Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 14410000-8Кам’яна сіль (Сіль технічна з антизлежувачем для зимового утримання доріг та тротуарів міста).
Очікувана вартість
1 785 000,00 UAH
UA-2024-01-15-014774-a ● 7c83884600af47cc8227e443d6c7374a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 35722130 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Андроник Богдан Богданович 380672661468 parkcurort@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 19:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 14:13 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 14:13 |
Очікувана вартість: | 1 785 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
ДК 021:2015 14410000-8Кам’яна сіль (Сіль технічна з антизлежувачем для зимового утримання доріг та тротуарів міста).
Закупівля Товару проводиться відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 зі змінами " Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(п10 Особливостей)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 тонни
ДК 021:2015 14410000-8Кам’яна сіль (Сіль технічна з антизлежувачем для зимового утримання доріг та тротуарів міста).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за придбаний Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника після поставки Товару протягом 30 (тридцяти ) робочих дні за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 19:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 19:44 |
Додаток 3 (тендерна пропозиція).docx | |
15 січня 2024 19:44 |
Додаток 5 підтвердження п47.doc | |
15 січня 2024 19:44 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 01.09.2023).docx | |
15 січня 2024 19:44 |
Проект договір (Додаток 4).docx | |
15 січня 2024 19:44 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги).doc | |
15 січня 2024 19:44 |
Додаток 2 (технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-15-014774-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+", Код ЄДРПОУ:41708124
Дата подання: 17 січня 2024 22:53
дискримінаційні вимоги
дискримінаційних вимог:
1.Так, відповідно до Вимоги 1 Додатку № 1 Обов’язковим є наявність засобу (обладнання )вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в радіусі не більше 20 км від міста Трускавця Львівської області . Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію надає право власності на таке обладнання або договір оренди,або договір на надання цих послуг .В тому числі Учасник повинен подати документ ,що посвідчує повірку даного обладнання ,який має бути чинним на момент надання пропозиції.
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності автомобільні ваги у в 20 км від міста Трускавець та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») ТОВ «Рост Трейдинг» та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
На відповідну скаргу ТОВ «Рост Трейдинг» АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника (КП «Харківські теплові мережі») зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації.
Також, аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Також, звертаємо увагу, що аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
2. Пунктом 2.2. Вимоги 2 Додатку № 1 передбачено, що учасник надає скан-копії не менше двох таких аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по яких відображена в Довідці.
Відповідно до практики АМКУ наявність певної кількості аналогічних договорів є дискримінаційною вимогою. Додаткова інформація – за посиланням https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv
Так, згідно рішення АМКУ від 03.03.2017 № 1002 Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо наявності не менше двох аналогічних договорів.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Анлогічна позиція АМКУ викладена у рішеннях № 1207 від 14.03.2017 та № 1279 від 16.03.2017.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Розгорнути
Згорнути
1.Так, відповідно до Вимоги 1 Додатку № 1 Обов’язковим є наявність засобу (обладнання )вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в радіусі не більше 20 км від міста Трускавця Львівської області . Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію надає право власності на таке обладнання або договір оренди,або договір на надання цих послуг .В тому числі Учасник повинен подати документ ,що посвідчує повірку даного обладнання ,який має бути чинним на момент надання пропозиції.
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності автомобільні ваги у в 20 км від міста Трускавець та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») ТОВ «Рост Трейдинг» та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
На відповідну скаргу ТОВ «Рост Трейдинг» АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника (КП «Харківські теплові мережі») зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації.
Також, аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Також, звертаємо увагу, що аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
2. Пунктом 2.2. Вимоги 2 Додатку № 1 передбачено, що учасник надає скан-копії не менше двох таких аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по яких відображена в Довідці.
Відповідно до практики АМКУ наявність певної кількості аналогічних договорів є дискримінаційною вимогою. Додаткова інформація – за посиланням https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv
Так, згідно рішення АМКУ від 03.03.2017 № 1002 Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо наявності не менше двох аналогічних договорів.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Анлогічна позиція АМКУ викладена у рішеннях № 1207 від 14.03.2017 та № 1279 від 16.03.2017.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2024 16:58
Шановний учасник , щодо питання першого:оскільки у Замовника відсутня можливість зважування великогабаритних транспортних засобів на місці поставки товару у м.Трускавець вул Стебницька,73,тому постає необхідність визначення обсягу поставки у присутності уповноваженого представника Замовника, але виїзд за межі міста Трускавця в радіусі більше 20 км не передбачається посадовими обов’язками працівника.Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) такого засобу. А, отже, Замовником об’єктивно, обґрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу. Щодо наведеного Вами прикладу згідно закупівель UA-2023-05-17-015176-а,UA-2023-10-23-016101-a ,то зауваження не стосуються вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в радіусі не більше 20 км від міста .Така вимога є запорукою того ,що Замовник зможе отримати Товар у будь-який час ,зважити його,без жодних повернень ,претензій до Учасника ,а також збереже час і при погіршенні погодніх умов не призупинить роботу підприємства .
Щодо питання другого:
Учасник повинен надати скан-копії не менше двох таких аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками.Замовник у тендерній документації зазначає
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;Згідно пп 3 п2 ст 16 ЗУ "Про Публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (Аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Враховуючи вищевикладене випливає ,що Замовник не обмежений у встановленні вимоги щодо кількості аналогічних договорів.Для добросовісних учасників не складе труднощів долучити до своєї пропозиції 2 і більше аналогічні договори та відгуки до них ,тим самим підтвердивши свою надійність на доброчесність .
