Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
теплова енергія; пара
Очікувана вартість
10 692 988,44 UAH
UA-2024-01-15-000282-a ● 1a2a6f73f2e4466483b86ecb225da3aa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області" |
Код ЄДРПОУ: | 33578224 |
Місцезнаходження: | 77312, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вул. Медична буд. 6 |
Контактна особа: |
Дмитерчук Микола Миколайович 380956623651 mykola_dmyterchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 08:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 10 692 988,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 464,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2440 гигакалория
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Медична буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09324000-6 — Центральне опалення
450 гигакалория
пара
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Медична буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09322000-2 — Пара
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 10:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 10:07 |
тенд.док.теплова енергія на 2024 рік зі змінами.doc | |
15 січня 2024 10:07 |
перелік змін.doc | |
15 січня 2024 10:07 |
проект договору зі змінами.doc | |
15 січня 2024 08:50 |
тенд.док.теплова енергія на 2024 рік.doc | |
15 січня 2024 08:50 |
проект договору.doc |
15 січня 2024 10:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2024 10:07 |
тенд.док.теплова енергія на 2024 рік зі змінами.doc
|
|||
15 січня 2024 10:07 |
перелік змін.doc
|
|||
15 січня 2024 10:07 |
проект договору зі змінами.doc
|
|||
15 січня 2024 08:50 |
тенд.док.теплова енергія на 2024 рік.doc
|
|||
15 січня 2024 08:50 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-15-000282-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38609189
Дата подання: 19 січня 2024 19:23
Дискримінаційна вимога щодо наявності в учасника дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці
Відповідно до проекту договору, мети закупівлі та тендерної документації предметом даної закупівлі є постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції. Суть даної закупівлі полягає в забезпеченні тепловою енергією приміщень КНП «Калуська ЦРЛ».
Поряд з цим, п 3.10 тендерної документації визначено, що Виконавець повинен забезпечити наявність дозволів необхідних для експлуатації та обслуговування парових та водогрійних котлів для безпечного виконання договору та надати у складі пропозиції сканкопії, крім іншого, дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці.
Звертаємо Вашу увагу, що проектом договору не передбачено робіт чи послуг, які будь-яким чином пов’язані із монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Окрім того, предмет закупівлі не є юридично та технічно узалежненим із монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговування, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Не можливо не відмітити, що аналогічні закупівлі проводяться Замовником та його посередником вже більше десяти років і при проведенні жодної закупівлі не ставилися вимоги про надання учасником дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці.
Вищевказані обставини свідчать про створення штучних умов для обмеження можливості участі у процедурі закупівлі.
З огляду на вищевказане просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці та надання його копії.
Розгорнути
Згорнути
Поряд з цим, п 3.10 тендерної документації визначено, що Виконавець повинен забезпечити наявність дозволів необхідних для експлуатації та обслуговування парових та водогрійних котлів для безпечного виконання договору та надати у складі пропозиції сканкопії, крім іншого, дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці.
Звертаємо Вашу увагу, що проектом договору не передбачено робіт чи послуг, які будь-яким чином пов’язані із монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Окрім того, предмет закупівлі не є юридично та технічно узалежненим із монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговування, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Не можливо не відмітити, що аналогічні закупівлі проводяться Замовником та його посередником вже більше десяти років і при проведенні жодної закупівлі не ставилися вимоги про надання учасником дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці.
Вищевказані обставини свідчать про створення штучних умов для обмеження можливості участі у процедурі закупівлі.
З огляду на вищевказане просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці та надання його копії.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2024 16:33
Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно з абз. 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності, якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на появу на території медичного закладу нового постачальника теплової енергії, пари, що свідчить про виникнення конкуретного середовище, Замовник повинен бути впевненим, що всі учасники мають в наявності дозвола необхідні для виробництва теплової енергії, пари. Відсутність в учасників вищезазначених документів, може привести до ситуації, коли представники Державної служби України з питань праці накладуть заборону на здійснення такої діяльності, а це в свою чергу призведе до зриву опалювального сезону та неможливості виконання договору.
Щодо вашого зауваження про проведення нами вже більше десяти років аналогічних закупівель наголошуємо, що закупівлю теплової енергії, пари із застосуванням конкурентної процедури закупівлі відкритих торгів Замовник проводить вперше, так як до до цього часу закупівля даного товару проводилась виключно у одного учасника через відсутність конкуренції з технічних причин.
Зважаючи на вищезазначене замовник не вбачає дану вимогу дискримінаційною, тому вимогу про внесення змін до тендерної документації відхилено.
Згідно з абз. 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності, якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на появу на території медичного закладу нового постачальника теплової енергії, пари, що свідчить про виникнення конкуретного середовище, Замовник повинен бути впевненим, що всі учасники мають в наявності дозвола необхідні для виробництва теплової енергії, пари. Відсутність в учасників вищезазначених документів, може привести до ситуації, коли представники Державної служби України з питань праці накладуть заборону на здійснення такої діяльності, а це в свою чергу призведе до зриву опалювального сезону та неможливості виконання договору.
Щодо вашого зауваження про проведення нами вже більше десяти років аналогічних закупівель наголошуємо, що закупівлю теплової енергії, пари із застосуванням конкурентної процедури закупівлі відкритих торгів Замовник проводить вперше, так як до до цього часу закупівля даного товару проводилась виключно у одного учасника через відсутність конкуренції з технічних причин.
Зважаючи на вищезазначене замовник не вбачає дану вимогу дискримінаційною, тому вимогу про внесення змін до тендерної документації відхилено.
Номер вимоги: UA-2024-01-15-000282-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38609189
Дата подання: 19 січня 2024 19:26
У разі укладення договору з учасником, який перебуває на спрощеній системі оподаткування Замовнику будуть постійно завдаватися збитки.
Виходячи з вимог тендерної документації участь в процедурі закупівлі учасників, які не є платниками податку на додану вартість надає можливість значно знизити вартість пропозиції у порівнянні з учасниками, які є платниками податку на додану вартість.
Водночас, прогнозована сума закупівлі в контексті визначених законодавством умов оподаткування свідчить про те, що учасник на спрощеній системі оподаткування буде виконувати умови договору без подальшого переходу на загальну систему оподаткування.
Дані обставини безумовно призведуть до подальшого збільшення вартості закупівлі, що є порушенням базових принципів планування та проведення закупівель.
Окрім того, у разі укладення договору з учасником, який перебуває на спрощеній системі оподаткування Замовнику будуть постійно завдаватися збитки.
Зазначені умови здійснення даної закупівлі свідчать про створення штучних умов надання переваги одних учасників над іншими та спрямовані на нанесення збитків для місцевого бюджету.
З огляду на зазначене просимо внести відповідні зміни в умови проведення закупівлі та врахувати викладені обставини.
Розгорнути
Згорнути
Водночас, прогнозована сума закупівлі в контексті визначених законодавством умов оподаткування свідчить про те, що учасник на спрощеній системі оподаткування буде виконувати умови договору без подальшого переходу на загальну систему оподаткування.
Дані обставини безумовно призведуть до подальшого збільшення вартості закупівлі, що є порушенням базових принципів планування та проведення закупівель.
Окрім того, у разі укладення договору з учасником, який перебуває на спрощеній системі оподаткування Замовнику будуть постійно завдаватися збитки.
Зазначені умови здійснення даної закупівлі свідчать про створення штучних умов надання переваги одних учасників над іншими та спрямовані на нанесення збитків для місцевого бюджету.
З огляду на зазначене просимо внести відповідні зміни в умови проведення закупівлі та врахувати викладені обставини.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2024 16:32
Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Якщо при оголошенні процедури закупівлі поставити позначку «без ПДВ», то може виникнути непорозуміння за підсумками аукціону, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні, що в свою чергу призведе до відмови органів казначейської служби в реєстрації юридичних зобов'язань замовника.
Також, хочемо наголосити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25 грудня 2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.04.2020 р. (далі — Закон) з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 не врегульовано питання ПДВ.
І при цьому в процедурі закупівлі переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ.
Якщо при оголошенні процедури закупівлі поставити позначку «без ПДВ», то може виникнути непорозуміння за підсумками аукціону, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні, що в свою чергу призведе до відмови органів казначейської служби в реєстрації юридичних зобов'язань замовника.
Також, хочемо наголосити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25 грудня 2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.04.2020 р. (далі — Закон) з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 не врегульовано питання ПДВ.
І при цьому в процедурі закупівлі переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ.
Номер вимоги: UA-2024-01-15-000282-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38609189
Дата подання: 19 січня 2024 19:34
Законне підключення до теплових мереж споживача або магістральних мереж можливе виключно на підставі технічних умов, які видаються діючою теплопостачальною організацією та погоджуються Держенергонаглядом
Відповідно до законодавчих вимог та договірних зобов’язань між замовником та діючою теплопостачальною організацією, законне підключення до теплових мереж споживача або магістральних мереж можливе виключно на підставі технічних умов, які видаються діючою теплопостачальною організацією та погоджуються Держенергонаглядом.
Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію в частині вимог до документів , які має надати учасник закупівлі,
Розгорнути
Згорнути
Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію в частині вимог до документів , які має надати учасник закупівлі,
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2024 16:32
Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Підключення до теплових мереж споживача не потребує видачі технічних умов діючим теплопостачальником, оскільки теплові мережі знаходяться на балансі медичного закладу і є власністю громади міста Калуша, тому вимогу про внесення змін до тендерної документації відхилено.
Підключення до теплових мереж споживача не потребує видачі технічних умов діючим теплопостачальником, оскільки теплові мережі знаходяться на балансі медичного закладу і є власністю громади міста Калуша, тому вимогу про внесення змін до тендерної документації відхилено.
Номер вимоги: UA-2024-01-15-000282-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38609189
Дата подання: 31 січня 2024 11:30
Дозвіл на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці
Однією з важливих вимог тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Код за ДК 021:2015 – 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) п.З.10 є наявність в виконавця:
- Дозволу на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці;
Оскільки учасник ТОВ «Євлогія-Захід» не надав даного дозволу, відповідно не виконав вимоги тендерної документації. Замість нього був наданий даний дозвіл на фізичну особу-підприємцеві Коневичу Валерію Ярославивочу.
Оскільки вище згаданий дозвіл передбачає наявність в його власника офіційно оформлених з відповідною кваліфікацією, підтвердженою навчанням, працівників та інженерно-технічних робітників, атестацію робочих місць і т.д. делегувати його дію згідно будь яких договорів не можливо.
Враховую вище описане вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Євлогія-Захід».
Розгорнути
Згорнути
- Дозволу на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці;
Оскільки учасник ТОВ «Євлогія-Захід» не надав даного дозволу, відповідно не виконав вимоги тендерної документації. Замість нього був наданий даний дозвіл на фізичну особу-підприємцеві Коневичу Валерію Ярославивочу.
Оскільки вище згаданий дозвіл передбачає наявність в його власника офіційно оформлених з відповідною кваліфікацією, підтвердженою навчанням, працівників та інженерно-технічних робітників, атестацію робочих місць і т.д. делегувати його дію згідно будь яких договорів не можливо.
Враховую вище описане вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Євлогія-Захід».
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2024 09:31
Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» містяться документи які підтверджують право користування вказаним товариством котельним обладнанням, а саме Договір оренди котельного обладнання №1 від 05.01.2024 року та підписаний на виконання умов вказаного договору Акт приймання-передачі відповідного обладнання.
Відповідно до умов Договору №2 на технічне обслуговування від 03.01.2024 року (міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД») Фізична особа-підприємець Коневич Валерій Ярославович прийняв зобов’язання надати послуги за ДК 021-2015 (CPV) код 50531100-7 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів» (Технічне обслуговування котелень).
При цьому у ФОП Коневич В.Я., як сторони вказаного договору наявні дозвільні документи що надають йому право виконувати монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також виконувати або експлуатувати (застосовувати) відповідне визначене обладнання, а саме: Дозвіл Південно-Західного міжрегіонального управління Державної Служби України з питань праці №ДЗ-5469/ПЗ/3.2-23 та Дозвіл Південно-Західного міжрегіонального управління Державної Служби України з питань праці №ДЗ-5470/ПЗ/3.2-23 відповідно, які містяться в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД».
Норми чинного законодавства України не містять заборони укладати відповідні правочини щодо технічного обслуговування відповідного обладнання з суб’єктом господарювання, який тим більше, володіє усіма необхідними дозвільними документами у відповідній галузі господарювання.
Відтак, Ваша вимога щодо дискваліфікації ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» відхилено.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» містяться документи які підтверджують право користування вказаним товариством котельним обладнанням, а саме Договір оренди котельного обладнання №1 від 05.01.2024 року та підписаний на виконання умов вказаного договору Акт приймання-передачі відповідного обладнання.
Відповідно до умов Договору №2 на технічне обслуговування від 03.01.2024 року (міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД») Фізична особа-підприємець Коневич Валерій Ярославович прийняв зобов’язання надати послуги за ДК 021-2015 (CPV) код 50531100-7 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів» (Технічне обслуговування котелень).
При цьому у ФОП Коневич В.Я., як сторони вказаного договору наявні дозвільні документи що надають йому право виконувати монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також виконувати або експлуатувати (застосовувати) відповідне визначене обладнання, а саме: Дозвіл Південно-Західного міжрегіонального управління Державної Служби України з питань праці №ДЗ-5469/ПЗ/3.2-23 та Дозвіл Південно-Західного міжрегіонального управління Державної Служби України з питань праці №ДЗ-5470/ПЗ/3.2-23 відповідно, які містяться в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД».
Норми чинного законодавства України не містять заборони укладати відповідні правочини щодо технічного обслуговування відповідного обладнання з суб’єктом господарювання, який тим більше, володіє усіма необхідними дозвільними документами у відповідній галузі господарювання.
Відтак, Ваша вимога щодо дискваліфікації ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» відхилено.
Номер вимоги: UA-2024-01-15-000282-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38609189
Дата подання: 31 січня 2024 12:07
Необгрунтоване незаконне відхилення найбільшекономічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго».
Протоколом №46 від 29.01.2024 (далі - Протокл) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго” (далі - Учасник) за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a згідно абз.5 пп.1 п.44, а саме учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ “Калуштеплоенерго” вважає зазначений протокол безпідставним, необгунтованим та таким що порушує не відповідає правовим та економічним засадам здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, не відповідає меті ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції виходячи з наступного.
1. Обставини, що передували проведенню процедури закупівлі.
Відповідно до договору № 66 від 27.01.2023 року ТОВ «Калуштеплоенерго» здійснювало забезпечення тепловою енергією приміщення КНП «Калуська ЦРЛ» за адресою: м. Калуш, вул. Медична, 6.
В міжопалювальний період 2023 року, на теплових мережах невідомими особами, за рішенням керівництва КНП «Калуська ЦРЛ», проводяться незаконні роботи по врізці у зазначену теплову мережу та приєднання до них невідомих інженерних конструкцій.
Кричущим фактом є те, що зазначені незаконні роботи проводяться невідомими особами, які не маю професійних знань, навичок, вмінь та обладнання для проведення таких робіт, а також відсутні будь які дозвільні та проектні документи для проведення таких робіт.
Поряд з цим, зазначеними невідомими особами здійснюється реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Калуш, вул. Медична, 6. Так, в зазначеному приміщенні монтуються інженерні мережі (монтаж яких потребує відповідних дозвільних документів а виконання таких робіт може виконувати лише особи наділені відповідними правами в законодавчому порядку), проводяться роботи щодо зміни площі та конфігурації приміщення із втручанням в несучі конструкції приміщення а також здійснюється незаконно встановлених інженерних мереж та конструкцій з інженерними мережами приміщень КНП «Калуська ЦРЛ».
ТОВ “Калуштеплоенерго” у 2023-2024 зверталося до Замовника, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та інших державних органів з проханням припинити незаконні дії невідомих осіб та посадових осіб Замовника.
Як стало зрозуміло вже підчас проведення даної процедури закупівлі, ТОВ «ЄВЛОГІЯ-ЗАХІД» за попереднім усним узгодженням із посадовими особами Замовника та Калуської міської ради здійснила незаконну реконструкцію приміщення та незаконно підключилася до мереж централізованого опалення Замовника з метою участі в процедурі закупівлі.
Всебічне сприяння зі сторони Замовника та міської влади ТОВ «ЄВЛОГІЯ-ЗАХІД» а також відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго» свідчить про попередню змову Замовника з іншим учасником процедури закупівлі.
2. Щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго».
Відповідно до Протокол №46 від 29.01.2024 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника так як відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №26 64 було передано в господарське відання приміщення газової котельні з обладнанням, яка відповідно до проекту реконструкції котельні та технічного паспорту КНП “Калуська ЦРЛ” є окремою будівлею і не має відношення до приміщення, де знаходяться твердопаливні котли ТОВ “Калуштеплоенерго”.
Однак, рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 не містить жодної інформації про передачу «газової котельні». А передбачає передачу приміщення майнового комплексу котельні Калуської ЦРЛ разом з відповідним обладнанням, що є повнісню достатнім для надання послуги постачання тепла та пари.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та приміщення.
Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу, що ТОВ “Калуштеплоенерго” протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було надано документи, що підтверджують право користування приміщенням за адресою: м. Калуш, вул. Медина 6. А саме рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 Більше того, станом на сьогоднішній день приміщення, документи на користування яких було надано, використовуються для забезпечення тепловою енергією Замовника.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить жодної конкретизації про те, які саме приміщення, його технічні чи інші характеристики повинні бути в користуванні учасника для участі в даній процедурі закупівлі.
Окрім того, ТОВ “Калуштеплоенерго” протягом десяти років на підставі відповідних договорів здійснював опалення приміщень Замовника саме з використанням матеріально-технічної бази та приміщень, які знаходиться в користуванні відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 . Замовник жодного разу протягом десяти років не мав жодних зауважень щодо використання ТОВ “Калуштеплоенерго”тих самих приміщень, документи про користування яких були надані в межах тендерної пропозиції при дані закупівлі.
ТОВ «Калуштеплоенерго» належним чином виконало вимоги тендерної документації при поданні тендерної пропозиції та надало підтверджуючі документи про те, що в його користуванні є відповідне приміщення. Станом на сьогоднішній день ТОВ “Калуштеплоенерго” виконує зобов’язання щодо опалення перед Замовником саме з використанням визначених рішенням сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 приміщень та обладнання.
Частиною 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Замовник вчиним дискримінаційні дії у відношенні ТОВ “Калуштеплоенерго”, порушив принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії та недискримінації, ставлячи невизначені тендерною документацією формальні вимоги, над ціною закупівлі та принципами здійснення закупівель.
Так, в наслідок прийняття оскаржуваного рішення витрати бюджету можуть бути завищені орієнтовно на 3 000 000,00 (три мільйони) гривень.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5, ст. 17, ст. 18, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго” за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ “Калуштеплоенерго” вважає зазначений протокол безпідставним, необгунтованим та таким що порушує не відповідає правовим та економічним засадам здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, не відповідає меті ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції виходячи з наступного.
1. Обставини, що передували проведенню процедури закупівлі.
Відповідно до договору № 66 від 27.01.2023 року ТОВ «Калуштеплоенерго» здійснювало забезпечення тепловою енергією приміщення КНП «Калуська ЦРЛ» за адресою: м. Калуш, вул. Медична, 6.
В міжопалювальний період 2023 року, на теплових мережах невідомими особами, за рішенням керівництва КНП «Калуська ЦРЛ», проводяться незаконні роботи по врізці у зазначену теплову мережу та приєднання до них невідомих інженерних конструкцій.
Кричущим фактом є те, що зазначені незаконні роботи проводяться невідомими особами, які не маю професійних знань, навичок, вмінь та обладнання для проведення таких робіт, а також відсутні будь які дозвільні та проектні документи для проведення таких робіт.
Поряд з цим, зазначеними невідомими особами здійснюється реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Калуш, вул. Медична, 6. Так, в зазначеному приміщенні монтуються інженерні мережі (монтаж яких потребує відповідних дозвільних документів а виконання таких робіт може виконувати лише особи наділені відповідними правами в законодавчому порядку), проводяться роботи щодо зміни площі та конфігурації приміщення із втручанням в несучі конструкції приміщення а також здійснюється незаконно встановлених інженерних мереж та конструкцій з інженерними мережами приміщень КНП «Калуська ЦРЛ».
ТОВ “Калуштеплоенерго” у 2023-2024 зверталося до Замовника, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та інших державних органів з проханням припинити незаконні дії невідомих осіб та посадових осіб Замовника.
Як стало зрозуміло вже підчас проведення даної процедури закупівлі, ТОВ «ЄВЛОГІЯ-ЗАХІД» за попереднім усним узгодженням із посадовими особами Замовника та Калуської міської ради здійснила незаконну реконструкцію приміщення та незаконно підключилася до мереж централізованого опалення Замовника з метою участі в процедурі закупівлі.
