Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
2 279 000,00 UAH
UA-2024-01-15-011736-a 46b667792b12464aaaf6c6979949bd49
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироняк Мирослава Іванівна

+380989678110 dobrobut_mykulychyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СКП "Добробут-М"
Код ЄДРПОУ: 38335716
Місцезнаходження: 78590, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче село Микуличин, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 70
Контактна особа: Мироняк Мирослава Іванівна
+380989678110
dobrobut_mykulychyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2024 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 279 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78590, Україна, Івано-Франківська область, село Микуличин, вулиця Грушевського,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
40000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78590, Україна, Івано-Франківська область, село Микуличин, вулиця Грушевського,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 15:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 лютого 2024 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 16:27
Перелік змін в ТД.docx
09 лютого 2024 16:27
Додаток 1 (нова редакція від 09.02.2024).docx
09 лютого 2024 16:27
ТД паливо (нова редакція від 09.02.2024).docx
15 січня 2024 15:53
проект договору.docx
15 січня 2024 15:53
Додаток 2.docx
09 лютого 2024 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2024 17:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2024 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 16:27
Перелік змін в ТД.docx
29 січня 2024 17:55
Перелік змін.docx
09 лютого 2024 16:27
Додаток 1 (нова редакція від 09.02.2024).docx
29 січня 2024 17:55
Додаток 1 (нова редакція).docx
15 січня 2024 15:53
Додаток 1.docx
09 лютого 2024 16:27
ТД паливо (нова редакція від 09.02.2024).docx
29 січня 2024 17:55
ТД паливо (нова редакція).docx
15 січня 2024 15:53
ТД паливо.docx
15 січня 2024 15:53
проект договору.docx
15 січня 2024 15:53
Додаток 2.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-01-15-011736-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:44876120
Дата подання: 19 січня 2024 20:16
СКАРГА
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Сільське комунальне підприємство «Добробут-М» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-15-011736-a за предметом закупівлі: КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2024 18:10
рішення від 23.01.2024 № 1372.pdf
Дата публікації: 23 січня 2024 18:10
рішення від 30.01.2024 № 1874.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: СКП "Добробут-М" виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1874-р/пк-пз від 30.01.2024 шляхом внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

19 січня 2024 18:26
Синергія СУЯ 2018.pdf
19 січня 2024 18:26
Паспорт Дт-3 15.10.2023 -25_.pdf
19 січня 2024 18:26
Паспорт А-95 17.10.2023.pdf
19 січня 2024 18:26
Договір НТК Авіас.pdf
19 січня 2024 18:26
Зразки талонів УПГ.pdf
19 січня 2024 18:26
догорір УПГ - СС (2).pdf
19 січня 2024 18:26
Зразки талонів АВІАС.pdf
19 січня 2024 18:26
СКАРГА 19.01.24 2.pdf.asice.zip

Документи подані замовником

29 січня 2024 17:57
Внесення змін в ТД.docx

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2024 13:47
рішення від 30.01.2024 № 1874.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-25-000009 ● c6c4c7ce4d3d49d0b22abc9fca0caf75
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024 10:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.03.2024 №21-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.03.2024 №21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-01-15-011736-a 15.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-27 13:25:27

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі?

У Додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати:
документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» надано лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, в якому відсутнє посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника.
2. Яким чином учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» підтверджено вимогу Замовника на відповідність вимогам Додатку 1 ТД?

Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3 Чим керувався Замовник надаючи учаснику ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогу про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 щодо надання погодження з додатком 1 ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» нової редакції?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-01 13:55:42

