Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Очікувана вартість
21 368 743,60 UAH
UA-2024-01-15-010250-a 4a51cb8e4c224af38b5ab003b879798e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гураль Богдан Олегович

380442985100 b.hural@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 14323600
Вебсайт: https://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Гураль Богдан Олегович
380442985100
b.hural@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2024 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2024 10:00
Початок аукціону: 30 січня 2024 11:38
Очікувана вартість: 21 368 743,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 844,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 641062 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40400 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням (сніданок) з розрахунку 30 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
92308 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням (обід) з розрахунку 45 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
40400 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням (вечеря) з розрахунку 25 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
57150 послуга
Послуги із забезпечення триразовим харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 з доставкою на об’єкти несення служби в одноразовому посуді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
7124 послуга
Послуги із забезпечення харчуванням відповідно підпункту «и» пункту 3 приміток до норми № 1 (загальновійськова) приготування їжі (друга вечеря) постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати фактично наданих Виконавцем та прийнятих Представником Замовника Послуг протягом 30 робочих днів, з дня надходження до Замовника зведених актів приймання наданих послуг (за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачених на зазначені цілі). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 641062 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адреси
Дата подання: 17 січня 2024 11:24
Дата відповіді: 18 січня 2024 11:32
Добрий день! Згідно технічного завдання пункту 3. Видача гарячої їжі здійснюється: - на об’єкти несення служби - представником Учасника в одноразовому посуді; Питання: За якими адресами потрібно відавати їжу в одноразовому посуді представникам виконавця?
Відповідь: Шановний Учасник!
Місце постачання зазначено в п.2.1.2 та п. 2.1.3 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Роздача їжі
Дата подання: 17 січня 2024 11:24
Дата відповіді: 18 січня 2024 12:04
Добрий день! Доставка їжі три рази на добу за адресою: м. Київ, вул. Євгена Коновальця, повинна бути в термосах, її далі будуть роздавати силами та засобами Замовника?
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до п. 2.3 додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, постачання їжі здійснюється в харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Видача їжі за адресою: м. Київ, вул. Євгена Коновальця, здійснюється представниками Замовника.
щодо, якісного посвідчення
Дата подання: 17 січня 2024 11:26
Дата відповіді: 18 січня 2024 12:57
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо "- оригінал або належним чином засвідчену копію якісного посвідчення на споживчу тару. Поняття якісне посвідчення, відсутнє у нормативно-правовій базі, щодо якості товару. І на яку саме "споживчу тару" має бути надано підтвердження якості. Вимога занадто "розмита", що може дати змогу Замовнику для маніпуляцій при визначенні переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !
Під якісним посвідченням на споживчу тару мається на увазі декларація виробника/ посвідчення якості на споживчу тару. Декларація виробника/ посвідчення якості надається
на весь посуд у якому буде здійснюватися транспортування їжі.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 січня 2024 12:08
Дата відповіді: 19 січня 2024 12:25
Пунктом 2.2. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", зазначено, що разом з їжею постачаються серветки паперові, одноразовий посуд з розрахунку: по 1 виделці одноразовій – на сніданок, вечерю та другу вечерю, виделка одноразова – 1 шт. та ложка одноразова – 1 шт. на обід. Питання. Чи потрібні тарілки та стакани?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !
Постачання з їжею тарілок та стаканів одноразових Замовником не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-15-010250-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 17 січня 2024 16:22
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено - Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином засвідчену копію оригіналів Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022/).
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022 втратив чинність з 01.01.2024, тобто до дати затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи Військової частини 2260 НГУ від 15.01.2024 № 7).
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 є дискримінаційними та такими, що порушують наші законні права та інтереси як учасника.
Варто наголосити, що відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше підприємство бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак наявність такої вимоги не дає нам можливості для подання своєї пропозиції.
Наголошуємо, що ми не можемо надати у складі пропозиції документ, який повинен відповідати нечинному Наказу Міністерства економіки України, адже такий документ не підтверджує дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, що вимагається Замовником.
Варто зауважити, що Замовник не може вимагати надання у складі пропозиції документ, що передбачений нормативно-правовим актом, який втратив чинність.
Таким чином, зазначене свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та вимог частини п’ятої статті 14 Закону.
Варто відмітити, що відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене, просимо вас внести зміни до оголошення та виключити вимогу про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2024 13:40
Шановний Учасник! Відповідні зміни було внесено.
Номер вимоги: UA-2024-01-15-010250-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 31 січня 2024 15:18
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ проводиться закупівля за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.


