Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Очікувана вартість
21 368 743,60 UAH
UA-2024-01-15-010250-a ● 4a51cb8e4c224af38b5ab003b879798e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 14323600 |
Вебсайт: | https://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Гураль Богдан Олегович 380442985100 b.hural@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 11:38 |
Очікувана вартість: | 21 368 743,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 844,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 641062 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40400 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням (сніданок) з розрахунку 30 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
92308 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням (обід) з розрахунку 45 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
40400 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням (вечеря) з розрахунку 25 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
57150 послуга
Послуги із забезпечення триразовим харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 з доставкою на об’єкти несення служби в одноразовому посуді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
7124 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням відповідно підпункту «и» пункту 3 приміток до норми № 1 (загальновійськова) приготування їжі (друга вечеря) постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати фактично наданих Виконавцем та прийнятих Представником Замовника Послуг протягом 30 робочих днів, з дня надходження до Замовника зведених актів приймання наданих послуг (за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачених на зазначені цілі). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 13:36 |
2. Перелік змін, що вносяться до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
18 січня 2024 13:36 |
1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
18 січня 2024 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2024 13:36 |
2. Перелік змін, що вносяться до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
|||
18 січня 2024 13:36 |
1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Адреси
Дата подання: 17 січня 2024 11:24
Дата відповіді: 18 січня 2024 11:32
Добрий день! Згідно технічного завдання пункту 3. Видача гарячої їжі здійснюється:
- на об’єкти несення служби - представником Учасника в одноразовому посуді;
Питання: За якими адресами потрібно відавати їжу в одноразовому посуді представникам виконавця?
Відповідь: Шановний Учасник!
Місце постачання зазначено в п.2.1.2 та п. 2.1.3 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Місце постачання зазначено в п.2.1.2 та п. 2.1.3 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Роздача їжі
Дата подання: 17 січня 2024 11:24
Дата відповіді: 18 січня 2024 12:04
Добрий день! Доставка їжі три рази на добу за адресою: м. Київ, вул. Євгена Коновальця, повинна бути в термосах, її далі будуть роздавати силами та засобами Замовника?
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до п. 2.3 додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, постачання їжі здійснюється в харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Видача їжі за адресою: м. Київ, вул. Євгена Коновальця, здійснюється представниками Замовника.
Відповідно до п. 2.3 додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, постачання їжі здійснюється в харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Видача їжі за адресою: м. Київ, вул. Євгена Коновальця, здійснюється представниками Замовника.
щодо, якісного посвідчення
Дата подання: 17 січня 2024 11:26
Дата відповіді: 18 січня 2024 12:57
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо "- оригінал або належним чином засвідчену копію якісного посвідчення на споживчу тару. Поняття якісне посвідчення, відсутнє у нормативно-правовій базі, щодо якості товару. І на яку саме "споживчу тару" має бути надано підтвердження якості. Вимога занадто "розмита", що може дати змогу Замовнику для маніпуляцій при визначенні переможця закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !
Під якісним посвідченням на споживчу тару мається на увазі декларація виробника/ посвідчення якості на споживчу тару. Декларація виробника/ посвідчення якості надається
на весь посуд у якому буде здійснюватися транспортування їжі.
Під якісним посвідченням на споживчу тару мається на увазі декларація виробника/ посвідчення якості на споживчу тару. Декларація виробника/ посвідчення якості надається
на весь посуд у якому буде здійснюватися транспортування їжі.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 січня 2024 12:08
Дата відповіді: 19 січня 2024 12:25
Пунктом 2.2. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", зазначено, що разом з їжею постачаються серветки паперові, одноразовий посуд з розрахунку: по 1 виделці одноразовій – на сніданок, вечерю та другу вечерю, виделка одноразова – 1 шт. та ложка одноразова – 1 шт. на обід.
Питання. Чи потрібні тарілки та стакани?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !
Постачання з їжею тарілок та стаканів одноразових Замовником не передбачено.
Постачання з їжею тарілок та стаканів одноразових Замовником не передбачено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-15-010250-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 17 січня 2024 16:22
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено - Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином засвідчену копію оригіналів Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022/).
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022 втратив чинність з 01.01.2024, тобто до дати затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи Військової частини 2260 НГУ від 15.01.2024 № 7).
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 є дискримінаційними та такими, що порушують наші законні права та інтереси як учасника.
Варто наголосити, що відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше підприємство бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак наявність такої вимоги не дає нам можливості для подання своєї пропозиції.
Наголошуємо, що ми не можемо надати у складі пропозиції документ, який повинен відповідати нечинному Наказу Міністерства економіки України, адже такий документ не підтверджує дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, що вимагається Замовником.
