Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підшипники
Очікувана вартість
8 136 281,60 UAH
UA-2024-01-12-011018-a ● 2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 01056273 |
Вебсайт: | http://zerz.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Залізнична, буд. 2 |
Контактна особа: |
Хубулов Ігор 380617877434 Khubulov@zerz.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 21:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2024 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 11:49 |
Очікувана вартість: | 8 136 281,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 681,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 штуки
Підшипник 30-42836ЛМУ (NJ2236DXM/C4) ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
136 штуки
Підшипник 30-152536ЛМУ (NU2236DM/C4) ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
136 штуки
Підшипник 30-42536ЛМ ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
136 штуки
Підшипник 30-52536ЛМ ТУ У 29.1-05808853-001:2005; ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT) ДСТУ 8734:2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44442000-0 — Роликові вальниці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови розрахунків: | 20% |
Оплату поставленого товару протягом 45 (сорок п’ять)робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару: | 20% |
Оплату поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару: | 10% |
Оплату поставленого товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару: | 0% |
Строк поставки: | 10% |
Строк поставки до 5 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: | 10% |
Строк поставки від 6 до 10 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: | 3% |
Строк поставки від 11 до 20 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: | 1% |
Строк поставки до 30 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки: | 0% |
12 січня 2024 21:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 21:51 |
16 ТД Підшипники.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Антикорупційноъ програми ПрАТ «ЗЕРЗ»
Дата подання: 15 січня 2024 12:41
Дата відповіді: 15 січня 2024 16:25
Ви вимагєте від учасника надати скановану копію оригіналу Довідки в довільній формі (за підписом та печаткою Учасника) про те, що Учасник ознайомлен з Антикорупційною програмою ПрАТ «ЗЕРЗ», що оголошена https://zerz.com.ua/baza.html.
Але нажаль за вказаним посиланням немає Антикорупційною програмою ПрАТ «ЗЕРЗ», взагалі посилання не працює.
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що ознайомитися з Антикорупційною програмою ПрАТ «ЗЕРЗ» можна на сайті товариства, якщо на даний час посилання недоступне, то це пов’язане з порушенням роботи інтернет-сервісу. Просимо Вас ще раз спробувати пізніше. Також Ви можете надіслати електронну адресу, на яку Вам буде відправлено антикорупційне застереження.
Щодо надання декларації про відповідність
Дата подання: 15 січня 2024 14:12
Дата відповіді: 16 січня 2024 10:04
У тендерній документації на закупівлю, у додатку №5 у п.2.2 зазначено - "На продукцію вітчизняного та іноземного виробництва надати декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006", а також у п.2.7 зазначено -"За наявності на продукцію свідоцтва про визнання або сертифіката відповідності, що виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) надати їх копію завірену печаткою та підписом Учасника закупівлі."
Прошу Вас надати роз'яснення щодо необхідності надання одночасно декларації про відповідність і сертифіката відповідності, що виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). Бо ці два документа дублюють одне одного, при цьому сертифіката відповідності має більш вишій рівень визнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Доброго дня, ваше питання розглянуто і повідомляємо:
1. Сертифікат відповідності надається виробнику продукції органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). Згідно п.2.7 дані документи надати за наявності.
2. Декларацію постачальника про відповідність складає постачальник продукції відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Доброго дня, ваше питання розглянуто і повідомляємо:
1. Сертифікат відповідності надається виробнику продукції органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). Згідно п.2.7 дані документи надати за наявності.
2. Декларацію постачальника про відповідність складає постачальник продукції відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Щодо гарантії постачальника
Дата подання: 15 січня 2024 14:20
Дата відповіді: 16 січня 2024 10:05
У додатку №5 к Тендерній документації зазначено:
3. Гарантії постачальника:
3.1 Постачальник гарантує відповідність продукції вимогам КД, НТД (ГОСТ, ТУ, ТУ У, ДСТУ, тощо) вказаним у таблиці/або специфікації цих технічних вимог.
3.2. Дата виготовлення товару: 2023-2024рр.
3.3. Термін зберігання складає: 12 місяців, а підшипників, що запаковані в поліетиленову плівку-24 місяця при дотримані умов транспортування та зберігання, що встановлено ДСТУ ГОСТ 520:2014 (ГОСТ 520-2011, IDT).
3.4.Термін експлуатації становить: не більше 3х років або 600тис.км пробігу.
Питання - чи повинен участник надавати ці гарантії, як що да, то у якому вигляді вони повинна бути?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ваше питання розглянуто і повідомляємо:
Якість предмету закупівлі повинна відповідати нормативним документам ДСТУ або ТУ У. Учасник повинен надати гарантії п.3 додатка 5 гарантійним листом або у зразку документу, що підтверджує якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, інше, згідно вимог НТД на продукцію) в т.ч. які повинні бути передані Замовнику в момент поставки кожної партії продукції або окремого виробу.