30.01.2024 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»

Проте, Замовником не враховано наявність невідповідностей в складі пропозиції, які є підставою для відхилення пропозиції даного учасника наступного змісту:

1. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчену копію Державної санітарно епідеміологічної експертизи на споживчу тару;

- оригінал або належним чином засвідчену копію якісного посвідчення на споживчу тару;
Згідно, ДСТУ 2887-94 «Паковання та маркування» Та́ра, пако́вання — промисловий виріб, що призначається для пакування, зберігання, переміщення і реалізації товарів у сфері обігу. Паковання зберігає товар від пошкоджень, сприяє його безпечному транспортуванню, збереженню та продажу. Тара забезпечує збереження споживчих властивостей товарів, полегшує їх транспортування і виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Замовник вимагав, документи, саме на тару. ТОВ «Київпромсервіс 1» надав, згадані документи на одноразовий посуд, а саме: миски, тарілки, стакани, ложки.
Також, в тому ж Додатку, вказано: 2.3. В харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Тобто, Замовником чітко вказано, тару, яка має використовуватись Учасником.
ТОВ «Київпромсервіс-1» не надав, на термоси, хоча б один з документів, що підтверджує відповідність тари.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.

2. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчені скан-копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150.
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1» надає медичні книжки на Римар А.Б. та Римар Б.Л. які оформлені не відповідно до законодавства, а саме: фотографія власника медичної книги, не затверджена печаткою.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.


3. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику.

Учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» надано Договір найму (оренди) транспортного засобу № 15/01- О від 07 січня 2022 року між ФОП Римар Б.Л. та ТОВ «Київпромсервіс 1» та Договір № 12/04 Оренди авто від 12 квітня 2023 року між ФОП Римар А.Б. та ТОВ «Київпромсервіс 1», але при перевірці у державних відкритих джерелах у ФОП Римар Б.Л. та у ФОП Римар А.Б., відсутні КВЕДИ, які б дозволяли діяльність з надання в оренду автомобілів, а саме 77.11. або 77.12., отже Учасник надав, не достовірну інформацію.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.



4. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 1, п.12.
Оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі.
- До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника постачальником (належним чином завірену копію штатного розпису та/або належним чином завірену копію трудового договору та/або належним чином завірену копію договору про надання послуг та/або належним чином завірену копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ, або пояснення про їх відсутність).

Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», надає довідку та Штатний розпис, затверджений 23 січня 2024 року, де зазначено, що посада водія за суміщенням 0,5 кількість штатних одиниць. Тобто, до закупівлі буде залучено 1 водій за суміщенням. Також, надається довідка з переліком автомобілів, де зазначено 2 автомобілі. Отже, учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», не має необхідної кількості персоналу для виконання умов договору і має бути відхилений.

Відповідно до ч.13. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

Таким чином, рішення замовника про визначення переможця є НЕЗАКОННИМ ТА ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.

Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.

ПРОСИМО:
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, яку проводить ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2024 10:10
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення.

Документи подані скаржником

31 січня 2024 15:18
Витяг ЄДР Римар А.Б..pdf
31 січня 2024 15:18
Вимога.pdf
31 січня 2024 15:18
Витяг ЄДР Римар Б.Л..pdf

Документи

01 лютого 2024 10:10
ВІдповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2024 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" 20 546 476,80
UAH з ПДВ
20 332 788,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" 21 056 043,80
UAH з ПДВ
20 394 350,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 лютого 2024 14:47
Лист по банкрутству.pdf
01 лютого 2024 10:40
1. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2024 10:40
6. Довідка керівник.zip
01 лютого 2024 10:40
4,5,10. Довідки.pdf
01 лютого 2024 10:40
9. Витяг МВС.rar
29 січня 2024 09:50
Електронний підпис
29 січня 2024 09:50
18. висновки СЕС.pdf.p7s
29 січня 2024 09:50
21. медкниги.pdf.p7s
29 січня 2024 09:50
12. штатний розпис .pdf.p7s
29 січня 2024 09:50
11. договір склад.pdf.p7s
29 січня 2024 09:50
11. Договір оренди.pdf.p7s
29 січня 2024 09:50
цінова пропозиція .pdf.p7s
29 січня 2024 09:50
12. штатний розпис .pdf
29 січня 2024 09:50
13. Довідка про досвід.pdf
29 січня 2024 09:50
цінова пропозиція .pdf
29 січня 2024 09:50
21. медкниги.pdf
29 січня 2024 09:50
20 .Акт інспектування.pdf
29 січня 2024 09:50
18. висновки СЕС.pdf
29 січня 2024 09:50
16.1. Листи-пояснення.pdf
29 січня 2024 09:50
24. довідка з цінами.xlsx
29 січня 2024 09:50
11. договір склад.pdf
29 січня 2024 09:50
11. Договір оренди.pdf

Публічні документи

28 січня 2024 19:22
Електронний підпис
28 січня 2024 19:22
Електронний підпис
28 січня 2024 19:20
Якісне посвідчення.pdf
28 січня 2024 18:06
Електронний підпис
28 січня 2024 18:06
Електронний підпис
28 січня 2024 18:05
25Сан.книги н.pdf
28 січня 2024 17:53
Електронний підпис
28 січня 2024 17:53
Електронний підпис
28 січня 2024 17:52
Гарантія 821-24.7z
28 січня 2024 17:52
21Інші документи)_merged.pdf
28 січня 2024 17:52
11Акти вик. робіт.pdf
28 січня 2024 17:52
Наказ Фролова Ю.М.7z
28 січня 2024 17:52
20Довідка (4).pdf
28 січня 2024 17:52
Лист здійснення БД.7z
28 січня 2024 17:52
Протокол НР.7z
28 січня 2024 17:52
16Акт НАССР.pdf.p7s
28 січня 2024 17:52
18Витяг +Виписка.pdf
28 січня 2024 17:52
11Акти вик. робіт.pdf.p7s
28 січня 2024 17:52
Банківська Ліцензія.7z
28 січня 2024 17:52
23Лист відгук-2.pdf
28 січня 2024 17:52
Гарантія 821-24.7z
28 січня 2024 17:52
Витяг із Статуту.7z
28 січня 2024 17:52
Свідоцтво РА.7z
28 січня 2024 17:52
22Копія паспорт+код.pdf
28 січня 2024 17:52
19Витяг ЄДР.pdf.asice.zip
28 січня 2024 17:52
4Аналогічний договір.pdf
28 січня 2024 17:52
19Витяг ЄДР.pdf
28 січня 2024 17:52
1Договір оренди Київ.pdf
28 січня 2024 17:52
30Штатний розпис.pdf.p7s
28 січня 2024 17:52
Лист для клієнтів.7z
28 січня 2024 17:52
28Ціни в Excel.xlsx.asice (2).zip
28 січня 2024 17:52
27Технічні вимоги (1).pdf
28 січня 2024 17:52
висновок ПГУ.pdf
28 січня 2024 17:52
10тех. паспорт рено.pdf
28 січня 2024 17:52
40Гарантійний лист (3).pdf
28 січня 2024 17:52
24 сан.книга О,П,.pdf
28 січня 2024 17:52
3Алюминий (1) (1).pdf
28 січня 2024 17:52
5АНД прибори 2020 (1).pdf
28 січня 2024 17:52
17Висновок СЕС тара.pdf
28 січня 2024 17:52
14сертифікат 14001.pdf
28 січня 2024 17:52
33Проєкт Договіру.pdf
28 січня 2024 17:52
12Укрпаклайн 2023_removed.pdf
28 січня 2024 17:52
37ISO 22000 Салютна.pdf
28 січня 2024 17:52
35Наряди (1).pdf.p7s
28 січня 2024 17:52
29ЦІНИ в Excel (2).pdf
28 січня 2024 17:52
15Акт інспектування.pdf
28 січня 2024 17:52
39Сан.книга 2.pdf
28 січня 2024 17:52
38посвідчення якості.pdf
28 січня 2024 17:52
6посвідчення якості.pdf
28 січня 2024 17:52
8техпаспорт Пежо.pdf
28 січня 2024 17:52
30Штатний розпис.pdf
28 січня 2024 17:52
26дезінфекція машин.pdf
28 січня 2024 17:52
16Акт НАССР.pdf
28 січня 2024 17:52
35Наряди (1).pdf
28 січня 2024 17:52
25Санітарні книги (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 821-24.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Переможець 20 332 788,00
UAH з ПДВ
30 січня 2024 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2024 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
20 332 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2024 08:33
Лист про односторонню відмову від договору.pdf укладений
13 лютого 2024 08:33
Лист-звернення ТОВ КИЇВПРОМСЕРВІС 1.pdf укладений
13 лютого 2024 08:33
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 10:31
Додаткова угода № 1 до Дог.№ 54 ПС.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 10:30
Електронний підпис укладений
02 лютого 2024 10:20
Договір № 54 ПС.pdf укладений
02 лютого 2024 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із погодженою зміною ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та підпунктом 4 пункту 11.5. Договору № 54/ПС від 31.01.2024 р. (далі - Договір), Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції – «3.1. Загальна вартість Договору становить: 20 332 774 грн. (двадцять мільйонів триста тридцять дві тисячі сімсот сімдесят чотири гривнi 56 копійок) 56 коп. у т. ч. ПДВ - 3 388 795,76 грн.». 2. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти в редакції, що є Додатком № 1 до цієї Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року.
Номер договору про закупівлю: 54/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із забезпечення харчуванням (сніданок) з розрахунку 30 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 40400 послуга 47,00
UAH з ПДВ
Послуги із забезпечення харчуванням (обід) з розрахунку 45 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 92308 послуга 72,00
UAH з ПДВ
Послуги із забезпечення харчуванням (вечеря) з розрахунку 25 відсотків добового набору продуктів за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 40400 послуга 40,00
UAH з ПДВ
Послуги із забезпечення триразовим харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 з доставкою на об’єкти несення служби в одноразовому посуді 57150 послуга 175,00
UAH з ПДВ
Послуги із забезпечення харчуванням відповідно підпункту «и» пункту 3 приміток до норми № 1 (загальновійськова) приготування їжі (друга вечеря) постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 7124 послуга 23,94
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2024 — 12 лютого 2024
Сума оплати за договором: 133 043,32
UAH (в тому числі ПДВ 22 173,89 UAH)
Причини розірвання договору: Не можливість забезпечення надання Послуг відповідно до умов Договору Виконавцем.