Варто зауважити, що Замовник не може вимагати надання у складі пропозиції документ, що передбачений нормативно-правовим актом, який втратив чинність.
Таким чином, зазначене свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та вимог частини п’ятої статті 14 Закону.
Варто відмітити, що відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене, просимо вас внести зміни до оголошення та виключити вимогу про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено - Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином засвідчену копію оригіналів Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022/).
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022 втратив чинність з 01.01.2024, тобто до дати затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи Військової частини 2260 НГУ від 15.01.2024 № 7).
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 є дискримінаційними та такими, що порушують наші законні права та інтереси як учасника.
Варто наголосити, що відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше підприємство бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак наявність такої вимоги не дає нам можливості для подання своєї пропозиції.
Наголошуємо, що ми не можемо надати у складі пропозиції документ, який повинен відповідати нечинному Наказу Міністерства економіки України, адже такий документ не підтверджує дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, що вимагається Замовником.
Варто зауважити, що Замовник не може вимагати надання у складі пропозиції документ, що передбачений нормативно-правовим актом, який втратив чинність.
Таким чином, зазначене свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та вимог частини п’ятої статті 14 Закону.
Варто відмітити, що відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене, просимо вас внести зміни до оголошення та виключити вимогу про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2024 13:40
Шановний Учасник! Відповідні зміни було внесено.
Номер вимоги: UA-2024-01-15-010250-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 31 січня 2024 15:18
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ проводиться закупівля за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.
30.01.2024 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»
Проте, Замовником не враховано наявність невідповідностей в складі пропозиції, які є підставою для відхилення пропозиції даного учасника наступного змісту:
1. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчену копію Державної санітарно епідеміологічної експертизи на споживчу тару;
- оригінал або належним чином засвідчену копію якісного посвідчення на споживчу тару;
Згідно, ДСТУ 2887-94 «Паковання та маркування» Та́ра, пако́вання — промисловий виріб, що призначається для пакування, зберігання, переміщення і реалізації товарів у сфері обігу. Паковання зберігає товар від пошкоджень, сприяє його безпечному транспортуванню, збереженню та продажу. Тара забезпечує збереження споживчих властивостей товарів, полегшує їх транспортування і виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Замовник вимагав, документи, саме на тару. ТОВ «Київпромсервіс 1» надав, згадані документи на одноразовий посуд, а саме: миски, тарілки, стакани, ложки.
Також, в тому ж Додатку, вказано: 2.3. В харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Тобто, Замовником чітко вказано, тару, яка має використовуватись Учасником.
ТОВ «Київпромсервіс-1» не надав, на термоси, хоча б один з документів, що підтверджує відповідність тари.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
2. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчені скан-копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150.
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1» надає медичні книжки на Римар А.Б. та Римар Б.Л. які оформлені не відповідно до законодавства, а саме: фотографія власника медичної книги, не затверджена печаткою.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
3. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику.
Учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» надано Договір найму (оренди) транспортного засобу № 15/01- О від 07 січня 2022 року між ФОП Римар Б.Л. та ТОВ «Київпромсервіс 1» та Договір № 12/04 Оренди авто від 12 квітня 2023 року між ФОП Римар А.Б. та ТОВ «Київпромсервіс 1», але при перевірці у державних відкритих джерелах у ФОП Римар Б.Л. та у ФОП Римар А.Б., відсутні КВЕДИ, які б дозволяли діяльність з надання в оренду автомобілів, а саме 77.11. або 77.12., отже Учасник надав, не достовірну інформацію.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
4. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 1, п.12.
Оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі.
- До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника постачальником (належним чином завірену копію штатного розпису та/або належним чином завірену копію трудового договору та/або належним чином завірену копію договору про надання послуг та/або належним чином завірену копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ, або пояснення про їх відсутність).
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», надає довідку та Штатний розпис, затверджений 23 січня 2024 року, де зазначено, що посада водія за суміщенням 0,5 кількість штатних одиниць. Тобто, до закупівлі буде залучено 1 водій за суміщенням. Також, надається довідка з переліком автомобілів, де зазначено 2 автомобілі. Отже, учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», не має необхідної кількості персоналу для виконання умов договору і має бути відхилений.
Відповідно до ч.13. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця є НЕЗАКОННИМ ТА ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
ПРОСИМО:
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, яку проводить ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.