Якість предмету закупівлі повинна відповідати нормативним документам ДСТУ або ТУ У. Учасник повинен надати гарантії п.3 додатка 5 гарантійним листом або у зразку документу, що підтверджує якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, інше, згідно вимог НТД на продукцію) в т.ч. які повинні бути передані Замовнику в момент поставки кожної партії продукції або окремого виробу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-12-011018-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44351374
Дата подання: 07 лютого 2024 21:37
Вимога на рішення про дискваліфікацію учасника та визнання переможцем закупівлі
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" (надалі - замовник закупівлі) опублікована закупівля № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету 44442000-0 Роликові вальниці (надалі – закупівля).
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (тендерна документація додається), замовником закупівлі обрані та застосовані критерії та методика оцінки пропозиції, а саме:
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Ціна пропозиції;
2. Умови розрахунків;
3. Строк поставки.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.
1. Максимальна кількість балів за критерієм „Ціна” - 70 балів.
2. Максимальна кількість балів за критерієм „Умови розрахунків” - 20 балів.
3. Максимальна кількість балів за критерієм „Строк поставки” - 10 балів.
Аукціон проводився на ресурсі PROZORRO.GOV.UA (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 ).
Слід зазначити, що на електронній площадці проведення аукціону були зазначені цінові пропозиції учасників, з урахуванням усіх обраних критеріїв замовника закупівлі щодо оцінки пропозиції. А саме, у кожного з учасників торгів були зазначені не ціни пропозиції, а приведені ціни з урахуванням критеріїв (коефіцієнтів) щодо «Умови розрахунків» та «Строк поставки», які саме кожен з учасників обрав власноруч при поданні своєї пропозиції (причому заповнення цих критеріїв для учасника є обов’язковим). Усі коефіцієнти, щодо ціни кожного учасника були розраховані на електронній площадці prozorro автоматично, без залучення учасників (механізм розрахунку на сайті учасникам не доступний).
Таким чином, для надання учасникам торгів прозорої ціни кожного учасника, на електронній площадці були зазначені приведені ціни, що дозволило кожному учаснику наглядно бачити їх з урахуванням обраних кожним замовником закупівлі критеріїв, та у ході проведення аукціону запропоновувати найбільш вигідніші для замовника закупівлі ціни.
Яким чином розраховувалися та застосовувалися обрані замовником закупівлі критерії на електронній площадці prozorro.gov.ua:
1. Спираючись на умови зазначені замовником закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації кількість балів за критерієм "Умови розрахунків" обраховується наступним чином
Назва ступеню критерію Питома вага ступеню Застосований відсоток для розрахунків приведеної ціни на електронній площадці prozorro.gov.ua*
Оплату поставленого товару протягом 45 (сорок п’ять)робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 20 балів 20%
Оплату поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 10 балів 10%
Оплату поставленого товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 0 балів 0%
2. Спираючись на умови зазначені замовником закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації кількість балів за критерієм "Строк поставки" визначається наступним чином.
Назва ступеню критерію Питома вага ступеню Застосований відсоток для розрахунків приведеної ціни на електронній площадці prozorro.gov.ua*
Строк поставки до 5 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 10 балів 10%
Строк поставки від 6 до 10 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 3 бали 3%
Строк поставки від 11 до 20 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 1 бал 1%
Строк поставки до 30 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 0 балів 0%
*У додатку 1 до скарги надається print scrin з тендерної закупівлі UA-2024-01-29-015650-a, яку наразі проводить замовник закупівлі, до якої також застосовані критерії щодо «Умови розрахунків» та «Строк поставки», де наочно можна бо бачити, яким чином обирається той чи інший саме відсоток, а не бал, для подальшого розрахунку приведеної ціни.
Таким чином 25-го січня 2024 о 12:16 год. був завершений аукціон.
Учасниками процедури закупівлі виступили:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД»;
2. ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ;
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БЕАРІНГС УКРАЇНА".
Відповідно до вимог ч. 1, 6, 9, 10, 11, 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
У ході електронних торгів (електронного аукціону) переможцем процедури закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», яке запропонувало найнижчу приведену ціну з урахуванням усіх застосованих замовником закупівлі критеріїв, а саме «Умови розрахунків» та «Строк поставки». По завершенню аукціону усі приведені ціни учасників були автоматично замінені на ціни пропозиції кожного із учасників без застосування коефіцієнтів (але через дріб можна побачити розрахунковий коефіцієнт, а якщо навести курсор на запропоновану учасником ціну, то можна побачити і приведену ціну з усіма розрахунками на усіх етапах аукціону) по посиланню https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 (у Додатку 2 до скарги додаються результати торгів, а також у Додатку 3 - print scrin, на якому можна побачити, яка приведена ціна була у кожного учасника).
