Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2024-01-15-005954-a 92a1069f268f434d8fbef88e02c24021
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавльова Тетяна Анатоліївна

+380671735975 vidnosyny@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198563
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Контактна особа: Журавльова Тетяна Анатоліївна
+380671735975
vidnosyny@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2024 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2024
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 січня 2024 12:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 січня 2024 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2024 12:30
Додаток 6.doc
15 січня 2024 12:30
Додаток 5 Проєкт Договору.docx
15 січня 2024 12:30
Додаток 4.doc
15 січня 2024 12:30
Додаток 3 .doc
15 січня 2024 12:30
Додаток 2 .doc
15 січня 2024 12:30
Додаток 1.docx
15 січня 2024 12:30
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 19 січня 2024 16:35
Дата відповіді: 19 січня 2024 23:18
1. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 600 000,00 грн. 2. Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників – конкретного діаметру – саме 4.6 см та конкретної товщини корпусів – саме 1.4 см , а також конкретної довжини ременя 22 см 3. Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметру корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 4. Пояснити яким чином зазначення розмірів товщини корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 5. Пояснити яким чином зазначення конкретної довжини ременя саме 22 см може впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 6. Надати обґрунтування вимоги саме заявлених функцій годинника, а не інших
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний пане! Надаємо роз'яснення, щодо вашого запитання. Економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 600 000,00 грн. всього за 400 годинників даної комплектації
(1 500 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники до 1000 грн обгрунтована тим, що це мають бути годинники вищої якості тому що призначена для вручення під час проведення заходів для нагородження військових. З початку повномасштабного вторгнення рф в Україну, нагороджувались насамперед військові, які своїми діями наближають нашу Перемогу . Годинники мають бути у подарунковому футлярі всередині якого є амортизуюча подушечка, вартість якого врахована в очікувану ціну товару.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару у закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Технічні характеристики жодним чином не прописані в інтересах конкретного учасника процедури закупівлі!
Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища в режимі аукціону.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес та т.і. ****До всіх посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовується вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель).
На вимогу частини 4 статті 23 Закону опис містить перелік технічних характеристик яким має відповідати запропонований еквівалент годинника.
Як раз з метою ефективного та ощадливого використання бюджетних коштів була оголошена закупівля за конкурентною процедурою відкритих торгів з особливостями, яка дозволяє прийняти участь у ній всім зацікавленим суб’єктам.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-15-005954-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Єскін Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3026809391
Дата подання: 19 січня 2024 18:09
Вимога привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством
Шановні Панове!

Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретну модель китайських годинників – M-TAC конкретного постачальника


Звертаємо увагу шановного Замовника, що прописання повністю всіх технічних характеристик Замовником виключно під конкретну модель китайських годинників M-TAC конкретного постачальника в інтересах даного постачальника автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ

Додаток № 1 прописаний Замовником виключно під конкретного постачальника, а саме ВИКЛЮЧНО ПІД КОНСТРУКЦІЇ годинника M-TAC

Таким чином, порушується чинне законодавство, права учасників та обмежується конкуренція

Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів та їх розмірів – діаметру та товщини корпусу, навіть НЕ допускається жодних відхилень, що унеможливлює участь інших учасників у даній хакупівлі

Зазначені вимоги нічим не обґрунтовані, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на декілька мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання або мають інші (кращі) характеристики

Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкцію годинника M-TAC конкретного постачальника, при цьому НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі


Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретній моделі, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.

Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної конструкції годинників, у тому числі встановлення згаданих дискримінаційних обмежень

Таким чином Замовник сам унеможливлює участь в закупівлях інших постачальників, чим їх дискримінує

Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.

Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, тощо
Зазначене свідчить про порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Такими діями Замовник порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.

Враховуючи викладене, констатуємо порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства

Враховуючи викладене, дуже просимо шановного Замовника внести зміни до Додатку 1 з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, зокрема, прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників, зокрема вимоги щодо будь-яких конкретних розмірів діаметру та товщини годинників, а також конкретні технічні характеристики та інші дискримінаційні обмеження, встановлені в інтересах їх єдиного постачальника

Впевнені, що у забезпеченні прозорих торгів та залученні якомога більшої кількості учасників зацікавлені як сам Замовник, який зможе отримати найнижчу ціну, так і всі зацікавлені учасники ринку, що отримають змогу запропонувати свою продукцію


Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

1. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 600 000,00 грн.
2. Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників – конкретного діаметру – саме 4.6 см та конкретної товщини корпусів – саме 1.4 см , а також конкретної довжини ременя 22 см
3. Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметру корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
4. Пояснити яким чином зазначення розмірів товщини корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
5. Пояснити яким чином зазначення конкретної довжини ременя саме 22 см може впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
6. Надати обґрунтування вимоги саме заявлених функцій годинника, а не інших

Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2024 09:47
Шановний пане! Надаємо роз'яснення, щодо вашого запитання. Економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 600 000,00 грн. всього за 400 годинників даної комплектації
(1 500 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники до 1000 грн обгрунтована тим, що це мають бути годинники вищої якості тому що призначена для вручення під час проведення заходів для нагородження військових. З початку повномасштабного вторгнення рф в Україну, нагороджувались насамперед військові, які своїми діями наближають нашу Перемогу . Годинники мають бути у подарунковому футлярі всередині якого є амортизуюча подушечка, вартість якого врахована в очікувану ціну товару.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару у закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Технічні характеристики жодним чином не прописані в інтересах конкретного учасника процедури закупівлі!
Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища в режимі аукціону.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес та т.і. ****До всіх посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовується вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель).
На вимогу частини 4 статті 23 Закону опис містить перелік технічних характеристик яким має відповідати запропонований еквівалент годинника.
Як раз з метою ефективного та ощадливого використання бюджетних коштів була оголошена закупівля за конкурентною процедурою відкритих торгів з особливостями, яка дозволяє прийняти участь у ній всім зацікавленим суб’єктам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 520 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 січня 2024 11:54
Електронний підпис
30 січня 2024 11:49
Лист щодо ліцензії.pdf
30 січня 2024 11:49
Про право підпису.pdf
29 січня 2024 21:47
Електронний підпис
29 січня 2024 21:44
Довідка.pdf.p7s
29 січня 2024 21:44
Довідка.pdf
26 січня 2024 10:20
Електронний підпис
26 січня 2024 10:18
Лист-гарантія.pdf
26 січня 2024 10:18
Лист-відгук 2.pdf
26 січня 2024 10:18
Гарантійний лист.pdf
22 січня 2024 18:42
Електронний підпис
22 січня 2024 18:42
Електронний підпис
22 січня 2024 18:41
Листи-гарантії.pdf
22 січня 2024 18:41
Лист згода.pdf
22 січня 2024 18:41
Аналогічний договір.pdf
22 січня 2024 18:41
Виписка з ЄДР.pdf
22 січня 2024 18:41
Карпенко ЄП.pdf
22 січня 2024 18:41
Паспорт і код.pdf
22 січня 2024 18:41
Гарантійний лист 1.pdf
22 січня 2024 18:41
Гарантійний лист 3.pdf
22 січня 2024 18:41
Гарантійний лист 2.pdf
22 січня 2024 18:41
Проєкт Договору.pdf
22 січня 2024 18:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3296919675
Переможець 520 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2024 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 11:40

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" у процедурі закупівлі №UA-2024-01-15-005954-a виявлено наступні невідповідності: 1.ДОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 1.Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.п.1.1 Учасник повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних договорів* за предметом закупівлі; п.п.2 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає: 1) Довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договору, контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). 2) Надати оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі, які зазначені в довідці згідно підпункту 1 цього додатку. 3) Листи-відгуки, які підтверджують факт виконання договорів, які зазначені в довідці згідно підпункту 1 цього додатку. Учасник надав довідку , оригінал договору та лист відгук тільки на один виконаний договір, а Замовником вимагається надати аналогічних договорів*, тобто в множині . Тому учаснику потрібно додати ще один виконаний договір, лист відгук про факт виконання та привести у відповідність довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договору, контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); 2. ДОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «4. Інші документи від Учасника» пункт 4 Лист гарантія Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника. Учаснику надати довідку в довільній формі враховувати заходи щодо захисту довкілля за підписом уповноваженої особи учасника 3. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: * Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проєкт договору» (скріплений підписом) та інформацією у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проектом договору; та відповідно до Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.3 Проект договору про закупівлю *Проект договору про закупівлю наведено у ДОДАТКУ№ 5 до тендерної документації. Надати Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проєкт договору» (скріплений підписом), також надати інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проектом. Учаснику надати Гарантійний лист шодо погодження з істотними умовами договору та погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 5.

Документи

26 січня 2024 12:15
Довідка НАЗК
26 січня 2024 12:15
Електронний підпис
26 січня 2024 12:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2024 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3296919675
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2024 12:15
Довідка НАЗК
26 січня 2024 12:15
Електронний підпис
26 січня 2024 12:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2024 15:53
Договір укладений
07 лютого 2024 15:52