Розгорнути
Згорнути
30.01.2024 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»
Проте, Замовником не враховано наявність невідповідностей в складі пропозиції, які є підставою для відхилення пропозиції даного учасника наступного змісту:
1. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчену копію Державної санітарно епідеміологічної експертизи на споживчу тару;
- оригінал або належним чином засвідчену копію якісного посвідчення на споживчу тару;
Згідно, ДСТУ 2887-94 «Паковання та маркування» Та́ра, пако́вання — промисловий виріб, що призначається для пакування, зберігання, переміщення і реалізації товарів у сфері обігу. Паковання зберігає товар від пошкоджень, сприяє його безпечному транспортуванню, збереженню та продажу. Тара забезпечує збереження споживчих властивостей товарів, полегшує їх транспортування і виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Замовник вимагав, документи, саме на тару. ТОВ «Київпромсервіс 1» надав, згадані документи на одноразовий посуд, а саме: миски, тарілки, стакани, ложки.
Також, в тому ж Додатку, вказано: 2.3. В харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Тобто, Замовником чітко вказано, тару, яка має використовуватись Учасником.
ТОВ «Київпромсервіс-1» не надав, на термоси, хоча б один з документів, що підтверджує відповідність тари.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
2. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчені скан-копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150.
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1» надає медичні книжки на Римар А.Б. та Римар Б.Л. які оформлені не відповідно до законодавства, а саме: фотографія власника медичної книги, не затверджена печаткою.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
3. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику.
Учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» надано Договір найму (оренди) транспортного засобу № 15/01- О від 07 січня 2022 року між ФОП Римар Б.Л. та ТОВ «Київпромсервіс 1» та Договір № 12/04 Оренди авто від 12 квітня 2023 року між ФОП Римар А.Б. та ТОВ «Київпромсервіс 1», але при перевірці у державних відкритих джерелах у ФОП Римар Б.Л. та у ФОП Римар А.Б., відсутні КВЕДИ, які б дозволяли діяльність з надання в оренду автомобілів, а саме 77.11. або 77.12., отже Учасник надав, не достовірну інформацію.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
4. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 1, п.12.
Оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі.
- До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника постачальником (належним чином завірену копію штатного розпису та/або належним чином завірену копію трудового договору та/або належним чином завірену копію договору про надання послуг та/або належним чином завірену копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ, або пояснення про їх відсутність).
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», надає довідку та Штатний розпис, затверджений 23 січня 2024 року, де зазначено, що посада водія за суміщенням 0,5 кількість штатних одиниць. Тобто, до закупівлі буде залучено 1 водій за суміщенням. Також, надається довідка з переліком автомобілів, де зазначено 2 автомобілі. Отже, учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», не має необхідної кількості персоналу для виконання умов договору і має бути відхилений.
Відповідно до ч.13. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця є НЕЗАКОННИМ ТА ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
ПРОСИМО:
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, яку проводить ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2024 10:10
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2024 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
20 546 476,80
UAH з ПДВ
|
20 332 788,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" |
21 056 043,80
UAH з ПДВ
|
20 394 350,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Переможець |
20 332 788,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 08:33
|
Лист про односторонню відмову від договору.pdf | укладений |
13 лютого 2024 08:33
|
Лист-звернення ТОВ КИЇВПРОМСЕРВІС 1.pdf | укладений |
13 лютого 2024 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 10:31
|
Додаткова угода № 1 до Дог.№ 54 ПС.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 10:20
|
Договір № 54 ПС.pdf | укладений |
02 лютого 2024 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із погодженою зміною ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та підпунктом 4 пункту 11.5. Договору № 54/ПС від 31.01.2024 р. (далі - Договір), Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції – «3.1. Загальна вартість Договору становить: 20 332 774 грн. (двадцять мільйонів триста тридцять дві тисячі сімсот сімдесят чотири гривнi 56 копійок) 56 коп. у т. ч. ПДВ - 3 388 795,76 грн.». 2. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти в редакції, що є Додатком № 1 до цієї Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 54/ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із забезпечення харчуванням (сніданок) з розрахунку 30 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 | 40400 | послуга |
47,00
UAH з ПДВ
|
Послуги із забезпечення харчуванням (обід) з розрахунку 45 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 | 92308 | послуга |
72,00
UAH з ПДВ
|
Послуги із забезпечення харчуванням (вечеря) з розрахунку 25 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 | 40400 | послуга |
40,00
UAH з ПДВ
|
Послуги із забезпечення триразовим харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 з доставкою на об’єкти несення служби в одноразовому посуді | 57150 | послуга |
175,00
UAH з ПДВ
|
Послуги із забезпечення харчуванням відповідно підпункту «и» пункту 3 приміток до норми № 1 (загальновійськова) приготування їжі (друга вечеря) постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 | 7124 | послуга |
23,94
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 січня 2024 — 12 лютого 2024 |
Сума оплати за договором: |
133 043,32
UAH (в тому числі ПДВ 22 173,89 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Не можливість забезпечення надання Послуг відповідно до умов Договору Виконавцем. |