Всебічне сприяння зі сторони Замовника та міської влади ТОВ «ЄВЛОГІЯ-ЗАХІД» а також відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго» свідчить про попередню змову Замовника з іншим учасником процедури закупівлі.
2. Щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго».
Відповідно до Протокол №46 від 29.01.2024 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника так як відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №26 64 було передано в господарське відання приміщення газової котельні з обладнанням, яка відповідно до проекту реконструкції котельні та технічного паспорту КНП “Калуська ЦРЛ” є окремою будівлею і не має відношення до приміщення, де знаходяться твердопаливні котли ТОВ “Калуштеплоенерго”.
Однак, рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 не містить жодної інформації про передачу «газової котельні». А передбачає передачу приміщення майнового комплексу котельні Калуської ЦРЛ разом з відповідним обладнанням, що є повнісню достатнім для надання послуги постачання тепла та пари.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та приміщення.
Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу, що ТОВ “Калуштеплоенерго” протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було надано документи, що підтверджують право користування приміщенням за адресою: м. Калуш, вул. Медина 6. А саме рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 Більше того, станом на сьогоднішній день приміщення, документи на користування яких було надано, використовуються для забезпечення тепловою енергією Замовника.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить жодної конкретизації про те, які саме приміщення, його технічні чи інші характеристики повинні бути в користуванні учасника для участі в даній процедурі закупівлі.
Окрім того, ТОВ “Калуштеплоенерго” протягом десяти років на підставі відповідних договорів здійснював опалення приміщень Замовника саме з використанням матеріально-технічної бази та приміщень, які знаходиться в користуванні відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 . Замовник жодного разу протягом десяти років не мав жодних зауважень щодо використання ТОВ “Калуштеплоенерго”тих самих приміщень, документи про користування яких були надані в межах тендерної пропозиції при дані закупівлі.
ТОВ «Калуштеплоенерго» належним чином виконало вимоги тендерної документації при поданні тендерної пропозиції та надало підтверджуючі документи про те, що в його користуванні є відповідне приміщення. Станом на сьогоднішній день ТОВ “Калуштеплоенерго” виконує зобов’язання щодо опалення перед Замовником саме з використанням визначених рішенням сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 приміщень та обладнання.
Частиною 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Замовник вчиним дискримінаційні дії у відношенні ТОВ “Калуштеплоенерго”, порушив принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії та недискримінації, ставлячи невизначені тендерною документацією формальні вимоги, над ціною закупівлі та принципами здійснення закупівель.
Так, в наслідок прийняття оскаржуваного рішення витрати бюджету можуть бути завищені орієнтовно на 3 000 000,00 (три мільйони) гривень.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5, ст. 17, ст. 18, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго” за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2024 09:33
Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 1 статті 136 Господарського кодексу України, право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державній реєстрації прав підлягають речові права на нерухоме майно, похідні від права власності – зокрема і право господарського відання.
Відповідно до Інформаційної довідки від 29.01.2024 року №36357793 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (РНОНМ – 2034991626104), речового права господарського відання відносно вказаного об’єкта нерухомого майна (майнового комплексу) чи будь-яких його складових частин – не зареєстровано.
Відносно вказаного об’єкта нерухомого майна 15.09.2020 року зареєстроване тільки право оперативного управління відповідно до якого правокористувачем вказаного майна є КНП «Калуська ЦРЛ».
Відтак, зареєстрованого в установленому законодавством порядку речового права господарського відання щодо майнового комплексу (РНОНМ – 2034991626104) чи будь-якої його складової частини у ТОВ «Калуштеплоенерго» немає.
Окремо зазначаю, що в додатку до рішення Калуської міської ради від 09.09.2014 №2664 вказано, що в господарське відання передається будівля з інвентарним номером 10310003. Вказана будівля перебуває на балансі КНП «Калуська ЦРЛ», та відповідно до інвентарної картки обліку основних засобів вказаний інвентарний номер закріплений за «Складом зберігання рентгенівської плівки (котельня)». Відповідно до технічного паспорту вказаного майнового комплексу вказана будівля є газовою котельнею.
Враховуючи вказані обставини повідомляємо Вас про відсутність підстав скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго”.
Відповідно до частини 1 статті 136 Господарського кодексу України, право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державній реєстрації прав підлягають речові права на нерухоме майно, похідні від права власності – зокрема і право господарського відання.
