Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, Дизельне паливо за бланками-дозволами (талонами(скретч/картками))
Очікувана вартість
719 344,00 UAH
UA-2024-01-15-011299-a ● 1b7767df08c54d1daeb6cd45adc3e1c6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Лебедєва Віта Володимирівна +380363623200 gcgoosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 11:36 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 11:36 |
Очікувана вартість: | 719 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 596,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 літр
Бензин А-95 за бланками-дозволами (талонами(скретч/картками))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, м-н Вараш,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
13260 літр
Дизельне паливо за бланками-дозволами (талонами(скретч/картками))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, м-н Вараш,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 17:09 |
Опис змін у тендерній документації .docx | |
12 лютого 2024 17:09 |
Додаток _3 технічна специфікація нова редакція .docx | |
12 лютого 2024 17:09 |
ТД Бензин та дизельне пальне 2024 нова редакція.docx | |
22 січня 2024 17:31 |
Опис змін у тендерній документації _3.docx | |
22 січня 2024 17:31 |
Додаток _4 Проект договору нова редакція.docx | |
22 січня 2024 17:31 |
Додаток _3 технічна специфікація нова редакція _3 .docx | |
22 січня 2024 17:31 |
ТД Бензин та дизельне пальне 2024 нова редакція від 22.01.docx | |
15 січня 2024 15:37 |
Додаток _5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
15 січня 2024 15:37 |
Додаток _2 кваліфікаційні критерії.docx | |
15 січня 2024 15:37 |
Додаток _1 відомості про учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність додатку 3
Дата подання: 16 січня 2024 15:46
Дата відповіді: 16 січня 2024 17:08
Шановний Замовник, Ви зазначили в додатку 3, що учасники повинні надати довідки в довільній формі:
- про те що термін дії бланків-дозволів (талонів) та/або скретч-карт Учасника буде не менше ніж 6 місяців з дати реалізації до повного їх використання, та у випадку, якщо Замовник не використав всі талони та/або скретч-карти до закінчення терміну їх дії, такі талони та/або скретч-карти будуть переоформлені без будь-якої додаткової компенсації з боку Замовника протягом 2-х робочих днів з моменту отримання відповідної письмової заяви останнього, шляхом видачі йому нових талонів та/або скретч-карт за умови повернення Замовником талонів та/або скретч-карт термін дії яких закінчився. Хотіли б уточнити чи вірно ми розуміємо що учасник має надати талони з терміном дії 6 місяців, а у випадку невикористання продовжити ще на 6 місяці. Просимо надати відповідь в якнайшвидше
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, як закупівля пального здійснюється відповідно до бюджетних призначень з розрахунком на рік, відповідно термін дії бланків-дозволів (талонів) та/або скретч-карт має бути не менше 6 місяців (може бути і без терміну дії), а у випадку не використання у зазначений строк, термін дії бланків-дозволів (талонів) та/або скретч-карт може бути продовжений чи замінений.
Відповідність додатку 3
Дата подання: 16 січня 2024 15:59
Дата відповіді: 16 січня 2024 17:12
Шановний Замовник Ви зазначили в додатку 3, що Учасник має надати Перелік АЗС Учасника з обов’язковим розташуванням в межах м. Вараш, Рівненської області. Хотіли б уточнити це мають бути власні та орендовані АЗС чи можуть бути партнерські типу організації які перепродують талони через АЗС. Ми маємо змогу перепродати талони через деякі АЗС в м. Вараш, але це договори купівлі продажу з цими АЗС і вони нам продають талони, але по деяким пунктам договору відповідно у разі необслуговування талонів можуть виникати затримки чи в разі настання певних обставин може припинятися їх термін дії. Хотіли уточнити влаштували б такі талони Вас, якщо б запропонувати партнерські АЗС. Чи мають бути тільки власні або орендовані АЗС пропонуватися у м. Вараш.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Мають бути тільки власні та орендовані АЗС у м.Вараш. Оскільки закупівля пального здійснюється для закладів загальної середньої освіти ми не можемо допустити затримки чи не забезпечення пальним транспортних засобів, так як це може зупинити навчально-виховний процес.
Відповідінсть додатку 3
Дата подання: 16 січня 2024 17:12
Дата відповіді: 16 січня 2024 17:23
Стсоовно відповіді на 1 перше питання. У випадку невикористання талонів на який термін потрібно ще продовжувати, ще на 6 місяців? бо вимога щодо безтермінових талонів згідно останього рішення амку є дискримінаційною
Відповідь: Тендерною документацію не вимагаються бланки-дозволи (талони) та/або скретч-картки безтермінові. Продовження можливе до кінця року.
