Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКП "Добробут-М" |
Код ЄДРПОУ: | 38335716 |
Місцезнаходження: | 78590, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче село Микуличин, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мироняк Мирослава Іванівна +380989678110 dobrobut_mykulychyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 279 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 395,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 16:27 |
Перелік змін в ТД.docx | |
09 лютого 2024 16:27 |
Додаток 1 (нова редакція від 09.02.2024).docx | |
09 лютого 2024 16:27 |
ТД паливо (нова редакція від 09.02.2024).docx | |
15 січня 2024 15:53 |
проект договору.docx | |
15 січня 2024 15:53 |
Додаток 2.docx |
09 лютого 2024 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 лютого 2024 16:27 |
Перелік змін в ТД.docx
|
||||||
09 лютого 2024 16:27 |
Додаток 1 (нова редакція від 09.02.2024).docx
|
||||||
09 лютого 2024 16:27 |
ТД паливо (нова редакція від 09.02.2024).docx
|
||||||
15 січня 2024 15:53 |
проект договору.docx
|
||||||
15 січня 2024 15:53 |
Додаток 2.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 січня 2024 20:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000009 ● c6c4c7ce4d3d49d0b22abc9fca0caf75
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 №21-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.03.2024 №21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-01-15-011736-a 15.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 13:25:27
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У Додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати:
документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» надано лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, в якому відсутнє посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника.
2. Яким чином учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» підтверджено вимогу Замовника на відповідність вимогам Додатку 1 ТД?
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3 Чим керувався Замовник надаючи учаснику ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогу про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 щодо надання погодження з додатком 1 ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» нової редакції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 13:55:42
Пояснення на запит
На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-а) Сільське комунальне підприємство «Добробут-М» повідомляє наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення надання послуг з вивезення ТПВ та благоустрою села в повному обсязі. Крім того, тип джерела фінансування це місцевий бюджет та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується в річному плані закупівель. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін постачальників на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Івано-Франківській області протягом останніх двох місяців. Крім того, проведено збір та аналіз загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі щодо очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне https://index.minfin.com.ua.
2. У додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник пропозиції повинен надати: - Документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника. Дана вимога НЕ стосується ПП "ОККО-СЕРВІС",оскільки ПП «ОККО-СЕРВІС» - власник (емітент) смарт-карток, талонів, електронних талонів торгової марки «ОККО», які пропонуються для поставки. ПП "ОККО-СЕРВІС" має право на використання Товарного знаку «ОККО» в своїй діяльності. Підставою є Ліцензійний договір № ОС/23/5 від 03.01.2023 р. Ліцензій договір наданий у складі тендерної пропозиції. Відповідно учасник ПП "ОККО-СЕРВІС" не здійснює перепродаж паливних карток/ талонів, а є власником і відповідає в повній мірі технічним, кількісним і якісним характеристикам предмету закупівлі і вимогам тендерної документації.
Лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому зазначено, що він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, наданий в тендерній пропозиції, оскільки між ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» та ПП «ОККО-СЕРВІС» укладено договір №ОС/23-6 про надання послуг, предметом якого є послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам ПП «ОККО-СЕРВІС».
3. Згідно п.п.1.1.8. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагав Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 тендерної документації, підписане та скріплене печаткою учасника (у разі наявності). При розгляді тендерної пропозиції замовником виявлено невідповідність у наданій ПП «ОККО-СЕРВІС» довідці вих. №2020/11 від 30.01.2024 року. Керуючись пунктом 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку замовника згідно Особливостей Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 року щодо надання виправленої довідки - Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 нової редакції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
2 171 070,00
UAH з ПДВ
|
2 171 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
2 171 070,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 18:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 16:13
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 16:04
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2024 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 16:49
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 17:38
|
договір паливо.pdf | укладений |
27 лютого 2024 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до договору, з підстав викладених Ціновою довідкою Харківської ТПП №492-1/24 від 07.05.2024 у зв'язку з коливанням ціни на на ринку паливо-мастильних матеріалів у сторону збільшення. |
Номер договору про закупівлю: | №30ТЛБЗ-2462/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | №30ТЛБЗ-2462/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №30ТЛБЗ-2462/24 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |