДВ.
Цінова пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» 715 203,32 грн. з ПДВ.
Обсяг закупівлі 147944 кВт*год. Розрахунок ціни за 1 кВт*год, включаючи тариф на передачу, без тарифу на розподіл АТ «Чернігівобленерго», учасника ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»: 715 203,32 / 147944 = 4,834284053425621 грн. (з ПДВ) / 1,2 = 4,02857004452135 грн. (без ПДВ)
Розрахунок закупівельної ціни ТОВ «ЕНЕРА ЧЕНІГІВ» без передачі та розподілу: 4,02857004452135 грн. – 0,52857 = 3,50000004452135 грн. (без ПДВ).
Таким чином, закупівельна ціна ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» 3,50000004452135 грн. є нижчою за середньозважену ціни на дату завершення аукціону, зазначеної на веб-сайті Оператора ринку 4,02833 грн. на 0,52832995547865 грн., тобто на 13,11535935433914%, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки дана ціна є «на 5 або більше відсотків нижче середньозваженої ціни на дату завершення аукціону зазначеної на веб-сайті Оператора ринку».
На підставі вищезазначеного, вимагаємо надати роз'яснення щодо безпідставного визнання переможцем цього учасника всупереч вимог тендерної документації, скасувати протокол про визнання переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» та відхилити дану тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2024 15:42
Шановний учасник, уважно розглянувши вашу вимогу хочемо
Повідомити, що в результаті перевірки вашої вимоги, було помічене
допущення помилки Уповноважої особи , а саме відсутність додатку
Тендерна документація в закупівлі, відповідно до ст 22 Тендерна
документація Закону України «Про публічні заупівлі» та п 28 Постанови
КМУ Особливості Тендерна документаці має бути у відпоідності до Закону.
Враховуючи вище наведене Замовник буде відміняти закупівлю так як це
тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових),
уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян та запобіганню в подальшому Моніторингу
Держаудитслужби України.
Повідомити, що в результаті перевірки вашої вимоги, було помічене
допущення помилки Уповноважої особи , а саме відсутність додатку
Тендерна документація в закупівлі, відповідно до ст 22 Тендерна
документація Закону України «Про публічні заупівлі» та п 28 Постанови
КМУ Особливості Тендерна документаці має бути у відпоідності до Закону.
Враховуючи вище наведене Замовник буде відміняти закупівлю так як це
тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових),
уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян та запобіганню в подальшому Моніторингу
Держаудитслужби України.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-01-16-000002 • 66306be17f88482fbf93b4a46c7958e0
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-01-16
•
15:24
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Замовник встановив в тендерній документації вимоги про надання сторонніх документів, які не мають жодного відношення до закупівлі, що суперечить положенням п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до вимог тендерної документації (п.6 Додатку 5) у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати: «4.1. РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ, ЗА ФОРМОЮ ВСТАНОВЛЕНОЮ ДОДАТКОМ 4 ДО «ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЇХ НЕДОТРИМАННЯ», ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375, ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
4.2.РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ ЗА НЕДОТРИМАННЯ ГАРАНТОВАНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ОПЕРАТОРАМ СИСТЕМИ ДОДАТКОМ 5 ДО ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375(ЗІ ЗМІНАМИ) ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
4.3. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 12-НКРЕКП- МОНІТОРИНГ-ПОСТАЧАННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ПРО ЦІНИ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ З МОНІТОРИНГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 450 ВІД 29.03.2019 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.
4.4. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 14-НКРЕКП-ПОСТАЧАНННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 374 ВІД 12.06.2018 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.»
Зазначені вимоги суперечать положенням чинного законодавства. Відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ВІДПОВІДНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ, а також при закупівлі електроенергії замовнику заборонено встановлювати деякі кваліфікаційні критерії, а саме заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає надання Постачальником електричної енергії вищезазначених документів замовнику. Також слід зазначити, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто замовнику заборонено встановлювати кваліфікаційні критерії та, відповідно, заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначені вимоги документів стосуються підтвердження певної технології, а саме взаємодії з клієнтами щодо надання компенсацій, що є вимогою відповідно до пункту 1 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не повинна застосовуватись згідно п.29 Особливостей в закупівлі електричної енергії.
Крім того, зазначені документи, що вимагає замовник, носять внутрішній характер взаємовідносин з НКРЕКП та містять інформацію про сторонніх споживачів, їх дані, точки розподілу, у т.ч. персональні дані фізичних осіб, які не мають жодного відношення до даної закупівлі. Один з документів, вимога щодо якого є в п.4.2 п.6 Додатку 5, це Реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375[…] Цей реєстр ведуть тільки Постачальники універсальної послуги (ПУП). В пункті 7.5 Порядку № 375 визначено, що «Електропостачальники, які виконують функції постачальника універсальних послуг, ведуть реєстр нарахування компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи за формою, наведеною в додатку 5 до цього Порядку.» Дана закупівля здійснюється за вільними цінами (ПВЦ), а не за договором постачання універсальної послуги (ПУП). Ці реєстри заповнюють виключно постачальники універсальної послуги (ПУП), це тільки один постачальник в кожному регіоні, на якого покладено виконання функцій ПУП, в регіоні замовника (Чернігівська обл.) це - ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ". Таким чином, замовник спеціально встановлює дискримінаційні вимоги також в цій частині. Просимо у відповідності до ваших повноважень вжити усіх необхідних заходів щодо незаконних дій замовника.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
715 203,32
UAH з ПДВ
|
715 203,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
956 978,13
UAH з ПДВ
|
956 978,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
715 203,32
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 10:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 15:25 |
Кінець періоду оскарження: | 12 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 12 лютого 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. При публікації оголошення були допущені помилки, яких неможливо усунути. |
Документи:
01 лютого 2024 15:25
|
Електронний підпис |
01 лютого 2024 15:08
|
Протокол 16.PDF |