По завершенню аукціону, в порушення вимог ч. 1, 6, 9, 10, 11, 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником закупівлі було проведено засідання тендерного комітету (протокол засідання від 05 лютого 2024 року надається), згідно з яким, були членами тендерного комітету перераховані бали за результатами аукціону (у розрахунках застосовувалися не приведені ціни, які автоматично, за критеріями замовника закупівлі були розраховані програмою на електронній площадці prozorro.gov.ua, і саме по яким велися торги між учасниками, а ціни пропозиції без застосування критеріїв) по кожному із учасників, а також Замовником ініційовані переговори з учасником (ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ) з питань внесення змін до ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції та протокольним рішенням засідання тендерного комітету Замовника від 05 лютого 2024 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД» було дискваліфіковано, а переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ.
Таким чином ціни, та розрахунки проведені фахівцями тендерного комітету замовника закупівлі не відповідають цінам ті розрахункам проведеним автоматично програмою на електронній площадці prozorro.gov.ua. Що заздалегідь, ще на етапі проведення аукціону вводить в оману усіх учасників, та не дає можливість своєчасно запропонувати замовнику закупівлі найбільш вигіднішу пропозицію.
Вищевказані дії Замовника є порушенням розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій, що передбачений ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі зазначеного, просимо скасувати рішення по закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці від 13.11.2023 р. про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», та визнання переможцем закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення по закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці від 13.11.2023 р. про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», та визнання переможцем закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ
Додаток:
1. Тендерна документація ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ «СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ» Код ДК 021:2015:44442000-0 Роликові вальниці (Підшипники)і – на 24 арк.;
2. Додаток 1 до скарги - print scrin з тендерної закупівлі UA-2024-01-29-015650-a – на 1 арк.;
3. Додаток 2 до скарги – результати торгів за посиланням https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 - 2 арк.;
4. Додаток 3 до скарги - print scrin з приведеною ціною по учасникам – 2 арк.;
5. Протокол рішення Кваліфікаційного комітету від 05.02.24 р - 5 арк.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (тендерна документація додається), замовником закупівлі обрані та застосовані критерії та методика оцінки пропозиції, а саме:
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Ціна пропозиції;
2. Умови розрахунків;
3. Строк поставки.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.
1. Максимальна кількість балів за критерієм „Ціна” - 70 балів.
2. Максимальна кількість балів за критерієм „Умови розрахунків” - 20 балів.
3. Максимальна кількість балів за критерієм „Строк поставки” - 10 балів.
Аукціон проводився на ресурсі PROZORRO.GOV.UA (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 ).
Слід зазначити, що на електронній площадці проведення аукціону були зазначені цінові пропозиції учасників, з урахуванням усіх обраних критеріїв замовника закупівлі щодо оцінки пропозиції. А саме, у кожного з учасників торгів були зазначені не ціни пропозиції, а приведені ціни з урахуванням критеріїв (коефіцієнтів) щодо «Умови розрахунків» та «Строк поставки», які саме кожен з учасників обрав власноруч при поданні своєї пропозиції (причому заповнення цих критеріїв для учасника є обов’язковим). Усі коефіцієнти, щодо ціни кожного учасника були розраховані на електронній площадці prozorro автоматично, без залучення учасників (механізм розрахунку на сайті учасникам не доступний).
Таким чином, для надання учасникам торгів прозорої ціни кожного учасника, на електронній площадці були зазначені приведені ціни, що дозволило кожному учаснику наглядно бачити їх з урахуванням обраних кожним замовником закупівлі критеріїв, та у ході проведення аукціону запропоновувати найбільш вигідніші для замовника закупівлі ціни.
Яким чином розраховувалися та застосовувалися обрані замовником закупівлі критерії на електронній площадці prozorro.gov.ua:
1. Спираючись на умови зазначені замовником закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації кількість балів за критерієм "Умови розрахунків" обраховується наступним чином
Назва ступеню критерію Питома вага ступеню Застосований відсоток для розрахунків приведеної ціни на електронній площадці prozorro.gov.ua*
Оплату поставленого товару протягом 45 (сорок п’ять)робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 20 балів 20%
Оплату поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 10 балів 10%
Оплату поставленого товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та отримання Замовником оригіналу рахунку на оплату товару 0 балів 0%
2. Спираючись на умови зазначені замовником закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації кількість балів за критерієм "Строк поставки" визначається наступним чином.