Пояснення на запит

На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-а) Сільське комунальне підприємство «Добробут-М» повідомляє наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення надання послуг з вивезення ТПВ та благоустрою села в повному обсязі. Крім того, тип джерела фінансування це місцевий бюджет та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується в річному плані закупівель. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін постачальників на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Івано-Франківській області протягом останніх двох місяців. Крім того, проведено збір та аналіз загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі щодо очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне https://index.minfin.com.ua.
2. У додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник пропозиції повинен надати: - Документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника. Дана вимога НЕ стосується ПП "ОККО-СЕРВІС",оскільки ПП «ОККО-СЕРВІС» - власник (емітент) смарт-карток, талонів, електронних талонів торгової марки «ОККО», які пропонуються для поставки. ПП "ОККО-СЕРВІС" має право на використання Товарного знаку «ОККО» в своїй діяльності. Підставою є Ліцензійний договір № ОС/23/5 від 03.01.2023 р. Ліцензій договір наданий у складі тендерної пропозиції. Відповідно учасник ПП "ОККО-СЕРВІС" не здійснює перепродаж паливних карток/ талонів, а є власником і відповідає в повній мірі технічним, кількісним і якісним характеристикам предмету закупівлі і вимогам тендерної документації.
Лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому зазначено, що він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, наданий в тендерній пропозиції, оскільки між ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» та ПП «ОККО-СЕРВІС» укладено договір №ОС/23-6 про надання послуг, предметом якого є послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам ПП «ОККО-СЕРВІС».
3. Згідно п.п.1.1.8. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагав Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 тендерної документації, підписане та скріплене печаткою учасника (у разі наявності). При розгляді тендерної пропозиції замовником виявлено невідповідність у наданій ПП «ОККО-СЕРВІС» довідці вих. №2020/11 від 30.01.2024 року. Керуючись пунктом 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку замовника згідно Особливостей Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 року щодо надання виправленої довідки - Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 нової редакції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОККО-СЕРВІС" 2 171 070,00
UAH з ПДВ
2 171 070,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 лютого 2024 10:57
Електронний підпис
20 лютого 2024 10:12
Витяг 17.01.pdf
20 лютого 2024 10:12
Довіреність КІО.pdf
20 лютого 2024 10:12
Ліцензія ОС.pdf
20 лютого 2024 10:12
ОККО СЕРВІС 05.02.pdf
20 лютого 2024 10:12
МВС КІО.rar
20 лютого 2024 10:12
МВС ССС.rar
20 лютого 2024 10:12
Корупція КІО.zip
20 лютого 2024 10:12
Корупція ОС.zip
20 лютого 2024 10:12
Корупція ССС.zip
16 лютого 2024 11:42
Електронний підпис
16 лютого 2024 10:35
Технічні вимоги.pdf
01 лютого 2024 15:32
Електронний підпис
01 лютого 2024 15:32
Електронний підпис
01 лютого 2024 15:25
Технічні вимоги.pdf
01 лютого 2024 15:25
Лист Лайт.pdf
01 лютого 2024 15:25
Лист про ліцензію.pdf
01 лютого 2024 15:25
Атестат акредитації.pdf
01 лютого 2024 15:25
Договір ОС_ОЛ.pdf
01 лютого 2024 15:25
відгук паливо.pdf
01 лютого 2024 15:25
Лист-відгук.pdf
01 лютого 2024 15:25
Витяг 17.01.pdf
01 лютого 2024 15:25
Довідка печатка.pdf
01 лютого 2024 15:25
Проект договору.pdf
01 лютого 2024 15:25
Ліцензія ОС.pdf
01 лютого 2024 15:25
Відомості.pdf
01 лютого 2024 15:25
Оригінал установчі.pdf
01 лютого 2024 15:25
80098_Атестат 06.05.2022.pdf
01 лютого 2024 15:25
Завірені аналогічні.pdf
01 лютого 2024 15:25
Довідка згідно ЮО.pdf
01 лютого 2024 15:25
Перелік АЗС Україна.pdf
01 лютого 2024 15:25
ісо.pdf
01 лютого 2024 15:25
Договір Золочівська.pdf
01 лютого 2024 15:25
Договір ОС_ОД.pdf
01 лютого 2024 15:25
Накладна паливо.pdf
01 лютого 2024 15:25
80098_сфера 06.05.2022.pdf
01 лютого 2024 15:25
Ліцензійний договір.pdf
01 лютого 2024 15:25
АЗС поблизу Замовника.pdf
01 лютого 2024 15:25
Довідка про виробника.pdf
01 лютого 2024 15:25
Лист Драйв.pdf
01 лютого 2024 15:25
Завірені установчі.pdf
01 лютого 2024 15:25
Якісні А - 95.pdf
01 лютого 2024 15:25
Якісні ДПЛ.pdf
01 лютого 2024 15:25
Якісні ДПЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОККО-СЕРВІС"
#44838860
Переможець 2 171 070,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 18:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 09:13

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Згідно п.п.1.1.8. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагав Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 тендерної документації, підписане та скріплене печаткою учасника (у разі наявності). Учасником надана дов. вих. №2020/11 від 30.01.2024 року з погодженням додатку 1ТД старої редакції. Просимо усунути дану невідповідність та додати погодження з додатком 1ТД нової редакції.

Документи

19 лютого 2024 18:59
Довідка НАЗК
19 лютого 2024 18:59
Електронний підпис
19 лютого 2024 18:51
протокол 14.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2024 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО-СЕРВІС"
#44838860
2 171 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2024 18:59
Довідка НАЗК
19 лютого 2024 18:59
Електронний підпис
19 лютого 2024 18:51
протокол 14.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 16:40
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 16:20
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 16:13
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 січня 2025 16:04
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 січня 2025 16:04
Електронний підпис укладений
04 грудня 2024 08:51
Електронний підпис укладений
07 травня 2024 16:49
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 травня 2024 16:32
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 17:38
договір паливо.pdf укладений
27 лютого 2024 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до договору, з підстав викладених Ціновою довідкою Харківської ТПП №492-1/24 від 07.05.2024 у зв'язку з коливанням ціни на на ринку паливо-мастильних матеріалів у сторону збільшення.
Номер договору про закупівлю: №30ТЛБЗ-2462/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: №30ТЛБЗ-2462/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №30ТЛБЗ-2462/24
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 507 832,50
UAH (в тому числі ПДВ 251 305,42 UAH)