Відповідно до Інформаційної довідки від 29.01.2024 року №36357793 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (РНОНМ – 2034991626104), речового права господарського відання відносно вказаного об’єкта нерухомого майна (майнового комплексу) чи будь-яких його складових частин – не зареєстровано.
Відносно вказаного об’єкта нерухомого майна 15.09.2020 року зареєстроване тільки право оперативного управління відповідно до якого правокористувачем вказаного майна є КНП «Калуська ЦРЛ».
Відтак, зареєстрованого в установленому законодавством порядку речового права господарського відання щодо майнового комплексу (РНОНМ – 2034991626104) чи будь-якої його складової частини у ТОВ «Калуштеплоенерго» немає.
Окремо зазначаю, що в додатку до рішення Калуської міської ради від 09.09.2014 №2664 вказано, що в господарське відання передається будівля з інвентарним номером 10310003. Вказана будівля перебуває на балансі КНП «Калуська ЦРЛ», та відповідно до інвентарної картки обліку основних засобів вказаний інвентарний номер закріплений за «Складом зберігання рентгенівської плівки (котельня)». Відповідно до технічного паспорту вказаного майнового комплексу вказана будівля є газовою котельнею.
Враховуючи вказані обставини повідомляємо Вас про відсутність підстав скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго”.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-15-000282-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38609189
Дата подання: 02 лютого 2024 15:25
Дата подання: 02 лютого 2024 15:25
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області»,
вул. Медична, 6, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77312, Код ЄДРПОУ 33578224, e-mail: kalushlik@ukr.net, тел./факс (03472)6-33-17
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО»
вул. Каракая, 9, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77300, Код ЄДРПОУ 38609189, e-mail: igor@tega.com.ua, тел. +380508444408
Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» (протокол уповноваженої особи від 29.01.2024 № 46) та рішення про визначення переможця ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» (протокол уповноваженої особи від 01.02.2024 № 53) такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2024 17:53
рішення від 06.02.2024 № 2222.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 17:53
інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2024 № 2840.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2024 12:19
рішення від 14.02.2024 № 2840.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2024 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету №2840-р/пк-пз від 14.02.2024 року скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Калуштеплоенерго" (протокол уповноваженої особи №103 від 04.03.2024 року) та рішення про визначення ТОВ "ЄВЛОГІЯ ЗАХІД" переможцем процедури закупівлі ( протокол уповноваженої особи №102 від 04.03.2024 року)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2024 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО" |
7 803 000,00
UAH з ПДВ
|
7 803 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВЛОГІЯ ЗАХІД" |
9 623 700,00
UAH з ПДВ
|
9 623 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО" #38609189 |
Рішення скасоване |
7 803 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 15:26
|
ТОВ "ЄВЛОГІЯ ЗАХІД" #44651280 |
Рішення скасоване |
9 623 700,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 січня 2024 11:07
|
ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО" #38609189 |
Очікує рішення |
7 803 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 13:56 |
Кінець періоду оскарження: | 15 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 15 березня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення уповноваженої особи від 15.01.2024 року №22 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі код ДК 021:2015 –09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a. Після прийняття рішення про намір укласти договір один з учасників, пропозицію якого було відхилено подав скаргу до органу оскарження. Орган оскарження частково задовольнив скаргу учасника. З тексту рішення Антимонопольного комітету випливає, що учасники не правильно трактували та зрозуміли вимоги тендерної документації, які було прописано Замовником не достатньо чітко. Зокрема, в п.1 Додатку №1 до тендерної документації не конкретизовано на яке саме приміщення учасник повинен надати документ, що підтверджує право користування, в п.3.9 не уточнено, що схема приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ” має бути підписана. Також, у розумінні Замовника вимога про надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачала надання підписаної учасниками технічної специфікації поданої в Додатку №3 до тендерної документації, про те виходячи з поданої скарги випливає, що учасник, який подав скаргу вважає, що погодження та підписання технічної специфікації не підтверджує вимогу. Так, як технічної можливості внести зміни в тендерну документацію та виправити вищевказані помилки немає, а в разі проведення повторного розгляду пропозицій, кожним з учасників вимоги знову можуть бути трактовані не вірно, то є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. |
Документи:
04 березня 2024 13:55
|
Електронний підпис |
04 березня 2024 13:54
|
протокол відміни торгів.doc |