Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підшипники
Очікувана вартість
8 136 281,60 UAH
UA-2024-01-12-011018-a 2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хубулов Ігор

380617877434 Khubulov@zerz.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 01056273
Вебсайт: http://zerz.com.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Залізнична, буд. 2
Контактна особа: Хубулов Ігор
380617877434
Khubulov@zerz.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2024 21:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2024 15:00
Початок аукціону: 25 січня 2024 11:49
Очікувана вартість: 8 136 281,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 681,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 штуки
Підшипник 30-42836ЛМУ (NJ2236DXM/C4) ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
136 штуки
Підшипник 30-152536ЛМУ (NU2236DM/C4) ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
136 штуки
Підшипник 30-42536ЛМ ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
136 штуки
Підшипник 30-52536ЛМ ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 20%
Оплату поставленого товару протягом 45 (сорок п’ять)робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару: 20%
Оплату поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару: 10%
Оплату поставленого товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару: 0%
Строк поставки: 10%
Строк поставки до 5 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: 10%
Строк поставки від 6 до 10 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: 3%
Строк поставки від 11 до 20 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: 1%
Строк поставки до 30 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: 0%
12 січня 2024 21:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2024 21:51
16 ТД Підшипники.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Антикорупційноъ програми ПрАТ «ЗЕРЗ»
Дата подання: 15 січня 2024 12:41
Дата відповіді: 15 січня 2024 16:25
Ви вимагєте від учасника надати скановану копію оригіналу Довідки в довільній формі (за підписом та печаткою Учасника) про те, що Учасник ознайомлен з Антикорупційною програмою ПрАТ «ЗЕРЗ», що оголошена https://zerz.com.ua/baza.html. Але нажаль за вказаним посиланням немає Антикорупційною програмою ПрАТ «ЗЕРЗ», взагалі посилання не працює.
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що ознайомитися з Антикорупційною програмою ПрАТ «ЗЕРЗ» можна на сайті товариства, якщо на даний час посилання недоступне, то це пов’язане з порушенням роботи інтернет-сервісу. Просимо Вас ще раз спробувати пізніше. Також Ви можете надіслати електронну адресу, на яку Вам буде відправлено антикорупційне застереження.
Щодо надання декларації про відповідність
Дата подання: 15 січня 2024 14:12
Дата відповіді: 16 січня 2024 10:04
У тендерній документації на закупівлю, у додатку №5 у п.2.2 зазначено - "На продукцію вітчизняного та іноземного виробництва надати декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006", а також у п.2.7 зазначено -"За наявності на продукцію свідоцтва про визнання або сертифіката відповідності, що виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) надати їх копію завірену печаткою та підписом Учасника закупівлі." Прошу Вас надати роз'яснення щодо необхідності надання одночасно декларації про відповідність і сертифіката відповідності, що виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). Бо ці два документа дублюють одне одного, при цьому сертифіката відповідності має більш вишій рівень визнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня, ваше питання розглянуто і повідомляємо:
1. Сертифікат відповідності надається виробнику продукції органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). Згідно п.2.7 дані документи надати за наявності.
2. Декларацію постачальника про відповідність складає постачальник продукції відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Щодо гарантії постачальника
Дата подання: 15 січня 2024 14:20
Дата відповіді: 16 січня 2024 10:05
У додатку №5 к Тендерній документації зазначено: 3. Гарантії постачальника: 3.1 Постачальник гарантує відповідність продукції вимогам КД, НТД (ГОСТ, ТУ, ТУ У, ДСТУ, тощо) вказаним у таблиці/або специфікації цих технічних вимог. 3.2. Дата виготовлення товару: 2023-2024рр. 3.3. Термін зберігання складає: 12 місяців, а підшипників, що запаковані в поліетиленову плівку-24 місяця при дотримані умов транспортування та зберігання, що встановлено ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT). 3.4.Термін експлуатації становить: не більше 3х років або 600тис.км пробігу. Питання - чи повинен участник надавати ці гарантії, як що да, то у якому вигляді вони повинна бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ваше питання розглянуто і повідомляємо:
Якість предмету закупівлі повинна відповідати нормативним документам ДСТУ або ТУ У. Учасник повинен надати гарантії п.3 додатка 5 гарантійним листом або у зразку документу, що підтверджує якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, інше, згідно вимог НТД на продукцію) в т.ч. які повинні бути передані Замовнику в момент поставки кожної партії продукції або окремого виробу.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-12-011018-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44351374
Дата подання: 07 лютого 2024 21:37
Вимога на рішення про дискваліфікацію учасника та визнання переможцем закупівлі
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" (надалі - замовник закупівлі) опублікована закупівля № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету 44442000-0 Роликові вальниці (надалі – закупівля).
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (тендерна документація додається), замовником закупівлі обрані та застосовані критерії та методика оцінки пропозиції, а саме:
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Ціна пропозиції;
2. Умови розрахунків;
3. Строк поставки.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.
1. Максимальна кількість балів за критерієм „Ціна” - 70 балів.
2. Максимальна кількість балів за критерієм „Умови розрахунків” - 20 балів.
3. Максимальна кількість балів за критерієм „Строк поставки” - 10 балів.
Аукціон проводився на ресурсі PROZORRO.GOV.UA (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 ).

Слід зазначити, що на електронній площадці проведення аукціону були зазначені цінові пропозиції учасників, з урахуванням усіх обраних критеріїв замовника закупівлі щодо оцінки пропозиції. А саме, у кожного з учасників торгів були зазначені не ціни пропозиції, а приведені ціни з урахуванням критеріїв (коефіцієнтів) щодо «Умови розрахунків» та «Строк поставки», які саме кожен з учасників обрав власноруч при поданні своєї пропозиції (причому заповнення цих критеріїв для учасника є обов’язковим). Усі коефіцієнти, щодо ціни кожного учасника були розраховані на електронній площадці prozorro автоматично, без залучення учасників (механізм розрахунку на сайті учасникам не доступний).
Таким чином, для надання учасникам торгів прозорої ціни кожного учасника, на електронній площадці були зазначені приведені ціни, що дозволило кожному учаснику наглядно бачити їх з урахуванням обраних кожним замовником закупівлі критеріїв, та у ході проведення аукціону запропоновувати найбільш вигідніші для замовника закупівлі ціни.

Яким чином розраховувалися та застосовувалися обрані замовником закупівлі критерії на електронній площадці prozorro.gov.ua:

1. Спираючись на умови зазначені замовником закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації кількість балів за критерієм "Умови розрахунків" обраховується наступним чином
Назва ступеню критерію Питома вага ступеню Застосований відсоток для розрахунків приведеної ціни на електронній площадці prozorro.gov.ua*
Оплату поставленого товару протягом 45 (сорок п’ять)робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 20 балів 20%
Оплату поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 10 балів 10%
Оплату поставленого товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 0 балів 0%
2. Спираючись на умови зазначені замовником закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації кількість балів за критерієм "Строк поставки" визначається наступним чином.
Назва ступеню критерію Питома вага ступеню Застосований відсоток для розрахунків приведеної ціни на електронній площадці prozorro.gov.ua*
Строк поставки до 5 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 10 балів 10%
Строк поставки від 6 до 10 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 3 бали 3%
Строк поставки від 11 до 20 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 1 бал 1%
Строк поставки до 30 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 0 балів 0%

*У додатку 1 до скарги надається print scrin з тендерної закупівлі UA-2024-01-29-015650-a, яку наразі проводить замовник закупівлі, до якої також застосовані критерії щодо «Умови розрахунків» та «Строк поставки», де наочно можна бо бачити, яким чином обирається той чи інший саме відсоток, а не бал, для подальшого розрахунку приведеної ціни.
Таким чином 25-го січня 2024 о 12:16 год. був завершений аукціон.
Учасниками процедури закупівлі виступили:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД»;
2. ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ;
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БЕАРІНГС УКРАЇНА".

Відповідно до вимог ч. 1, 6, 9, 10, 11, 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
У ході електронних торгів (електронного аукціону) переможцем процедури закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», яке запропонувало найнижчу приведену ціну з урахуванням усіх застосованих замовником закупівлі критеріїв, а саме «Умови розрахунків» та «Строк поставки». По завершенню аукціону усі приведені ціни учасників були автоматично замінені на ціни пропозиції кожного із учасників без застосування коефіцієнтів (але через дріб можна побачити розрахунковий коефіцієнт, а якщо навести курсор на запропоновану учасником ціну, то можна побачити і приведену ціну з усіма розрахунками на усіх етапах аукціону) по посиланню https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 (у Додатку 2 до скарги додаються результати торгів, а також у Додатку 3 - print scrin, на якому можна побачити, яка приведена ціна була у кожного учасника).
По завершенню аукціону, в порушення вимог ч. 1, 6, 9, 10, 11, 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником закупівлі було проведено засідання тендерного комітету (протокол засідання від 05 лютого 2024 року надається), згідно з яким, були членами тендерного комітету перераховані бали за результатами аукціону (у розрахунках застосовувалися не приведені ціни, які автоматично, за критеріями замовника закупівлі були розраховані програмою на електронній площадці prozorro.gov.ua, і саме по яким велися торги між учасниками, а ціни пропозиції без застосування критеріїв) по кожному із учасників, а також Замовником ініційовані переговори з учасником (ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ) з питань внесення змін до ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції та протокольним рішенням засідання тендерного комітету Замовника від 05 лютого 2024 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД» було дискваліфіковано, а переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ.
Таким чином ціни, та розрахунки проведені фахівцями тендерного комітету замовника закупівлі не відповідають цінам ті розрахункам проведеним автоматично програмою на електронній площадці prozorro.gov.ua. Що заздалегідь, ще на етапі проведення аукціону вводить в оману усіх учасників, та не дає можливість своєчасно запропонувати замовнику закупівлі найбільш вигіднішу пропозицію.
Вищевказані дії Замовника є порушенням розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій, що передбачений ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі зазначеного, просимо скасувати рішення по закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці від 13.11.2023 р. про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», та визнання переможцем закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення по закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці від 13.11.2023 р. про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», та визнання переможцем закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ
Додаток:
1. Тендерна документація ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ «СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ» Код ДК 021:2015:44442000-0 Роликові вальниці (Підшипники)і – на 24 арк.;
2. Додаток 1 до скарги - print scrin з тендерної закупівлі UA-2024-01-29-015650-a – на 1 арк.;
3. Додаток 2 до скарги – результати торгів за посиланням https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 - 2 арк.;
4. Додаток 3 до скарги - print scrin з приведеною ціною по учасникам – 2 арк.;
5. Протокол рішення Кваліфікаційного комітету від 05.02.24 р - 5 арк.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

07 лютого 2024 21:37
Вимога UA-2024-01-12-011018-a.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2024 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ 6 423 688,00
UAH
5 787 371,20
UAH
1.3285714286 4 356 085.85 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" 7 973 680,00
UAH
5 599 301,65
UAH
1.2857142857 4 355 012.39 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БЕАРІНГС УКРАЇНА" 6 873 263,20
UAH
6 873 263,20
UAH
1.1571428571 5 939 857.09 Документи

Публічні документи

24 січня 2024 14:18
Електронний підпис
24 січня 2024 14:17
10_Про працвників.pdf
24 січня 2024 14:01
Електронний підпис
24 січня 2024 13:48
10_Про працвників.pdf
24 січня 2024 13:48
10_Про працвників.pdf
24 січня 2024 13:48
17_Про санкції.pdf
24 січня 2024 13:48
18_Про підприємство.pdf
24 січня 2024 13:48
19_Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2024 13:48
1_Опис Статуту.pdf
24 січня 2024 13:48
1_Статут АМВ Оригінал.pdf
24 січня 2024 13:48
21_ Тех вимоги букса.pdf
24 січня 2024 13:48
26_Телеграма УЗ (2).pdf
24 січня 2024 13:48
27_Дилерство АМВ 2024.pdf
24 січня 2024 13:48
3_витяг ПДВ.pdf
24 січня 2024 13:48
4_Оригінал паспорту.pdf
24 січня 2024 13:48
9_Про МТБ.pdf
24 січня 2024 13:48
АКТ МВК букса 02_12_22 СК.pdf
24 січня 2024 13:48
Банк СК АМВ 22_01_24.pdf
24 січня 2024 13:48
Договір аренди АМВ.pdf
24 січня 2024 13:48
Податкова СК 19_01_24.pdf
24 січня 2024 13:48
Сертифікат ISO 2023 CК.pdf

Публічні документи

23 січня 2024 16:52
Електронний підпис
23 січня 2024 16:52
Електронний підпис
23 січня 2024 16:52
22. Цінова пропозиція.PDF
23 січня 2024 16:52
3. Паспорт директора.PDF
23 січня 2024 16:52
1. Статут.pdf.p7s
23 січня 2024 16:52
1. Статут.pdf

Публічні документи

23 січня 2024 15:16
Електронний підпис
23 січня 2024 15:16
Електронний підпис
23 січня 2024 15:14
S1499201 Квитанція №2 2022.pdf
23 січня 2024 15:14
31_Телеграма УЗ.pdf
23 січня 2024 15:14
3_виписка ПДВ.pdf
23 січня 2024 15:14
12_Протокол.pdf
23 січня 2024 15:14
13_Наказ.pdf
23 січня 2024 15:14
Пропозиція.pdf
23 січня 2024 15:14
17_офшорні зони.pdf
23 січня 2024 15:14
Проект договору.pdf
23 січня 2024 15:14
9_МТБ.pdf
23 січня 2024 15:14
Оригінал ДУ аренди.pdf
23 січня 2024 15:14
Довідка з податкової.pdf
23 січня 2024 15:14
Технічні вімоги.pdf
23 січня 2024 15:14
2_Статут КБУ.pdf
23 січня 2024 15:14
Договор оренди 1.pdf
23 січня 2024 15:14
АКТ МВК 2022.pdf
23 січня 2024 15:14
Паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БЕАРІНГС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД"
#44351374
Відхилено 5 599 301,65
UAH
05 лютого 2024 19:46
ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ
#41800731
Переможець 5 787 371,20
UAH
05 лютого 2024 19:48

Документи

05 лютого 2024 19:46
Електронний підпис
05 лютого 2024 19:46
16 Підшипники.pdf

Документи

05 лютого 2024 19:48
Електронний підпис
05 лютого 2024 19:47
16 Підшипники.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2024 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ
#41800731
5 787 371,20
UAH
Документи

Документи

05 лютого 2024 19:48
Електронний підпис
05 лютого 2024 19:47
16 Підшипники.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 08:29
240207-1.pdf укладений
08 лютого 2024 08:29