Назва ступеню критерію Питома вага ступеню Застосований відсоток для розрахунків приведеної ціни на електронній площадці prozorro.gov.ua*
Строк поставки до 5 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 10 балів 10%
Строк поставки від 6 до 10 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 3 бали 3%
Строк поставки від 11 до 20 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 1 бал 1%
Строк поставки до 30 днів від дня отримання Постачальником письмової заявки 0 балів 0%
*У додатку 1 до скарги надається print scrin з тендерної закупівлі UA-2024-01-29-015650-a, яку наразі проводить замовник закупівлі, до якої також застосовані критерії щодо «Умови розрахунків» та «Строк поставки», де наочно можна бо бачити, яким чином обирається той чи інший саме відсоток, а не бал, для подальшого розрахунку приведеної ціни.
Таким чином 25-го січня 2024 о 12:16 год. був завершений аукціон.
Учасниками процедури закупівлі виступили:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД»;
2. ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ;
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БЕАРІНГС УКРАЇНА".
Відповідно до вимог ч. 1, 6, 9, 10, 11, 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
У ході електронних торгів (електронного аукціону) переможцем процедури закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», яке запропонувало найнижчу приведену ціну з урахуванням усіх застосованих замовником закупівлі критеріїв, а саме «Умови розрахунків» та «Строк поставки». По завершенню аукціону усі приведені ціни учасників були автоматично замінені на ціни пропозиції кожного із учасників без застосування коефіцієнтів (але через дріб можна побачити розрахунковий коефіцієнт, а якщо навести курсор на запропоновану учасником ціну, то можна побачити і приведену ціну з усіма розрахунками на усіх етапах аукціону) по посиланню https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 (у Додатку 2 до скарги додаються результати торгів, а також у Додатку 3 - print scrin, на якому можна побачити, яка приведена ціна була у кожного учасника).
По завершенню аукціону, в порушення вимог ч. 1, 6, 9, 10, 11, 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником закупівлі було проведено засідання тендерного комітету (протокол засідання від 05 лютого 2024 року надається), згідно з яким, були членами тендерного комітету перераховані бали за результатами аукціону (у розрахунках застосовувалися не приведені ціни, які автоматично, за критеріями замовника закупівлі були розраховані програмою на електронній площадці prozorro.gov.ua, і саме по яким велися торги між учасниками, а ціни пропозиції без застосування критеріїв) по кожному із учасників, а також Замовником ініційовані переговори з учасником (ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ) з питань внесення змін до ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції та протокольним рішенням засідання тендерного комітету Замовника від 05 лютого 2024 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД» було дискваліфіковано, а переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ.
Таким чином ціни, та розрахунки проведені фахівцями тендерного комітету замовника закупівлі не відповідають цінам ті розрахункам проведеним автоматично програмою на електронній площадці prozorro.gov.ua. Що заздалегідь, ще на етапі проведення аукціону вводить в оману усіх учасників, та не дає можливість своєчасно запропонувати замовнику закупівлі найбільш вигіднішу пропозицію.
Вищевказані дії Замовника є порушенням розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій, що передбачений ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі зазначеного, просимо скасувати рішення по закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці від 13.11.2023 р. про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», та визнання переможцем закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення по закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) по предмету ДК 021:2015-44440000-6 Вальниці від 13.11.2023 р. про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРІНГ ТРЕЙД», та визнання переможцем закупівлі № 22845380 (номер у Prozorro UA-2024-01-12-011018-a) ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ
Додаток:
1. Тендерна документація ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ «СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ» Код ДК 021:2015:44442000-0 Роликові вальниці (Підшипники)і – на 24 арк.;
2. Додаток 1 до скарги - print scrin з тендерної закупівлі UA-2024-01-29-015650-a – на 1 арк.;
3. Додаток 2 до скарги – результати торгів за посиланням https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/2e8d2749cc4e4d7a9284d410dd231cb7 - 2 арк.;
4. Додаток 3 до скарги - print scrin з приведеною ціною по учасникам – 2 арк.;
5. Протокол рішення Кваліфікаційного комітету від 05.02.24 р - 5 арк.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ |
6 423 688,00
UAH
|
5 787 371,20
UAH
|
1.3285714286 | 4 356 085.85 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" |
7 973 680,00
UAH
|
5 599 301,65
UAH
|
1.2857142857 | 4 355 012.39 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БЕАРІНГС УКРАЇНА" |
6 873 263,20
UAH
|
6 873 263,20
UAH
|
1.1571428571 | 5 939 857.09 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" #44351374 |
Відхилено |
5 599 301,65
UAH
|
05 лютого 2024 19:46
|
ТОВ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ АМВ ТЕХНОЛОДЖИ #41800731 |
Переможець |
5 787 371,20
UAH
|
05 лютого 2024 19:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2024 17:54
|
240207-1 ДУ№1.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2024 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 08:29
|
240207-1.pdf | укладений |
08 лютого 2024 08:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості та суми договору без зміни ціни товару |
Номер договору про закупівлю: | 240207-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |