Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Худенко Тетяна Дмитрівна +380433250100 zkg@zhmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Тендерна документація
12 січня 2024 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 16:55 |
Підстава для здійснення закупівлі за пп. 4 п. 13 Особливостей нагальна потреба утримання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000027 ● 0c1fcc671c98481799f07b77e1934c66
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.02.2024 №12-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.02.2024 №12-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-12-009945-a 12.01.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 12:55:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-12-009945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальником послуг, що є предметом закупівлі та вибрано для його постачання, а саме: ТОВ «БМП-МАЙСТЕР» (код ЄДРПОУ 43258398)?
4. Чи виконано умови договору від 08 січня 2024 року №4, укладеного з ТОВ «БМП-МАЙСТЕР» щодо надання послуг до 16 січня 2024 року (надайте документальне підтвердження)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 15:13:05
Відповідь на запит
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 07.02.2024 № 01-13/75
На № UA-M-2024-02-02-000027 від 02.02.2024
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Юридична адреса: Україна, 21100, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Хмельницьке Шосе, будинок 7
код ЄДРПОУ 40919605
E-mail: 260200@dasu.gov.ua
телефон: +38 (0432) 66-12-82
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Юридична адреса: Україна, 23100, Вінницька область, місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
код ЄДРПОУ 25509242
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
телефон: +38(04332) 5-00-01
Номер оголошення про проведення закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі:
UA-2024-01-12-009945-a
Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області
ПОЯСНЕННЯ
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 02.02.2024 в межах проведення моніторингу UA-M-2024-02-02-000027 по закупівлі: Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області за ДК 021:2015 – 09310000-5», інформацію щодо якої опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-12-009945-a, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі, надає пояснення на наступні запитання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
На перше запитання, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) повідомляє, що відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану у разі потреби у проведенні закупівлі Замовник здійснює моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку на авторизованих електронних майданчиках.
Просимо взяти до уваги, що інформація, яка відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про інформацію», може бути розцінена Учасниками, як конфіденційна, оскільки пропозиції учасників не є власністю Замовника, тому Змовник не може розміщувати їх у електронній системі закупівель без погодження з такими учасниками. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників.
2. Чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
На друге запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Отже, чинне законодавство не визначає, що це може бути за документ.
В свою чергу, Замовником разом із Договором та додатками до Договору було завантажено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей файл «Підстава для здійснення закупівлі за пп. 4 п. 13 Особливостей нагальна потреба утримання.docx», «Протокол 1.pdf», «Погодні умови.pdf» з накладенням електронного підпису уповноваженої особи.
Відповідно до статті 3 Закону України від 22.05.2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки).
Крім того, закупівлю послуг з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області було проведено у відповідності до Наказу начальника Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області №1 від 08.01.2024 року (сканкопія Наказу додається).
Отже, твердження Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо відсутності обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей є хибним.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальником послуг, що є предметом закупівлі та вибрано для його постачання, а саме: ТОВ «БМП-МАЙСТЕР» (код ЄДРПОУ 43258398)?
На третє запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне, оцінку можливих потенційних постачальників послуг здійснено за критерієм ЦІНА.
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ КОМЕРЦІЙНИХ ПРОПОЗИЦІЙ додається.
4. Чи виконано умови договору від 08 січня 2024 року №4, укладеного з ТОВ «БМП-МАЙСТЕР» щодо надання послуг до 16 січня 2024 року (надайте документальне підтвердження)?
На четверте запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, можуть провести перевірку закупівель у разі виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі, зокрема, стану виконання умов договору.
Отже, під час такої перевірки Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області гарантовано буде надано повний доступ до запитуваної інформації та документів.
Начальник управління Ольга КУЛЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БМП-МАЙСТЕР" #43258398 |
Переможець |
1 703 808,00
UAH
|
12 січня 2024 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Погодні умови.pdf | укладений |
12 січня 2024 17:00
|
Протокол 1.pdf | укладений |
12 січня 2024 17:00
|
Підстава для здійснення закупівлі за пп. 4 п. 13 Особливостей нагальна потреба утримання.docx | укладений |
12 січня 2024 17:00
|
Договірна ціна до договору 4.pdf | укладений |
12 січня 2024 17:00
|
Договір 4.pdf | укладений |
12 січня 2024 17:00
|