Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі
Очікувана вартість
272 394,00 UAH
UA-2024-01-14-000169-a ● ca75688a0d6f4578b46c559f5c013491
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ МИКОЛАЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 42341034 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ПОГРАНИЧНА, будинок 9 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Малявін +0512379799 v.maliavin@mk.dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 272 394,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 361,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Black (23600 стор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
9 штуки
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Cyan (16500 стор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
9 штуки
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Magenta (16500 стор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
9 штуки
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Yellow (16500 стор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
10 штуки
Картридж Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (15000 сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Драм картридж Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (30000 стор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2024 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2024 13:30 |
Додаток 4 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.docx | |
14 січня 2024 13:30 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
14 січня 2024 13:30 |
ТД Картриджі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-14-000169-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 15 січня 2024 13:35
Дискримінаційна вимога
Добрий день. Шановний Замовнику, 14.01.2024 року було оголошено про відкриті торги з особливостями на закупівлю UA-2024-01-14-000169-a за предметом: «ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «З метою забезпечення гарантії відповідності запропонованого Учасником Обладнання вимогам Замовника, та уникнення можливості введення Замовника в оману, Учасник надає лист від виробника запропонованої продукції з указанням ідентифікатора закупівлі та назви Замовника.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Лист від Виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Листа від Виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «З метою забезпечення гарантії відповідності запропонованого Учасником Обладнання вимогам Замовника, та уникнення можливості введення Замовника в оману, Учасник надає лист від виробника запропонованої продукції з указанням ідентифікатора закупівлі та назви Замовника.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Лист від Виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Листа від Виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2024 17:37
Шановний учасник! Наголошуємо, що фотокопіювальне обладнання, яке використовує Замовник якісне та дороговартісне, придбане за кошти Державного бюджету України.
З метою придбання якісних комплектуючих до цього обладнання (картриджів), забезпечення гарантії їх подальшої роботи та уникнення можливості введення Замовника в оману, Учасник повинен надати лист від виробника запропонованої продукції з указанням ідентифікатора закупівлі та назви Замовника.
Повідомляємо, що авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє).
Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку Замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все - документальне підтвердження надання Учасником гарантій поставки якісного товару. Замовник не може ризикувати коштами Державного бюджету України та має уникати недобросовісних постачальників та не якісного товару.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
З метою придбання якісних комплектуючих до цього обладнання (картриджів), забезпечення гарантії їх подальшої роботи та уникнення можливості введення Замовника в оману, Учасник повинен надати лист від виробника запропонованої продукції з указанням ідентифікатора закупівлі та назви Замовника.
Повідомляємо, що авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє).
Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку Замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все - документальне підтвердження надання Учасником гарантій поставки якісного товару. Замовник не може ризикувати коштами Державного бюджету України та має уникати недобросовісних постачальників та не якісного товару.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНТАРЕКС" |
272 394,00
UAH з ПДВ
|
272 394,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНТАРЕКС" #30126040 |
Переможець |
272 394,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 12:12
|
договір 5.pdf | укладений |
31 січня 2024 12:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Black (23600 стор) | 9 | штуки |
3 354,00
UAH з ПДВ
|
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Cyan (16500 стор) | 9 | штуки |
3 978,00
UAH з ПДВ
|
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Magenta (16500 стор) | 9 | штуки |
3 978,00
UAH з ПДВ
|
Оригінальний тонер картридж Xerox VL C7020/7025/7030 Yellow (16500 стор) | 9 | штуки |
3 978,00
UAH з ПДВ
|
Картридж Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (15000 сторінок) | 10 | штуки |
11 330,10
UAH з ПДВ
|
Драм картридж Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (30000 стор) | 5 | штуки |
4 300,20
UAH з ПДВ
|