Щодо питання другого:
Учасник повинен надати скан-копії не менше двох таких аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками.Замовник у тендерній документації зазначає
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;Згідно пп 3 п2 ст 16 ЗУ "Про Публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (Аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Враховуючи вищевикладене випливає ,що Замовник не обмежений у встановленні вимоги щодо кількості аналогічних договорів.Для добросовісних учасників не складе труднощів долучити до своєї пропозиції 2 і більше аналогічні договори та відгуки до них ,тим самим підтвердивши свою надійність на доброчесність .
Номер вимоги: UA-2024-01-15-014774-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37277905
Дата подання: 28 лютого 2024 16:21
Просимо переглянути цінову пропозицію ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
Шановний замовнику, просимо перегляти ваше рішення стосовно обрання переможцем закупівлі ТОВ "Західне інноваційне об'єднання", оскільки згідно тенерної пропозиції, а саме лист №1 від 22.01.2024р., даним учасником встановлено ціну за одиницю товару 6200 грн. без ПДВ, якщо привести дану ціну до відповідності з іншими учасниками платниками ПДВ.та очікуваною вартістю з врахуванням ПДВ, то така ціна буде становити 7440 грн/тн з ПДВ. Загальна ціна 1 562 400 грн.
Пропозиція подана ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" є економічно вигіднішою, оскільки ціна за одиницю товару без ПДВ становить 6016,00 грн , що є меншою від ціни ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" на 184 грн/тн без врахування ПДВ. Загальна ціна без ПДВ -1 263 360,00 грн. Сума ПДВ - 217000,00 грн (яку наше Товариство згідно податкового кодексу поверне на ваш податковий рахунок, які ви зможете надалі використовувати для провадження господарської діяльності вашого підприємства)
Якщо прирівняти дві пропозиції учасників без врахування ПДВ:
- ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" - 1 302 000 грн
- ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" - 1 263 360,00 грн., сума економії коштів становить 38640,00 грн.
Оскільки під час оголошення закупівлі UA-2024-01-15-014774-a Закупівля на prozorro.gov.ua, вашим підприємством було встановлено очікувану вартість з ПДВ,то ми як учасники і подали ціну з врахуванням ПДВ та не мали такої змоги подати ціну без врахування ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція подана ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" є економічно вигіднішою, оскільки ціна за одиницю товару без ПДВ становить 6016,00 грн , що є меншою від ціни ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" на 184 грн/тн без врахування ПДВ. Загальна ціна без ПДВ -1 263 360,00 грн. Сума ПДВ - 217000,00 грн (яку наше Товариство згідно податкового кодексу поверне на ваш податковий рахунок, які ви зможете надалі використовувати для провадження господарської діяльності вашого підприємства)
Якщо прирівняти дві пропозиції учасників без врахування ПДВ:
- ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" - 1 302 000 грн
- ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" - 1 263 360,00 грн., сума економії коштів становить 38640,00 грн.
Оскільки під час оголошення закупівлі UA-2024-01-15-014774-a Закупівля на prozorro.gov.ua, вашим підприємством було встановлено очікувану вартість з ПДВ,то ми як учасники і подали ціну з врахуванням ПДВ та не мали такої змоги подати ціну без врахування ПДВ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2024 09:08
Щановний Учасник.Замовник не має права відміняти свої рішення .По суті поставленої Вами вимоги ,повідомляємо,що до участі в закупівлі приймаються пропозиції учасників як платників ПДВ так і не платників вказаного податку . Оскільки Замовник платник ПДВ ,то при розрахунку очікуваної вартості доцільно вказати її з урахуванням ПДВ .Але на етапі кваліфікації Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника ,який не є платником ПДВ ,оскільки це не є причиною дя відхилення такої пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-15-014774-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:34864103
Дата подання: 02 лютого 2024 12:05
Дата подання: 02 лютого 2024 12:05
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2024 17:54
Рішення ві 05.02.2024 №2130.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2024 17:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 №2609.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 13:31
Рішення від 12.02.2024 №2609.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.Скасовано рішення від 30.01.2024 року №30-01 про відхилення тендерної пропозиції Учасника Приватне Підприємство «Віктор –Ком Імпекс».
2.Скасовано рішення від 01.02.2024 року №01-02 про намір укласти договір з ТОВ "Західне інноваційне об'єднання".
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.02.2024 року №2609-р/пк-пз виконано замовником .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" |
1 049 580,00
UAH з ПДВ
|
1 049 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" |
1 302 000,00
UAH з ПДВ
|
1 302 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ" |
1 516 032,00
UAH з ПДВ
|
1 516 032,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" #34864103 |
Рішення скасоване |
1 049 580,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 18:37
|
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" #38667151 |
Рішення скасоване |
1 302 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 14:44
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" #34864103 |
Рішення скасоване |
1 049 580,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:52
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" #34864103 |
Відхилено |
1 049 580,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:53
|
|
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" #38667151 |
Переможець |
1 302 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 20:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 21:10
|
договір від 07.03.24 №7-03.pdf | укладений |
07 березня 2024 21:10
|