Відповідінсть додатку 3
Дата подання: 18 січня 2024 09:59
Дата відповіді: 18 січня 2024 11:20
Шановний Замовник, бачимо Вам ставишли питання стосовно наявності АЗС. Ви зазначили що мають бути тільки власні та орендовані АЗС у м.Вараш. Але водночас в документації нічого не вказано і залишається поле для маніпуляції у разі визначення переможця. Тобто не зрозуміло які документи потрібно подавати щоб підтвердити наявність власної або орендованої АЗС щоб нас не відхилили. Ми розуміємо скоріше за все що потрібно подати довідку де вказати форма власності, власна або орендована АЗС на підтвердження подати документ що підтверджує право власності на АЗС якщо власна АЗС або договір оренди наприклад діючий до кінця року якщо орендована АЗС. Але хотіли б щоб Ви це зазначили в документації, щоб розуміти що якщо надали відповідні документи то нас не відхилите, що була відповідність документації і тому що зазначаєте в сиситемі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Відповідність додатку 3
Дата подання: 18 січня 2024 15:10
Дата відповіді: 19 січня 2024 14:28
Шановний Замовник. У своїй відповіді Ви зазначили. Мають бути тільки власні та орендовані АЗС у м.Вараш. Оскільки закупівля пального здійснюється для закладів загальної середньої освіти ми не можемо допустити затримки чи не забезпечення пальним транспортних засобів, так як це може зупинити навчально-виховний процес. Тобто ми зрозуміли що Вам не підходить перепродаж талонів на партнерських АЗС. Але бачимо Ви внесли зміни в тендерну документацію і зазначили У разі наявності власних чи орендованих АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку довільної форми де зазначена форма власності та копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (документ що підтверджує право власності на АЗС, договори оренди тощо). Тобто у разі наявності власних або орендованих. Ми так розуміємо що необов'язково пронувати власні або орендовані АЗС, тобто тільки у разі наявності, якщо немає то можна пропонувати партнерські (де ми перекуповуємо талони) і запропонувати Вам перепродані талони те що ми раніше зазначали? Тобто вже не тільки власні і орендовані?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерній пропозиції можуть пропонуватися власні, орендовані та партнерські (з документальним підтвердженням можливості забезпеченні пальним) АЗС у м.Вараш. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-15-011299-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:44876120
Дата подання: 19 січня 2024 21:45
Дата подання: 19 січня 2024 21:45
СКАРГА
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-15-011299-a, за предметом Бензин А-95 (бланки-дозволи, (талони та/або скретч картки), дизельне паливо (бланки-дозволи, (талони та/або скретч картки). ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2024 17:46
рішення від 23.01.2024 № 1302.pdf
Дата публікації: 23 січня 2024 17:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2024 №1924.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2024 11:26
рішення від 31.01.2024 № 1924.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 17:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України № 1924-р/пк-пз від 31.01.2024- виконано.
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" |
669 987,00
UAH з ПДВ
|
669 987,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
676 782,00
UAH з ПДВ
|
676 782,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Переможець |
669 987,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 17:15
|
ДУ _1 від 19.04.2024 до Договору _72.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 08:36
|
Договір _72 від 25.03.2024.pdf | укладений |
26 березня 2024 08:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару та зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 08:52 |
Кінець періоду оскарження: | 25 лютого 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 14 лютого 2024 08:50 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель - некоректно складена тендерна документація. |
Документи:
14 лютого 2024 08:52
|
Електронний підпис |
14 лютого 2024 08:50
|
Протокол про скасування закупівлі.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-01-15-011299-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:44876120
Дата подання: 24 лютого 2024 19:05
Дата подання: 24 лютого 2024 19:05
СКАРГА
керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Встановити порушення, допущене Замовником УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ частині невідповідності рішення про відміну відкритих торгів вимогам законодавства згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року
3. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 22 від 14.02.2024 року про відміну відкритих торгів у процедурі за ідентифікатором UA-2024-01-15-011299-a, за предметом Бензин А-95 (бланки-дозволи, (талони та/або скретч картки), дизельне паливо (бланки-дозволи, (талони та/або скретч картки). ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2024 18:47
Рішення від 27.02.2024 №3562.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 18:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 №4191.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 13:52
Рішення від 06.03.2024 №4191.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України №4191-р/пк-пз від 06.03.2024- виконано.
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2024 10:37